کوییکs

کوییکs
کوییکs

بهمن 99 | برخلاف ساینا اس، که مدت‌هاست تولیدشده و آماده تحویل به مشتریان است، اما تولید نهایی سایپا کوییک اس جدید، به تازگی در کارخانه سایپا آغاز شده و خریداران، هرلحظه باید آماده تحویل گرفتن خودروی‌شان باشند.

در جدول زیر، تغییرات قیمت نمایندگی سایپا (قیمت مصوب فروش) را برای خودروهای کوییک مشاهده می‌کنید:

*در جدول فوق، قیمت‌ها برحسب میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

کوییکs

# معرفی تیبا پلاس# معرفی ساینا پلاس# معرفی ساینا S جدید# معرفی سایپا 151 پلاس

همچنین برای اطلاع از آخرین قیمت خودروهای سایپا و همچنین جدیدترین قیمت کوییک، قیمت کوییک R و قیمت کوییک R پلاس، لینک‌های زیر را ببینید:

»» قیمت روز خودرو

»» قیمت روز کوییک

»» قیمت روز محصولات سایپا

بهمن 99 | سایپا کوییک S، در واقع نسخه فیس‌لیفت کوییک معمولی است و لحاظ طراحی و سطح تجهیزات، یک پله بالاتر از کوییک آر قرار می‌گیرد. در قسمت بیرونی خودرو، مهم‌ترین تغییری که در کوییک اس رخ داده، جلوپنجره و سپر جدید جلوست. اما جزییات دیگری مانند چراغ‌ها، رینگ‌ها و سپر عقب، بدون تغییر باقی مانده‌اند. در تصویر زیر، تفاوت چهره کوییک اس و کوییک معمولی را به خوبی مشاهده می‌کنید.

به محض ورود به کابین کوییک است، اولین نکته که جلب توجه می‌کند، تغییر طراحی در پنل دکمه‌های سمت چپ فرمان است. همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید، دکمه‌های زیر در این پنل به چشم می‌خورد:

البته در تیپ‌های گرانتر کوییک نیوفیس، مانند تیپ کوییک G و همچنین تیپ کوییک اتومات جدید، باید شاهد اضافه‌شدن 3 دکمه‌ دیگر نیز به پنل فوق باشیم. این دکمه‌ها عبارتند از:

دومین نکته‌ جدیدی که در کابین کوییک اس خودنمایی می‌کند، تغییر صفحه کیلومتر است که دقیقا مشابه ساینا اس طراحی شده و ویژگی‌هایی مانند کامپیوتر سفری، نشانگر سنسور عقب، نشانگر وضعیت تعویض دنده و … وجود دارد. البته بازهم باید یادآوری کنیم که در تیپ‌های گران‌تر کوییک نیوفیس، ویژگی‌هایی دیگری مانند نشانگر کنترل پایداری، نشانگر سنسور باد تایر و نشانگر سنسور نور (اتولایت) نیز به صفحه کیلومتر اضافه خواهند شد.

سومین نکته جدیدی که در کابین کوییک اس، جلب توجه می‌کند، تغییر غربیلک فرمان بوده و بهتر است بگوییم که همان غربیلک فرمان کوییک اتومات پلاس، حالا در کابین کوییک اس دنده‌ای هم دیده می‌شود. دقیقا همین نوع فرمان دی‌کات، قبلا نیز در کوییک آر و ساینا اس هم استفاده شده بود.

همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید، فرمان کوییک اس، فاقد دکمه‌های کنترلی (برای تنظیم سیستم صوتی و بلوتوث) بوده چراکه سایپا از این دکمه‌ها، فقط در تیپ‌های گران‌تر کوییک نیوفیس استفاده کرده است.

در قسمت فنی، متاسفانه باید بگوییم که سایپا نتوانسته موتور M15GSI ساخت مگا موتور را به تولیدانبوه برساند. این یعنی سری اول کوییک نیوفیس، با همان موتور M15 کوییک معمولی تحویل خریداران شده ولی با این تفاوت که به دریچه گاز برقی مجهز است. اما در نیمه اول سال 1400، سایپا قول داده تا موتور M15GSI جدیدش را، هم روی کوییک اس و هم روی ساینا اس، نصب کند.

موتور M15GSI که قرار است در سایپا اطلس نیز بکار گرفته شود، استاندارد آلایندگی یورو5 (قابل ارتقا به یورو6) دارد و چندین ارتقای مهم در آن صورت گرفته است مانند: اضافه شدن سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ و سیستم جرقه‌زنی جدید.

این تغییرات مختصر اما مفید، باعث شده تا قدرت این موتور به محدوده 90 تا 94 اسب بخار و گشتاور تولیدی‌اش نیز به محدوده 135 تا 138 نیوتن متر برسد. همانطور که گفتیم، متاسفانه سری اول تعهدات کوییک اس و ساینا اس، بدون موتور M15GSI بدست خریداران می‌رسد.

آذر 99 | سایپا سرانجام در برابر تاخیر پیش‌آمده در تحویل کوییک اس جدید، واکنش نشان داد. سایپا در تاریخ 11 آذرماه خبر داده که تاخیر در تولید کوییک S جدید، بدلیل تغییر در فرآیندهای کنترل کیفیت سایپا و همچنین تغییر در شرایط کاری بدلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یکی از شرکت‌های قالب‌سازی خارجی این محصول، بوجود آمده است.

آنطور که سایپا خبر داده است، تا پایان آذرماه جاری، انتقال قالب از شرکت خارجی به شرکت سایپا انجام می‌شود. سپس تا پایان دی‌ماه 99، مجوزهای شماره‌گذاری از شرکت بازرسی و استاندارد و همچنین از نیروی انتظامی نیز دریافت شده و سرانجام در بهمن 99 نیز اولین سری کوییک S جدید، تحویل مشتریان خواهد شد.

خواندنی‌های جالب کوییک:

»» تجربه رانندگی با کوییک اتومات

»» تجربه رانندگی با کوییک R

»» معرفی کوییک R پلاس

مرداد 99 | سایپا در تاریخ 16 مردادماه 99، در مراسم معرفی 3 محصول جدیدش برای سال 99، در کنار معرفی سایپا ساینا S و همچنین کراس اور جدید سایپا، برای نخستین بار از فیس لیفت کوییک نیز پرده برداشت؛ کوییک جدید قرار است از نیمه دوم سال 99 به بازار بیاید و ابتدا در مدل کوییک S و سپس در تیپ گران‌تر کوییک G تحویل مشتریانش می‌شود.

اما در حاشیه این مراسم، چیزی که بیشتر از کوییک جدید جلب توجه می‌کرد، نسخه اسپرت این خودرو بود که با نام کوییک اسپرت ادیشن یا کوییک SE رونمایی شد. رونمایی این هاچ بک اسپرت، چیزی شبیه بازارگرمی بود چراکه سایپا فعلقرار نیست چنین محصولی را به بازار بیاورد.

اسپلیتر سپر جلو، ورودی هوای روی کاپوت، رینگ‌های فورج کاری شده رنگی، اسکوپ سقف، بکسل بند اسپرت، نصب باله عقب در انتهای سقف، طرح گرافیکی بدنه از جمله مهم‌ترین تغییرات ظاهری در کوییک اسپرت SE است.

اما سایپا علاوه بر تغییرات ظاهری، کابین کوییک اسپرت SE را هم اندکی تغییر داده که صفحه کیلومتر جدید، رنگ‌بندی نارنجی و مشکی صندلی‌ها و حک شدن لوگوی SE روی داشبورد از جمله این تغییرات هستند.

از آنجایی که سایپا قرار است در آینده، کوییک جدید را در نسخه R (دو رنگ) نیز عرضه کند، ممکن است برخی از این ویژگی‌ها را در کوییک R جدید هم ببینیم. در تصویر فوق، کابین کوییک اسپرت SE را مشاهده می‌کنید.

خواندنی‌های جالب سایپا:

»» تجربه رانندگی با تیبا هاچ بک

»» تجربه رانندگی با ساینا دنده ای

تیر 99 | هم اکنون نسخه اولیه آن با نام کوییک S به مرحله تولید آزمایشی رسیده و احتمالا در تابستان امسال نیز، تولیدانبوهش شروع می‌شود. بعد از پروژه‌های جدید سایپا مانند سایپا شاهین، تیبا 2 پلاس، ساینا S و پراید 151 پلاس، حالا باید کوییک S را پنجمین محصول جدید سایپا بدانیم که در سال 99 راهی بازار می‌شود.

از یک طرف می‌دانیم که سایپا در تهیه و تامین گیربکس اتومات برای محصولاتش با مشکلات جدی روبروست. از طرف دیگر می‌دانیم که هم کابین کوییک اتومات و هم کابین ساینا اتومات، اندکی با نسخه دنده‌ای آنها متفاوت است. حال اگر این دو موضوع را کنار هم قرار دهیم، به این نتیجه می‌رسیم که سایپا می‌خواهد کابین «کوییک S» را به تقلید از کابین «کوییک اتومات» بسازد؛ یعنی دقیقا شبیه همان کاری که سایپا برای «ساینا S» هم انجام داده است.

پس با این اوصاف، در کوییک S جدید (که قطعا دنده ای است، نه اتومات!)، علاوه بر تغییر احتمالی سپرها و شاید هم گرافیک چراغ ها، باید منتظر دیدن فرمان دی‌کات به همراه سیستم مولتی مدیا (با نویگیشن، مانیتور لمسی و دوربین عقب) و همچنین صفحه کیلومتری جدید نیز باشیم.

البته بعید نیست که سایپا از سایر آپشن های «کوییک اتومات پلاس» برای کوییک جدید نیز استفاده کند؛ آپشن هایی مثل دکمه های کنترلی فرمان، سنسور فشار باد تایر، بلوتوث و حتی کیلس استارتر. 

فیس لیفت جدید کوییک قرار است در دو نسخه کوییک S یا تیپ پایه و کوییک G یا تیپ فول، به بازار بیاید و احتمالا در سال 1400 با سقف دو رنگ (مدل R) نیز قابل خریداری خواهد بود.

برای اطلاع از آخرین شرایط فروش سایپا کوییک و همچنین دیدن بروزترین آگهی‌های کوییک دنده ای و کوییک اتومات، لینک‌های زیر را ببینید:

»» شرایط فروش و پیش فروش سایپا

کوییکs

»» خرید و فروش سایپا کوییک

برای دانلود دفترچه راهنمای خودرو کوییک و سایر محصولات سایپا، لینک زیر را مشاهده کنید:

»» دانلود دفترچه راهنمای خودرو

برای اطلاع از شرایط سرویس اولیه سایپا کوییک و سرویس دوره ای کوییک، لینک زیر را مطالعه کنید:

»» سرویس اولیه سایپا


بازگشت کوییک اتومات به پارس خودرو

آیا بازار برای این تغییر آماده است؟


مردم برای خرید عجله نکنند

دست مریزاد میگم ، به بهترین خودروساز جهان که حتی ۹۰ درصد پراید تولیدی هم مونتاژ هست از زبان خودشون .
با این همه اپشن اخه من چکار کنیم .
بلد نیستم باهاشون کار کنم .

دمتون گرم دوتا برچسب آدامس خرسی روش زدین با یه مانیتور 700 تومنی قیمتشو 20 . 30 ملیون بالاتر بردید همینجوری پیش برید عالی میشه نسخه بعدیشم با مانیتور پشت سندلی می خواین بدید یه میلیارد حتما با این اوضاع دمتونم گرمممممممممممممممممممم

واقعا کوییک آر باید مانیتور داشته باشه رو فرمون دکمه های بلند گو سیستم از اینا داشته باشه این چه اوضاعی هست زشته خدایی ناموسن این کارو با مردم بدبخت نکیند.

قیمت کوییک آر چندی پیش ۸۸ میلیون توسط کارخانه اعلام شد میخواستم بدونم کوییک های جدید اس با همین قیمت فروخته خواهند شد یا باز هم سایپا به اسم آپشنال بودن قیمت رو از ۸۸ میلیون هم بالاتر خواهد برد؟

سلام. تازمانی که مردم چشم بسته و بدون تفکر از دو خودرو ساز داخلی بدون اینکه خواسته ای داشته باشند پشت سرهم ثبت نام و پیش خرید میکنند به هیچ عنوان دو خودرو ساز داخلی نه تنها پیش رفت نمیکنند بلکه سال به سال چند قدم عقب گرد هم دارند مطمئن باشید که ما مردم هستیم که هیچ انتظاری از دو خودرو ساز نداریم حتی اگه این دو شرکت یک شاسی معموث با چارتا چرخ درست کنه مردم ما برای پیش خرید آن سر و دست میشکنند خداوکیلی شمادر کجای دنیا همچین ملتی سراغ دارید . خداوکیلی ماشین هایی که الان در این دو خودرو ساز توابد میشه . در همین کشورهایی که جمعیتشون به اندازه یک استان ایران هم نمیشه مفتی هم نمیخرند اون وقت ما با 2500سال تاریخ و تمدن سرودست میشکتیم واسه آشغال …

یه مانیتور اضافه کردو به تیبا میگن پلاس😄 تو کجای دنیا اینطوریه

خوبه عالی

تو حالت خوشه چی خوبه ؟؟؟

با سلام
آیا بین ساینا آپشنال و ساینا ۹۹ تفاوتی وجود ندارد و این ها یک محصول هستند؟
کارشناسان در سایت های مختلفی بین این دو محصول تفاوت قائل شده بودند اما شما در مقاله خودتون ساینا آپشنال رو فیس لیفت معرفی کردید و سایپا اعلام کرده بود که ساینا ۹۹ نسخه فیس لیفت ساینا هست …
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

سایپا یه قالپاق می ندازه رو ماشین میگه آپشن های جدید بعد چند ماه هم اون یه تیکه پلاستیکی که انداخته به اسم آپشن رو حذف می کنه میگه که تحریمیم اگه می خوای پول زیادی بده مردم هم تو یک ثانیه همش رو ثبت نام می کنن که واسه یک ساله دیگه باید بیای باقی پولش رو به قیمت روز بدی که بعد 8 ماه با هزار منت میگه بیا ماشینت رو ببر اونجا هم که میری تا استارت می زنی می فهمی 500 جاش خرابه حالا باید بودویی تو نمایندگی ها دنبال درست کردنش. چی شد که ما مردم ایران به این روز افتادیم خدا می دونه :)))))))))))

روی سنگ پا قزوین و سفید کردیدخجالت که نمی کشید

بهمن 99 | شورای رقابت در اوایل بهمن 99، برای نخستین‌بار قیمت ساینا اس را مشخص کرد. طبق مصوبه این شورا، قیمت کارخانه‌ای ساینا S برای سه ماهه سوم 99 (پاییز) حدود 114 میلیون تومان اعلام شده است. اما در تاریخ 17 بهمن‌ماه نیز شرکت سایپا، قیمت نهایی ساینا اس را معادل 130.2 میلیون تومان اعلام کرد؛ یعنی حدود 37 میلیون تومان گران‌تر از قیمت مصوب ساینا EX معمولی.

در جدول زیر، قیمت نمایندگی سایپا (مصوب فروش) را برای ساینا S جدید مشاهده می‌کنید:

*در جدول فوق، قیمت‌ها برحسب میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

کوییکs

# معرفی تیبا پلاس# معرفی ساینا پلاس# معرفی کوییک S جدید# معرفی سایپا 151 پلاس

همچنین برای اطلاع از آخرین قیمت خودروهای سایپا و همچنین جدیدترین قیمت ساینا دنده ای، قیمت ساینا اتومات و قیمت ساینا S، لینک‌های زیر را ببینید:

»» قیمت روز خودرو

»» قیمت روز ساینا

»» قیمت روز محصولات سایپا

دی 99 | آقای باقری (قائم مقام فروش و خدمات پس از فروش سایپا)، در مصاحبه جدید خود که در تاریخ 30 دی منتشر شده است، با انتقاد از عدم تعیین قیمت برای ساینا S، گفته که هم‌اکنون ساینا اس درحال تولید است و حتی 1000 دستگاه از این خودرو در کف کارخانه وجود دارد و آماده تکمیل تعهدات است اما نمی‌توانیم آنرا بفروشیم چراکه قیمت نداریم.

آقای باقری همچنین گفته که سایپا، هزینه پارکینگ و جریمه تاخیر بابت عدم تحویل ساینا اس به مشتریان را می‌دهد تنها برای اینکه این محصول جدید، قیمت‌گذاری نشده است.

آذر 99 | با اینکه قرار بود ساینا S جدید در پاییز 99 بدست خریداران برسد، اما چنین اتفاقی نیفتاد. سایپا در تاریخ 11 آذرماه، خبر داده که تولید انبوه ساینای فیس‌لیفت (یا همان ساینا اس) در کارخانه سایپاسیتروئن، آغاز شده است اما صدور دعوتنامه‌های آن، در انتظار تعیین و اعلام قیمت از سوی شورای رقابت است. سایپا همچنین تاکید کرده که به وجه واریزی خریداران ساینای جدید، سود مشارکت و جریمه تاخیر تعلق می‌گیرد.

مرداد 99 | معاون فروش سایپا به تازگی خبر داده که این شرکت در حال آماده کردن خط تولید فیس لیفت ساینا یا همان ساینا S است تا بتواند از عید غدیر، یعنی از 18 مردادماه 99، تولید انبوه این محصول جدید را آغاز کند.

طبق برنامه ریزی سایپا، سری اول ساینا اس قرار است از ابتدای پاییز 99 تحویل مشتریانش شود. بعد از تولید انبوه ساینا S، سایپا از نیمه دوم امسال نیز تولید تیپ گران‌تر این خودرو، یعنی ساینا G را آغاز خواهد کرد. 

مرداد 99 | همزمان با تولید ساینا S و ساینا G که از پاییز 99 بدست خریداران می‌رسد، ظاهرا سایپایی‌ها بدنبال عرضه ساینا R نیز هستند؛ خودرویی که شاید از اواخر زمستان 99 یا حتی اوایل بهار 1400 به بازار برسد.

مهم‌ترین دلیل عرضه ساینا R را می‌توان استقبال خوب مشتریان از مدل جدید کوییک R پلاس دانست؛ مدلی که با اندکی تغییرات ظاهری و اضافه کردن آپشن‌های بیشتر، جانی تازه به خانواده کوییک بخشیده است. البته از آنجایی که خودروهای سدان را معمولا با سقف رنگی عرضه نمی‌کنند، این احتمال وجود دارد که سایپا برای سقف ساینا R، فقط از رنگ مشکی استفاده کند. وجود سیستم مولتی مدیا (دوربین، مانیتور لمسی و نویگیشن) هم برای ساینا R قطعی است.

عصر پنجشنبه 16 مردادماه 99، سایپا در مراسم معرفی محصولات جدیدش، برای نخستین بار از فیس لیفت ساینا رونمایی کرد؛ خودرویی که قرار است از پاییز 99 و در دو تیپ ساینا S و ساینا G به بازار کشورمان بیاید.

«یه تغییر به موقع» شعار تبلیغاتی جدیدی است که سایپا برای فیس لیفت جدید ساینا انتخاب کرده است. حال ببینیم که تغییرات ساینا اس چیست و به چه آپشن های جدیدی مجهز شده.

قبل از هرچیز، باید یادآوری کنیم که مهم ترین نکته در ساینا S این است که سایپا، پیشرانه آنرا (برای پاس کردن استانداردهای زیست محیطی سال 99) به یورو5 ارتقا داده است. پس اولین مزیت ساینا S نسبت به سایناهای قدیمی، معلوم شد!

نکته مهم دیگر اینکه سایپا، کابین جدید ساینا اس را براساس ساینا اتومات ساخته. بنابراین از دیدن چیزهای جدیدی مانند فرمان با دکمه های کنترلی و سیستم مولتی مدیا و … در کابین ساینا اس، نباید غافلگیر شویم.

طبق آخرین اطلاعات موجود، در ساینا آپشنال، سایپا از همان موتور 1.5 لیتری M15 معروفش استفاده کرده که همچنان 87 اسب بخار قدرت و حدود 128 نیوتن متر گشتاور دارد. حالا که خیال‌مان از عدم تغییر موتور ساینا جدید راحت شد، به سراغ آپشن‌ها برویم. در ساینا اس، باید شاهد این تغییرات جدید باشیم:

البته همانطور که می دانید، سایپا همه تجهیزات خوبش را روی یک تیپ نمی‌گذارد! طبق اطلاعات منتشر شده سایپا، ساینا جدید قرار است در دو تیپ با نام های «ساینا S» و «ساینا G» وارد بازار شود که ساینا اس مدل «نیمه فول» و ساینا جی مدل «فول» است.

در جدول زیر، تفاوت تیپ های ساینا جدید و ساینا EX قدیمی را مشاهده می کنید:

اطلاعات جدول فوق، براساس کاتالوگ رسمی سایپا گردآوری شده است.  

 

برای اطلاع از آخرین شرایط فروش سایپا ساینا و همچنین دیدن بروزترین آگهی‌های ساینا دنده ای و ساینا اتومات، لینک‌های زیر را ببینید:

»» شرایط فروش سایپا

»» خرید و فروش سایپا ساینا

برای دانلود دفترچه راهنمای خودرو ساینا و سایر خودروهای بازار ایران، لینک زیر را مشاهده کنید:

»» دانلود دفترچه راهنمای خودرو

برای اطلاع از جدول سرویس اولیه و ادواری سایپا و آخرین شرایط گارانتی سایپا، لینک زیر را مطالعه کنید:

»» شرایط سرویس اولیه سایپا


مختص فروش روزانه

آخرین روز ثبت نام در فروش عید تا عید


جزییاتی تازه از آریزو 5 نیوفیس

همه اینارو با ۱۰تومن میشه جمع کرد
اقا نمیخواد شما اپشن بدید
ملت خودشون اضافه میکنن

بله

saipa_saina_s@
دستان این آدرس تلگرامی برا شکایت قیمت سایناs هستش خواهشا همه جا نشر بدین و شکایت کنین و تکمیل وجه نونین خواهشا

دوستان اصلاً نباید از سایپا خودرو خرید به جاش می تونی همون خودروی صفر رو بی دردسر از بازار بخری ولی با ۱۰ ۱۵ میلیون گذاشتن روش.خودروهای سایپا هم خیلی گرون هستند و هم موعد تحویلشون اصلاً الکی چون یک نیسان ۹۸ سفارش داده بودیم الان تقریباً دو سال نیومده

کوییکs

حمایت کنید تا به گوش مسئولین برسه
https://www.farsnews.ir/my/c/51834

سلام دوستانی که به قیمت‌گذاری نا عادلانه اعتراض دارند در کانال تلگرام
@saipa_saina_s

کانال را نیافتم

واقعا بازار را کنترل کردن خودرو را بدیم به مصرف کننده با این قیمت کمر مصرف کننده را شکستید با وام پول جور کن حالا برق از سرم پرید باید ۹۰ میلیون دیگه بدم داشتم میرفتم یه ماشین تمیز ور می داشتم تا پول این ساینا معمولی را به استلاح ساینا اس به مردم انداختن ور دارم

با هزار بدبختی تکمیل وجه کردم یک شبه چهل میلیون گران کردن .اگه همون موقع نه ماه پیش میرفتم نقدی یک ساینا معمولی میگرفتم با صدتومن میگرفتم حالا بعد 9ماه که قرعه کشی شده با 132تومن گرفتم

به خاطر دو تا آپشن بیخودی 30 میلیون گرونتر از ساینا معمولی!
چرا انقدر گرون آخه؟ باز مانیتور و دوربین عقب و روکش صندلی چرم… داشت یه چیزی. چرا از عاقبت کارتون نمیترسید

این مردم بیچاره چه گناهی کردن .بخدا که حقمون این نیست .7 ماه پیش 40ملیون با بدبختی جور کردم از طلا فروختن بگیر تا وام گرفتن به امید اینکه صاحب ماشین بشم ولی الان شوکه شدم از قیمت 130 تومنی اشغالی که تولید کردن این انصاف اخه

سلام بخشید ساینا sکه تو پیش‌فروش که گذاشته بودی چیه سایناs معمولی یا سایناs اپشناله است لطفاً جواب بدید

این دوتا همچین فرق اساسی ندارن

دی 99 | با اعلام رسمی سایپا، نسخه پرفروش کوییک اتومات بزودی به خط تولید پارس خودرو برمی‌گردد. آنطور که سایپایی‌ها خبر داده‌اند، کوییک اتومات قرار است در نسخه R به بازار برگردد، نه در نسخه معمولی. به عبارت دیگر، حالا باید منتظر آمدن کوییک R اتومات باشیم. اگر مشکل تامین گیربکس اتومات برای سایپا حل شده باشد، احتمالا تولید نسل جدید ساینا اتومات نیز از سال 1400 شروع خواهد شد.

در جدول زیر، آخرین تغییرات قیمت نمایندگی سایپا برای قیمت کوییک معمولی، قیمت کوییک آر و قیمت کوییک آر پلاس را مشاهده می‌کنید:

*در جدول فوق، قیمت‌ها برحسب میلیون تومان است. 

همچنین برای اطلاع از آخرین قیمت خودروهای سایپا و جدیدترین قیمت کوییک، قیمت کوییک R و قیمت کوییک R پلاس، لینک‌های زیر را ببینید:

کوییکs

»» قیمت روز خودرو

»» قیمت روز کوییک

»» قیمت روز محصولات سایپا

آبان 99 | تقریبا اوایل تابستان 99 بود که پارس خودرو طی مراسمی اختصاصی، برای اولین‌بار دست به معرفی کوییک R پلاس زد؛ محصولی که در واقع نسخه پرآپشن‌تر کوییک R به حساب می‌‌آید و از آبان‌ماه نیز پارس خودرو تحویل R پلاس را شروع کرده است.

روز پنج شنبه، 12 تیرماه 99، پارس خودرو برای اولین بار از محصول جدید کوییک R پلاس رونمایی کرد؛ خودرویی که بیشتر از هر چیز، در رنگ‌بندی با کوییک Rهای سابق، تفاوت دارد.

طبق گفته‌های پارس خودرو، دارندگان کوییک R نیز می‌توانند با مراجعه به سایپا یدک، آپشن‌های اضافی کوییک R پلاس را سفارش دهند.

تفاوت کوییک R پلاس با کوییک R معمولی، دقیقا مشابه تفاوت ساینا پلاس با ساینا معمولی است. به عبارت بهتر، سایپا در قسمت بیرونی خودرو، فقط چند ویژگی ظاهری را تغییر داده اما در قسمت داخلی خودرو، سیستم مولتی‌مدیا و فرمان دی‌کات را در اختیار مشتریانش قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

# معرفی تیبا پلاس# معرفی ساینا پلاس# معرفی ساینا S جدید# معرفی کوییک S جدید# معرفی سایپا 151 پلاس

خلاصه تغییرات صورت گرفته در سایپا کوییک R پلاس عبارتند از:

کوییک R پلاس را می‌توان در چهار رنگ سفید/مشکی، سفید/قرمز، مشکی/قرمز و مشکی/نقره‌ای سفارش داد.

البته خاص‌ترین رنگ کوییک R پلاس، مربوط به مدل‌هایی است که «سقف قرمز» دارند چراکه پارس خودرو برای سقف قرمز، آپشن‌های زیر را تعریف کرده است:

هنوز قیمتی برای کوییک R پلاس تعیین نشده و زمان فروش آن نیز نامشخص است اما پارس خودرو می‌گوید تولید کوییک R پلاس از تیرماه 99 آغاز شده و اولویت تحویل آن نیز، با آن‌دسته از ثبت نام کنندگان کوییک R است که تمایل دارند تا خودروی‌شان را به کوییک R پلاس تبدیل کنند.

سرانجام، ذوق طراحان سایپا، گل کرده و توانسته‌اند نسخه جدیدی از کوییک را خلق کنند؛ خودرویی که به نام «کوییک R» یا «کوییک دو رنگ» نیز معروف شده است.

با دقت به این تصویر، می‌توان اکثر تغییرات جزیی کوییک جدید را فهمید که مهم‌ترین‌شان، سقف رنگی خودروست. البته هنوز نمی‌دانیم که این سقف در همه مدل‌ها قرمز است یا اینکه مشتریان امکان انتخاب رنگ‌های دیگری را هم دارند.

»» جدول مشخصات فنی انواع سایپا کوییک ««

»» جدول مشخصات فنی و آپشن‌های کوییک R ««

دومین نکته، تغییر رنگ قاب آینه های جانبی است. سومین نکته را هم باید تغییر رنگ اطراف مه شکن ها و همچنین قسمت زیرین سپر جلو دانست. آنطور که خبر رسیده، ظاهرا سایپا می‌خواهد کوئیک‌ R با بدنه‌های سفید و مشکی را با سقف قرمز رنگ و همچنین کوئیک‌ R با بدنه قرمز را با سقف مشکی، تولید کند.

جالب است که اگر این سه تغییر را کنار هم قرار دهیم، به این نتیجه می‌رسیم که طراحان کوییک، این تغییرات را با الهام از سیتروئن C3 انجام داده اند.

در قسمت کابین کوییک R نیز سایپا، قاب دور دریچه های تهویه وسط، قاب دور پنل پخش و پنل تهویه و همچنین بخشی از جادستی روی درب‌ها و دستگیره داخلی درب‌ها را به رنگ قرمز درآورده.

تولید «کوئیک R» از اوایل زمستان 98 در پارس خودرو شروع شد و اولین سری تولیدی آن نیز در اواخر اسفندماه 98 بدست مشتریانش رسید.

»» تجربه رانندگی با تیبا هاچ بک

»» تجربه رانندگی با ساینا دنده ای

»» تجربه رانندگی با کوییک اتومات

برای اطلاع از آخرین شرایط فروش سایپا کوییک و همچنین دیدن بروزترین آگهی‌های کوییک دنده ای و کوییک اتومات، لینک‌های زیر را ببینید:

»» شرایط فروش و پیش فروش سایپا

»» خرید و فروش سایپا کوییک

برای دانلود دفترچه راهنمای خودرو کوییک و سایر محصولات سایپا، لینک زیر را مشاهده کنید:

»» دانلود دفترچه راهنمای خودرو

برای اطلاع از شرایط سرویس اولیه سایپا کوییک و سرویس دوره ای کوییک، لینک زیر را مطالعه کنید:

»» سرویس اولیه سایپا

حرف‌های ضدونقیض در مورد ادعای سایپا

حذف کیسه هوا به دلیل ناتوانی در تامین

آغاز تولید نهایی؛ موعد تحویل نزدیک است

خدا نگذره از اینهایی که بازار دستشون گرفتن ملتو مچل خودشون کردن

کوییکs

کی میخواند دست از تولید اسباب بازی بی مصرف بردارند خدا میدونه

کوییک S محصول جدید گروه خودروسازی سایپاست که بر پایه خودروی تیبا ۲ و در اصل پروژه x200 سایپا ساخته شده است.کوییک S نسخه فیس لیفت شده کوییک معمولی است که با نام کوییک ۹۹ هم شناخته میشود. این خودرو به این دلیل به نام کوییک ۹۹ نامیده می شد که قرار بود در سال ۹۹ رونمایی شود و سایپا شروع به پیش فروش این خودرو کرده است. خودرویی که اطلاعات زیادی از آن موجود نیست اما با گمانه زنی ها و تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده است می‌توان حدس های خوبی درمورد مشخصات فنی ، ظاهری و تفاوت های آن نسبت به کوییک معمولی زد. در ادامه با Z4Car همراه باشید.

تغییرات، جزئی اما تاثیر گذار

می توان گفت که عمده ی تغییراتی که در کوییک s میبینیم در بحث ظاهری و داخل کابین است. در بیرون خودرو پلتفرم اصلی خودرو حفظ شده است؛ چیزی که از یک خودروی فیس لیفت انتظار میرود. سپر جلو کمی تغییر کرده است و جلو پنجره نیز در نتیجه ی تغییر سپر به روز شده و جلوه ی جذاب تری به خودرو داده است. در نمای کناری خودرو تغییر خاصی دیده نمی شود اما در نمای عقب خودرو مشاهده می‌کنیم که گرافیک چراغ های عقب تغییر کرده و به همراه سپر عقب نمایی جدید به خودروی کوییک بخشیده است. باید گفت کوییک s به عنوان خودرویی بر پایه تیبا 2، فیس لیفت بسیار خوبی ارزیابی میشود که توانسته با پذیرفتن تغییرات جزئی ، تغییر زیادی در ظاهر خودرو  ایجاد کند.

بخش فنی، مثل همیشه بدون تغییر

کوییک S در بخش مشخصات فنی کاملا شبیه ساینا S است و همان موتور مشترک تمامی خودرو های سری ایکس 200 یعنی تیبا، ساینا و کوییک معمولی زیر کاپوت کوییک S جا خوش کرده است. روی این خودرو موتور موسوم به  M15 وجود دارد که با ۱۵۰۰ سی سی حجم ، ۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۲۸ نیوتون متر گشتاور را از طریق گیربکس دستی ۵ سرعته به چرخ های جلو میرساند. سایپا گفته که ممکن است روی این خودرو از گیربکس اتوماتیک هم استفاده کند. گیربکسی که دیگر CVT نیست و اتوماتیک AT است. باید دید در بازار چه اتفاقی برای کوییک s می افتد و در نتیجه ی آن سایپا چه تصمیمی می‌گیرد . اما میتوان ‌گفت هر تصمیمی که در رابطه با ساینا s گرفته شود روی کوییک s نیز قابل اجرا خواهد بود.

کوییکs

کابین و آپشن، برگ برنده سری جدید ایکس 200

در تیپ پایه کوییک اس تجهیزاتی مثل کیسه هوا راننده و سرنشین، فرمان دی کات، کامپیوتر سفری، چراغ روشنایی در روز (day light) ،سنسور دنده عقب و شیشه و اینه های برقی وجود دارند. از طرفی در تیپ فول آپشن علاوه بر موارد یاد شده آپشن هایی مثل نمایشگر و سیستم مولتی مدیای 7 اینچی، کنترل سیستم صوتی روی فرمان، تنظیم باد لاستیک ها، روکش صندلی چرم، دوربین دنده عقب، رینگ های آلومینیومی و رهیاب ماهواره ای دیده می شوند. جالب است بدانید آپشن هایی که گفته شد در هیچکدام از خودروهای هم رده قیمتی کوییک s وجود ندارند و باید گفت از لحاظ آپشنی کوییک s واقعا خودرویی مناسب به شمار می آید.

نتیجه گیری در رابطه با سرنوشت کوییک اس

باید گفت موفقیت یا عدم موفقیت کوییک s تنها به قیمت آن بستگی دارد. اگر کوییک s با قیمت مناسبی در بازار حضور داشته باشد می‌توان گفت این خودرو یکی از خودروهای موفق در بازار خواهد بود. البته انتظار میرود سایپا بتواند در عرضه ی این خودرو به بازار به موقع عمل کند و ده ها هزار نفری که این خودرو را پیش خرید کرده اند به زودی به خودروی خود برسند.

تصاویر و اطلاعات بیشتر از کوییک S به زودی در سایت Z4Car منتشر خواهد شد.

با توجه به پیش پرداختی که سایپا در پیش فروش کوییک S در نظر گرفته است انتظار می رود کوییک S در محدوده قیمتی کوییک R و البته مقدار جزئی گران تر به بازار عرضه شود که البته باید دید با چه قیمتی در بازار آزاد عرضه خواهد شد و از نظر قیمتی چه میزان تفاوت با خودروهای رقیب خود داراست تا بتوانیم در مورد ارزش خرید کوییک S صحبت کنیم.

شرایط فروش کوییک S / بهمن ۹۹

اولین تصویر خودرو کوییک S منتشر شد

کوییک S زمستان امسال وارد بازار می‌شود

67 دیدگاه ها برای “کوییک S”

سلام ماهم ثبت نام کردیم تحویلی بهمن کویک اس الان میگن فعلا تولید نه شده بیان معمولی باپرداخت ۹۰ ملیون دیگه که بشه ۱۳۲ میلیون تومان برای یک ماه دیگه بیام باهم یک کمپین اعتراضی درستکنیم یابریم جلو سایپا اعتراض کنیم ماشینی که توقرار داد است روبخوایم کلاه سرمون نره نمایندگی پرسیدیم اختلاف ۱۰۰ تومان قیمت دارند ار واس

فقط انصراف بدین همشون دزدن

واقعا چی بگم از کلاهبرداری سایپا کوییک s ثبت نام کردم حالا موقع تکمیل وجه میگه هنوز ساخته نشده بیا تیبا معمولی یا کوییک معمولی ببر چقدر دزدن

خودروسازها مجاز بودن درسه ماهه سوم سال جاری قیمت خودرو را حداکثر تا ۲۳ درصد افزایش دهند حال آنکه سایپا قیمت کوییک و کوییک ار را ۴۰درصد افزایش داده برای اعتراض در کمپین اصلاح قیمت کوییک شرکت کنیم

موعد تحویل ماشین شما کی بوده؟

سایپا واقعا دزد و کلاهبردارن، اگه این شرکت مال بخش خصوصی بود هیات مدیره و مدیرعاملشو به جرم دزدی و کلاهبرداری آویزون میکردن ولی چون دولتیه و برای خودشون بخور بخور داره دست کسی به جایی بند نیست.

سلام من کوییک اس تحویل بهمن ثبت نام کرده‌ام، بهم میگن بیا کوییک ساده بهت بدیم اما من کوییک اس میخوام، بهشون می‌خوام بگم به سایپا همونی که ثبت نام کردم رو می‌خوام حتی حاضر چند ماه صبر کنم، اونا قبول میکنن ؟!!؟

فرق کوییک اس با آر و معمولی چیه؟؟؟

هر غلطی که میخوان میکنن مقصر ماییم که از این بیشرفای دزد خرید میکنیم آشغالای دوزاریشونو پیش فروش میکنن به ما بعد خودشون مرسدس سوار میشن از ماست که بر ماست بخدا مردم اگر اتحاد داشتن و از این شرکتهای دزد خرید نمیکردن اونوقت میدیدیم چجوری التماس مردمو میکردن و این خودروهای آشغالو با قیمت اصلی ۱۰میلیون تومان میفروختن مقصر یه سری دلاله که به خون خوری عادت کردن پراید ۱۰۰میلیون بخدا هر جای دنیا بری بگی بدون استعلام بهت پناهندگی میدن بیایید انقدر این تازه به دوران رسیده های بی ریشرو گنده نکنیم ✌

بچه ها من کوییک s ثبت نام کردم ۴۰ میلیون ۸۰۰ هم دادیم برای مهر به نظرتون تا اون موقع میدن

همینقدر بس که اونایی که میدونن تو ایران شرکت سایپا در شرایط تحریم نمیتونه و یا نمیخواد یا نمیذارن خودرو تولید کنه چرا پول برای خرید کوئیک R، S، G، E،……. و غیره میدن به قول معروف خلایق هرچه لایق

سلام من کوییک معمولی ثبت نام کردم ۳۰ میلیون الانم ۱۰۰تومن دادم گفتن عید۱۴۰۰تحویل میدیم

لعنت به سایپا،لعنت به آدمای دزد وپست،الهی که به درد بی درمون دچار بشید .مردم را احمق فرض کردن ///.خرداد که ثبت نام بود کوییک s چهل ملیون وهشتصد ثبت نام بود وقیمت نهایی هشتاد ملیون وهشتصد بود امروز واسه تکمیل پرداخت به من زنگ زدن که sاصلا نداریم بیا کوئیک rببر واسه سفید ۹۵میلیون وپانصد نقد ورنگ قهوه ای وآبی۸۹میلیون دویست و پانزده نقد دیگه باید بیاری *** میگه نخواستی ۴ماه دیگه۴۰ میلیونتا میدیم.دزدای سر گردنه یعنی یه کوئیک آر ۱۳۵ میلیون

یکساله با تحویل آبان تا بهمن ثبت نام کردم – هنوز مشخص نیست کوییک اس چی هست و چه امکاناتی داره!!!! دعوت نامه هم نیومده! قیمت هم مشخص نیست! الکی ۴۰ و ۸۰۰ ریختیم هیچی به هیچی، با این قیمت هایی که الان میبینم اگرم کوییک اسی وجود داشته باشه قیمتش بالای ۱۵۰ میلیون میشه!!!!!!! دزدن دزد

دوستان برا من کویک s هفته چهارم دی ماه هس کسی میدونه چنده قیمتش؟؟؟ اون موقع ۸۰ بود من ۴۰ تومن دادم الان باید چند بدم؟؟ خدایی بد انداختن بهمون *** خدا لعنتتون کنه بیشرفا ، اخه من از کجا ۱۰۰تومن دیگه جور کنم

قيمت (ميليون تومان):از : تا :

کوییکs

با توجه به نیاز روز افزون مردم جهت خرید و فروش آسان و بی واسطه خودرو وب سایت Z4Car زدفورکار (زوم فور کار) بر آن شد تا فضایی مطمئن و کارآمد را در مسیر خرید و فروش خودرو ارائه دهد و علاوه بر آن در حیطه خودرو اطلاعات جامع و دقیقی را اعم از نقد و بررسی خودروها ، قیمت روز خودرو،شرایط فروش شرکتها و … برای مخاطبان فراهم کند.

قیمت روز خودرو

کانال تلگرام Z4car

قیمت خودرو منطقه ازاد

مشخصات فنی خودرو 

شرایط فروش خودرو

نقد و بررسی خودرو

مشاوره خرید خودرو  

خرید و فروش خودرو 

رپورتاژ آگهی

ورود/عضویت

تماس با ما

Designed By: M.M.R Group . © 2017 . All rights reserved

متصل کردن بانک‌های اطلاعاتی کشور مشکلاتی دارد ولی با این حال خودروساز تمام این موارد را قبول کرد

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از فارس، یکی از دغدغه‌ها و شاخص‌های توسعه از دیدگاه جامعه ما، مسئله خودروسازی است

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از فارس، یکی از دغدغه ها و شاخص های توسعه از دیدگاه جامعه ما، مسئله خودروسازی است

متصل کردن بانک های اطلاعاتی کشور مشکلاتی دارد ولی با این حال خودروساز تمام این موارد را قبول کرد

فصل اقتصاد – یکی از دغدغه ها و شاخص های توسعه از دیدگاه جامعه ما، مسئله خودروسازی است

کوییکs

یکی از دغدغه‌ها و شاخص‌های توسعه از دیدگاه جامعه ما، مسئله خودروسازی است

یکی از دغدغه ها و شاخص های توسعه از دیدگاه جامعه ما، مسئله خودروسازی است

یکی از دغدغه ها و شاخص های توسعه از دیدگاه جامعه ما، مسئله خودروسازی است

یکی از دغدغه ها و شاخص های توسعه از دیدگاه جامعه ما، مسئله خودروسازی است

یکی از دغدغه ها و شاخص های توسعه از دیدگاه جامعه ما، مسئله خودروسازی است

هفته‌ی گذشته در طی مراسمی بابت پایان تولید پراید، سه محصول جدید آینده سایپا رونمایی شد. کوییک‌S، ساینا‌S و پروژه کراس Sp100، سه خودرو جدید سایپا بود که به جز کراس اوور Sp100، ساینا و کوییک امسال وارد بازار خواهند‌‌شد. در این بخش به معرفی کوییک‌S می‌پردازیم.در این مدت توجه‌ها به سمت هاچ‌بک اقتصادی سایپا هم بواسطه حواشی بوجود آمده در مورد نامش و هم قیمت‌های عجیب کارخانه‌ای و بازارش جلب شده‌است. کوییک در واقع هاچ‌بک شده‌ی ساینا و همچنین ساینا نمونه بروزرسانی شده‌ی تیباست و طبق معمول خودروسازی کشور همه نسل‌ها از اول تا آخر روی خط تولید با استدلال پر کردن بازه های مختلف قیمتی، می‌مانند.

قبل از تحریم‌ها کوییک در بازار با دو مدل قابل خریداری بود مدل دستی و اتوماتیک. بعد از آغاز تحریم‌ها و عدم تامین گیربکس اتوماتیک، تولید مدل اتوماتیک متوقف شد و مدل دستی جایگزین آن شد. چند ماه بعد سایپا از مدل R رونمایی کرد و سپس مدل R پلاس نیز توسط پارس خودرو رونمایی شد و این پایان ماجرا نبود ، مرکز تحقیقات سایپا روی نمونه ای جدید از کوییک کار می‌کرد که نسبت به بروزرسانی‌های قبلی ، حجم دگرگونی‌ها بیشتر باشد و همچنین نمای داخلی نیز دچار تغییر شود.

با امکانات سایناS آشنا شویم؟

کوییک S در نمای بیرونی آنچنان تغییرات گسترده‌ای را تجربه نکرده‌است، در نمای جلو می‌توان به تغییر جلو‌‌پنجره و طراحی مجدد سپر‌ها اشاره‌کرد. در این بخش از خط‌چشم و گونه یوز ایرانی الهام گرفته‌شده‌است. نوار مشکی مورب روی سپر جلو نمایی متفاوت و به‌روز به خودرو داده‌است. در نمای کناری و نمای عقب خودرو تغییر خاصی مشاهده نمی شود و همان استایل قبلی کوییک حفظ شده است.

بیشترین تغییرات و به روزرسانی‌ها در کوییک S مربوط به نمای داخلی آن است. در اولین نگاه نمایشگر نصب شده بالای داشبرد خودنمایی می‌کند که به سبک خودرو‌های جدید در بالاترین قسمت پنل میانی قرار داده‌شده و این نمایشگر به صورت لمسی کار می‌کند. به طور کلی پنل میانی داشبرد به طور کامل تغییر کرده و از قطعات به سبک مشکی پیانویی برای تزیین آن استفاده‌شده‌است. نکته عجیب در این بخش استفاده از دریچه‌های تهویه مربوط به پراید است. در بخش پایین‌تر پنل میانی دکمه فلاشر، سپس تنظیمات ایرکاندیشن، در ادامه دکمه‌های تنظیم قفل درب‌ها، مه‌شکن‌ها و در نهایت محل استفاده از USB و فندک خودرو نصب شده‌است. نکته ناامید‌کننده در این بخش این است که دسته تنظیم چراغ‌ها و تنظیم برفابکن بهبود پیدا‌نکرده و به اجبار برای روشن و خاموش کردن چراغ‌های مه‌شکن همچنان از کلید‌های نصب‌شده در بخش میانی داشبرد باید استفاده کنیم که این کار بسیار قدیمیست و از جای‌گذاری این کلید‌ها نیز جای انتقاد دارد که در پایین‌ترین بخش داشبرد نصب شده‌است و همچنین سیستم اتولایت نیز به همین دلیل در محلی عجیب در زیر دریچه تهویه سمت راننده نصب شده‌است.به محض نشستن پشت فرمان، فرمان D جدید با کلید‌های تنظیم سیستم پخش به همراه طرح جدید پشت آمپر خودرو جلب توجه می‌کند. پشت آمپر بسیار به روز و زیبا طراحی شده است. نکته عجیب بعدی شکل و شمایل سر‌دنده خودروست که بسیار شبیه خانواده ۴۰۵ و پیکان می‌باشد. در نهایت در این خودرو برخی از بروزرسانی بسیار خوب انجام‌شده اما کیفیت نه چندان جالب تودری‌ها و بقیه بخش‌های داخل خودرو بسیار با بخش‌های جدید در تناقض است و بسیار تو ذوق می‌زند و زحمت‌هایی که برای این بروزرسانی انجام شده را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

کوییکs

در بخش فنی نیز تغییر مشاهده نمی‌شود و از همان موتور معروف ۱۵۰۰ سی‌سی ۸۷ اسب بخاری استفاده شده‌است. پیشرانه M15 سایپا از فناوری بسیار قدیمی بهره می‌برد که نسبت به موتور‌های امروزی بسیار کم‌بازده هم می‌باشد و اما با توجه به اجباری شدن استاندارد آلایندگی یورو‌۵ در سال‌۹۹ ، سایپا و مگاموتور با اعمال تغییراتی بر‌روی این موتور ، توانسته‌اند استاندارد آلایندگی یورو‌5 موتور M15 کسب کنند. سایپا اعلام کرده دوباره مدل اتوماتیک کوییک به چرخه تولید باز خواهد گشت

در این مدت مدل‌های مختلفی از کوییک معرفی شده‌است که با یکدیگر تفاوت‌های بسیار جزئی در بخش امکانات داخلی و بعضی جزئیات ظاهری دارند. این تنوع اگر به همین سبک بازهم ادامه داشته‌باشد یکی از سخت ترین کارها تشخیص این مدل‌ها از هم دیگر می شود. در پاسخ به سوال بالا برای کوتاه‌مدت جواب بله است و می تواند برای درآمد‌زایی و کاهش زیان‌های انباشته بسیار کارساز و مفید باشد اما در بلند‌مدت این همه مدل با تفاوت‌های ناچیز ضربه به برند سایپا می‌زند. اما راهکار مطلوب برای سایپا در اولین قدم می‌تواند اعمال تغییرات به مراتب گسترده‌تر روی بخش فنی کوییک است که این موتور بتواند بازدهی بیشتری داشته‌باشد و در قدم‌های بعدی همراه با بروزرسانی ‌های داخلی و بیرونی، کیفیت قطعات پلاستیکی بهبود پیدا کند و همچنین دقت مونتاژ این قطعات بالا‌‌رود.

اسم و ایمیل و این وبسایت برات ذخیره بشه که دفعه بعد راحت بیای اینجا؟

تمامی حقوق برای خبربان محفوظ است. © ۱۳۹۹

In deinem Browser ist JavaScript deaktiviert. Möchtest du mit dem klassischen Twitter weitermachen?

Ja

لحظه چپه شدن پراید #پراید #تصادف #ساینا #تیبا #کوییک #کوییک_لوکس #ساینا_لوکس
#سایناs #کوییکs #کوییکg #سایناg
#quiksainatiba #sainas #quiks
#sainag #quikg #saina_s #quik_s #sainasavaran #quiksavaran… https://www.instagram.com/p/CEpEW9bgdDZ/?igshid=11sdevszl8r1t …

Keine Ergebnisse.

Zurück zum Anfang ↑

کوییکs

Twitter ist möglicherweise überlastet oder hat einen vorübergehenden Schluckauf. Probiere es erneut oder besuche Twitter Status für weitere Informationen.

Du kannst deine Tweets vom Web aus und über Drittapplikationen mit einem Standort versehen, wie z.B. deiner Stadt oder deinem genauen Standort. Du hast jederzeit die Möglichkeit, Standortangaben nachträglich zu löschen.
Mehr erfahren

Hier ist die URL für diesen Tweet. Einfach kopieren und mit Freunden teilen.

Füge diesen Tweet zu deiner Webseite hinzu, indem du den untenstehenden Code einfügst. Mehr erfahren

Füge dieses Video zu deiner Webseite hinzu, indem du den untenstehenden Code kopierst. Mehr erfahren

Hmm, es gab ein Problem, den Server zu erreichen. Erneut versuchen?

Indem du Twitter Inhalte in deine Website oder App einbettest, akzeptierst du die Twitter Entwicklervereinbarung und die Entwicklerrichtlinien.

Auf deiner Timeline findest du in Echtzeit die Informationen, die dir wichtig sind.

Um einem Account zu entfolgen, Cursor zum Profilbild bewegen und Folgen-Button klicken.

Wenn du einen Tweet siehst, den du magst, dann klicke das Herz und zeige damit dem Verfasser, dass dir der Tweet gefällt.

Der schnellste Weg, den Tweet eines anderen mit deinen Followern zu teilen, ist ein Retweet. Tippe auf das Symbol, um ihn sofort zu retweeten.

Teile deine Gedanken zu einem Tweet ganz einfach in einer Antwort mit. Finde ein Thema, das dich interessiert, und leg direkt los.

Erhalte einen aktuellen Überblick, worüber sich andere zur Zeit unterhalten.

Folge mehr Accounts, um sofort Updates zu Themen zu bekommen, die dir wichtig sind.


Sieh sofort die neuesten Unterhaltungen zu jedem Thema.


Lass dir keine der besten Geschichten entgehen, während sie passieren.

کوییکs
کوییکs
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *