کرم زینک اکساید فیروز برای صورت

کرم زینک اکساید فیروز برای صورت
کرم زینک اکساید فیروز برای صورت

زینک اکساید دارای خواص اعجاب انگیزی است که شاید تا به حال شما در مورد آن نشنیده اید خواص این کرم پر کاربرد به زیبایی پوست محدود نمی شود و طیف گسترده ای دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ زینک یک ماده معدنی است. زینک اکساید موضعی (برای پوست) برای درمان سوختگی های خفیف، قرمزی، سوزش پوست، یا دیگر حساسیت های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. زینک اکساید معمولا برای مشکلاتی مثل خارش، سوزش و دیگر ناراحتی های مقعد نیز که بر اثر بواسیر یا مشکلات روده به وجود آمده است، نیز استفاده می شود. بسیاری از فرم ها و برند های زینک اکساید نیز در دسترس می باشند. زینک اکساید موضعی همچنین برای اهداف مختلف دیگری نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

برخی اطلاعات مهم

حتما دستورالعمل های روی بسته را مطالعه کنید. هرگونه وضعیتی مثل آلرژی یا مصرف داروهای مختلف را به پزشک اطلاع دهید.

فواید پماد زینک اکسید

کرم زینک اکساید فیروز برای صورت

زینک اسکاید برای درمان و پیشگیری از جوش صورت :

خواص ضدباکتریایی کرم زینک اکسید سبب درمان جوش صورت می شود زیرا خواص ضدباکتریایی زینک باعث کشتن باکتری ها می شود و خواص ضد التهابی آن ها التهاب پوست را کاهش می دهد. این کرم سبب جذب چربی های بیش از حد سطح پوست می شود که تمایل به نفوذ در منافذ پوست و ایجاد جوش دارند.

زینک اسکاید برای حفاظت از آفتاب :

اشعه ماوراء بنفش خورشید اثر مخربی بر سطح پوست می گذارد و تابش بیش از حد آفتاب بر روی پوست، سبب آفتاب سوختگی، پیری زودرس پوست، چین و چروک و… می شود.

این کرم جذب پوست نمی گردد، بلکه بر روی سطح پوست به شکل یک سد محافظتی عمل کرده و مانع از نفوذ اشعه ی ماوراء بنفش آفتاب به پوست می شود.

درمان آسیب های پوستی:

زینک اکسید با دارابودن اثرات درمانی سبب بهبود زخم در افراد دچار کمبود روی، کاهش مشکلات ناشی از آفتاب سوختگی و بهبود خشکی پوست می شود. مالیدن پماد زینک اکسید روی محل زخم باعث ترمیم سلول های پوستی می شود.

اثرات قابض روی پوست:

پماد زینک اکسید از تشکیل چربی اضافی روی پوست جلوگیری نموده و سبب سفت شدن پوست ، درمان آکنه (جوش) و کاهش لکه های پوستی، التهاب پوست می شود.

بهبود التهاب پوستی:

برای درمان ادرار سوختگی در کودکان ، اگزما، بریدگی و سوختگی می توانید از پماد زینک اکسید استفاده نمایید.

زینک اکساید برای زیربغل:

 آیا استفاده از کرم زینک اکساید برای رفع بوی بد عرق زیربغل مفید است یا خیر. در پاسخ باید بگوییم هیچ مطلب علمی برای تایید و رد این مسئله منتشر نشده است و بهتر است پیش از استفاده حتما با یک متخصص پوست مشورت کنید.

اقدامات قبل از استفاده از دارو

     اگر به زینک، دیمتیکون، لانولین ، روغن کود، وازلین ، پارابن ها، مواد معدنی یا وکس آلرژی دارید، از زینک اکساید موضعی استفاده نکنید.

     زینک اکساید موضعی برای درمان عفونت های قارچی و ویروسی استفاده نمی شود. اگر هرگونه علائمی مثل قرمزی یا داغی پوست را بعد از استفاده از زینک اکساید مشاهده کردید، حتما به پزشک خود اطلاع رسانی کنید.

     در صورت بارداری یا شیردهی نیز به پزشک خود اطلاع دهید.

چگونه از زینک اکساید موضعی استفاده کنم ؟

دقیقا طبق دستورالعمل های روی دارو یا تجویز پزشک، پیش بروید.

این دارو خوردنی نیست و فقط برای اعمال روی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. انواع مناسب برای مقعد را نیز نباید به هیچ وجه به پوست زد.

این داروی موضعی را به اندازه کافی به محل مورد نظر روی پوست خود بزنید. زینک اکساید اغلب یک لایه نازک سفید روی پوست شما ایجاد می کند.

برای درمان سوزش، زخم، سوختگی یا هر وضعیت پوستی دیگر ، اغلب استفاده از این دارو توصیه می گردد. یک لایه نازک از این کرم را روی نایحه مورد نظر و به آرامی آن را روی پوست خود بمالید.

اگر برای حساسیت از پوشک از این دارو استفاده می کنید، باید هربار که قصد تعویض داشتید، از آن استفاده کنید. همچنین می توانید هنگام خواب نیز از آن استفاده کنید. هرگز اجازه ندهید که پوشک خیس با بدن شما تماس داشته باشد و سریعا آن را عوض کنید.

زمانی که می خواهید از داروی موضعی زینک اکساید استفاده کنید، کمی پودر را به آرامی به ناحیه موردنظر بزنید. اجازه ندهید که بطری پودر دست کودک باشد. بعد از استفاده در پودر را محکم ببندید.

قبل و بعد از استفاده از زینک اکساید مخصوص مقعد، حتما دستان خود را بشویید.

این دارو را بیش از حد داخل دستتان نگه ندارید که از حرارت دست ذوب شوند. به اندازه دو سانت آن را داخل مقعد کنید. چند دقیه دراز بکشید تا این دارو ذوب شود. نباید برای انجام این کار سختی به شما وارد شود. حداقل تا یک ساعت نیز حمام نکنید.

اگر تا 7 روز بعد از درمان، علائم بهبود پیدا نکردند، حتما علائم خود را به پزشک اطلاع دهید.

زینک اکساید را در دمای اتاق، به دور از رطوبت و گرما نگهداری کنید. زمانی که از آن استفاده نمی کنید، در آن را محکم ببندید.

می توانید زینک اکساید مخصوص مقعد را برای جلوگیری از آب شدن داخل یخچال نگه داری کنید.

اگر مصرف یک دوز از این دارو را فراموش کردم، چه کنم؟

از آن جایی که این دارو را هر زمان که نیاز داشتند، استفاده می کنند، پس برنامه خاصی نخواهید داشت. اگز استفاده از یک وعده را فراموش کردید، نباید دو دوز دارو را همزمان استفاده کنید.

اووردوز کردن با زینک اکساید خطرناک نیست اما در هر حال بهتر است که با اورژانس تماس بگیرید.

هنگام استفاده از زینک اکساید باید از چه اقداماتی پرهیز کنیم ؟

زینک اکساید را برای زخم های عمیق یا سوختگی های شدید استفاده نکنید.

هرگز خودتان بدون اجازه پزشک از این دارو استفاده نکنید.کرم زینک اکساید فیروز برای صورت

اگر این دارو به داخل چشمتان رفت، سریعا آن را شستشو دهید.

اگر علائم آلرژی مثل تنگی نفس، کهیر، ورم صورت، لب، زبان یا گلو را مشاهده کردید، حتما به پزشک مراجعه کنید.

اگر مقعد شما بعد از استفاده از زینک اکساید خونریزی کرد یا درد مداوم داشت، حتما به پزشک مراجعه کنید.

اطلاعاتی مربوط به دوز داروی زینک اکساید

دوز برای پوست نوجوانان :

هرچقدر که نیاز دارید ، روی ناحیه مورد نظر بزنید.

برای حساسیت پوشک :

زینک اکساید از 10%, 11.3%, 13%, 16%, 20%, 22%, 30.6% and 40% کرم و 16 و 20 درصد پماد تشکیل شده است. 12.8 و 40 درصد آن خمیر ، 15 درصد پودر و 25 درصد اسپری است.

هرچقدر که برای این ناحیه نیاز داشتید، استفاده کنید.

عوارض پماد زینک اکسید

استفاده از پماد زینک اکسید ممکن است افراد حساس را دچار عوارض زیر نماید، این عوارض عبارتند از:

     خارش پوست

     سوختگی

     سوزش

     تیرگی پوست

استفاده از زینک اکساید بدون عطر برای بهبود سوختگی پای کودک در پوشک توصیه می شود زیرا برخی از کرم های حاوی زینک اکسید به علت ماده معطر حساسیت زا هستند.

زینک اکساید با چه داروهای دیگری تداخل دارد ؟

داروهای موضعی پوست معمولا با داروهای دیگر تداخل ایجاد نمی کنند اما بسیاری از داروها هستند که حساسیت ایجاد می کنند. بنابراین مصرف هرگونه دارو را اعم از داروهای گیاهی، ویتامین ها، مسکن و داروهای بدون نسخه را به پزشک اطلاع رسانی کنید.

سایر اطلاعات اضافه

این دارو را هرگز در دسترس کودکان قرار ندهید.

آن را برای دیگران تجویز نکنید.

در صورت حساسیت به مواد موجود در پماد زینک اکسید، از آن استفاده نکنید.

اگر بعد از مصرف این پماد دچار عارضه ای شدید، به پزشک متخصص پوست مراجعه نمایید.

در صورت استفاده از این پماد به عنوان یک ضد آفتاب آن را دور چشم ها نمالید.

نکته:

هنگام استفاده از این دارو باید کاملا مراقب باشید که هیچ برخوردی با داخل بدن شما مثل دهان یا چشم نداشته باشد. این دارو صرفا استفاده خارجی دارد.

88492747

88830950

info@bornanews.ir

تهران – خیابان شهید مطهری – خیابان فجر – خیابان نظری – انتهای خیابان دلفان – نبش اتوبان مدرس – پلاک 50

تمام حقوق برای خبرگزاری برنا محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.

۷۲۲۵۴ ۰۲۱

۱۱,۰۰۰ تومان

کرم بچه زینک اکساید 10 درصد فیروز با خاصیت التیام بخشی سلول های پوست در موارد سوختگی و التهاب، با ایجاد لایه ای غیر قابل نفوذ بر روی پوست، رطوبت آن را حفظ کرده و از آن در برابر عوامل نامطلوب محیطی محافظت می کند.

در انبار موجود نمی باشد

کرم بچه زینک اکساید 10 درصد فیروز برای پیشگیری از ادرار سوختگی در کودکان و التیام هرگونه التهاب پوستی موثر است. زینک اکساید دارای خاصیت قابض کنندگی است، به همین دلیل وقتی در کرم ها از این ماده استفاده می شود، پوست را کمی جمع کرده و به دنبال آن به علت خاصیت ضد التهابی که دارد، التهابات پوستی را درمان می کند. زینک اکساید همچنین به علت خاصیت ضد عفونی کنندگی به همراه خاصیت ضد التهابی درمان بسیار مناسبی برای حساسیت های پوستی، خراش های سطحی و سوختگی حاصل از ادرار است. کرم زینک اکساید 10% فیروز علاوه بر مرطوب کنندگی با داشتن ۱۰%Zno برای درمان محل ادرار سوختگی و همچنین در مواضع آفتاب سوختگی مناسب است.کرم زینک اکساید فیروز برای صورت

پوست خارجی ترین قسمت بدن است که آن را در برابر گرما، سرما، نور و میکروب ها محافظت می کند. همچنین دمای بدن را تنظیم کرده و آب، چربی و ویتامین D را ذخیره می کند. پوست در کودکان و بزرگسالان یکی از ارگان های مهم بدن به شمار می رود که از دو لایه بیرونی (اپیدرم) و داخلی (درم) تشکیل شده است. لایه بیرونی از سلول هایی به شکل پولک تشکیل شده است و لایه داخلی شامل رگ های خونی و لنفی، فولیکول های مو و غدد عروقی است. غدد عروقی، با ترشح عرق، دمای بدن را کنترل کرده و با ترشح چربی از خشکی پوست جلوگیری می نمایند. در پوست کودکان به علت تشکیل نشدن کامل غدد عروقی رطوبت و چربی کمتری وجود دارد، که این امر سبب بروز مشکلاتی از قبیل خشکی پوست می شود.

از ناراحتی های دیگر پوستی در بچه ها تماس پوست کودکان با پوشک یا کهنه ی مرطوب و آلوده به مدت طولانی و یا سایش قسمت هایی از بدن کودک است که درون پوشک قرارداردکه این امر موجب التهاب و آسیب پوست می شود. مشکل دیگر پوستی در بچه ها آفتاب سوختگی است. نور خورشید دارای اشعه UV (اولتراویوله) است. این اشعه وقتی به پوست می تابد، ملانین موجود در پوست اشعه UV را جذب می کند و مانع از صدمه به پوست می شود و چون پوست کودکان ملانین کمتری دارد، بیشتر در معرض آفتاب سوختگی می باشد.

پارافین مایع، وازلین، زینک اکساید، موم زنبورعسل، لانولین، گلیسریل، پارافین واکس، امولسیفایر، ایزو پروپیل پالمیتات، نگهدارنده، اسانس، ADTA، آب دیونیزه

دور از تابش مستقیم نور خورشید و در دمای اتاق بین 15 تا 30 درجه سانتیگراد نگهداری شود.
فقط برای استعمال خارجی استفاده شود
دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

فیروز (Firooz)

10301/38

6260212701162

روزانه

پیشگیری از ادرار سوختگی

زینک اکساید

پوست حساس, پوست خشک

کرم

بزرگسالان, کودکان

50 گرم

پلاستیکی

ایران

جانسون اند جانسون آمریکا

فیروز

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

داروخانه آنلاین مثبت سبز بهمن ماه 1394 فعالیت خود را پیرامون اطلاع رسانی و خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی و زیبایی آغاز نموده است، این مجموعه افتخار دارد با دارا بودن مجوز رسمی از وزارت بهداشت بدون مراجعه حضوری مشتریان، امکانات یک داروخانه اینترنتی را از مرحله انتخاب محصول، خرید و تحویل فراهم آورد. داروخانه آنلاین ما به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. شما مخاطبین محترم میتوانید با مقایسه قیمت و مشخصات محصولات در زمان خرید از داروخانه آنلاین مثبت سبز بهترین لذت خرید اینترنتی خود را تجربه کنید

تهران، میدان رسالت، نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، چهارراه ارشی

کد پستی 1645637563

کلیه حقوق این سایت متعلق به داروخانه آنلاین مثبت سبز می باشد.


کد تایید *


کد تایید *


نام کاربری یا ایمیل *


رمز عبور *


ورود



در انبار موجود نمی باشد

کرم زینک اکساید فیروز محافظت کننده و ضد التهاب،محصولی است که مورد نیاز تمام مادران دلسوز است، محصولی با کیفیت از برندی نام آشنا که هم اکنون در سایت “نی نی بازار” موجود است تا با خریدی آسان آن را برای  کودک دلبند خود تهیه کنید.

زینک اکساید دارای خواص بی شماری برای پوست است از جمله آن می توان به حفاظت از پوست در برابر اشعه ماورای بنفش، درمان آسیب های پوستی، درمان آکنه و بهبود التهابات پوستی اشاره کرد ؛ زینک اکساید کم ضررترین ماده در کرم های ضد آفتاب است که از پوست در برابر اثرات مضر اشعه ماورای بنفش محافظت می کند. چرا که اشعه ماورای بنفش نور خورشید، بافت پوست را تخریب می کند و سرعت پیر شدن پوست را افزایش داده و پوست را خشک می گرداند.

کرم زینک اکساید فیروز از پوست کودک در برابر التهابات ناشی از ادرار سوختگی مراقبت می کند همین طور جای چسب پوشک در برخی مواقع کودک را دچار رنجش می کند که از این کرم برای رفع آن می توان بهره برد. کرم زینک اکساید فیروز حاوی زینک اکساید 10 درصد است و با خاصیت ضد باکتری بودن و ضد التهاب بودن خود می تواند به صورت یک لایه محافظ بر روی پوست نوزاد قرار گیرد و از پوست کودک در برابر محرک های پوست محافظت کند و سوختگی ناشی از ادرار و عرق را هم پیش گیری و هم درمان می گرداند.

کرم زینک اکساید فیروز مناسب برای کودکان و بزرگسالان بوده و با خاصیت ضد آفتابی خود می تواند در روزهای آفتابی به یاری همه اقشار بشتابد هم چنین کاهش قرمزی پوست را که در اثر آفتاب سوختگی و یا لیزر درمانی حادث شده است را به دنبال دارد. بعلاوه این محصول سوختگی های سطحی را نیز درمان می کند. کسانی که کمبود روی در بدن دارند زخم های پوستی شان دیر التیام می یابد، از این رو زینک اکساید را وقتی روی پوست ماساژ می دهید باعث می شود که بدن مقدار زیادی روی تولید کند، هم چنین این کرم زخم را مرطوب و تمیز نگه می دارد.

پماد زینک اکساید (Zinc oxide) یک داروی معجزه آفرین; بعید است دچار سوختگی شوید و حداقل یک نفر از اطرافیان استفاده از این محصول را پیشنهاد نکنند! داستان استفاده از این محصول که با نام اکسید دوزنگ بین مردم مرسوم‌تر است به سال‌ها قبل برمی‌گردد. زمانی که اولین بار ایرانیان از توتیا برای بهبود بینایی و زیبایی چشم استفاده می‌کردند و پس از آن نیز استفاده از توتیا تحت عنوان زینک اکساید متداول شد.

اکسید روی مصارف فراوانی در صنایع آرایشی دارد. هنوز هم همان کاربرد همیشگی ضدالتهاب برای سوختگی‌های سطحی و محدود وجود دارد. اما چیزی که استفاده از زینک اکساید را جذاب می‌کند، فرمولاسیون ویژه آن در التیام و کاربردش در مسیر زیبایی پوست است. موضوعی که اهمیت آن با وجود آلودگی و تغییرات آب و هوایی بیش‌تر حس می‌شود.

همراه ما باشید تا مروری جامع بر ترکیبات، خواص و کاربردهای پنهان این پماد شگفت‌انگیز داشته باشیم.

در باور عموم پماد زینک اکساید به عنوان یک ماده قابض، ضد سوختگی و حتی ضدعفونی‌کننده موضع شناخته می‌شود. کاربرد پزشکی این پماد در بانداژ و ایجاد محافظ پوستی است. با این حال اکسید دوزنگ تنها یک ضدآفتاب نیست و می‌تواند به واسطه طیف گسترده اثراتش، محصول آرایشی مراقبتی خوبی برای پوست باشد.

در فرمولاسیون این محصول چیزی جز ماده معدنی اکسید روی و آب وجود ندارد. در گذشته این ماده سنگ سرمه نامیده می‌شد و بعدها به واسطه واکنش اکسید شدن روی، متوجه اثرات آنتی بیوتیکی و کاربرد محافظتی آن در برابر UV شدند. اما اکنون اگر نسبت به روی، وکس یا پارابن حساسیت نداشته باشید می‌تونید استفاده‌های زیادی از این محصول داشته باشید.کرم زینک اکساید فیروز برای صورت

مدت زمان ترمیم حرارت، آفتاب ‌سوختگی و التهاب ناشی از آن‌ها همیشه نگران‌کننده بوده است. اما این نگرانی یک راه حل ساده و ارزان قیمت دارد که هیچ وقت قدیمی و بی‌اثر نمی‌شود. بله؛ کرم زینک اکساید!

آفتاب و انواع التهاب‌های پوستی که در اثر عوامل ثانویه ( قارچی، باکتریایی و ویروسی) ایجاد می‌شوند با زینک اکساید به خوبی برطرف می‌شوند. طبق تجربه و به طور کلی، التهاب‌های سطحی و غیر باز پوست با استعمال محدود به موضع زینک اکساید به خوبی بهبود می‌یابند.

به عنوان مثال یکی از التهاب‌های رایج، روزه‌آ بوده که به صورت پولکی و با خارش و سرخی زیادی همراه است. التهاب این عارضه پوستی که معمولا در اثر حملات ویروسی رخ می‌دهد به سادگی به پماد زینک اکساید برطرف می‌شود.

گاهی جستجو برای یک ضدآفتاب مناسب پوست راه به جایی نمی‌برد. جالب است بدانید اگرچه پماد زینک اکساید به تنهایی و برای استفاده مداوم ممکن است آلرژی‌زا باشد، اما در کنار کرم‌های ضد آفتاب ترکیب شگفت‌انگیزی می‌شود! بنابراین می‌توانید به پماد زینک اکساید فراتر از یک ترمیم‌کننده و به عنوان یک ضد آفتاب واقعی نگاه کنید!

اکنون ثابت شده بسیاری از ضد آفتاب‌ها در دفع اشعه‌های مضر پوست مفید نیستند. دکتر هادلی کینگ، متخصص پوست و مو، معتقد است زینک اکساید در دوز مناسب و ملایم می‌تواند بهترین گزینه برای تحریکات پوستی ناشی از آفتاب باشد.

اگر پوست حساسی دارید از ضد آفتابی استفاده کنید که در ترکیباتش زینک اکساید استفاده شده باشد. ترکیب اکسید روی به تنهایی می‌تواند از مشکلات پوستی نظیر آکنه که در اثر مصرف پنکیک و ضد آفتاب ایجاد می‌شوند نیز جلوگیری کند.

بد نیست بدانید ۷۸ درصد موارد چین چروک و پیری پوست ناشی از تماس با اشعه‌های مضر خورشید است. بنابراین زینک اکساید می‌تواند یک کمپلکس ضد آفتاب – ضد پیری برای انواع پوست‌ها باشد. اما چه طور از زینک اکساید به عنوان ضد آفتاب استفاده کنیم؟

برای بهره‌وری از اثرات پیشگیرانه زینک اکساید می‌توانید پماد را به تنهایی و یا به صورت ترکیبی استفاده کنید. نوع ترکیبی قطعا موثرتر خواهد بود و برای تهیه آن لازم است مقداری شی باتر و روغن گیاهی را با زینک اکساید مخلوط کنید:

۵۰ درصد شی باتر ذوب شده + ۳۰ درصد روغن گیاهی طبیعی ( روغن بادام، نارگیل و …) + پماد یا پودر زینک اکساید

خودتان می‌توانید این ترکیب جادویی را بالانس کنید. آن چه اهمیت دارد SPF ترکیب است که نباید از ۲۰ درصد پایین‌تر باشد. توصیه می‌کنیم همین مخلوط را در طول روز و روی پوست خود استعمال و میزان ضد آفتابی آن با نیاز خود هماهنگ کنید.

ترک‌خوردگی، سرخی و پوسته شدن از عوارض آلرژی‌های فصلی و محیط هستند که ممکن است هر کسی تجربه کند. البته که لوسیون بدن، کرم‌های آبرسان و ترکیبات مرطوب‌کننده برای پیشگیری و بهبود این عوارض مفید هستند. اما پماد اکسید دوزنگ یک گزینه همیشه در دسترس و مفید برای درمان و نه صرفا پیشگیری این عوارض خواهد بود!

نقاطی از پوست که آسیب‌دیده هستند را با مقادیر کافی پماد زینک اکساید بپوشانید و این کار را به صورت مداوم تکرار کنید. ممکن است مصرف زینک اکساید باعث خشکی موضع شود که توصیه می‌کنیم پس از استعمال، محل را با آبرسان مناسب مرطوب کنید.

یکی دیگر از کاربردهای نسبتا قدیمی کرم زینک اکساید، جلوگیری از جوش‌های پوستی یا بهبود سریع‌تر آن است. زینک یا روی اگر به صورت خوراکی مصرف شود می‌تواند اثرات مشابهی داشته باشد. به هر حال به نظر می‌رسد هیچ چیز به اندازه مصرف موضعی پماد نمی‌تواند موثر باشد.

در صورتی که آکنه حالت مزمن پیدا کرده است ممکن است مشکلات دیگری نظیر اختلال هورمونی یا حساسیت غذایی مطرح باشند. به طور کلی مصرف زینک به صورت موضعی باعث تعدیل غدد چربی سطح پوست می‌شود. بنابراین اگر پوست چرب و جوشداری دارید،می‌توانید از زینک اکساید به عنوان پایه آرایشی استفاده کنید.

زینک اکساید اثرات قوی و خوبی برای جلوگیری از ایجاد جوش در نواحی مختلف پوست دارد. اما خواص این ماده معدنی موثر به این‌جا ختم نمی‌شود. بسته به جای لک یا جوش، مدت زمانی که از آن می‌گذرد و رنگ آن، پماد اکسید دوزنگ می‌تواند لکه‌بر مفیدی برای پوست باشد.

به نظر می‌رسد در کنار کرم زینک اکساید بهتر باشد از کرم‌های ضد لک استفاده و رژیم غذایی خود را متناسب با طبعتان برنامه‌ریزی کنید.

از هر چه بگذریم، از خاصیت ترمیمی کرم زینک اکساید نمی‌توان به سادگی عبور کرد! یکی از کاربردهای جالب این محصول، رفع جای زگیل و بثورات پوستی است. تجربه نشان داده استفاده از پماد به صورت مستقیم روی موضع، به رفع سریع‌تر خود ضایعه هم کمک کرده است.

درباره خواص محافظتی پماد زینک اکساید آمار مختلف و جالبی منتشر شده است. مثلا بارها و بارها در مقالات مختلف به ظرفیت آن جهت جلوگیری از پیشرفت سوختگی‌های بدن در موارد شدیدتر ( نظیر برق‌ گرفتگی یا سوختگی عمیق) اشاره شده است. به عنوان یک قاعده کلی، هر چه قدر مقدار بیش‌تری از اکسید دوزنگ روی پوست خود استفاده کرده باشید، بیش‌تر در امان خواهید بود!

به صورت عمومی محصولات پوستی نیز در فرمولاسیون خود زینک اکساید دارند. مثلا کرم ضد آفتاب باید از نظر استاندارد بین ۲۵ تا ۳۰ درصد اکسید روی داشته باشد. یا لوازم آرایشی مرغوب ۱۰ تا ۱۹ درصد زینک اکساید دارند. اگرچه این موضوع دید مثبتی نسبت به محصول آرایشی به ما می‌دهد، اما سپر محافظتی پوست با مصرف مستقیم پماد زینک اکساید ایجاد خواهد شد!

ارزیابی اثرات نانوذرات زینک اکساید بر عفونت‌های بسته پوستی مثبت بوده است. به این معنا که مصرف موضعی اکسید روی می‌تواند برای بازه محدودی از پیشرفت عفونت جلوگیری کند. البته بهتر است در کنار زینک اکساید از آنتی بیوتیک‌های موضعی نیز استفاده شود.

پماد زینک اکساید در نگاه اول کاربرد عمومی دارد. این محصول برای همه افراد به صورت موضعی قابل استعمال است و اثرات مثبت گسترده‌ای نسبت به عوارض محتمل دارد. اما لوازم مراقبتی پوست برای کودکان همیشه به صورت اختصاصی و مجزا تولید می‌شوند.

اگر نگاهی به بازار داشته باشید متوجه می‌شوید که کرم اکسید دوزنگ به صورت مستقیم برای کودکان تولید نمی‌شود. در واقع مصرف پماد با درصد چربی بالای آن ممکن است با پوست لطیف کودک در تعارض باشد. در نتیجه تولیدکنندگان به معرفی محصولاتی تحت عنوان ” کرم محافظت پوست” روی آوردند.

به سبب عدم تحرک، استفاده از پوشک و حساسیت‌های متعدد، عوارض پوستی زیادی در کودکان و نوزادان ایجاد می‌شود. ردّ لباس یا پوشک همواره پوست کودک را با التهاب و سرخی مواجه می‌کند و ممکن است پاسخ التهابی به سبب سهل‌انگاری ما تشدید شود.

برای حل این مشکل کرم‌های محافظتی پوست کودک معرفی شدند که حاوی پماد زینک اکساید با درصد کم‌تری هستند. این محصولات علاوه بر زینک اکساید حاوی روغن و نرم کننده هستند و از ادرار سوختگی و تحریک پوستی جلوگیری می‌کنند. به نظر می‌رسد ترکیب ویتامینه و مطبوع این کرم‌ها گزینه بهتری نسبت به استفاده مستقل از زینک‌ اکساید برای کودک باشد.

در ارتباط با دفعات مصرف پماد نسخه خاصی وجود ندارد. بیش‌ترین کاربرد پماد زینک اکساید درست بعد از وقوع التهاب، سوختگی، جراحت، آکنه و … و سه روز بعد از آن است. هر زمان که احساس کردید پوشش پماد برای پوستتان کافی نیست می‌توانید آن را تجدید کنید.

مصرف زینک اکساید با عوارض جانبی حادی رو به رو نیست. اما پوست‌های حساس نسبت به استفاده طولانی‌مدت از کرم آلرژی، خارش و التهاب نشان می‌دهند. در صورتی که پماد روی صورت استفاده شود ممکن است اِدِم و التهاب زبان، لب و گلو را به دنبال داشته باشد.

عوارضی که گفته شد به صورت فردی بروز پیدا می‌کنند. به این معنا که احتمال دارد واکنش ایمنی بدن شما با بدن فردی دیگر متفاوت باشد. ضمنا بیماری‌های پوستی زمینه‌ای ممکن است با مصرف پماد اکسید دوزنگ تداخل داشته باشند. مثلا ویتامین‌ها و گیاهان دارویی می‌توانند با روی در تعارض باشند. بنابراین در این حالت بهتر است از پزشک خود مشورت بگیرید.

پماد زینک اکساید با درصدهای متعددی در بازار موجود است. زینک اکساید به صورت کرم ۱۰ درصد، ۱۱.۳ درصد، ۱۳ درصد، ۱۶ درصد، ۲۲ درصد و ۴۰ درصد موجود است. اگر دنبال شکل پماد محصول هستید می‌توانید نوع ۱۶، ۲۰ و ۲۵ آن را انتخاب کنید. خمیر ۴۰ درصد، پودر ۱۵ درصد و اسپری ۲۵ درصد زینک اکساید هم موجود هستند؛ اما به اندازه کرم و پماد متداول نیستند.

از پیماد زینک اکسید برای رفع جای جوش، لک، زخم، سوختگی و سفید کردن پوست صورت و بدن بزرگسالان و کودکان استفاده می‌شود.

بله. از زینک اکساید یا اکسید دوزنگ برای رفع تیرگی زیر بغل می‌توانید استفاده کنید.

بله. استفاده از کرم یا پماد حاوی زینک اکساید به دلیل داشتن خاصیت کلاژن سازی به شفاف کردن، روشن شدن و جوانسازی پوست ناحیه تناسلی کمک می کند.

برخی از محصولات ساده و ارزان قیمتی که معمولا در منزل پیدا می‌شود می‌توانند بسیار کاربردی باشند. پماد زینک اکساید با کاربرد التیامی، آنتی بیوتیکی، ضد جوش، ضد آکنه و ضد آفتاب بین محصولات آرایشی در حکم آچار فرانسه است! توصیه می‌کنیم همین امروز و در صورت نیاز، یکی از کاربردهای شگفت‌انگیز این پماد را در منزل امتحان کنید!

شما چه فکر می‌کنید؟ درباره کاربرد و استفاده از کرم زینک اکساید در منزل چه ایده‌های دیگری دارید؟ تجربیات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

فهرست مطالب:

برا صورت زینک چند درصد بخریم

کرم زینک اکساید فیروز برای صورت

پماد زینک اکساید ۲۵ درصد مینو برای پوست خوبه؟؟

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

Copyright 2021 – کلیه اطلاعات و مطالب منتشر شده این وب‌سایت برای صاحبان مینی ژوپ محفوظ است. هرگونه کپی‌برداری بدون مجوز کتبی از صاحبان سایت، قابل پیگیری است.

مجله خانوادگی زرین بانو – زرین بانو سایتی برای تمام بانوان خوش سلیقه ی ایرانی

به نام خدا، دوستان عزیزم سلام، آیا پماد زینک اکساید رو میشناسید؟ چقد ازش استفاده کردید؟ آیا از اثرات زینک اکساید بر پوست و نحوه ی استفاده صحیح از اون مطلع اید؟ آیا می دانید زینک اکساید رفع کننده ی قوی بوی بد زیر بغل است؟ برای پاسخ به سوالات بالا و افزایش آگاهیتان دراین زمینه مقاله ی زیر از بخش سلامت زرین بانو را از دست ندهید.


طرز تهیه شیرینی پسته ای

طرز تهیه روغن صاف قنادی | نکات مهم درست کردن شورتنینگ
کرم زینک اکساید فیروز برای صورت

زینک اکساید | zinc oxide یک ماده ی معدنی ضد التهابی است که برای مشکلات پوستی از قبیل آفتاب سوختگی، سوختگی ها، خراشیدگی ها و زخم های سطحی، عرق سوز شدن، درمان قرمزی و سوزش پای نوزادان ناشی از بستن پوشک استفاده می شود. ماده ی اصلی تشکیل دهنده ی ضد آفتاب ها زینک اکساید است.

اثربخشی کرم زینک اکسید در این واقعیت نهفته است که این کرم ، خواص ضد عفونی کنندگی بسیار عالی داشته که باعث تخریب میکروب‌های سطح پوست می‌گردند. علاوه بر این، باعث سرکوب اثرات هیستامین‌های آزاد شده توسط سیستم ایمنی شده و بنابراین به کاهش التهاب پوست کمک می‌کنند.

زینک اکساید از پوست در برابر اشعه ماورای بنفش (uv) محافظت کرده و از تخریب سلول های پوستی جلوگیری می کند.

ضد آفتاب ها طی آزمایشات فراوان میزان جذب اشعه ی ماورای بنفش آنها اندازه گیری میشود. در حالی که چون پماد زینک اکساید برای التهابات پوستی تهیه شده بنابراین آزمایشاتی هم در مورد میزان جذب اشعه ماورای بنفش روی آنها انجام نمیشود.

بنابراین مراقبت از پوستتان را جدی بگیرد و به عنوان ضد آفتاب از محصولات تخصصی ضد آفتاب استفاده کنیید. پماد ضد التهابی زینک اکساید نمی تواند به صورت دایمی جایگزین ضد آفتاب شود.

ولی در شرایط ضروری (قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید) و در دسترس نبودن ضد آفتاب، گزینه ی مناسبی برای جلوگیری از آفتاب سوختگی است و از پوست محافظت می کند.

در صورت اینکه دچار آفتاب سوختگی شده اید و پوستتان دچار التهاب و قرمز شده بهترین گزینه استفاده از پماد زینک اکساید است که التهابات را رفع کرده و به بهبود و بازسازی پوست کمک می کند.

پای نوزادان به دلیل بستن پوشک و قرار گرفتن در معرض محیط بسته و مرطوب و ادار سوختگی، دچارالتهاب دچار التهاب، قرمزی و سوزش میشود و نوزاد شما را ناراحت می کند.

برای رفع این مشکل می توانید از پماد زینک اکساید مارک فیروز استفاده کنید. به این صورت که بعد از هر بار تعویض پوشک بچه و شستن و خشک کردن پاها مقداری از پماد را روی پوست به آرامی بمالید و پوشک را ببندید.

هر بار بعد از تعویض پوشک این عمل را تکرار کنید تا بهبودی حاصل شود.

زمانی که پوستتان دچار سوختی سطحی شده یا خراشیدگی جزئی برداشته باشد و یا حتی دچار گزیدگی حشرات شده باشد ، می توانید از پماد برداشته باشد. می توانید از پماد زینک اکساید به عنوان ماده ی ای ضد عفونی کننده و ترمیم کننده ی بافت های آسیب دیده استفاده کنید.

درمان سریع جوش صورت با روش های خانگی | راه های جوش نزدن

پماد موپیروسین | موارد و میزان مصرف موپیروسین ۲ درصد | خطرات

زینک اکساید باعث از بین رفتن جای جوش ،اکنه و لکه های پوستی نیز می شود. همچنین چربی اضافی پوست را از بین برده و پوست را سفت می کند.

خواص ضدباکتریایی زینک اکساید باعث کشتن باکتری ها شده و خواص ضد التهابی آن ها باعث پایین آوردن التهاب پوست می گردد؛ بنابراین باعث کاهش جوش می شود. این ماده برای پیشگیری از جوش صورت نیز مفید است.

این کرم چربی های بیش از حد سطح پوست که تمایل به نفوذ در منافذ پوست و ایجاد جوش دارند را جذب می کند. کسانی که پوست آن ها مستعد آکنه است و یا این که مدتی است از این مشکل رنج می برند، باید از این کرم به طور منظم به منظور درمان جوش موجود و جلوگیری از فوارن بیشتر آن استفاده کنند.

ملاسما یک اختلال پوستی بوده که توسط لکه های قهوه ای تیره بر روی پوست صورت تشخیص داده می شود. استفاده ی منظم کرم زینک تا حد زیادی به تسکین علائم ملاسما کمک می کند.

این کرم می‌تواند برای درمان اگزما نیز استفاده شود که یک اثر آرام بخش بر التهاب و تحریک پوست دارد.

روزانه چندین بار به مقدار لازم می توانید روی ضایعه بمالید.

قبل از استفاده دست هایتان را با آب و صابون بشویید و خشک کنید.سپس مقداری از پماد را به آرامی روی پوست بمالید.بعد از استفاده دوباره دستهایتان را خوب بشویید.

بوی بد عرق بدن جزو مشکلاتی است که اکثر افراد با آن درگیر هستند مخصوصا با گرم شدن هوا و تعریق زیاد این مشکل شدید تر میشود و معمولا استفاده از انواع اسپری های زیر بغل ،دئودورانت ها زیاده تر میشود.

اما پرسش اینجاست که این اسپری ها، با هزینه های بالایی که دارند، تا چه حدی می توانند در جلوگیری از بوی بد زیر بغل می توانند موثر باشد ؟

زینک اکساید به سفیدی و روشن شدن پوست زیر بغل نیز کمک می کند.

شما می توانید با استفاده کردن از پماد زینک اکساید، یک بار برای همیشه از شر بوی بد زیر بغل ،با هزینه ی بسیار کم خلاص شوید.


آموزش ۷ روش اصولی و عملی نگهداری برگ مو

پماد تریامسیلونون چیست ؟ | موارد مصرف و عوارض

شما می توانید بعد از استحمال و خشک کردن بدنتان مقدار بسیار کمی از پماد را زیر بغل خود بزنید. با این کار تا دو سه روز (استحمام بعدی) به هیچ وجه بوی بدی نمی دهید.

هیچ گونه عوارض جانبی شناخته شده‌ای در رابطه با کرم زینک اکسید وجود ندارد. این کرم برای همه‌ی انواع پوست‌ها مناسب است و تاکنون، هیچ شواهدی یافت نشده که نشان دهد این کرم با دارو‌های دیگر تداخل دارد. با این حال ممکن است استفاده از زینک اکساید در بعضی افراد ایجاد حساسیت کند و فرد دچار خارش ،سوزش شود.

لذا در ابتدای مصرف ،مقدار کمی از آن را روی پوست بمالید و در صورت عدم بروز علایم مصرف را ادامه دهید. اگر شما هر گونه از این واکنش‌ها را مشاهده کردید، استفاده از این کرم را بلافاصله متوقف کنید و با پزشک در این باره صحبت کنید.

نکته : پماد زینک اکساید که برای رفع بوی بد زیر بغل استفاده می شود، در بعضی از افراد باعث تحریک غده ی لنفاوی و خارش و درد در ناحیه زیر بغل میشود. لذا این گونه افراد از استفاده ی مجدد زینک اکساید خوددارری کنند.

اگر به عنوان ضد آفتاب از پماد زینک اکساید استفاده می کنید از تماس آن به اطراف چشم و دهان جلوگیری کنید.

امیدوارم مطالب عنوان شده مفید واقع شده باشد ، سلامت و تندرست باشید.

سلامتی و تندرستی شما آرزوی قلبی زرین بانوست.

شاد و پیروز باشید.

کرم زینک اکساید فیروز برای صورت

#مجله ی خانوادگی زرین بانو
#بخش سلامت
#سایتی برای تمام بانوان ایران زمین

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

امگا ۳ چیست ؟ | در چه غذاهایی وجود دارد ؟ | خواص و مضرات امگا ۳

روش های از بین بردن بوی زهم ماهی | آسان و سریع

راه های کاهش درد قاعدگی | روش های خانگی و طبیعی

حجامت چیست ؟ | مضرات حجامت | نکات مهم

با سلام و خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون منم امتحان کردم برای رفع بوی بدن فوق العادس

سلام لیلا جان خیلی خوشحالیم که دوستان خوبی چون شما داریم پیروز باشید

بعد میکرونیدل پوست استفاده کردم امیدوارم خوب باشه

ممنون از پیغامتون انسیه جان انشالله که عالی میشه

سلام.ممنون از اطلاعات مفیدتون جز بهترین هاست پماد زینک اکساید

ممنون از اینکه متن رو مطالعه کردید سارا جان ، بله حتما همینطوره 🙂 شاد باشید

من شنیدم خطرناک هست واسه زیربغل ولی ازداروخونه خودم گرفتم ازضررش چیزی نگفتن ایاحقیقت داره که ضررداره؟

سلام پرنیا جان ، زینک اکساید هیچ مشکلی برای زیر بغل نداره و علاوه بر تاثیر مثبت در بافت های پوست زیر بغل ، بوی نامناسب اون رو هم از بین میبره

منم یمدته میزنم مشکل نداشتم.ولی سایت دیگه میگن اکثرشون ک غدد لنفای زیر بغلشون تورم شدید پیدا کرده

سلام پروانه جان ، پماد زینک اکساید یک پماد موضعی هست، پس وارد خون نمیشه که مشکلات لنفادنوپاتی ایجاد کنه ! این موارد در صورت وجود سریعا باید توسط متخصص غدد مورد بررسی قرار بگیره تا دلیل اصلی مشکل مشخص بشه ! شاد و سلامت باشید

من تعداد زیادی کیست سینه دارم.ایا پماد زینک بزنم زیر بغلم ضرری داره؟چند وقته بعد از حمام میزنم که بوی عرق نگیره.ایا ضرری داره؟؟ممنون میشم جواب بدین.واینکه میشه بعنوان صد افتاب استفاده کرد؟؟

سلام گلی عزیز خیر هیچ ضرری برای کیست سینه نداره و به راحتی می تونید ازش استفاده کنید بله به عنوان ضدآفتاب هم میتونید استفاده کنید . زینک اکساید یا همان اکسید روی یه سدفیزیکی ایجاد میکنه که باعث بازتاب ، پراکنده شدن و حذب اشعه ماوراء بنفش و اشعه ی مرئی نور خورشید میشه و نفود اون رو از طریق اپیدرم به حداقل میرسونه .از طرفی اثرات محافظتی و ضدعفونی کنندگی بسیار خوبی روی پوست داره . شاید باشید

سلام و وقت بخیر ممنون از مقاله خوبتون..می خواستم بپرسم زینک اکساید روی جوش و جای جوش آیا واقعا موثره؟؟

سلام و ممنون از شما فاطمه عزیز این مورد بستگی به نوع پوست داره، اگر پوست چرب باشه تاثیر مثبت نداشته و حتی ممکنه تاثیر عکس بزاره و سبب آسیب به پوست بشه. در دیگر انواع پوست ها ممکنه اثر مثبتی داشته باشه …

سلام برای جوش و جای جوش روی صورت چند دیقه یا چند ساعت بزاریم پماد رو پوستمونه بمونه جای جوش رو هم خوب میکنه؟؟ مثلا از پماد زینک ۲۵ درصد برای جوش استفاده کنم؟؟؟

سلام عسل جان ببینید اشکارترین تاثیر زینک روی پوست به خاطر کاهش التهاب هست ، التهابهای جوش رو به میزان قابل توجهی کاهش می ده. من رفرنس های رسمی رو چک کردم ، مطلبی در مورد زمان نگهداری کرم روی پوست نوشته نشده بود و مثل سایر کرم های جذبی میتونه ۲ تا ۴ ساعت روی پوست بمونه و بعدش میتونید بشورید . اما به دو نکته دقت کنید ، اول اینکه حتما قبل از مصرف روی قسمتی از پوستتون تستش کنید که حساسیت نده ، دوم اینکه بیشتر از دو هفته ازش استفاده ی مداوم نداشته باشید . و در پایان پیشنهاد میکنم که در چنین مواردی با پزشک متخصص پوست مشورت کنید ، چون بهرحال صورت هر خانمی براش بسیار اهمیت داره . شبتون شیرین

ممنون از راهنماییتون ..البته که پوستم چربه ..شما چه چیزی رو برای رفع جای جوش و جوش ها پیشنهاد میدید؟؟

خواهش میکنم فاطمه جان پماد اداپالن و ترتینوئین برای برطرف کردن جای جوش مناسبند ولی باعث پوسته ریزی میشن و به همین دلیل بهتره شب از اونها استفاده کنید . روزی یک بار و تماس با افتاب هم نداشته باشید . در ابتدای مصرف ممکنه جوش بیشتر بشه ولی به دنبال مصرف منظم باعث کاهش جوش و ترمیم جای جوش ها خواهد شد . برای خود جوش هم میتونید از محلول اریترومایسین دو و چهار درصد و یا پماد اون روزی یک یا دو بار استفاده کنید شاد باشید

سلام از کرم زینک اکساید فیروز برای رفع تیرگی کشاله ران و واژن میشه استفاده کرد؟

سلام مریم جان بله میشه استفاده کرد ولی تاثیر شگفت انگیری نخواهد داشت و مقداری تاثیر مثبت میزاره برای روشنی این ناحیه بهترین مورد استفاده از لیزر زیر نظر متخصص پوست هست شاد و سلامت باشید

باسلام بنده ازپمادزینک برای زیربغل یکماهی میشه که استفاده میکنم امامتاسفانه ازدیروززیربغلم یه ضایعه بزرگی ایجادشده نمیدنم بخاطرمصرف پماده (جوش)زده یادورازجون چیزدیگه ای باشه؟خیلیم دردمیکنه واقعانمیونم چه اقدامی کنم تازه دوره قاعدگی هم شروع شده

سلام خانم لطفی اگه ضایعه دردناک باشه احتمالا میتونه یه عامل عفونی باشه و احتمال اینکه زینک باعث شده باشه کمه ولی زینک میتونه واکنش پوستی و یا حتی جوش ایجاد کنه ، بهتره حتما معاینه بشین و یه سونوگرافی از ناحیه زیر بغلتون انجام بدین چون میتونه غدد لنفاویتون ملتهب شده باشه .

سلام من برای زیر بغلم استفاده کردم یکی دوبار هم بیشتر استفاده نکردم ولی الان زیر بغلم غده های لنفاویم به شدت متورم شده و درد میکنه….الان نمیدونم باز هم استفاده کنم یا نه!!!

سلام الهه جان کیس شما هم شبیه خانم لطفی هست ، ممکنه که واکنش پوستی باشه ، لطفا به پزشک مراجعه کنید و یک سونوگرافی از ناحیه زیر بغل انجام بدید ، تا مشخص شدن نتایج سونو هم لطفا از پماد استفاده نکنید . جای نگرانی هم نیست ممکنه فقط یک واکنش پوستی ساده باشه . حتما سونوگرافی انجام بدید

ممنون از لطف و توجه شما…

خواهش می کنم الهه عزیز شاد باشید

باسلام چندوقتی ازپماد استفاده کردم خیلی خوب بود ولی الان دیگه بوی زیر بغل رو نمیبره اگه راهنمایی کنید ممنون میشم

سلام محمدرضا جان برند تجاری پماد مصرفیتون رو تغییر بدید و یا اگر از عطاری میخرید محل خرید رو تغییر بدید ممکنه نمونه ی جدید خالص نبوده باشه و یا در محل مناسبی نگهداری نشده و در نتیجه اثر اون کم شده باشه در صورتی که با تغییر کرم هم درست نشد بهتره از رول های زیر بغل فاقد الومینیوم استفاده کنید

سلام من خال صورتم رو برداشتم دکتر گفت پماد چشمی بزنم ولی زدم ازش اب راه افتاد و لیز شد،میشه زینک بزنم؟

سلام خیر فرناز جان پماد مصرفیتون آنتی بیوتیک چشمی هست و برای این گفتن استفاده کنید که از عفونت جلوگیری کنه . زینک همچین خاصیتی رو برای این مورد ایفا نخواهد کرد . بهتره با پزشک معالجتون مشورت کنید . شاد باشید

من پماد زینک اکساید ۲۵ درصد برای رفع جوش های بعد از اپلاسیون میزنم ‘ خوبه؟؟؟ تقریبا ی هفته ای هست ولی نتیجه نگرفتم ….

سلام عطیه عزیز پماد زینک اکساید در مواردی می تونه باعث بدتر شدن جوش هم بشه ، بخصوص در پوست های چرب به صورت محدودی می تونید از بتامتازون استفاده کنید شاد باشید

سلام خسته نباشید به نظر شما این پماد میتونه به بهبود جوش و شفاف سازی پوست کمکی کنه؟ بیشتر صاف شدن پوستم برلم اولویت داره.. ممنون از پاسخ دهی شما

سلام فاطمه جان در وحله ی اول باید بدونید که اثرگذاری و میزان اثری که این کرم میتونه داشته باشه مستقیما ارتباط داره با نوع پوست شما اما در کل بله این کرم میتونه باعث شفاف سازی پوست بشه چون به نوعی لایه بردار هست درمورد بهبود جای جوش هم اگه پوستتون چرب نباشه ممکنه که باعث بهبود پوست بشه ، اما اگه چرب باشه ممکنه برعکس عمل کنه روزتون خوش

سلام من خط بیکنیم بخاطر لیزر متورم و قرمز شده .پماد زینک بزنم خوب؟

سلام بله اگه حساسیت به زینک نداشته باشین میتونین از این پماد استفاده کنین بعضی پوستها که به زینک حساسیت دارن ممکنه با مصرف این کرم التهاب پیدا کنن قبلا روی قسمت دیگری از پوستتون امتحان کنید بعد مورد مصرف قرار بدید شاد باشید

تبدیل شده ب سوختگی پماد قوی تری نیست قبل از جلسه ی بعد لیزر خوب بشم

سلام از پماد ها بعد از لیزر استفاده کنین پماد الفا و ترمیم کننده های اوریاژ هم مفیدن و اگه سوختگی مختصر باشد هیدروکورتیزول هم میتونه مفید باشه شاد باشید

عزیزم این پماد برای از بین بردن لکه های ریز قهوه ای صورتم مفیده؟اگه نه بغیر از لیزر چی پیشنهاد میدین؟ممنونم

سلام بله دوست عزیز ، میتونه مفید باشه ولی اونم به خاطر خاصیت ضد افتابیشه بهتره از پمادهای قویتر برای لک صورت استفاده کنین شاد باشید

سلام عزیزم خسته نباشید من چند ماهی میشه از زینک استفاده میکنم و قبلا هم سابقه عمل زیر بغل رو داشتم البته وقتی که تازه به دنیا اومده بودم که دکترا گفتن یه جوش چرکی بزرگ بوده چیزه دیگه ای نیست خیلی عذر میخوام البته اما بعد از مصرف زینک الان دوباره زیر همون بغل یه چیزی سفت و بزرگ شده دقیقا همونجا می تونید راهنماییم کنید لطفا؟

سلام زینب جان بهتره حتما توسط پزشک معاینه بشین و نباید در قدم اول به زینک نسبتش داد ، در صورت لزوم نیاز هست که سونوگرافی انجام بگیره سونوگرافی غد لنفاوی ناحیه اگزیلاری انجام بشه ، در صورت نرمال بودن احتمالا در زمینه زینک و انسداد غدد عرق و چربی باشه تا زمان انجام سونوگرافی مصرف زینک رو قطع کنید شاد باشید

سلام،میخواستم بدونم از این پماد زینک برای رفع بوی عرق زیر بغل تا کی میشه استفاده کرد،آخه من قبلا همیشه مرتب باید از اسپره رکسانا استفاده میکردم،الانکه از این پماد استفاده میکنم بهترم جواب گرفتم هم هزینش پایینه خیلی عالیه من کلا زیر بغلم بوی عرق بد میگیره میشه برای همیشه از این پماد استفاده کنم عوارض نداره دائم باشه، مثلا چندین سال بشه؟

سلام لاله جان بله برای رفع بوی زیر بغل و کاهش عرق خیلی مناسبه نه مشکلی نداره کرم موضعی هست ، تنها ایراد اینه که ممکنه حساسیت بده که اونم قبلا استفاده کردید و حساسیتی نداده شاد باشید.

سلام خسته نباشید،ببخشید من زینک استفاده می کنم بوی،زیربغل رو کاملا میبره ولی خیلی تعرق زیربغلم زیاد شده این تعرق،زیاد مشکلی ایحاد نمیکنه؟!

سلام مریم جان اصولا زینک اکساید ضرری نداره و فقط ممکنه در برخی پوست ها موجب ایجاد جوش بشه باید دنبال عوامل دیگری برای زیاد شدن میزان تعریق بگردید شاد باشید

ایا خالهای ملاسمایی یا تیرگی های پوستمو زینک اکساید از بین میبره؟؟؟

سلام ، بله ستاره عزیز در صورت استفاده ی منظم و به موقع می تونه باعث کم رنگ شدن ملاسما صورت بشه ، ولی در صورتی که صورتتون حساسیت داد باید سریعت مصرف زینک رو متوقف کنید شاد باشید

با سلام من یک خال گوشتی برروی برجستگی گونه داشتم دقیقا زیر استخوان گونه دکتر معالج گفتند شبها پماد استریل چشمی را بزنم و هر چهارساعت یک بار پما زینک ۲۵ درصد را بزنم جای خال بعد از گذشت چند روز کاملا زخم شده و خشک شد و بنده حواسم نبود که جای زخم کاملا کنده شده ولی خون ریزی نداشت اما جای آن بصورت لکه باقی مانده است آیا استفاده از این کرم همچنان می تواند جای لکه ای که مانده بردارد. با استفاده از این کرم.

سلام حسین عزیز زینک اکساید میتونه جای لکه رو کم رنگتر کنه ، با استفاده ی مداوم ، اما نمیتونه کامل جاشو برداره برای این کار بهتره از کرم ترتینوئین استفاده کنید. نکته ی بسیار مهم در مصرف این کرم، این هست که حتما باید در شب و هنگام خواب استفاده کنید، به خاطر اینکه این کرم لایه بردار قوی هست و در زمان مصرف به هیچ وجه نباید در معرض نور آفتاب قرار بگیرید شاد باشید

سلام این پمادباعث کیست سینه نمیشه؟یا میشه؟ ممنون میشم جواب بدید

سلام خیر اوا جان ، همانطور که اشاره کردیم ، هیچ عارضه ای برای زینک اکساید شناخته نشده ، عامل ایجاد کیست هم موارد دیگری هست شاد باشید

و اینکه زینک اکساید فیروز بهتره؟یانه؟

مارک خارجی اگه تونستید بگیرید که بسیار مناسب هست در غیر این صورت مارک های ایرانی تقریبا یک گونه هست اثرشون شاد باشید

سلام من برای استخر رو باز میخام ازش استفاده کنم بعد از چند جلسه که رفتم روی گونه هام لک شده حالت ملاسما… ایا زینک اکسید میتونه توی اب هم در برابر افتاب محافظت کنه؟!

سلام بله میتونه موثر باشه ولی بیشتر اثر تسکین التهاب پوست داره و بهتره از کرم ضدآفتاب در استخر روباز با SPF بالا استفاده کنید شاد باشید

سلام. من پوستم چرب نیست پوست خشکی دارم چون در استان هرمزگان سکونت دارم افتاب اینجا خشک و سوزناک هستش که باعث تیره بودن پوست میشه آیا پماد زینک میتونه پوست رو شفاف و جای جوش رو برطرف کنه. طریقه مصرف صحیح رو هم اگه محبت کنید ممنون میشم

سلام هادی جان زینک میتونه به عنوان ضد آفتاب استفاده بشه ولی باتوجه به اینکه در مناطق جنوبی کشور هستید ، بهتره از ضدآفتابهایی با SPF بالا بهره ببرید . بله زینک به مرور زمان میتونه باعث روشن شدن پوست میشه شبتون خوش

سلام، من چند تا خال از روی صورتم با لیزر برداشتم دکتر برام کرم زینک اکساید تجویز کرده میخواستم بدونم این کرم چه تاثیری بعد از برداشتن خال روی پوست داره

سلام رضای عزیز بله ، برای از بین بردن پیگمانتاسیون که بعد از لیزر روی پوست ایجاد میشه موثره و هم اینکه اثر ضدآفتابی مناسبی هم داره . شاد باشید

سلام من یه مدتیه بعد زایمان پوستم تیره شده ممکنه برای روشن شدن پوستم و شاف شدن ان زینک اکساید بزنم

سلام کوثر عزیز ممکنه ملاسما باشه بله زینک کاملا میتونه روی اونها تاثیر بزاره و با استفاده ی مداوم، پوست رو روشن کنه روزتون خوش

سلام من صورتم جوشای خیلی ریز داره ک برجسته نیستن زیرپوستی ان و ی جوشم دارم ک کمی بزرگه اینا بخاطر قرمز بودنشون صورتم بدنشون میدن تصمیم گرفتم زینک بزنم یکبار زدم احساس کردم جوشم تبدیل ب لک شد بنظرتون بزنم ؟داره رنگش کمرنگ میشه؟

سلام زینب جان اگه الان صورتتون جوش التهابی داره ، بهتره فعلا از رینک استفاده نکنید بعد از فروکش التهاب ، جهت کاهش جای جوش و لک زینک میتونه مفید باشه شاد باشید

سلام من پوستم چربه عایا میشه از پمادزینک استفاده کنم

سلام حدیث عزیز اگر قصد استفاده دارید روزی یکبار و با دوز کم استفاده کنید چون امکان التهاب پوست های چرب در استفاده از زینک اکساید وجود داره شاد باشید

سلام من چند روز میشه از زینک استفاده کردم . اول بازوهام شروع به خارش کرد و الان کل بدنم .

سلام سحر جان زینک اگه خارش و آلرژی بده معمولا موضعی میشه ، به احتمال زیاد علت این مشکل ، چیزی بجز زینک هست شاد باشید

سلام من امروز چند خال از روی صورتم برداشتم دکتر گفت پماد تترا سایکلین و زینک اکساید روی صورتم استفاده کنم پوست صورتم فوق العاده چرب هست ممکنه عوارض جانبی داشته باشه؟

سلام محمد عزیز با توجه به اینکه زینک جهت کاهش اسکار، ناشی از برداشتن خال تجویز شده، نیازی نیست که به کل صورتتون زینک بزنید، فقط به همون محل برداشت خال بزنید کافیه و با توجه به کم بودن سطح تماس ، احتمال حساسیت کم خواهد بود شاد باشید

سلام من پوستم جوشای قرمز میزنه زیادم میزنه چیکارکنم یه درمان قطعی بگین لطفا دیگه خسته شدم

سلام سمانه عزیز باید بررسی بشین و آزمایشات لازم بر اساس سنتون انجام بشه ، چون ممکنه مشکل هورمونی باشه . در این صورت با درمان مخصوص مشکلتون رفع خواهد شد . در حالت کلی می تونید از محلول اریترومایسین و یا ژل اون استفاده کنید . قبل از استفاده روی قسمت کوچکی از پوست تست کنید تا احیانا حساسیت نده، این محلول یا ژل ممکنه برخی مواقع باعث بدتر شدن هم بشه که با تست متوجه این موضوع میشید . فقط پیشنهاد می کنم حتما به پزشک مراجعه کنید تا آزمایش هورمونی ازتون بگیرن و راحتتر بشه دلیل جوش صورت رو تشخیص داد شاد باشید

سلام ممنون ازپاسخ گوییتون ازمایش وسونو انجام دادم هیچ مشکلی نداشتم ولی همچنان جوش میزنم و جاشون قرمزه چیکارکنم؟؟ که هم جوش نزنم هم جاشون بره

۲۲سالمه

سلام سمانه جان پوستتون چرب هست یا خشک ؟ بهتره که در اولین فرصت توسط متخصص پوست ویزیت بشید ولی در صورت عدم امکان ویزیت ، میتونید از محلول اریترومایسین ۲ یا ۴ درصد روزانه دوبار استفاده کنید و در طی استفاده سعی کنید از تماس با افتاب پرهیز کنید . ممکنه محلول در ابتدا کمی اریتم پوست بده . در صورت استفاده از ضدافتاب هم بهتره از ضدافتاب بدون چربی استفاده کنید شاد باشید

سلام من سه بارمیکرونیدلینگ کردم دوباراول زنیگ اکساید زدم هربار۴روزبارسوم انجام دادم اومدم زینک بزنم دیدم ۸ماه از تاریخش گذشته دو بار قبل تاریخ کدشته استفاده کردم پوستم چی میشه

سلام مریم جان سعی کنید حتما در زمان خرید به تاریخ مصرف توجه کنید ، اما این موردی که داشتید اگه میخواست حساسیتی یا موردی از خودش نشون بده سریع نشون میداد که بیشتر به شکل قرمزی و خارش هست قطع کنید یا با نمونه ی تاریخ دار تعویضش کنید شاد باشید

سلام من۵۰ روز پیش عمل سینوس به روش باز انجام دادم یه قسمت کوچیک از عمل بسته نشده رفتم دکترم این کرم رو تجویز کرد الان دو روز میزنم ولی اون قسمت خوب نشده هیچ حس میکنم بدتر شده چون خون ازشاومد ممنون میشم راهنماییم کنین

سلام میلاد جان لطفا دقیقتر بفرمایید منظورتون از عمل سینوس چیست ؟ و اینکه آیا از محل مد نظر ترشح عفونی هم مشاهده کردید ؟ ترشحی که همراهش چرک باشه و اینکه ایا همراه زینک اکساید پماد آنتی بیوتیک هم تجویز شده ؟

عمل کیست مویی نه فقط خون بود دکتر تجویز کرد واسم ولی وقتی زدم خون اومد

میلاد جان با توجه به باز بودن زخم ، بهتره از این پماد استفاده نکنید و بعد از بسته شدن زخم از اون استفاده کنید . مجدد به پزشک مراجعه کنید تا از کرم های انتی بیوتیک مثل موپیروسین و تتراسایکلین براتون تجویز کنن. دقت کنید که بدون مشاوره با پزشک معالج اقدام به تهیه ی این کرم ها نکنید . شاد باشید .

سلام ببخشید پماد زینک اکسید برای سرما سوختگی (با برف)قابل استفادست؟ممنون میشم پاسخ بدین.

سلام نهال جان بله ، مفید هست ، البته یک هفته باید منظم استفاده کنید تا نتیجه کم کم نمایان بشه شاد باشید

سلام . سلام ، من بعد از اصلاح صوزتم جوش ریز میزنه که خارش و سوزش داره میتونم از این پماد استفاده کنم ؟ یا پماد دیگری به من معرفی کنید ، این پماد برای پوستهای مختلط خوبه و مشکلی ایجاد نمیکنه؟

سلام قاصدک جان بله میتونید استفاده کنید ، به شرطی که پوستتون چرب نباشه ، اگه چرب باشه ممکنه باعث بدتر شدن جوش ها هم بشه برحسب نوع پوست اثر زینک اکساید متفاوته میتونید از ژل سینره و یا ژل کلیندا مایسین استفاده کنید و توجه داشته باشید که حداقل ۱۲ ساعت پس از اصلاح ، نباید از وسایل آرایشی استفاده کنید شاد باشید

سلام. میخواستم بدونم پماد زینک اکساید رو میشه روی کشاله ران و خط بیکینی و کل ناحیه تناسلی برای روشن کردن استفاده کرد ؟ تاثیری روی روشن شدن اون ناحیه داره ؟ و بعد یه مدت قطع دوباره بحال اولش برمیگرده ؟

سلام عزیز جان تاثیر جهت سفید کردن بر حسب نوع پوست متفاوت هست ولی در کل تاثیری که بر روی سفید کردن این ناحیه ها میزاره محدود و به دنبال استفاده ی بسیار طولانی حاصل میشه که در کل پیشنهاد نمیشه از این محصول برای اینکار استفاده کنید . شاد باشید

سلام میخواستم بدونم این پماد برای جوشهای دورانربلوغ هم موثره یا خیر ؟ ممنون

سلام نغمه جان بهتره بدین منظور از این پماد استفاده نکنید در صورت اسرار بر استفاده ، بعد از از بین رفتن التهاب استفاده کنید و در مدت استفاده در مقابل نور افتاب قرار نگیرید شاد باشید

با عرض سلام وخسته نباشید آیا پماد زیک اکساید برای رفع عرق زیاد زیر بغل نیز مناسب میباشد و وهمینطور برای درمان هموروئید نیز مناسب میباشد یا خیر

سلام دوست عزیز برای از زینک اکساید برای رفع عرق زیر بغل میتونید استفاده کنید و بسیار هم مفید هست ! هم بوی نامطبوع رو از بین میبره و هم عرق رو کاهش میده برای هموروئید خیر ! بهتره استفاده نکنید برای این مورد ! برای درمان هیموروئید به جراح مراجعه کنید که بعد از بررسی در صورت خفیف بودن میتونید از پمادهای آنتی هموروئید استفاده کنید . شاد باشید

سلام من بیشتر اوقات پوست خشکی دارم جوری که پوسته پوسته میشه و قرمز و اینکه جوشای سرسیاه هم دارم و وقتی از حمام بیرون میام بعد از چن ساعت پوستم چرب میشه قبلا زیاد جوش میزدم ولی الان کمتر شده اما جای جوش ها روی پوستم به شکل لکه های قرمز و خال وجود داره میخواستم بدونم که استفاده از پماد زینک اکساید تاثیری داره واسه از بین بردن جای جوش و خال ها و اینکه ایا حساسیتی ایجاد میکنه یا نه

سلام رویا جان بله این کرم میتونه در صورت استفاده مرتب جای جوش رو کم رنگتر کنه اما حتما قبل از مصرف روی یک ناحیه ی کوچیکی از پوست بزنید تا مشخص بشه حساسیت میده یا نه ، چون به برخی پوستها حساسیت میده و با برخی دیگه هم مشکلی نداره و مفید هم هست شاد باشید

با سلام وعرض خسته نباشید آیا این پماد برای رفع دائمی بوی بد عرق میباشد یا نه و برای چند مدت استفاده کنیم کافیست و در روز چند بار استفاده شود و از پماد زینک اکساید چه مارکی استفاده کنیم بهتر میباشد به خاطر فعالیت بیشتر در هنگام کار عرق زیاد میکنم با سپاس فراوان از پاسخگو بودنتان

سلام رضا جان ، خیر برای رفع دائمی مفید نخواهد بود و موقتی از بین میبره بوی بد رو بله از بین میبره مارک هم ایپوزینک ۲۰% می تونید استفاده کنید . (ایپوزیک نام تجاری هست) برای از بین بردن بوی بد و کم کردن تعریق باید میزان تعریق سنجیده بشه ، روزی یک تا ۳ بار میشه استفاده کرد میتونید بعد از استحمام پماد رو استفاده کنید ، در برخی مواقع پماد چنان عمل میکنه که نیازی به استفاده ی روزانه هم نخواهید داشت .

فقط ، نکته مهم ، اینکه قبل از استفاده روی زیر بغل ، بر روی قسمتی از پوستتون تستش کنید که اگزما نده و حساسیت از خودش نشون نده ، رو برخی پوست ها جساسیت نشون میده و قرمزش میکنه شاد باشید

سلام خسته نباشیدشما چه برندی را برای از بین بردن بوی بد عرق پیشنهاد می کنید و آیا این پماد برای رفع دائمی است یا خیر با تشکر

سلام سپاس از شما معمولا پماد ایپوزینک ۲۰% با توجه به سابقه ی بالایی که داره پیشنهاد میشه بله برای رفع بوی عرق بسیار مفید هست ، اما خیر دائمی نیست و باید مرتب استفاده بشه و که اون هم با توجه به میزان تعریق خواهد بود شاد باشید

سلام . من سوالی نداشتم فقط خواستم از زحماتتون تشکر کنم . هم سایت خوبی دارید هم ممنون از پزشکان محترم که جواب سوالات رو میدن . مرسی از همتون

سلام حسام جان بسیار ممنون از شما و خوشحالیم که همراهان گرانقدری چون شما رو داریم شاد باشید …

سلام. ببخشید من برای بوی بد زیر بغل زینک اکساید رو بهم پیشنهاد دادن استفاده کردم خیلی هم خوبه،اما به کشاله رانم زدم،معذرت میخوام،بیضه هام سوخته و درد و خارش داره،بعد دوباره زدم یکم تسکین داد،اما این دفعه کشاله مم جوش سفید زده،به نظرتون از پماده؟چیکار کنم آیا؟

سلام فرهاد عزیز کشاله ی ران پوست حساستری داره و ممکنه به دلیل چربی اون منطقه حساسیت داده باشه بهتره که دیگه از این پماد برای اون نقطه استفاده نکنید پودر بچه که دارای زینک هست رو میتونید تست کنید شاید اون جواب بده شاد باشید

الان کشاله م همش شده جوش ریز و سفید،چی استفاده کنم؟

سلام مجدد فرهاد عزیز شما از پماد هیدروکورتیزون استفاده کنین و زینک رو قطع کنین شاد باشید

سلام ، خسته نباشید ، مطلب مفیدی بود. بنده از زینک اکساید برای بهبود جوش های صورتم استفاده می‌کنم. آیا زینک اکساید باعث برجسته شدن خال های کوچک زیر پوستی می‌شود؟با تشکر

سلام سپاس از شما امیرمحمد عزیز خیر در حالت عادی چنین عارضه ای بروز نمیده ، مگر اینکه پوست شما حساسیت به زینک اکساید داشته باشه شاد باشید

سلام خانم دکتر من سوالم اینه چن وقت پیش رفتم لیزر الکس واس چانه ظاهرا دوز بالا زده شده و ی تیکه از چانه ام سوخت و هنگامی ک زخم شد زودتر از بهبودی کامل زخم کنده شد و جای زخم مونده ی فردرفتگی سطحی بوجد اومد و روی صورتم کاملا مشخصه لطفا ی کرم ترمیمی ک مث قبل بشه معرفی کنید و ایا زینک اینکارو میکنه؟

سلام سلن جان با توجه به فرو رفتگی و اسکار عمیق، زینک نمیتونه نقش چندانی در کاهش اون داتشه باشه ، بهتره از پماد ای ترمیم کننده ی اسکار استفاده کنید (مثل اون ، الفا ، کنتراکتیوبکس و …) و به پزشک مراجعه کنید در جهت استفاده از روش های غیر دارویی مراجعه کنید . شبتون خوش

سلام منم ی مدت از زینک اکسید زیر بغل استفاده میکردم و راضی بودم اما حدودا از سه ماه پیش زیر بغلم شروع کرد به درد گرفتن سونو هم رفتم همه چی نرمال بود ،به طور اتفاقی ی جا درمورد این پماد خوندم ک ممکنه باعث درد بشه بعد ک پماد رو قطع کردم حالا بدنم جوش میزنه جوش های ک همراه با درد و سوزش هستند بیشتر زیر بغل و سینه اما جاهای دیگه بدنم هم هست ، این جوش ها می‌تونه بخاطر این پماد باشه !؟

سلام الهام عزیز الهام جان این پماد پوستی هست ، یعنی اگه بخواد عارضه ای در پوست شما ایجاد کنه ، فقط در همون نقطه ای که مصرف کردید ایجاد میکنه ! به گونه ای نیست که در کل بدن پخش بشه ! پس این موارد نمیتونه از این پماد باشه . در صورتی که در قاعدگی اختلالی وجود داشته باشه ، یا استرس داشته باشید ، یا تغذیه تغییر کرده باشه ، یا هوا گرم تر شده باشه و … ، جوش میتونه از این عوامل هم باشه ، باید بررسی لازم انجام بگیره تا مشخص بشه که این جوش ها از چیه . شاد باشید

سلام به نظرشما پپشت لبم لکه های قهوای زده میتونم ازپماد زینک استفاده کنم

سلام بله زهرا جان میتونید از زینک برای لایه برداری اون قسمت استفاده کنید ممکنه به دلیل مجاورت با افتاب این مورد پیش اومده باشه ، در صورتی که تداوم داشت از کرم ضدآفتاب spf بالا برای جلوگیری از این مورد استفاده کنید شاد باشید

سلام پماد زینک برای رفع تیرگی های بدن هم تاثیری داره؟

سلام دوست عزیز بله به مقداری امکان رفع تیرگی های بدن رو داره بار اول که استفاده میکنید همه ی بدن نزنید ، اول یه قسمت بزنید که اگه حساسیت داد مشخص بشه شاد باشید

سلام … وقت بخیر خسته نباشید … ببخشید برای اینکه لکه های پیشونی که کمی قهوهایی رنگشده اندازه یه سکه هست خوبه …. و.. برای جای جوش هم که لکه شده و قهوه ایی شده جاهاش مناسبه … برای همه صورت باید زد یا فقط روی همه نقطه از جاهایی که می خوایم رنگشو از بین ببره … به کل صورت بزنیم خوبه … چقدر روی صورت باید قرار بگیره … زود باید شست … ممنون از پاسخ گویی و سایت خوبتون…

سلام کامران عزیز زینک اکساید میتونه تا حدودی به کم رنگ شدن لکه ها کمک کنه البته نباید انتظار داشته باشید که اونها رو به صورت کامل از بین ببره به تمام صورت هم میتونید بزنید مشکلی نداره نیازی به شستن زود هنگام هم نداره می تونه تا چند ساعت رو پوست بمونه

فقط یه نکته مهم اینکه این پماد در برخی از پوست ها حساسیت میده ، بهتره اون رو قبل از مصرف روی قسمت کوچکی از پوست صورتتون تست کنید و بعد در صورت نبود مشکل به صورت کامل ازش استفاده کنید .

شاد و سلامت باشید

سلام من از داروه گیاهی واسه جوش صورت استفاده میکنم صابون کاج مریم گلی وماسک پیلاف لدوراو ایا درکنارشون میشه از زینک اکسید استفاده کرد ؟

سلام علیرضا جان بله میتونید برای کاهش التهاب پوست و کم رنگ شدن جای پوست از این کرم استفاده کنید ، ولی بهتره قبل از استفاده روی قسمت خیلی کوچک از پوست صورتتون تستش کنید ، چون زینک اکساید واکنش متفاوتی نسبت به پوست های مختلف دارهو ممکنه باعث بدتر شدن جوش صورت بشه شاد و سلامت باشید

با عرض سلام خسته نباشید, وقتتون بخیر.

ببخشید, این کرم زینک اکساید میتونه نواحی تیره الت تناسلی را از بین ببره و چه کرمی پیشنهاد میدین که تیرگی الت تناسلی را از بین ببره خواهش میکنم راهنماییم کنید ممنونم ؟؟!!

سلام نازی جان من پیشنهاد میکنم برای اینکار از زینک استفاده نکنید چون تاثیر زینک دائمی نیست و کم هم هست بهتره برای اینکار اقدام به لیزر در دو یا سه جلسه به فاصله ی ۳۰-۴۵ روز کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد میتونید به متخصص پوست مراجعه کنید . جوابی که لیزر داره قطعی تر هست شاد و سلامت باشید

سلام . با تشکر از اطلاعات عالی و کامل شما در باره کرم زینک . واقعا عالی جواب میده

سلام بهزاد عزیز خوشحالیم که از مطالب راضی بودید شاد و سلامت باشید

سلام خسته نباشید. ممنون مطالبتون عالیه ببخشید زینک میتونه لک های ناشی از جوش رو به مرور زمان از بین ببره؟ چون یکی بهم پیشنهاد کرده بود برای لک های روی بازو میخواستم بدونم اثر میذاره؟

سلام زینب جان زینک میتونه به مرور زمان اثر لک های جوش رو کم رنگ کنه ، ولی اینکه کامل از بین ببره خیر ، نمیتونه البته همیشه پیشنهاد کردم که قبل از استفاده روی پوست ، روی قسمتی از پوست امتحان کنید و ببینید ایا واکنش یا حساسیتی به زینک نشان خواهد داد یا خیر ، در صورتی که واکنشی نشان نداد میتونید استفاده کنید شاد باشید

سلام من پلاسماجت بینی انجام دادم بعد از گذشت ۲۰ روز هنوز بینیم قرمزه پماد زینک برای از بین بردن این قرمزی مناسبه؟

سلام شقایق جان بله میشه استفاده کرد ولی خوب نباید انتظار داشته باشید که سریع اثر کنه ، طول میکشه تا اثر کنه بیشتر متخصصان کپسولهای ویتامین E رو برای این کار پیشنهاد میکنن اما برای اینکه سریعتر نتیجه بگیرید میتونید از کرم های ترمیم کننده استفاده کنید که بهتر و سریعتر پاسخ میدن ، مخصوصا مارک های شناخته شده مثل بایودرما و سیکالفیت اون . شاد باشید

سلام من میخوام از پماد زینک اکساید برای رفع جای جوش های صورتم استفاده کنم میخواستم بدونم که نحوه ی استفاده ازش چجوریه و اینکه چه وقت هایی و چن مرتبه باید ازش استفاده کنم ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر

سلام رویای عزیز زینک اکساید به میزانی قادر به کم رنگ کردن جای جوش هست ، خیلی زیاد نه فقط به میزانی ! روزی ۱ بار بهتره در آغاز بزنید و اگه دیدید که مشکلی بوجود نیومد هر ۱۲ ساعت یکبار استفاده کنید . دقت کنید که پیش از مصرف ، روی قسمت کوچکی از پوست پماد رو بزنید و تست کنید که حساسیتی بوجود نیاد . یه نکته هم اینکه اگه پماد رو زدید و جوشها زیاد شد ، مصرف پماد رو قطع کنید ، افزایش جوش صورت در برخی از پوستا نشانه ای از حساسیت به زینک اکساید هست شاد باشید

با سلام من یک هفته ای هست که از پماد زینک برای صورتم استفاده می کنم می خواستم ببینم برای دور چشم هم میشه استفاده نکرد یا نه

سلام ساحل جان دور چشم پوست نازکتر و حساستری داره برای این قسمت بهتره از کرم های مخصوص به خودش استفاده بشه شاد باشید

سلام خسته نباشید،من یه مدت برای رفع موهای زائدِ بیکینی پودر نوره استفاده میکردم و متاسفانه بیکینیم تیره شده،الان خیلی وقته برای رفع موهای زائد لیزر میرم ولی بیکینیم دیگه رنگش برنگشت،زینک اکساید استفاده کنم روشن میشه؟

سلام مریم جان این کرم در اون حد نمیتونه بهتون کمک کنه پیشنهاد میکنم با توجه به مسائل بهداشتی برای روشن شدن پوست این ناحیه از لیزر درمانی استفاده کنید موفق باشید

ممنونم،آخه یکی از آشناهامون برا تیرگی لیزر رفته کشاله هاشو نشون داد وحشتناک تیره شده بود ،با دستگاه مونالیزا هم بوده،بخاطر همین من خیلی میترسم،نمیخوام لیزر کنم،راه دیگه ای نیست؟پمادی چیزی؟من خیلی ناراحتم,قبلا مثل پوست بدنم روشن بود

خواهش میکنم مریم جان ببینید این ناحیه پوست بسیار حساسی داره و استفاده از کرم های نا آشنا میتونه آسیب بهش وارد کنه ، اما در صورت اصرار به استفاده از کرم ، پیشنهاد من استفاده از کرم روشن کننده avene هست. (این کرم البته حجمش کم هست) در صورت عدم امکان تهیه کرم اون، میتونید از زینک اکساید به مقداری کم استفاده کنید، اما توجه کنید که مقدار کم استفاده کنید. در مورد بعدی هم میشه از ترکیب ماست پرچرب و لیموترش استفاده کنید ، دیده شده که بعضی از افراد با این مشکل تیرگی رو رفع کردن . اما در صورتی که تیرگی زیاد بود باید به لیزردرمانی مراجعه کنید ، پیشنهاد میکنم حتما به همکاران متخصص زیبایی پوست مراجعه کنید و از مراجعه به پزشک عمومی و یا مراکز زیبایی فاقد متخصص برای لیزردرمانی خودداری کنید چراکه به دلیل عدم اشنایی با اصول لیزردرمانی و بالابردن درجه ی لیزر ، سبب سیاهی ناحیه ی پوست میشن . ناراحت نباشید ، روحیتون رو بالاببرید و امیدتون رو بیشتر از پیش کنید شاد و سلامت باشید

سلام پماد زینک اکساید واسه نواحی تیره بدن مثل واژن وزانو و…خوبه؟میشه یه پماد باقیمت مناسب برای رفع تیرگی پیشنهاد بدید مخصوصا برای پشت پا ک دراثر نشستن بوجود میاد

سلام زهرا جان زینک میتونه تا حدودی در روشن کردن این ناحیه مناسب باشه ، اما برای روشن کردن نواحی تناسلی بهتره به دکتر متخصص مراجعه کنید ، چون پوست این نواحی حساس هست و استفاده ی نادرست سبب تیرگی بیشتر خواهد شد شاد باشید

سلام من چندتا از خالهای صورتمو که کوچیکم بودن برداشتم دکتر گفته سه روز اول زینک اوکساید استفاده کنم و بعد از اون به مدت بیست روز کرم ترمیم کننده سیلکافیت اونه ولی قیمتش الان حدود ۲۰۰ تومنه جای این خالها همینطوری خوب نمیشه؟ بجای پماد ترمیم کننده از همین زینک اوکساید میتونم استفاده کنم یا پماد ایرانی ترمیم کننده با قیمت پایین وجود نداره؟

سلام آرش جان کرم ترمیم کننده قدرتش بیشتره و تاثیر بهتری خواهد گذاشت ، البته زینک هم موثره ولی نه به اون اندازه . سیکالفیت از نظر تاثیر از بیشتر کرم های ترمیم کننده ی تو بازار بهتره ولی خوب کرم ایرانی زهیدرومدرم مدیلن و البته کرم خیلی خوب اردن هم در بازار موجود هست کرم ادیب درم و نورا هم خوبن ، دیدم که خیلی ها از این کرم ها هم نتیجه ی خوبی گرفتن شاد باشید

سلام وقت تون بخیردر سمت چپ از صورتم نزدیک به گوشم یک دفعه لک بوجود اومد برای درمان خیلی پیگیری کردم خوب نشد البته اطراف چانه ام کمی تیره شده اگرپماد زینک بزنم اثری داره شنیده ام استفاده از زینک در دراز مدت باعث تیرگی پوست میشود ایا حقیقت داره برای لک صورتم لطفا راهنمایی کنید

سلام ترنم جان زینک در کم کردن ملاسما میتونه موثر باشه ولی اینکه انتظار داشته باشید باعث کم رنگ شدن هر لکه بشه درست نیست . خیر دلیل علمی مبنی بر سیاه شدن پوست با استفاده از زینک گزارش نشده دقت کنید که قبل از استفاده از زینک ، روی یک قسمت کوچکی از پوست تست کنید ، اگه حساسیت نداد روی محل مدنظر مورد استفاده قرار بدید شاد باشید

سلام من خودم حدود دوماهی از این پماد استفاده کردم اوایل خیلی ازش راضی بودم اما ناگهان زیر بغلم شروع کرد به دردکردن. و تیره هم شده.

سلام مهسا جان این پماد موضعی هست و چنین مشکلی رو بوجود نمیاره اینکه در اون ناحیه دچار درد شدید باید به پزشک متخصص غدد مراجعه کنید تا مورد به صورت کامل بررسی بشه شاد باشید

سلام ممنونم از مطالب عالیتون ببخشید من دوتا سوال داشتم ممنون میشم پاسخ بدید ۱_برای رفع بوی عرق بعد از استحمام از زینک اکساید۲۵درصد ایرانی استفاده کردم اما اثر نداشت،علتش چیه؟ (درضمن من بلافاصله بعد از حمام به شدت عرق میکنم و بوی بدی هم داره درصورتی که حتی یک ساعت ازحموم رفتنم وشستن کامل بدنم نگذشته !!!! این میتونه نشونه ی مشکلی باشه؟) ۲_برای سفید شدن زانو وکشاله ی ران میشه از این پماد استفاده کرد؟اگه میشه باید چند بار درروز وتا چه مدت این کارو انجام بدم که نتیجه بگیرم؟

سلام سیمین جان در مورد اول بهتره که برای اطمینان از نبود مشکل یک آزمایش تیروئید بدید تا از عملکرد تیروئید مطمئن بشید . در مورد دوم هم بله میتونه باعث روشن شدن پوست بشه ولی نه اونقدر ها که شگفت انگیز باشه ! تا مقداری فقط شاد و سلامت باشید

آیا این پماد باعث سفیدی پوست هم میشه؟ اگه به عنوان ضد آفتاب استفاده بشه تاچه مدتی میشه ازش استفاده کرد؟ واینکه میشه روش کرم پودر هم بزنیم

سلام بله تا میزانی میتونه باعث روشن شدن پوست بشه بله به عنوان ضدآفتاب هم میشه استفاده کرد که باید اون موقع زیاد بزنید چون spf زینک کمه ، فکر کنم ۲۵ درصد باشه بله میشه از روش کرم پودر هم بزنید ، برا اینکار باید منتظر باشید که کرم جذب بشه بعد کرم پودر بزنید شاد باشید

سلام وقتتون بخیر ببخشید یه سوال داشتم لطفا جواب بدید . اطراف دهان من و مخصوصا خط لبخند خیلی تیره تر از نواحی دیگه ی پوست صورتمهه آیا میشه از پماد زینک اکساید برای از بین بردن اون تیرگی استفاده کنم؟ قبلا برای جای جوش که زدم حساسیتی برام نداشته حالا آیا در این مورد تاثیرگزار هست؟؟ لطفا پاسخ بدید خیلی ضروریه

سلام مهتاب جان میشه استفاده کرد ولی تاثیر آنچنانی نخواهد گذاشت که به چشم بیاد . بهتره برای اینکار به متخصص پوست مراجعه کنید تا از روش های لیزر درمانی استفاده کنن شاد باشید

سلام ببخشید من قبل از حمام رفتن حدود دو ساعت به صورتم میزنم و بعد دوش می گیرم اگر به صورتم که دارم پماد میزنم صورتم که ریش داره بروی ریشم مالیده بشه ریش میاره یا اگر به صورتم که دارم میالم به موهای سرم مالیده بشه ریش میاره ؟ جواب بدین خیلی تشکر

سلام عزیز جان همیچین عوارضی برای این پماد عنوان نشده شاد و سلامت باشید

سلام ممکن هست برای رفع تیره گی کشاله ران دارویی معرفی کنید

سلام عما جان متاسفانه برای این مورد داروی خاصی وجود نداره ، میتونید از زینک استفاده کنید و به مقدار کمی هم تاثیر گذار خواهد بود ، استفاده از روشن کننده ها هم عقلانی به نظر نمیرسه چون حجم کوچک در مقابل قیمت بالا دارن تنهاراهی که میشه تضمین کرد که موفقیت امیز هست لیزر درمانی هست که باید زیر نظر مستقیم متخصص پوست باشه شاد باشید

سلام خسته نباشیدمیشه از این پماد برای یه زخم سطحی استفاده کرد البته زخم خشک شده بود ولی روش کنده شده و الان روش بازه زخم عمیق نیس ولی روش خشک نیس میشه استفاه کرد اگه نمیشه چه پمادی باید تهیه کنم که زودتر خوب بشه و سوزشش کم بشه

سلام الهام جان نه خوب زینک اکساید برای این کار نیست شما از کرم موپیروسین استفاده کنید ، اطلاعات بیشتر در مورد این کرم رو در لینک زیر میتونید مطالعه کنید :استفاده از پماد موپیروسین موپیروسین چون خاصیت آنتی بیوتیک داره در افزایش سرعت بهبود زخم بسیار کمک میکنه بعد از خشک شدن کامل زخم و از بین رفتن حالت عفونی ، از کرم آلفا یا رژودرم استفاده کنید که جای زخم رو از بین ببره شاد و سلامت باشید

سلام خسته نباشید برلی تیرگی ناحیه واژن هم خوب هست؟؟

سلام سمانه جان تاثیر بسیار کمی میزاره برای این ناحیه در مورد این ناحیه بهترین راه استفاده از لیزر هست که توسط متخصصین پوست زده شده باشه شاد و سلامت باشید

سلام و خسته نباشید من یک ماه پیش پلاسما فرکشنال کل صورت انجام دادم . الان زیر چشمام لکه های قهوه ای ایجاد شده . به دکتر گفتم گفت زینک اکساید بزن . یعنی از بین میبره ابن لکه های زیر چشما مو

سلام آرمیتا جان زینک میتونه این لکه ها رو کم رنگ کنه ولی از بین نمیبره همینطور زینک روی یک پوست خوب جواب میده و روی اونیکی جواب چندانی نمیده باید حتما تست بشه کرم های ترمیم کننده ی خوبی در بازار موجوده که میتونه تاثیر خوبی داشته باشه ، هر چقدر استفاده از کرم با زمان لیزر فاصله ی کمتری داشته باشه تاثیر بیشتر هست شاد و سلامت باشید

سلام یه سوال آیا برای تیرگی دور گردن هم خوبه یعنی سیاهی دور گردن را از بین میبره چه مدت استفاده بشه برای دخترم که ۱۴ سالشه میپرسم ممنون

سلام مژده جان خوب بودنش که میتونه خوب باشه ولی تاثیرش کم خواهد بود اول باید ببینید که دلیل این سیاهی دور گردن چیه ، بعد پزشک متخصص پوست میتونه راهکار مناسبتری بهتتون بده با توجه به اینکه روشن کننده ها هم حجم کم و قیمت بسیار بالایی دارن ، استفاده از کرم برای این ناحیه زیاد موثر نخواهد بود شاد و سلامت باشید …

ممنون از اطلاعاتتون کرم زینک اکساید رو من اولین باره که استفاده میکنم من فقط به خاطر جوش و لکه های جوش استفاده میکنم میتونین بگین چقدر تو روز و یا هفته استفاده کنم؟

سلام زهرا جان اگه پوستتون چرب و مستعد جوش هست ، هفته ای ۳ بار استفاده کنید ، البته بهتره از کرم هایی که حاوی ترتینوئین هست استفاده کنید ، این نوع پماد ها اثربخشی بهتری برای مورد اشاره شده ی شما دارن اما اگه پوستتون چرب نیست و مستعد جوش نیست میتونید هر روز بزنید شاد و سلامت باشید

سلام وقتتون بخیر باچه شوینده ای بشوریم پماد زینک اکسایدو از رو صورتمون ؟

سلام نسرین جان زینک خودش جذب صورت میشه اما اگه میخواید که حتما بشورید از صابون های مخصوص پوست صورت خودتون استفاده کنید مثلا صابون صورت پست خشک شاد و سلامت باشید

سلام.وقت بخیر محل کار من خیلی خشک و سرد هست الان انگشتان دستم کامل زخم شده و ترک برداشته دکتر امروز برام پماد آ +د و زینک اکساید نوشته گفته ترکیب کنم بزنم .آیا میتونم این دوتا رو برام صورتم هم استفاده کنم؟

سلام سیاوش جان بله خوب هست ، استفاده کنید مقداری ممکنه پوست صورت رو چرب کنه دقت کنید که هرکدوم از این دو و ترکیبشون برای ترمیم پوست مناسب هستن ولی در کوتاه مدت جواب نخواهند داد ، در بلند مدت جواب میدن در استفاده از زینک برای صورت اول روی قسمت کوچکی از پوست تست کنید ، یروز تستش بگذره ، ببینید جوش میزنه یا خیر ، اگه نزد ازش استفاده کنید شاد و سلامت باشید

سلام وخسته نباشید میشه لطفااا برای تیرگی کشاله ران یه راه کم هزینه لطف کنید بگید چون لیزر یکم هزینش زیاد لطفااا یه راه دیگه بگین که واقعااا تاثیر داشته باشه ممنون از وقتی که میزارین

سلام سارا جان بهترین راه که ماندگاری بالایی هم داره همون لیزر هست اما از زینک اکساید هم میتونید استفاده کنید ، میتونه مقداری تاثیر بزاره در بلند مدت ولی شگفت انگیز نمیشه تاثیرش شاد و سلامت باشی

سلام ببخشید صابون سفید کننده قوی برای بدن که تا دوسه درجه پوست روشن تر بشه voox خوبه ممنون یا شما محصولات دیگه ای سراغ دارین ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام سارا جان برای روشن کردن نقاط خاص مثل صورت یا هر نقطه ای میشه از پنهای معتبر سفید کننده و یا پماد های سفید کننده مارکهای لیراک ، بیودرم ، اوریاژ و یا اون استفاده کرد . میزان تاثیر این موارد در کوتاه مدت هم میتونه خوب باشه شاد و سلامت باشید

آیا برای رفع تیرگی بکینی هم مناسبه؟؟ در عرض چند روز جواب میده؟؟

سلام کیانای عزیز تاثیر شگفت انگیزی نمیزاره ولی مناسب هست نمیشه گفت دقیقا ، چون بستگی به پوست داره شاد و سلامت باشید

سلام دکتر ببخشید

آلت من دچار خشکی ووترک پوستی شده و چندجا زخم کوچیک شده. لکه های سفیدی هم هست. میتونم از این پماد استفاده کنم ؟

سلام برای این مورد بهتره به پزشک متخصص اورولوژی در وحله ی اول مراجعه کنید با کرم هایی مثل زینک ممکنه مشکل کمی رفع بشه ولی باید دلیل این مشکل مشخص بشه ، ممکنه نیاز به نمونه برداری باشه شاد و سلامت باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

زندگی


خواص میوه ی انجیر | مضرات مصرف انجیر


خواص توت سفید | خواص توت خشک | خواص برگ توت


دارو های ضروری در سفر

روش های از بین بردن بوی زهم ماهی | آسان و سریع

غذاهای ترکی


طرز تهیه آیوا تاتلیسی | Ayva tatlısı ترکیه ای


طرز تهیه سالاد هویج ترکی | Havuç Tarator Tarifi


طرز تهیه سوپ دوغ ترکی | یایلا چورباسی

طرز تهیه کیک ماگما ترکیه | کیک با محلبی | قدم به قدم

راه های کاهش درد قاعدگی | روش های خانگی و طبیعی

زرین بانو از فروردین 1398 به صورت جدی و کلی ❤️ شروع به کار کرد تا اطلاعات مختلف سریعتر در دسترس هموطنان عزیزمون قرار بگیره . *** تمامی مطالب موجود در بخش سلامت و پزشکی زرین بانو، فقط جنبه اطلاع رسانی دارد و نباید جایگزین تجویز پزشک تلقی شود.***

10 هزار تومان تخفیف، هدیه اولین خرید با کدتخفیف zibama (حداقل میزان خرید 150 هزار تومان )

اگر امکان خرید اینترنتی ندارید و یا قیمت عمده و بیشتر از موجودی فعلی برای خرید نیاز دارید:

گفتگو در تلگرام 

گفتگو در واتس‌اَپ

پیام ها و درخواست های شما توسط کارشناسان ما در ساعات و روزهای کاری بررسی و پاسخ داده می شود.کرم زینک اکساید فیروز برای صورت

زینک اکساید ( Zno) درای خاصیت قابض کنندگی است، به همین دلیل وقتی در کرم ها از این ماده استفاده می شود، پوست را کمی جمع کرده و به دنبال آن به علت خاصیت ضدالتهابی که دارد، التهابات پوستی را درمان می کند. زینک اکساید همچنین به علت خاصیت ضدعفونی کنندگی به همراه خاصیت ضدالتهابی درمان بسیار مناسبی برای حساسیت های پوستی، خراش های سطحی و سوختگی حاصل از ادرار است. کرم زینک اکساید علاوه بر مرطوب کنندگی با داشتن 10% Zno برای درمان محل ادرار سوختگی و همچنین در مواضع آفتاب سوختگی مناسب است.کرم زینک اکساید فیروز از پوست کودک در برابر التهابات ناشی از ادرار سوختگی مراقبت می کند، همین طور جای چسب پوشک در برخی مواقع کودک را دچار رنجش می کند که از این کرم برای رفع آن می توان بهره برد. کرم زینک اکساید فیروز حاوی زینک اکساید 10 درصد است و با خاصیت ضد باکتری بودن و ضد التهاب بودن خود می تواند به صورت یک لایه محافظ بر روی پوست نوزاد قرار گیرد و از پوست کودک در برابر محرک های پوست محافظت کند و سوختگی ناشی از ادرار و عرق را هم پیش گیری و هم درمان می گرداند

ویژگی ها:

محافظ پوست با خاصیت نرم و مرطوب کنندگی و ضدالتهابی موثرحاوی 10% زینک اکساید با خاصیت التیام بخشی سلولهای پوست در موارد سوختگی و التهابحاوی لانولین برای حفظ رطوبت و نرم کنندگی پوستحاوی موم زنبورعسل با خاصیت محافظت پوست در مقابل سرما،‌ باد و عوامل محیطی نامطلوبضد باکتری با خاصیت محافظتی و درمان بثورات و سوختگی ناشی از ادراربا PH خنثیمناسب برای جلوگیری از خشک شدن و پوسته پوسته شدن پوستمناسب برای پوست لطیف کودکانمناسب برای درمان از ادرار سوختگی در کودکانمناسب برای پوست های خشک و التیام هر گونه التهاب پوستیبسته بندی در تیوپ لمیتیت 50 گرمی 

مشخصات

جهت مشاهده کامل توضیحات مربوط به شرایط ارسال و پرداخت سفارشات به صفحه  شرایط ارسال و پرداخت مراجعه کنید.

تمامی محصولات موجود در سایت، دارای تاریخ انقضا معتبر بیشتر از 6 ماه و 12 ماه هستند، در صورتی که تاریخ انقضا کالایی کمتر از 6 ماه باشد، همکاران امور مشتریان پیش از ارسال سفارش با خریدار تماس گرفته و تاریخ دقیق کالا را به شما اعلام خواهند کرد.

در صورتی که تاریخ انقضا در نام کالا، زیر نام کالا و یا علامتی مانند زیر 3 ماه یا زیر 6 ماه روی تصویر محصول قرار داشته باشد، تاریخ انقضا مطابق با تاریخ مشخص شده بوده و برای این محصولات امور مشتریان با شما تماس نمی گیرد.

سوالات متداول  |  راهنما خرید

شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 و پنجشنبه 9 الی 13

لطفا ابتدا وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

تومان

قیمت مصرف‌کننده همان قیمت چاپ‌ شده بر روی کالا است.


دیجی‌کالا


تامین کالای لوتوس
برگزیده

این کالا پس از موجود شدن به مدت یک ساعت برای شما رززو می‌گردد
و می‌توانید با پرداخت هزینه سفارش آن را خریداری نمایید.
کرم زینک اکساید فیروز برای صورت

تنها برای کاربران دیجی‌پلاس

قبلا در این نظرسنجی شرکت کرده‌اید.

این معیار نمایانگر آن است که فروشنده در بازه‌ی زمانی اعلام شده بدون هیچ تاخیری، کالا را تامین و ارسال کرده است.

این معیار نمایانگر آن است که فروشنده سفارشات ثبت شده‌ی مشتریان را بدون کنسلی (لغو سفارش) ارسال کرده است.

این معیار نمایانگر درصد کالاهای مرجوع شده
از سوی مشتری است که به علت تخلفات فروشنده و با دلایل قابل قبول از طرف مشتری مرجوع شده است.

ارسال سریع کالای سوپر مارکتی فقط در تهران و کرج امکان پذیر است.

با توجه به محدودیت ارسال، آیا مایل هستید این کالا به سبد خرید شما افزوده شود؟

برای راهنمایی بهتر لطفا اطلاعات زیر را وارد کنید:

پیشتیبان هوش مصنوعی دیجی‌کالا

من ربات هوشمند گفت و گوی آنلاین دیجی‌کالا هستم و در حال حاضر در حال آموزش دیدن برای پاسخگویی بهتر و انتقال پیام شما به پاسخگوی مرتبط با مشکلتان هستم.

به پشتیبانی هوشمند دیجی‌کالا خوش آمدید. لطفا سوال خود را بپرسید.

آیا پاسخی که گرفتید مناسب بود؟



خیارشور و ترشیجات
Downloads-icon



خیارشور و ترشیجات
Downloads-icon

کرم زینک اکساید

محافظ پوست با خاصیت نرم و مرطوب کنندگی و ضدالتهابی موثر

حاوی ۱۰% زینک اکساید با خاصیت التیام بخشی سلولهای پوست در موارد سوختگی و التهاب

حاوی لانولین برای حفظ رطوبت و نرم کنندگی پوست

کرم زینک اکساید فیروز برای صورت

حاوی موم زنبورعسل با خاصیت محافظت پوست در مقابل سرما،‌ باد و عوامل محیطی نامطلوب

ضد باکتری با خاصیت محافظتی و درمان بثورات و سوختگی ناشی از ادرار

با PH خنثی

مناسب برای جلوگیری از خشک شدن و پوسته پوسته شدن پوست

مناسب برای پوست لطیف کودکان

مناسب برای درمان از ادرار سوختگی در کودکان

مناسب برای پوست های خشک و التیام هر گونه التهاب پوستی

بسته بندی در تیوپ لمینیت ۵۰ گرمی 


زینک اکساید، التهاب دهنده:

زینک اکساید ( Zno) درای خاصیت قابض کنندگی است، به همین دلیل وقتی در کرم ها از این ماده استفاده می شود، پوست را کمی جمع کرده و به دنبال آن به علت خاصیت ضدالتهابی که دارد، التهابات پوستی را درمان می کند. زینک اکساید همچنین به علت خاصیت ضدعفونی کنندگی به همراه خاصیت ضدالتهابی درمان بسیار مناسبی برای حساسیت های پوستی، خراش های سطحی و سوختگی حاصل از ادرار است. کرم زینک اکساید علاوه بر مرطوب کنندگی با داشتن ۱۰% Zno برای درمان محل ادرار سوختگی و همچنین در مواضع آفتاب سوختگی مناسب است.


آرزو – 19 بهمن 1394:

فوق العادس، اثر ضد التهابیش انقدر خوبه که من با پوست حساسم بعد شیو از این محصول استفاده میکنم. برخلاف پماد پوست رو بدرنگ و چرب نمیکنه


صنم – 7 خرداد 1396:

سلام، باید بگم برای پیشگیری و سوختگی پای نوزاد عالیه،???


عسل – 4 فروردین 1397:

سلام خدمت شما
من پوست بسیار خشک و حساسی دارم طوری که پوسته میده صورتم
میخواستم بدونم به عنوان یه کرم روزانه که میخوام استفاده کنم کدوم محصول رو پیشنهاد میکنید؟؟ این کرم. کرم مرطوب کننده یا کرم آلوئه ورا؟
خیلی ممنون میشم پاسخ بدین ???


کارشناس تحقیق و توسعه – 4 تیر 1397:

کرم زینک اکساید اثر ضد التهابی بالایی دارد علاوه بر آن حاوی موادی میباشد که سبب حفظ رطوبت و نرم کنندگی میشود . اثر التیام بخش روی پوست های خشک دارد و از پوسته پوسته شدن پوست جلوگیری می کند . این کرم برای پوست شما مناسب میباشد . توصیه میشود که اگر نتیجه ای در جهت بهبود حاصل نشد بهتر است به پزشک متخصص مراجعه نمایید.
کرم آلوئه ورا و کرم مرطوب کننده هر دو برای مصرف روزانه مناسب هستند و رطوبت و نرمی و نظافت پوست را تامین میکنند .


ندا – 4 شهریور 1397:

خسته نباشید
من شنیدم این کرم خاصیت ضد تعریق داره.میخواستم نظر شما رو بدونم.مرسی


کارشناس تحقیق و توسعه – 27 شهریور 1397:

تست


کارشناس تحقیق و توسعه – 27 شهریور 1397:

سرکار خانم ندا ۴ شهریور ۹۷
با سلام و احترام
ضمن تشکر از شما بابت توجهتان به محصولات فیروز به طور کلی محصولاتی که حاوی زینک هستند به دلیل وجود این ماده که قابض کننده میباشد منافذ پوستی را کوچک میکنند در نتیجه غدد عرقی تا حدودی بسته میشوند و میزان تعریق کاهش می یابد علاوه بر این ترکیبات زینک جاذب بوی نامطبوع نیز میباشند .


و.خ – 18 مهر 1397:

سلام،واقعا این محصولتان فوق العاده ست،خیلی بهتر از نمونه های خارجیه،بسیار از شما متشکرم.


محمد علی – 5 اردیبهشت 1398:

واقعا محصولات شما عالیه من پوست صورت بچم تو مسافرت سوخت دو بار پشت هم با این که ضد آفتاب هم مصرف کردم وقتی کرم زینک رو زدم فردا اثرات سوختگی رفت


هانا – 10 اردیبهشت 1398:

آیا این کرم اثر چربی روی پوست میذاره یا نه کاملا جذب پوست میشه؟
چون هر کرم زینک اکسایدی ک استفاده کردم چرب بوده و ب پوستم نساخته!
با تشکر.


سنا – 20 خرداد 1398:

این محصول فوق العادس من برای بوی عرق ازش استفاده میکنم واقعا تاثیر داشته چون برای کودک هستش و درصد زینکش کمتر باخیال راحت میشه ازش استفاده کرد چون پماد های دیگه زینک اکساید بعداز استفاده طولانی مدت باعث عوارض خارش التهاب و قرمزی پوست میشه


آرش – 28 مرداد 1398:

کرم زینک اکساید فیروز برای صورت

عرض سلام و تشکر بابت محصولات فوق العادتون
پسر ۸ ماهه ی من فقط با این کرم سازگاره و پاهلش نمیسوزه. بیشتر از ده نوع کرم و پماد گرونتر از این محصول رو براش امتحان کردیم ولی هیچکدوم این محصول نمیشه. فقط یه گلگی دارم اینکه چرا دیگه تو بازار موجود نیست؟ آیا دیگه تولید نمیشه؟ تورو خدا تولسد این محصول رو قطع نکنید.
با تشکر فراوان


هانیه – 5 خرداد 1399:

سلام
باتشکر از تمام کارکنان شرکت این کرم خیلی روی تعریق و بوی بدن تاثیر داره و یکی از معجزات زندگی من آشنایی با این کرم بوده


امید دهمرده – 21 خرداد 1399:

سلام ایا این کرم جای افتاب سوختگی رو از بین میبره؟؟


مسعود – 16 شهریور 1399:

چرا هیچ جا گیر نمیاد این کرم ؟! نه بندرعباس بود نه شیراز !!!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

فلکه دوم صادقیه، ابتدای بزرگراه اشرفی اصفهانی، خیابان مرودشت، شماره ۵ تلفن: 9-44205426 -021

شهرصنعتی البرز٬ حکمت هشتم٬ شرکت گروه بهداشتی فیروز تلفن: 32223834 -028

⇐ سید محمد موسوی

⇐ فروشگاه آنلاین فیروز

⇐ کانون معلولین توانا

⇐ تالار مشاوره مادران

⇐ وب سایت آموزشی عاطفه

⇐ کودک فیروز

⇐ جشنواره دانش آموزی توانا

تمامی حقوق مطالب برای “گروه بهداشتی فیروز”محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

طراحی و اجرا : روابط عمومی شرکت گروه بهداشتی فیروز


کاتالوگ محصولاتDownloads-icon


کاتالوگ محصولاتDownloads-icon

کرم زینک اکساید فیروز برای صورت
کرم زینک اکساید فیروز برای صورت
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *