کیف پول ترون

کیف پول ترون
کیف پول ترون

ترون پروتکلی غیرمتمرکز بر پایه بلاک چین است که به کاربران امکان تولید، انتشار و ذخیره محتوا را بصورت ناشناس و بدون صرف هیچ هزینه‌ای می‌دهد. ارز رمزپایه ترون (TRX) توسط شخصی به نام جاستین سان ساخته شد و تمرکز اصلی آن ایجاد ساختاری بین المللی برای تولید محتوا با استفاده از تکنولوژی ذخیره سازی توزیع شده است. یعنی تمام کارهایی که در شبکه Tron در زمینه محتوا انجام می‌شود، بدون نیاز به استفاده از شخص ثالث و شبکه های اجتماعی همچون یوتیوب و اسپاتیفای امکان پذیر است و کاربر کنترل کامل بر محتوای خود خواهد داشت. اگر قصد نگهداری کوین های ترونیکس را دارد، بهتر است روشی امن برای این کار انتخاب کنید تا از هک و دزدیده شدن دارایی های دیجیتالی خود جلوگیری نمایید. در این مطلب انواع کیف پول ترون و امکانات هر کدام را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

گفتیم که ترون شبکه ای غیرمتمرکز برای تولید محتوا است؛ یعنی زمانی که کاربران ترون محتوا یا ویدئویی تولید می‌کنند، می‌توانند مستقیما آن را در بلاک چین Tron آپلود کرده و در ازای آن پول دریافت کنند. برخلاف دیگر شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب که حق سانسور کردن محتوای شما را دارند، در شبکه ترون کنترل کامل محتوا و نحوه انتشار آن دست خود کاربر است و شخص دیگری در آن دخالت ندارد.

در حال حاضر ترون به یکی از بهترین ها در دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شده است و یکی از 20 ارز دیجیتال برتر از لحاظ ارزش و حجم بازار است. برنامه‌های غیرمتمرکز زیادی روی بلاک چین ترون ساخته شده و اجرا می‌شوند. کوین بومی این شبکه ترونیکس یا به اختصار TRX نام دارد که بصورت گسترده در بلاک چین ترون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ارز دیجیتال ترون ابتدا بصورت یک توکن ERC20 روی بلاک چین اتریوم ارائه شد، اما در ژوئن سال 2018 ترون شبکه انحصاری خود را ایجاد کرد و کوین های TRX از شبکه اتریوم به شبکه اصلی منتقل شدند.

امن ترین مکان برای نگهداری کوین های TRX کیف پول های دیجیتال هستند. کیف پول‌های دیجیتالی در انواع مختلف سخت افزاری، تحت وب، دسکتاپ، موبایلی و کاغذی موجود هستند. لیست بهترین کیف پول های ترون در سال 2019 میلادی به شرح زیر است:کیف پول ترون

اگر قبلا درباره کیف پول لجر نانو اس چیزی شنیده باشید یا درباره آن خوانده باشید، باید بدانید Ledger Nano X در واقع همان لجر نانو اس است که یکسری امکانات جدید به آن اضافه شده است. این کیف پول سخت افزاری داری یک باتری قابل شارژ و مجهر به فناوری بلوتوث است؛ در نتیجه با استفاده از بلوتوث و بدون نیاز به کابل USB یا OTG به گوشی‌های موبایل اندروید و iOS متصل می‌شود.

به علاوه طراحی و صفحه نمایشگر این کیف پول بسیار شیک‌تر و بهتر از لجر نانو اس است، اما از لحاظ امنیتی هر دو کیف پول به یک اندازه امن هستند. کیف پول Ledger Nano X بیش از 1000 ارز دیجیتال مختلف از جمله ترون را پشتیبانی می‌کند و کنترل کامل کوین های ترون را با استفاده از عبارت بازیابی (Seed Phrase) به شما میسپارد. حتما این عبارت بازیابی را در جایی امن نگهداری کنید؛ زیرا گم کردن یا فراموش کردن آن به معنی گم کردن تمامی کوین‌هایی است که روی کیف پول خود ذخیره کرده‌اید.

لجر نانو ایکس پشتیبانی از ارز رمزنگاری شده ترون را به تازگی آغاز کرده و در حال حاضر با استفاده از برنامه دسکتاپ Tronscan که توسط تیم ترون توسعه داده شده، با استفاده از این کیف پول به راحتی می‌توانید کوین‌های ترونیکس خود را ذخیره و مدیریت کنید.

Ledger Nano S یکی از بهترین کیف پول‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. این کیف پول به علت آفلاین بودن بالاترین سطح امنیتی را دارد و بیش از 700 نوع ارز دیجیتال مختلف از جمله ترون را پشتیبانی می‌کند.

این کیف پول شبیه به فلش مموری همراه با یک صفحه نمایشگر OLED است که به
وسیله آن می‌توانید کلیدهای خصوصی و تراکنش‌های خود را کنترل کنید. به علاوه با
خرید ایلجر نانو اس آخرین آپدیت‌های فریمورها و برنامه لجر بصورت رایگان در اختیار
شما قرار می‌گیرد تا بتوانید بهترین تجربه را از استفاده این کیف پول داشته باشید.

همانند لجر نانو ایکس کیف پول نانو اس هم به تازگی ارز دیجیتال ترون را پشتیبانی می‌کند، و با استفاده از برنامه Tronscan افراد می‌توانند کوین‌های ترونیکس خود را از داخل کیف پول مدیریت و ذخیره کنند. همچنین مانند سایر ارزهای دیجیتال در این کیف پول کلیدهای خصوصی ترون شما همیشه در کامپیوترتان ذخیره می‌شوند و شخص دیگری به آن‌ها دسترسی ندارد.

یکی دیگر از کیف پول های سخت افزاری که کوین های TRX را پشتیبانی می‌کند، کیف پول ترزور است. قیمت این کیف پول نسبت به دو کیف پول قبلی (لجر نانو ایکس و نانو اس) پایین‌تر است. کیف پول سخت افزاری Trezor توسط شرکتی به نام Satoshi Labs واقع در جمهوری چک ساخته شده است. ترزور کیف پولی چندارزی است که علاوه بر ترون امکان نگهداری بیش از 700 ارز دیجیتال دیگر در آن وجود دارد.

وقتی گفته می‌شود کیف پولی سخت افزاری است به این معنی است که کلیدهای خصوصی شما در محیطی امن و آفلاین نگهداری می‌شوند. همانند لجر نانو اس و نانو ایکس این کیف پول هم دارای صفحه نمایشگری با دو دکمه تعبیه شده روی آن است که با استفاده از این دکمه‌ها باید اطلاعات تراکنش خود را وارد کنید.

همچنین اگر به دنبال کیف پولی با رابط کاربی ساده تر هستید، کیف پول ترزور مدل T به شما پیشنهاد می‌شود. مدل T داری صفحه نمایشگری لمسی است که وارد کردن اطلاعات را نسبت به مدل دیگر کیف پول ترزور برای شما راحت‌تر می‌کند. به علاوه مدل T کوین‌هایی مانند مونرو و ریپل را پشتیبانی می‌کند که در مدل دیگری ترزور امکان نگهداری آن‌ها وجود ندارد. لازم به ذکر است قیمت مدل T کیف پول ترزور تقریبا دو برابر قیمت مدل ساده این کیف پول است.

کیف پول چندارزی و تحت دسکتاپ Exodus که یکی از شناخته شده ترین و محبوب‌ترین کیف پول های نرم افزاری است، به تازگی ارز دیجیتال ترون را هم پشتیبانی می‌کند. اکسودوس کیف پولی بسیار ساده و با رابط کاربری جذاب برای نگهداری و مدیریت دارایی های دیجیتالی شما است.

برای استفاده از Exodus نیاز به ثبت نام یا ثبت اطلاعات هویتی در هیچ جایی ندارید؛ در عوض با استفاده از عبارت بازیابی که در اختیارتان قرار می‌گیرد و رمز عبوری که خودتان انتخاب می‌کنید، می‌توانید به حساب خود دسترسی داشته باشید.

نگهداری این عبارت بازیابی در مکانی امن اهیمت زیادی دارد؛ زیرا Exodus نسخه پشتیبانی از آن تهیه نمی‌کند و کنترل پول هایتان کاملاً با خود شماست. پس در صورت استفاده از اکسودوس حتما سعی کنید تا عبارت بازیابی خود را فراموش یا گم نکنید.

این کیف پول تاکنون بازخوردهای بسیار خوبی داشته و اکثر افرادی که از آن استفاده کرده‌اند راضی بوده‌اند. همچنین تیم توسعه دهنده اکسودوس با حساسیت و تمرکز خاصی بصورت مستمر در حال بهبود عملکرد و بروزرسانی کیف پول خود هستند. بنابراین می‌توانید با خیال راحت از Exodus استفاده نموده و کوین‌های TRX خود را در آن ذخیره نمایید. در حال حاضر کیف پول Exodus روی سیستم عامل‌های لینوکس، مک و ویندوز قابل اجرا است.

دانلود نرم افزاری Exodus

Guarda کیف پولی غیرحضانتی و چندارزی است که ذخیره‌سازی مطمئن کوین‌های TRX را برای شما فراهم می‌کند. مهم‌ترین مزیت این کیف پول این است که علاوه بر ترون ارزهای دیجیتال زیادی را پشتیبانی می‌کند. به عنوان مثال امکان ذخیره سازی ریپل، بیت کوین، لایت کوین، بیت کوین کش، اتریوم کلاسیک، اتریوم و زی کش در این کیف پول وجود دارد.

این کیف پول توسط موسسات مختلف مرتبط با ارز دیجیتال مانند بنیاد زی کش، بنیانگذاران بیت کوین گولد و سایت رسمی اتریوم کلاسیک به رسمیت شناخته شده است. کیف پول Guarda یکی از بهترین گزینه‌های موجود است که نه تنها برای نگهداری ارزهای دیجیتال می‌توان از آن استفاده کرد، بلکه امکانات کاربردی متنوعی هم برای کاربران فراهم کرده و توانسته افراد زیادی را به خود جذب کند.

کاربران موبایلی می‌توانند کیف پول Guarda را برای پلتفرم های اندورید و iOS دانلود کنند و کسانی که قصد استفاده از این کیف پول در کامپیوتر خود را دارند امکان اجرای آن در سیستم عامل های ویندوز و مک وجود دارد. با استفاده از این کیف پول دیجیتال کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال مختلف را ارسال، دریافت، ذخیره و معاوضه کنند.

دانلود کیف پول Guarda

کیف پول Atomic به کاربران امکان خرید، فروش و ذخیره‌سازی بیش از 300 نوع ارز دیجیتال مختلف را با استفاده از پلتفرم Atomic Swap می‌دهد. در حال حاضر این کیف پول ارزهای دیجیتال بسیاری از جمله بیت کوین، اتریوم، ریپل، ترون، لایت کوین و مونرو را پشتیبانی می‌کند.

کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را با تکنولوژی غیرحضانتی Atomic Swap و با استفاده از دفتر سفارشات غیرمتمرکز معاوضه کنند. مزیت اصلی این کیف پول امکانات منحصربفرد و رابط کاربری بسیار ساده آن است. از جمله امکانات خوب کیف پول Atomic که آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای نگهداری ترون تبدیل کرده است، می‌توان امنیت بالا و چند ارزی بودن را نام برد.

دانلود کیف پول Atomic

کیف پول تراست همانگونه که از نامش پیداست، کیف پولی مطمئن و قابل اعتماد برای
نگهداری کرین‌های ترون شماست. این کیف پول یکی از جامع‌ترین کیف پول‌های موبایلی
است که اخیرا توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده.

با استفاده از کیف پول تراست می‌توانید ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، توکن‌های
ERC20، توکن‌های ERC223 و ترون را
ذخیره کنید. با استفاده از این کیف پول نیاز نیست که نگران امنیت پول‌های خود
باشید، به این دلیل که با استفاده از عبارت بازیابی که در هنگام نصب ایجاد می‌شود
کنترل کامل پول‌هایتان در دستان شما است.

به علاوه با استفاده از این کیف پول HD چند ارزی، مرورگر وبی در اختیار شما قرار می‌گیرد که توسط آن می‌توانید مستقیما با برنامه‌های غیرمتمرکز (Dapp) در ارتباط باشید. در حال حاضر کیف پول تراست روی هردو سیستم عامل اندروید و iOS قابل اجراست و ترون را پشتیبانی می‌کند.

دانلود کیف پول Trust

یکی دیگر از کیف پول های چندارزی و HD که احتمال نگهداری ترون هم در آن وجود دارد، کیف پول موبایل Cobo است. این کیف پول برای کاربران هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل اجرا است و امنیت بالایی را برای کاربران فراهم می‌کند.

با استفاده از کیف پول Cobo امنیت لازم را در سطح سیستم های بانکی خواهید داشت؛ به این دلیل که کنترل عبارت بازیابی در اختیار خود شماست. در واقع کنترل دارایی‌هایتان با خود شماست و شخص ثالثی بر آن‌ها کنترل ندارد. از جمله امکانات امنیتی این کیف پول می‌توان احراز هویت دو عاملی (2FA)، اعتبارسنجی پسورد برای هرگونه برداشت از حساب و سطوح مختلف امنیتی و محدودیت‌های برداشت از حساب مختلف را نام برد.

برای ثبت نام و شروع به استفاده از کیف پول کوبو نیاز به دادن هیچگونه اطلاعات
هویتی و شخصی ندارید، بنابراین این کیف پول برای افرادی که حریم خصوصی اهمیت زیادی
برایشان دارد، گزینه‌ی مناسبی است.

این کیف پول علاوه بر ترون ارزهای دیجیتال دیگری همچون بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ایاس، دش و طیف گسترده‌ای از سایر ارزهای رمزنگاری شده را پشتیبانی می‌کند. کیف پول Cobo یکی از پیشگامان در استفاده از الگوریتم گواهی اثبات سهام (PoS) و استفاده از استخر استخراج (Mining Pool) است.

Cobo در آگوست سال 2017 میلادی معرفی شد و یکی از تازه واردان به دنیای کیف پول‌های دیجیتال است. با این وجود با توجه به امکانات و ویژگی‌های امنیتی که دارد، میتوان آن را به عنوان یکی از گزینه‌های خوب برای نگهداری ترون در نظر گرفت.

دانلود کیف پول Cobo

این کیف پول توسط شرکت ترون توسعه داده شده و کیف انحصاری این ارز دیجیتال است. کیف پول موبایلی ترون پیشنهاد اصلی شرکت TRON برای نگهداری کوین های ترونیکس (TRX) است. این کیف پول بصورت نسخه اندرویدی و نسخه iOS موجود است که هریک را به اختصار بررسی می‌کنیم:

اگر سیستم عامل موبایل شما از نوع iOS است و بدنبال
کیف پولی خوب برای نگهداری کوین‌های ترون خود هستید این کیف پول گزینه‌ای مناسب
برای شماست. نسخه iOS
کیف پول ترون توانایی ذخیره ترون یا هر توکن دیگری روی شبکه ترون را دارد، این کیف
پول موبایلی کلیدهای خصوصی شما را فقط داخل موبایلتان ذخیره می‌کند.

استفاده از این کیف پول بسیار ساده است. رابط کاربری آن طوری طراحی شده است که کاربر هنگام استفاده و جست و جو در آن با هیچ مشکلی مواجه نمی‌شود. با این حال اگر قصد نگهداری سایر ارزهای دیجیتال را دارید، چون این کیف پول فقط توانایی ذخیره ترون را دارد بهتر است گزینه های دیگر را بررسی کنید.

دانلود نسخه iOS

کیف پول ترون

 کیف پول پیشنهادی تیم ترون برای گوشی‌های
اندرویدی همین کیف پول است، رابط کاربری کیف پول اندرویدی ترون بسیار ساده است و
به راحتی می‌توان کوین‌های ترونیکس خود را با آن مدیریت کرد.

تمامی اطلاعات خصوصی شما در این کیف
پول توسط پسوردی رمزنگاری می‌شود، به علاوه می‌توانید عبارت بازیابی 24 کلمه‌ای
انتخاب کنید تا در صورت گم شدن گوشی همراهتان امکان بازیابی پولهایتان فراهم باشد.

کیف پول ترون بصورت کاملاً رایگان از گوگل پلی قابل دانلود است. با این حال اگر بدنبال نگهداری ارزهای دیجیتال دیگری به غیر از ترون هستید، بهتر است کیف پول دیگری را انتخاب کنید.

دانلود نسخه اندروید

کیف پول موبایلی Wallet.io
توسط صرافی Gate.io ساخته شده است. این کیف پول بیشتر مناسب افرادی است که حوصله
نگهداری کلیدهای خصوصی و عبارت بازیابی را ندارند. با استفاده از Wallet.io شما کلیدهای
خصوصیتان را نگهداری نمی‌کنید. اما این به این معنی نیست که این کیف پول خوب نیست
بلکه می‌شود گفت کمی در مقابل حملات سایبری و هک آسیب‌پذیرتر است.

Wallet.io کیف پولی امن و ساده است که با استفاده از آن علاوه بر ترون می‌توانید ارزهای دیجیتال دیگر را هم ذخیره کنید. به علاوه با استفاده از این کیف پول می‌توانید مستقیما وارد حساب خود در صرافی Gate.io شوید. در حال حاضر، کیف پول Wallet.io برای گوشی‌های اندروید و iOS موجود است.

دانلود کیف پول Wallet.io

این کیف پول به تازگی وارد بازار
ارزهای دیجیتال شده و برای اکثر کاربران ناشناس است، با این وجود ویژگی‌های دارد
که باعث شده به یکی از بهترین گزینه‌ها برای طرفدارن ترون تبدیل شود.

کیف پول Bitpie توکن‌های TRC10 و TRC20 را پشتیبانی می‌کند،
بنابراین برای ارزهای رمزپایه‌ای مانند تتر یا توکن بیت تورنت که روی شبکه ترون
اجرا می‌شوند، گزینه مناسبی است.

همچنین این کیف پول برای افرادی که به ارزهای دیجیتال دیگر مانند ایاس علاقه‌مند هستند کارایی زیادی دارد. به این دلیل که این کیف پول برنامه های غیرمتمرکز سه ارز دیجیتال مختلف از جمله: ترون، Lapp (مربوط به شبکه لایتنینگ) و ایاس را پشتیبانی می‌کند. به این معنی که با استفاده از این کیف پول کاربران به راحتی می‌توانند از برنامه‌های غیرمتمرکز شبکه ترون استفاده کنند. تمامی این امکانات منحصربفرد است که Bitpie را به گزینه‌ای منعطف و همه کاره برای نگهداری ترون تبدیل کرده است.

دانلود کیف پول Bitpie

به عقیده بسیاری کیف پول کاغذی امن ترین روش برای نگهداری
ارزهای دیجیتال و کوین‌های ترونیکس است، به این دلیل که کیف پول کاغذی روشی کاملا
آفلاین برای نگهداری کوین‌ها است. وقتی که از کیف پول کاغذی استفاده می‌کنید،
کلیدهای عمومی و خصوصی شما روی یک تکه کاغذ چاپ می‌شوند. مراحل نصب و استفاده از
کیف پول کاغذی هم می‌تواند بصورت کاملا آفلاین انجام شود، بنابراین کلیدهای خصوصی
شما به هیچ وجه در اینترنت پخش نمی‌شوند.

می‌توانید فایل‌های لازم برای وب سایت کیف پول کاغذی ترون را دانلود نمایید، سپس از این لینک بدون نیاز به اتصال به اینترنت کیف پول کاغذی خود را بسازید:

ورود به وب سایت Tron Paper Wallet

پس از ساخت کیف پول و تهیه چند نسخه کپی، تکه‌های کاغذ پرینت گرفته شده را در مکان‌های امن مختلف نگهداری کنید؛ در این صورت هک یا دزدیده شدن کوین های ترون شما غیرممکن است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام لطفا ارز ترون رو وارد سیستم سیگنال کنید که ما هرروز از اینجا پیگیریش کنیم

با سلام
این ارز دیجیتال در اپلیکیشن با نماد trx موجود است

بسیار سپاس…

سلام خوبه ولی من به محض ترون خریدن نمیتونم ترونها رو بازیابی کنم نميدونم چطور ترون ها رو به کیف پولم در برنامه tronwallet ببینم که کجان و کدوم قسمت باید بازیابی بشن

پس از ساخت کیف پول، باید آدرس عمومی کیفتون رو برای کسی که می‌خواهید ارز دیجیتال ترون ازش دریافت کنید ارسال کنید. بعد از ارسال مجددا کیف پولتون رو بررسی کنید.

درود
خواستم ببینم ولت ترون روی کامپیوتر را میشه با ولت روی گوشی وصل کرد؟
با سپاس فراوان

سلام
عبارت یادآور (mnemonic phrase) یا همون کلماتی که در ابتدا به شما داده شد تحت عنوان seed رو برای بازیابی در کیف پول نسخه اندروید یا ios خودتون استفاده کنید.

سلام برای اینکه ارز ترون رو بردداشت کنم چکار کنم

سلام دوست عزیز
وارد کیف پولتون بشید
روی ترون کلیک کنید
از قسمت برداشت، میزانی که مد نظرتون هست رو از حسابتون خارج کنید

سلام روزتون بخیر، من ترون والت دارم، میخواستم ببینم چطور میتونم به ارز های دیگه تبدیلش کنم، همینطور اینکه چطوری به ریال تبدیل کنم

سلام
می تونید با انتقال ارز دیجیتالتون به سایتهای ایرانی که در خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند، منتقل کنید و در اونجا ترون خودتون رو به ریال یا ارز دیجیتال دیگه ای تبدیل کنید. (ما از تایید و یا پیشنهاد این سایتها معذوریم و مسئولیت بررسی این سایتها بر عهده کاربران خواهد بود.)

سلاک کدوم پلنش از همه بهتره میشه راهنمایی کنید

سلام. من ترون‌ولت رو نصب کردم اما چند هفته‌ای هست که دیگه کار نمیکنه؛ نمیتونم withdraw بزنم و ترون‌ها رو به کیف پولم منتقل کنم.
لطفا راهنمایی بفرمایید چه کنم

سلام
به ساپورت ترون ولت پیام بدید

سلام و عرض ادب،روش فروش ارز ترون به صرافی میشه توضیح بدید،متشکر

سلام
سایتهای ایرانی وجود دارند که خرید و فروش ارزهای دیجیتال رو انجام میدن.
ما از معرفی و پیشنهاد این سایتها معذوریم و مسئولیت تایید انها بر عهده خود شما خواهد بود.

سلام کیف پول کاغذی توضیح ندادید فقط گفتید میشه و آدرس گذاشتید

سلام دوست عزیز
کیف پول کاغذی به شما پابلیک کی و پرایوت کی رو میده و میتونید با پرینت گرفتن اونها، در زمانی که تمایل دارید از طریق پلتفرمهای مربوطه وارد حسابتون بشید

آیا کیف پول ترون لینک پرو معتبر نیست؟

سلام دوست عزیز
بله این کیف پول هم کاربران زیادی دارد

سهام ecs چه موقعه ازاد میشود

باسلام من توترون بانک در 25درصد سود هر روز سرمایه گذاری کردم از طرق صرافی نوبیتکس خرید ترون کردم بعد از سرمایه گذاری وگرفتن سود در چند روز با اینکه سودها واصل ترونها وارد کیف پولم شده بعد دیدم کیف پولم صفر شده چکار کنم

سلام
با پشتیبانی ترون بانک تماس بگیرید و موضوع رو با اونها مطرح کنید

میشه برای راه اندازی ریگ ماینینگ با کارت گرافیک راهنمایی کنید؟

باسلام.بنده کیف پول ترون ولتم حذف شده کلمات 12 رقمی رویادداشت نکردم چ جوری میتونم بازیابی کبف پولمو انجام بدم

اگه کلید خصوصی (Private key) و 12 کلمه (Seed) رو نداشته باشید راهی برای بازیابی کیف پول ندارید.

آیا ارز دیجیتال ترون در کشور ترکیه قابله معامله هست؟

بله

سلام ببخشید خاستم بدونم که ایا میشه یک کیف پول همزمان رو دوتا گوشی فعال باشه؟؟؟

سلام
بله امکانش وجود داره

سلام و عرض ادب.من قبلا داخل گوشی قبلیم کیف پول ترون ولت داشتم.ولی الان هر کاری میکنم نمیتونم برش گردونم روی گوشی جدید.وقتی میخام از گوگل دانلود کنم.مینویسه این برنامه با ورژن گوشی شما سازگار نیست.میشه راهنمایی بفرمایید که باید چیکار کنم؟؟ممنون میشم

سلام. وقت بخیر. لینک 200درصد برنامه و ارز دیجیتال ترون والت بلاک شده عایا این لینک درست میشه یا برای همیشه از بین رفته. لطفا کمکم کنید.

سلام
معمولا این طرح های پانزی در ادامه مشکلات بیشتری هم برای کاربران ایجاد خواهند کرد. توصیه ما به شما اینه که بر روی این پروژه ها و سودها تمرکز نکنید

توی پروژه ک میرم ویدرا میزنم. بعد کانفیرم. بعد مز. ولی ترون صفر نمیشه وهربار از کیف پولم یه ترون تراکنش میگیره میشه راهنماییم کنین خیلی ممنون میترسم پروژه بسته بشه

سلام
راهی برای بازیابی ندارید.
از این پروژه ها فاصله بگیرید.
و توصیه میشه بر روی پروژه ها و بازارهایی سرمایه گذاری کنید که قابل اعتماد باشند. این طرح ها همگی پانزی هستند و فقط سرمایه کاربران رو از بین می برند.

سلام میشه بگین برای( تبلت ویندوز) چه کیف پولیو معرفی میکنید؟ یا tronwallet ویندوز از کجا دانلود کنم؟

با سلام چرا برداشت سودها از ترون ولت انجام نمیشه لطفا راهنمایی کنید گزینه WITHDRAWنمایش داده میشه

سلام
کار خاصی نمی تونید بکنید. توصیه میشه از پروژه بانک آف ترون و پروژه های مشابه استفاده نکنید

سلام میخواستم تو یه سایت gold tron سرمایه گذاری کنم تو invest تعداد میزنم میگه موجودی کافی نیست در صورتی که تو ترون والتم ۴۰۰ ترون هست چکار کنم

سلام تر دیروز کیف پول ترون لينگ پرو موجودیت نشون ميده ولی نميتونم برداشت یا انتقالش بدم آیا بلوکه شده چکار ميدونم بکنم

با عرض سلام نحوه پیغام دادن به اسپورت ولت چجوریه؟

سلام فريز كردن در ترون ولت به غير از پهناي باند ميگن پاور ميده اين چي هست و كجا هست چه فايده ايداره

سلام من کلور اپ رو نصب کردم برنامه واسه سرمایه گذاری داره که داخلش نصب کنم؟و اینکه بانک اف ترون کی فعال میشه؟

سلام
از بانک آف ترون حذر کنید

سلام من نمدونم چقد ترون دارم.
هردوسه روز برداشت میزنم.ولی عددم ۵ ترون هیچ تغییر نمیکنه
سرور خراب
چی شده

سلام
اگه در پروژه بانک آف ترون فعالیت می کنید، کار خاصی نمی تونید بکنید. در غیر این صورت به ساپورت کیف پولتون پیام بدید

سلام برای اینکه ترون ازکیف پولم به آدرس کس دیگه انتقال بدم انتقال داده نمیشه خطامیزنه علتش چی می‌تونه باشه چندروز پیش به اشتباه ترون والت حذف شدولی بازیابی کردم علتش همین می‌تونه باشه یانه

سلام
اگه ترون شما در مورد پروژه بانک آف ترون و سیستم های مشابه هست که کار خاصی نمی تونید بکنید. در غیر این صورت به ساپورت کیف پولتون پیام بدید و مشکل رو مطرح کنید

سلام. من با برنامه ترون لینک خرید کردم.. چقد معتبرو قابل اعتماده؟؟

سلام، میخواستم بدونم چطور میتونم موجودی TRX روی کیف‌پول کاغذیم رو ببینم؟
علاوه بر اون، آیـا میشه ارز دیگه‌ای، مثه اتریوم رو روی ”ترون پیپر والت“ نگهداری کرد؟

برای دیدن موجودی حسابتون از مرورگرهای بلاکچین استفاده کنید.
ویدئوی آموزشی این موضوع رو از لینک زیر دریافت کنید:مرورگر بلاکچین چیست؟

هر بلاکچین آدرس مخصوص به خودش رو داره

سلام وقتتون بخیر ،میخاستم بدونم کدوم یک از این کیف های پول ک روی مبایل نصب میشن ،امنت بیشتری در دراز مدت دارن ،و ایا کیفهای پول ک ب طور افلاین هستن امنیت بیشتری نسبت ب لو رفتن اطلاعت و دراز مدت دارن؟!

سلام
کیف پولهای آفلاین امنیت بیشتری دارند.
سعی کنید در هر صورت برای استفاده از کیف پولتون نکات امنیتی رو برای رمزهاتون مد نظر قرار بدید و تایید دو عاملی رو هم در کیف پولتون فعال کنید

سلام کیف پول درون ولت نصب کردم ولی 12کلمه رو یادداشت نکردم چگونه میتونم رویت کنم ممنونم

سلام. دو تراکنش اتریوم از کیف پول ترون ولت به ترون ولت دیگه انتقال دادم ولی به کیف پول مقصد واریز نشده از کیف پول مبدا کم شده.. الان سه روزه..

سلام بزرگوار
چطور و از کدوم قسمت میتونم به ترون ولتم تیکت ویا ایمیل بزنم…اگه امکانش هست مرحله به مرحله بهم بگید🙏

سلام خسته نباشيد
گوشي قبليم ك ترون ولت روش بود سوخت الان ميخوام بندازم رو گوشي جديدم ١٢كلمه رمز و وارد ميكنم وارد ميشه ولي ترون هايي ك داشتم صفره ميشه راهنمايي كنيد

سلام
به پشتیبانی کیف پولتون پیام بدید

سلام خسته نباشید
من trx هایی که جمع اوری شده نمیتونم به کیف پول انتقال بدم گزینه ی withdrawرو میزنم انتقال نمیده لطفا راهنمایی کنین

سلام
به پشتیبانی کیف پولتون پیام بدید

سلام. وقتی وارد ترون ولتم میشم بعد 2ثانیه از برنامه خارج میشه. لطفاراهنماییم کنید چطوری مشکلم حل میشه

سلام
کیف پولتون رو آپدیت کنید و یک بار حذف و نصب کنید
اگه درست نشد، از آی پی های دیگه برای وصل شدن استفاده کنید.
نشد به پشتیبانی ترون ولت پیام بدید

سلام اندروید من ۵هست،ترون والت و ترون لینک و ترون تراس جواب نمیده چیکار کنم،ترون لینک نصب شده ولی بعضی قسمتهاش گیر داره

سلام
میتونید از کیف پولهای دیگه استفاده کنید. کوینومی، جکس، تراست ولت، اتمیک …

سلام من درون ها رو داخل سایتtron investingگذاشتم حالا نمیتونم به کیف پول انتقال بدم پیام میده رمز اشتباه است
لطفاً راهنمایی کنید

سلام
به پشتیبانی سایت پیام بدید

با سلام من رمز کیف پول ترون لینک پرو خودمو فراموش کردم ولی برنامه هنوز رو گوشیم نصبه میخوام رو گوشی دیگه نصب کنم که با دوازده بازیابی بشه دوازده کلمه رو قبول نمیکنه دلیل اینکه بازیابی نمیشه میشه از این باشه چون برنامه رو گوشی دیگه فعاله خطا بده یا اینه دوازده کلمه رو اشتباه میزنم بعدم من رمزو زیاد اشتباه زدم کلا دوتا فرصت دارم اگه فرصتام تموم بشه چی اتفاقی میفته ممنونم میشم کسی راهنمای کنه واقعا گیج شدم

ببخشید من یه مقدر کم از صرافی به ولت tronwallet انتقال دادم برای تست !!
از طرفی صرافی تایید شد و حتی توی ترون اسکن هم کانفیرم شد !! ولی توی موجودی اکانتم نیومده چیزی
ممکنه که پولم از بین رفته باشه ؟؟ آرس و همه چیز هم چندبار برسی کردم درست بود همه جزئیات

سلام دوست عزیز
وقتتون بخیر
کیف پولتون رو حذف و نصب کنید. آپدیت کنید و اگه اکی نشد از آی پی یک کشور دیگه استفاده کنید.
اگه باز هم اکی نشد به ساپورت کیف پولتون پیام بدین

سلام درپروزه tron متأسفانه در مرحله برداشت با اینکه کارمزد کم میشه ولی وجهی به کیف پولم منتقل نمیشود لطفا راهنمایی بفرمایید باتشکر ارادتمند کياني

سلام
به پشتیبانی پلتفرمتون پیام بدید

سلام چطوری به پشتیبان ترون ولت پیام بدم میخام ترون رو از کیف پولم انتقال بدم خطا میده و نمیشه میگن به پشتیبان ترون ولت پیغام بدید ولی پشتیبانش کجا و چطوریه من که پشتیبانی نمی بینم تو کیف پولم

سلام دوست عزیز
Menu=> Support => Help Center

سلام وقتتون بخیر،من ترون خریدم برای حساب وب مانی ،از حسابم کم کرد بعدش متوجه شدم که وب مانی ترون نداره چکار کنم؟؟☹

من کیف پول والکس دارم به نظر شما امنیت داره ؟ چون میتونم ریال برداشت بکنم انتخابش کردم

والکس یک صرافی ایرانی است و چون هنوز ما در ایران قانون مشخصی در این زمینه نداریم ما قادر نیستیم هیچ کدام از صرافی های ایرانی را رد یا تایید کنیم

با سلام چرا JustSwap در کیف پول ترون لینگ چند روزه دیفالت شده

تنظیمات جدید کیف پوله و مشکلی برای دارایی شما و نحوه کار با کیف پول ایجاد نمیشه

سلام بیت تورنت ها رو فرستادم به ترون والت ولی هنوز دیده نمیشه

اگر آدرس کیف پول رو به درستی وارد کردین معمولا حدود نیم ساعت طول میکشه که تراکنش تایید بشه. با کد هشی که موقع تراکنش دریافت کردید هم میتونید اون رو رصد کنید

سلام. آیا کوینومی از تتر ترون پشتیبانی میکنه یعنی میشه از صرافی به این کیف پول تتر با لینک ترون ارسال کرد ؟
از صرافی ایرانی تتر انتقال دادم اما تو کیف پول کوینومیم نیومده، احتمال داره که پشتیبانی نمیکنه این ارز رو و اینکه باید چکار کنم. کدوم کیف پول رو پیشنهاد میکنید؟ ممنون از شما و سایت خوب و عالی سیگنال

کوینومی و trustwallet هردو پشتیبانی می کنند. دقت کنید که آدرس تتر Trc20 رو برای ارسال انتخاب کرده باشید

سلام.آیا ترون والت ارزBTTرو پشتیبانی میکنه؟ اسم ارز داخل کیف هس.من خرید زدم ولی نمیاد تو کیفم.
پشتیبان ترون والت هم انگلیسی هس.چکار کنم، ممنون

بله پشتیبانی می کنه. دقت کنید که در هنگام انتقال آدرس کیف پولتون رو درست وارد کرده باشید

سلام.کیف پول ترون لینک پرو برای فریز کردن و سود گرفتن.باید انرژی استیک کنیم یا پهنای باند؟

سلام من نمیتوانم ترون والت و روی گوشیمنصب کنم پیغام عدم سازگاری میده نسخه اندروید باید چند باشه و آیا نسخه ویندوز هم داره

برای ویندوز می تونید اتمیک والت رو نصب کنید.

برای دریافت جدیدترین اخبار بازارهای مالی با وارد کردن ایمیل خود، عضو خبرنامه سیگنال شوید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سوالی دارید؟🤔 برای دریافت پاسخ کلیک کنید

سوالی دارید؟🤔 برای دریافت پاسخ کلیک کنید

در این فیلم آموزش ارز دیجیتال به آموزش کامل کار با کیف پول ترون ولت Tron Wallet که یکی از بهترین کیف پول های رسمی ترون می باشد پرداخته می شود. در این کیف پول می توانید ارزهای ترون TRX ، اتریوم ETH و بیت کوین BTC و البته توکن های شبکه ترون را نگه داری کنید. قابلیت جذاب دیگری که در این کیف پول وجود دارد این است که می توانید ارز TRX خود را در این کیف پول Staking یا سهام گذاری کنید و با استفاده از این قابلیت که در کیف پول به عنوان freeze وجود دارد، می توانید مقداری ارز TRX را به صورت سالانه دریافت کنید و در رای گیری ها نیز شرکت کنید.کیف پول ترون

همچنین این کیف پول از ایردراپ Airdrop ارز JUST که یک پلتفرم وام دهی غیرمتمرکز برای ارز قیمت ثابت USDJ می باشد پشتیبانی می کند و می توانید با نگهداری ارز TRX در این کیف پول قبل از موعدهای دریافت این ایرداراپ، آن را دریافت کنید. این ایردراپ در صرافی های Poloniex و Hotbit نیز پشتیبانی می شود و احتمال لیست شدن آن در صرافی هایی مثل بایننس نیز وجود دارد.

لینک دانلود ویدیو با کیفیت HD

لینک دانلود ویدیو با کیفیت HD

لینک دانلود ویدیو با کیفیت HD

مشاهده دوره جامع ساخت و استفاده از کیف پول ارزهای دیجیتال

با سلام ممنون از آموزش زیباتون کیف پول واحد USDJ رو نشان نمیده چرا؟

سلام
اسم اون رو سرچ و اضافه کنین.

من میخوام حساب ترون ولت گوشیم رو وارد لپ تاپ کنم نمیتونم.راهنمایی کنین لطفا

سلام
با تشکر از ویدئو خوبتون. دو تا سوال دارم:
۱- چنانچه صد ترون توی کیف پول داشته باشیم ارز جاست بیستم هر ماه میلادی بطور خودکار توی کیف پول ترون میاد یا باید کاری انجام بدیم؟
۲- آیا مقدار ارز جاست متناسب با موجودی کیف پول ترون است یا ثابت است؟
با تشکر

سلام و عرض خسته نباشيد
صرافي ديجيتال مطمين ميشه معرفي كنيد؟

سلام سلامت باشین
آموزش زیر می تونه کمک تون کنه.omidfadavi.me/nobitex

سلام من نمی تونم از بانک آف ترون پولم رو برداشت کنم همش می زنه revoked یا ابطال

با سلام. از کیف ترون ولت به بیت برگ ترون فروختم شماره تراکنش را از کجا باید بگیرم؟

سلام
از کدوم قسمت کد تراکنش txid بگیرم.. ممنون

جواب ندادید به سوالم اکانتی که توس ترون دارم چون پرویتی کیش رو ندارم نمی تونم بازیابی کنم کمکم کنید

سلام
ترون داخل کیف پول ترون ولت چه جوری میشه نقد کرد و به حساب بانکی ریخت
یعنی در اصل پول برداشت کرد

دوست عزیز یکی از صرافی های معتبر سرچ کنید بعد تبادل انجام بدید.مثلا سایتextoman

باید اونو به یک صرافی دیجیتال منتغل کرد توصیه می کنم اپلیکیشن نوبیتکس رو نصب کنید مراحل عضویت رو انجام بدید بعد از عضویت به شما این امکان رو میده که همونجا ترون یا هر ارز دیگرو خرید و فروش کنید… و از اونجا به حساب بانکی انتقال بدین..

من میخام ترون بخرم اما وقتی وارد سایت بیت برگ میشم این اجازه را بهم نمیده.لطفا اگه کسی هست که میتونه کمکم کنه بهم بگه

از طریق سایت نوبیتکس که آموزش اون داخل سایت قرار داره، خرید انجام بدین.

اول بای به کیف پولت وارد کنی بعد به یه صرافی دیجیتال بفروشی البته باید تو صرافی عضوبشی من میتونم بفروشم

با لپتاپم میشه ترون ولت نصب کرد؟ و زبرمجموعه ‌موبایلم بشم؟ من بانک‌اف ترون پروژهاشون سرمایه گزاری کردم مخام زیرمجموعه خودم بشم

بله
از افزونه ترون لینک استفاده کنید
ولی برای اینکه خودتون زیر مجموعه خودتون بشید پیشنهاد میکنم از اینترنتی ک برای عضویت یکی از اکانتا استفاده کردین دیگه استفاده نکنید
مثلا برای لپ تاپ با یه نت دیگه وصل بشین و همون اینترنت ک‌برای اکانت گوشیتون هست رو هات اسپات نکنید
ترون لینک رو با مرورگر کروم سرچ کنید توی گوگل و افزونه اون رو اضافه کنید
بعد مثل همون ترون ولت مراحل نصب و استفادشو طی کنید
حتما کد seed رو بردارید ک بعدا ب دردتون میخوره اگه ترون لینکتون پاک بشه
دوباره میتونید بازیابی کنید
موفق باشید

سلام ببخشید ترون رو تو ترون ولت فریز کردم اما بهم هیچ سودی نمیده سوالم اینه اصلا سود میده؟؟یا اگ هست ی چیزی ب اسم سوان میگن میده اون چجوری برداشت کنم لطفا راهنماییم کنین تازه واردم ممنون

خدا بیامرزه سرمایتو توی بانک آف ترون

سلام آیا در ترون ولت میشه سوابق تراکنش و کد hash گرفت؟؟؟

سلام
بله در همه کیف پول ها میشه TX ID تراکنش را دریافت کرد.

سلام ممنونم از ویدئو جامع شما ، ممنون میشم راهنمایی بفرمائید کدهش رو از کجا دریافت کنیم .سپاسگزارم

سلام در مورد ترون هایو توضیح مختصری میدین ک چگونه کار میکنه کلاهبرداریه یا نه ؟ ممنون

سلام
الان اطلاعاتی بدستم رسید که با سرمایه گذاری داخل این کیف پول حدود750 درصد سود میده
راهنمایی میفرمایید

سلام
این موضوع صحت نداره.

با سلام من از کیف پول tron wallet استفاده میکنم . ارز ترون رو از یه کیف پول دیگه انتقال دادم و فوری ثبت شد ولی ارز btt رو که انتقال دادم از اون کیفم کم شد ولی به tron wallet انتقال داده نشدکیف پول ترون

سلام جریان این زیر مجموعه جمع کردن چیه؟

از آموزش ویدیوئی و توضیحات و جوابدهی تان کمال امتنان دارم.

چه سایتی برای سرمایه گذاری ترون پیشنهاد میکنید؟

سلام من گوشیم سوخت و ترون ولتم پاک شد.صفحه ای که ۱۲ تا کلمه بود هم پاک شده اسکرین شاتش
چجوری میتونم برگردونم اون اکانتمو؟

اقای فدوی عزیز.ممنون از اموزشاتتون خیلی جامع هستن
سپاس
سوال ۱: توی برنامه کیف پول همسرم مقداری ترون هست
میتونم اونو مدیریت کنم (بدون استفاده از گزینه send ) از توی کیف پول گوشی خودم؟چطوری؟

منم همین مشکل رو دارم لطفا راهنماییم کنین

سلام
راهنمایی بفرمایید تراکنش کیف پول ترون ولت کدوم قسمت می‌باشد
ممنون میشم به سوال پاسخ بدهید.

سلام من چطور میتون ارز چین لینک تو ترون ولت داشته باشم؟

سلام شرمنده این تاریخچه تراکنش تو کیف پول ولت ترون کجاست؟

سلام‌وقت بخیر کیف پول من هیچ‌پولی رو ارسال نمیکنه فقط دریافت میکنه

چرا نمیشه سود را وارد کیف پول کرد اگه میشه کمکم کنید

کد هش تراست ولت رو از کجا بگیرم. لطفا مهمه برام

سلام
من btt روی بانک آف ترون سرمایه گذاری کردم
موقع برداشت معلوم نیست کجا ذخیره میشه
کیف پولم ترون ولت هست
اگه امکانش هست راهنمایی کنید🙏🏻

سلام روی یک گوشی یا یک کیف پول ترون میشه دو بانک افتتاح کرد؟؟؟؟؟؟

من مقداری تتر خریداری کردم ولی به کیف پولم اضافه نشده یعنی در اون مستطیل بالا نمایش داده نمیشه و میخوام اونو تبدیل به ترون کنم اگر ممکنه راهنمایی کنید.کیف پولم هم ترون ولت هست

سلام با توجه به اینکه اشتغال زایی نمی شود و به عبارتی کاری انجام نمی گیرد.فقط گردش پول هست آیا این پول از نظر شرعی جایز است؟

باسلام
نرم افزار كيف پول رو از كجا ميشه تهيه كرد ؟

سلام من نمیتونم تو طرح های سودده روزانه INVEST نهایی رو ثبت کنم
مشکل چیه

با سلام ن های که سرمایه گذاری میشن و به بخش سرمایه های من اضافه میشن آیا قابل ارسال یا فروش هستند اگه قابل انتقال هستند لطفا راهنمای کنید

ببخشید من ح هستم تو سوال قبلی منظور ترون هست

تراکنش درکدوم قسمت هستش ؟

سلام من توی بانک ترون، BTTسرمایه گذاری کردم . برداشت که میزنم به کیف پولم اضافه نمیشه.
برای چنج ترون و بیت ترونت هم غیر فعال هست . لطفا راهنمایی کنین

سلام . مقداری ترون در کیف ترون ولت من بود و بصورت خودبخودی صفر شد. چجوری میتونم ببینم چرا این کار شد .و اونا رو برگردونم

سلام برای دریافت جاست ایردراپ باید کار خاصی انجام داد یا همین که تو کیف پولتون بالای صد ترون باشه اتوماتیک بهش تعلق میگیره

چطوری یک اکانت‌ باز کنیم

سلام وقت بخیر
من توی بانک ترون btt سرمایه گذاری کردم ولی موجودی btt درترون ولت رو صفر نمایش میده وقابل انتقال نیست ولی موجودی ترون رو نمایش میده لطفا
راهنمایی بفرمایین. ممنون 🙏

سلام من اشتباه به ادرسی ترون ها را واریز کردم ..ولی قبلش ترون ولت را پاک کردم ولی سیدها و ادرس که به اون فرستادم را دارم هرچی سعی کردم وترون ولت جدید نصب کردم نتونستم پول را بر گردونم .‌‌‌الان چکار کنم ….

لطفا راهنمایی بفرمایید …ایا امکان داره ترون ها را برگدانم تو ی کوین لندم یا ترون ولت جدیدم ۰

از خود ترون ولت هم میشه ترون خرید یا نه؟

سلام
نحوه دریافت ایردراپ جاست چگونه است؟

سلام من ۲۰۰۰۰۰۰میلیون دادم ترون بعد دوروز گفتن استخر سوراخ شد پولم رف حالا نمیدونم چجوری دوبارع بیارمش لطفا راهنماییم کنید

داخل TronWallet سرمایه گذاری کرده بودی؟

سلام من این برنامه رو نصب کردم ۱۰ تومنم پول ارز دیجیتال خریدم حالا غیر فعال شده چجوری نیشه پولمو بیرون بکشم چیکار باشد کرد

سلام .سوال من اینه که چرا الان نمیشه سود ترون رو برداشت کرد .راسته که ورشکست شده

سلام وقت بخیر
میخواستم بدونم این اپلیکشن TronWallet آیا واقعا اعتبار داره یا مثل خیلی از سایتها و اپلیکشن های دیگه کلاهبرداریه
یه مدت خوب فایده میده اما بعد از اینکه یه پول بزرگ سرمایه گذاری کردن جمع میکنه میره
اگه ممکنه از اعتبار این ولت ما رو مطمئن کنید
با تشکر
حسین

سلام گوشی من سوخته برنامه هم تو گوشیم بود و کدها
الان میخام برنامه رو نصب کنم تو یه کوشیه دیگه کد میخاد الان چیکار کنم¿

سلام وقت بخیر
من ترون ولت دارم
ولی به اشتباه به ادرس ترون ولت ارز وینک برام ارسال کردن که نمیتونم پیداش کنم
لطفا راهنمایی کنید
سپاس

سلام…نحوه استفاده از این برنامه و کسب درآمد به چه صورت هست ویدیو جامع تری وجود داره برای یادگیری؟

سلام
می تونین از دوره آموزش کیف پول های ارز دیجیتال استفاده کنید.

سلام

مقداری بیت تورنت(btt) از صرافی به ترون والت انتقال دادم و انتقال انجام شده و لینک تراکنش هم داره

از اینکه انتقال انجام شده مطمن هستم ولی تو والت مقدار و صفر نشون میده

کسی می‌تونه راهنمایی کنه؟

با سلام الان حدود ۱۰ روز هیچ برداشتی انجام نمیشه علتش چیه

سلام ممنون

ترون انتقال داده نمیشه چکار کنم

راهشو پیدا کردی به منم بگو. منم این مشکل رو دارم

چیجوری از با اف ترون برداشت کنم هر کاری میکنم نمیشه فقط ۲ ترون کم میکنه خواهشاکمک کنید من از مردم پول قرض گرفتم الان باید پس بدم پولشونو

با سلام
من برای خرید بیت کوین آدرس بیت کوین در tron walletرا به فروشنده دادم او هم پس از انتقال رسید سایت blockchain.comرا برای من فرستاد ولی بیت کوین خریداری شده درtron wallet من وارد نشده لطفا راهنمایی کنید

سلام دوستان برای دریافت ایردراپ ترون لینک برید قسمت friend invitation و قسمت calim reward کد UFNm رو وارد کنید و 300 point دریافت کنید.پرسود باشید

سلام
برادرم توی ترونلینک از طرح ترون_سان تروناش و سان هایی که دریافت کرده بود رو برداشت کرد و از اونجا اومد ترونهاش رو انتقال بده داخل ترون ولت
ولی انتقال که داد از حسابش کم شد ولی به حساب ترون ولتش چیزی نیومد
کد کیف پول رو هم کامل چک کردم درست بود ولی هیچی نیومد
چطوری میشه درستش کرد؟
چونکه به همراه سان بود انچام نشد؟
لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم

سلام من بیت تورن و وینک خریدم یه ماه بیشتر ولی توی کیف پولم نمیاد.چجوری این دو ارز رو به کیف پولم اضافه کنم

توی فیلم توضیح ندادید که چگونه ارز رو اضافه کنیم

سلام خسته نباشید من مقداری ترون گذاشته بود تو والت ترون سود کرده حالا نمیتونم برداشتش کنم لطفا کمکم کنید ممنون

سلام من ترون ولت دادم و میخام ترون ها رو در صرافی نوبیتکس بفروشم الان هر چی تو ترون ولت آدرس مقصد رو وارد می کنم قبول نمی کنه چیکار لاید کرد
ترون ولت پشتیبانی نداره ؟

سلام وقت بخیر. در برنامه tronwallet چطوری میشه هیستوری انتقال هارو چک کرد؟ از کجا باید لینک تراکنش گرفت؟

سلام
اقا چرا خود ترون ولت نمیشه انتقال داد. دو روز هرچی میخوام سند کنم نمیشه. بعضی از دوستان هم این مشکل رو دارن لطفا راهنمایی کنید.
تو خود ترون ولت انتقال ترون امکانپذیر نیست؟

سلام، از تی آر ایکس های کمیسیون چطور میتونم برداشت کنم؟

چجوری کیف پول ترونم رو اکتیو کنم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

مشاهده رزومه کامل

چیزی خاص را وارد کنید:


کد تایید *

چیزی خاص را وارد کنید:


کد تایید *


نام کاربری یا آدرس ایمیل *


گذرواژه *

مرا به خاطر بسپار

ورود


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟



آدرس ایمیل *


گذرواژه *


ایمیل *


کد تایید *


عضویت

کوین سرا – در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار بیت کوین و ارزهای رمزپایه مطلع می شوید.

بررسی اجمالی کیف پول های ارز رمزنگاری در سال 2021

مدل موجودی به جریان (S2F) چیست و چگونه کار می کند؟

آرمسترانگ: چرخه صعودی فعلی بیت کوین در سپتامبر پایان خواهد یافت

رکورد شکنی بیت کوین و روند صعودی آلت کوین ها
کیف پول ترون

ترون والت یک کیف پول غیر متمرکز از بنیاد ترون است. در این مقاله به بررسی این کیف پول ، نحوه نصب و راه اندازی و استفاده از آن خواهیم پرداخت.

بنیاد ترون در سال 2017 توسط جاستین سان آغاز به کار کرد. اما تاسیس اولیه آن در سال 2014 بود. این بنیاد در مدت کوتاهی پیشرفت زیادی کرد و ارز رمزنگاری آن یکی از بهترین ارزهای بازار است.

کاری که این شرکت انجام می دهد، غیر متمرکز کردن وب برای تغییر جهان با فناوری است. این بنیاد قصد دارد که در آینده اکوسیستم ترون را بسازد.

در واقع شما می توانید به بنیاد ترون ملحق شوید و با آن همکاری کنید. ترون دو دفتر مرکزی در قاره آمریکا و آسیا-اقیانوسیه دارد.

ترون والت یک کیف پول ارز رمزنگاری با کاربرد ساده، ایمن ، قدرتمند و مبتنی بر فناوری بلاک چین است. اما قابلیت های خیلی بیشتری دارد. این یک راه حل چند منظوره موبایل برای تمام تراکنش های ارز دیجیتال و جستجوگرهای بلاک چین است.

ترون والت یک کیف پول جاوا اسکریپت برای پروتکل بلاک چین ترون است. ایده اصلی این است که همیشه کلید خصوصی ترون خود را ایمن و آفلاین نگه دارید. می توانید با یک رمز عبور یک یا چند کیف پول ایجاد کنید که برای رمزنگاری کلید خصوصی و امضای تراکنش های شما (ارسال ترون، رای دادن، فریز کردن و غیر فریز کردن) استفاده می شود. کلید خصوصی کاربر هرگز توسط این برنامه فاش نمی شود.

با استفاده از ترون والت می توان توکن ها را فورا ارسال و دریافت کرد. همچنین می توان استیکینگ انجام داد و به SR رای داد.

با ترون والت می توان توکن ها را سریع و با حداقل کارمزد در صرافی غیرمتمرکز داخلی آن مبادله و معامله کنید. این کیف پول برای اندروید،  iOS و دسکتاپ (سیستم عامل های لینوکس، مک اُ اس و ویندوز) در دسترس است. 

فقط نسخه های ویندوز 8.1 یا بالاتر از ترون والت پشتیبانی می کنند. نسخه دسک تاپ آن “Tron Wallet Play” نام دارد.

امنیت اهمیت بسزایی در کیف پول دارد. اما ترون والت کاملا غیر متمرکز است.یعنی  هیچ مرجع مرکزی برای تامین امنیت کیف پول شما وجود ندارد. این همیشه بد نیست. در ترون والت، شما مسئول امنیت کیف پول خود هستید.

می دانید که بیشتر کیف پول های متمرکز کلید خصوصی را با شما به اشتراک نمی گذارند. در عوض آنها ایمن هستند. اما در کیف پول های غیر متمرکز وضعیت فرق می کند. در چنین کیف پول هایی، شما به کلید خصوصی دسترسی دارید و باید آن را در جای امنی نگهداری کنید.

ترون والت از مکانیسم های امنیتی پیشرفته ای بهره می برد که کاملا از کلیدهای خصوصی کاربر محافظت می کند. این کیف پول با استفاده از جدیدترین فناوری های درجه نظامی برای رمزنگاری، کلیدهای خصوصی و داده های حساس را فقط در دستگاه  خود کاربر ذخیره می کند. آنها هرگز به جای دیگری ارسال نمی شوند و در اختیار دیگران قرار نمی گیرند. هیچ یک از اعضای ترون والت به کلید خصوصی شما دسترسی ندارد.

این بدان معناست که شما مالک واقعی بیت کوین، ترون و سایر توکن ها و ارزهای رمزنگاری خود هستید. هیچ شخص ثالثی از جمله ترون والت به کلیدهای خصوصی شما دسترسی ندارد و نمی تواند هر تراکنشی را که کاربر تصمیم به انجام آن دارد، محدود کند.تراکنش های ارزها و توکن ها به صورت مستقیم، ایمن و سریع انجام و بلافاصله در بلاک چین ثبت می شوند.

هرگز عبارت بازیابی 12 کلمه ای خود را در اختیار دیگران قرار دهید. در صورت گم شدن کلید خصوصی یا به اشتراک گذاشتن آن با دیگران، وجوه شما بازیابی نخواهند شد. 

با باز کردن قفل برنامه و مکانیزم امنیتی ایمن تری مانند Face ID یا اثر انگشت به همه قابلیت ها دسترسی پیدا می کنید. بلاک چین داده های ترون والت را غیر قابل هک و تغییر ناپذیر و بالاترین سطح امنیت وجوه شما را تضمین می کند. یک رابط کاربری ساده و آسان به شما این امکان را می دهد تا تجربه ای سریع و ملموس داشته باشید. پشتیبانی ترون والت به صورت 24 ساعته است و در صورت مواجه شدن با مشکل می توانید از پشتیبان های آن درخواست راهنمایی کنید.

ترون والت با اتخاذ جدیدترین، سریعترین و ایمن ترین راه حل های فناوری، یکی از پیشتازان صنعت ارز رمزنگاری است.

ترون والت یک کیف پول ایمن، غیرمتمرکز با برنامه ساده رمزنگاری ساده همتا به همتا برای ترون، بیت کوین و سایر توکن ها، ارزها و دارایی های رمزپایه است. جدیدترین نسخه بروزرسانی شده این کیف پول TronWallet Update 3.2 است. تیم توسعه دهندگان Getty/IO پس از ایجاد برنامه های ترون والت در اندروید و iOS ، این نسخه را منتشر کرده اند که شامل 10 ویژگی جدید، 7 برنامه ارتقا داده شده و رفع 27 باگ است.

بزرگترین بروزرسانی ترون والت از زمان راه اندازی در سال 2018 تاکنون  Update 3.2 بوده که شامل پشتیبانی از اتریوم، توکن های ERC، جفت های جدید مبادلاتی اتریوم به/از بیت کوین، تدر و ترون است. 

در جامع ترین به روز رسانی ترون والت تا به امروز، تیم Getty/IO پشتیبانی کامل از دومین ارز برتر بازار (اتریوم) و کلیه توکن های ERC20 مبتنی بر بلاک چین اتریوم لحاظ کرده است. کاربران این کیف پول می توانند اتریوم و توکن های مبتنی بر بلاک چین آن را به صورت مستقیم و ایمن نگهداری، ارسال و دریافت کنند.

در حال حاضر، ترون والت از سه بلاک چین اصلی یعنی بیت کوین، ترون و اتریوم پشتیبانی می کند. شما همچنین به تمام ارزهای رمزپایه بلاک چین ترون ((TRC10 و TRC20) دسترسی دارید.

کارمزد چیست؟ در یک صرافی متمرکز، هنگام خرید و فروش هزینه خدمات دریافت می شود. اما در کیف پول، کارمزدها چگونه بوجود می آیند؟

معمولا هنگام برداشت، باید کارمزد پرداخت کرد. این مبلغ برای انجام تراکنش است. اما ترون والت هیچ گونه کارمزدی دریافت نمی کند. این باور کردنی نیست، اما یک بیانیه رسمی در این باره در فروشگاه”Google Play” وجود دارد.

پروژه ترون چندین نسخه موبایل و دسک تاپ دارد که توسط توسعه دهندگان آن ایجاد شده اند. کلیه نسخه های این کیف پول در سایت www.tronwallet.me  در دسترس هستند. نمایندگان بنیاد ترون اکیدا توصیه می کنند که برای ایمنی و حفظ توکن های خود فقط از برنامه ها ی منتشر شده و وب سایت های معتبر استفاده کنید.

سه کیف پول رسمی برای تلفن های هوشمند iOS و اندروید وجود دارد: TRON Wallet Android TRON Wallet iOS و TronWallet. دو مورد اول برای سیستم عامل های خاص طراحی شده اند و بیشتر مناسب کاربران آسیایی هستند ، زیرا زبان اصلی برنامه چینی است.ترون والت مناسب ترین کیف پول برای جامعه جهانی است و بیش از 30 زبان از جمله روسی را پشتیبانی می کند.

ثبت نام در ترون والت سریع است. در مرحله اول، کاربران باید یک رمز عبور 6 رقمی وارد کنند که بعدا برای ورود به پلتفرم باید آن را ارائه دهند. اگر کاربر اطلاعات خود را فراموش کند، می تواند کیف پول را با استفاده از یک عبارت بازیابی که در ابتدای ثبت نام با انتخاب تصادفی کلمه ایجاد شده، بازیابی کند.

گام اول: برای اپل به App Store و برای اندروید به Play Store  بروید.

گام دوم: App Store را باز کرده و TronWalletMe را جستجو کنید. در پنجره باز شده برای دانلود برنامه روی TronWallet کلیک کنید.

گام سوم: ترون والت از شما اجازه ارسال اعلانات را در خواست خواهد کرد. روی گزینه “Allow” کلیک کنید.

گام چهارم: در این قسمت شرایط اختصاصی ترون والت به شما نشان داده خواهد شد. به دقت آنها را بخوانید و سپس “I have read and agree to the terms” را تیک بزنید و روی گزینه “continue” کلیک کنید.

گام پنجم: گزینه “Create Wallet” را انتخاب کنید.

گام ششم: یک رمز شش رقمی وارد کنید. این رمز محافظ کیف پول شما خواهد بود. این رمز باید دو بار وارد و تایید شود.

گام هفتم: به شما یک عبارت بازیابی 12 کلمه ای نشان داده خواهد شد. آن را یادداشت و در جای امنی ذخیره و نگهداری کنید. در صورت گم شدن تلفن همراه خود، می توانید از این عبارت برای بازیابی ترون والت استفاده کنید.

سپس روی گزینه “I’VE WRITTEN IT DOWN” کلیک کنید.

گام هشتم: در این مرحله عبارت بازیابی 12 کلمه ای را حتما به ترتیب بنویسید و در جایی امن نگهداری کنید. سپس روی “Confirm Seed” ( یا  “Verify”) کلیک کنید.

گام نهم: کیف پول شما ایجاد شده و صفحه زیر به شما نشان داده خواهد شد.کیف پول ترون

برای پیدا کردن کلید خصوصی و عبارت بازیابی 12 کلمه ای خود، ابتدا روی نماد گوشه پایین سمت راست (با پیکان نشان داده شده در تصویر) کلیک کنید تا به قسمت “Settings” هدایت شوید.

روی گزینه “Backup Wallet” کلیک کنید.

بعد از تایید رمز عبور، به صفحه ای منتقل خواهید شد که حاوی عبارت 12 کلمه ای و کلید خصوصی شما است. آن را در یک جای امن ذخیره کنید( معمولا در یک تکه کاغذ آن را می نویسیم). همچنین می توان برای ذخیره آن از گزینه “Copy to Clipboard” استفاده کرد.

گام اول: در صفحه “Account”  (که بعد از راه اندازی برنامه وارد آن می شوید)، درست در زیر کارت های حساب شما چند گزینه قرار دارند. روی “Send” ضربه بزنید.

گام دوم: صفحه “Send” برای شما باز خواهد شد. می توانید آدرس را در قسمت “to” بنویسید یا یک آدرس را از دفترچه آدرس خود انتخاب کنید.

می توانید یک آدرس که از قبل کپی شده را جایگذاری کنید یا با کلیک روی دکمه “QRCode” به صفحه ای منتقل شوید تا آدرس شخص را اسکن کنید. بعد از کپی کردن آدرس، از شما سوال می شود که آیا می خواهید آن را در دفترچه آدرس خود ذخیره کنید یا نه. سپس روی گزینه “Next”کلیک کرده تا به صفحه بعد منتقل شوید.

گام سوم: گزینه “Single Token” یا “Multiple Token” را انتخاب کنید. از شما خواسته می شود تا نوع توکن و مقدار مورد نظر برای ارسال را وارد کنید و به صورت اختیاری توضیحاتی ارائه دهید. با انتخاب یک توکن، فرم “Amount” در دسترس شما قرار خواهد گرفت. بعد از وارد کردن فیلدهای مورد نظر، روی گزینه “Send” کلیک کنید تا به صفحه بعد منتقل شوید.

گام چهارم: در این صفحه می توانید قبل از ادامه، تراکنش مورد نظر را بازبینی کنید. پس از اطمینان از صحت اطلاعات، روی دکمه” “SUBMIT TRANSACTION” ضربه بزنید و با وارد کردن پین کد خود تراکنش را تایید کنید. 

گام پنجم: در آخر به صفحه”Transactions ” هدایت خواهید شد که می توانید در آنجا تمام برگه های مربوط به عملیات درون ترون والت را ثبت کنید.

نکته: نحوه انتقال ترون به  یک آدرس دیگر مانند مراحل فوق است.

برای به اشتراک گذاشتن آدرس ترون والت خود با دوستان موارد زیر را انجام دهید.در صفحه “Accounts” روی گزینه “Receive” ضربه بزنید.

شما به صفحه “Receive” هدایت خواهید شد. دو انتخاب خواهید داشت. یکی Request a payment و دیگری Share address. با کلیک روی گزینه “Share” یک “QRCode” ظاهر خواهد شد. برای به اشتراک گذاشتن آن می توان از”Copy to Clipboard ” و”Share button” استفاده کرد. 

گزینه اول، به شما امکان می دهد تا آدرس خود را در کلیپ بورد دستگاه کپی کنید، یعنی می توان آن را در برنامه دلخواه خود جایگذاری کرد. 

شما همچنین می توانید آدرس را به طور مستقیم و با استفاده از قابلیت اشتراک گذاری به برنامه ای دیگر ارسال کنید. برای این کار روی نماد “Share” ضربه بزنید.

در  صفحه جدید می توانید برنامه ای را که می خواهید آدرس خود را از طریق آن به اشتراک بگذارید، انتخاب کنید (برای مثال: Gmail، Telegram، WhatsApp و غیره).

گام اول: در صفحه “Account” روی گزینه “Pay” کلیک کنید.

گام دوم: در ادامه شما به صفحه “Scan” منتقل خواهید شد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دوربین دستگاه خود را روی ” QRCode” شخص درخواست کننده پرداخت تنظیم کنید. ترون والت بقیه کارها را انجام خواهد داد. 

گام سوم: در این مرحله از شما خواسته می شود تا پین کد خود را وارد کنید.

گام چهارم: در نهایت شما به صفحه “Success” منتقل خواهید شد که نشان می دهد پرداخت شما با موفقیت انجام شده است.

گام اول: در صفحه “Accounts” روی دکمه “Freeze” ضربه بزنید.

گام دوم: شما به صفحه زیر هدایت خواهید شد. در این صفحه می توانید ترون فریز کنید(برای تولید ترون پاور – Tron Power که برای رای دادن به نمایندگان فوق‌العاده – Super Representatives استفاده می شود یا برای انرژی جهت شروع قراردادهای هوشمند برنامه های غیر متمرکز). از شما خواسته می شود تا روی “Freeze Amount” کلیک کنید و با استفاده از صفحه کلید، مقدار مورد نظر را وارد کنید. سپس روی دکمه “Freeze” ضربه بزنید.

گام چهارم: شما به صفحه زیر هدایت خواهید شد، می توانید تراکنش خود را بازبینی کنید. وقتی از صحت اطلاعات مطمئن شدید، روی “Submit Transaction” کلیک کنید. 

گام پنجم: برای مشاهده فعالیت خود در ترون والت به صفحه “Transactions List ” مراجعه فرمایید.

برای افزودن یک حساب جدید به کیف پول خود، روی علامت “+” در سمت راست بالای صفحه “Account” کلیک کنید. 

با انتخاب + به صفحه “Add Account” منتقل خواهید شد. روی ” Create New Account” کلیک کنید. در کادر “new account” نام حساب را بنویسید.

بعد از وارد کردن نام حساب، پین کد را وارد و روی “Create ” کلیک کنید.

اگر این کار را با موفقیت انجام دهید، به صفحه اصلی هدایت خواهید شد که می توانید با استفاده از کیف پول جدید ایجاد شده، فعالیت های خود را در داخل برنامه از سر بگیرید. با استفاده از علامت “+” می توان چندین کیف پول را اضافه کرد.

نسخه جدید ترون والت 3.0 یک ویژگی جدید به نام سوآپ دارد که به کاربران این امکان را می دهد تا مستقیما یک توکن را با امنیت، حریم خصوصی و سرعت بالا به توکن دیگر تبدیل کنند. این ویژگی امکان تبدیل ارزها از یک بلاک چین به بلاک چین دیگر را نیز فراهم کرده است. برای مثال، بیت کوین به ترون و همچنین تبدیل ترون به توکن‌های TRC10 و TRC20. ویژگی سوآپ برای ساده تر، سریع تر و راحت تر بودن کاربران در تبدیل ارزها و توکن ها ارائه شده است. 

برای بهینه سازی ابزار Swap خود، حتما جدیدترین نسخه موجود (TronWallet 3.0.16) را برای iOS و اندروید دانلود کنید. در زیر فهرستی از توکن های گنجانده شده در این ویژگی را مشاهده می کنید.

در ادامه آموزش ساده و گام به گام نحوه انجام سوآپ از ابتدا تا انتها آورده شده است.

گام اول: با کلیک روی آیکون “Swap” به برگه Swap بروید.

گام دوم: توکن های مورد نظر برای سوآپ را انتخاب کنید.

گام سوم: مقدار سوآپ را انتخاب و سپس روی “Next” کلیک کنید.

گام چهارم: آدرس کیف پول دریافتی خود را انتخاب و روی گزینه “Convert Now” کلیک کنید.

گام پنجم: دریافت توکن ها و کامل شدن سوآپ.

ترون والت از توکن BTT پشتیبانی می کند. چون این توکن در شبکه ترون قرار دارد. بنابراین، شما می توانید با خیال راحت این توکن را در کیف پول خود نگهداری کنید. برای ارسال و دریافت آن می توانید از آدرس ترون والت خود (برگه Receive) استفاده کنید.

هر ماه بیت تورنت به دارندگان ترون تعدادی BTT به صورت رایگان می دهد. برای واجد شرایط شدن در توزیع رایگان  این توکن باید در کیف پول خود ترون داشته باشید. فرقی نمی کند که ترون های شما فریز شده باشند یا نه.

اگر در کیف پول خود ترون دارید و توکن BTT دریافت نکردید، می توانید با BitTorrent تماس بگیرید تا دلیل دریافت نکردن این توکن را بپرسید. ترون والت از پس این مشکل بر نمی آید.

وقتی می خواهید توکن BTT را به بایننس ارسال کنید باید اعداد شما رُند (نه اعشاری) باشند. زیرا این صرافی فقط تراکنش های حاوی اعداد رُند را انجام می دهد.

برای ارسال به برگه “Send” بروید و پس از انتخاب مقدار روی گزینه “Send” کلیک کنید.

برای بازیابی کیف پول خود ابتدا بر روی نماد سمت راست در نوار برگه “Accounts” کلیک کنید.

شما به “Menue” منتقل خواهید شد. در آنجا روی “Reset Wallet” کلیک کنید.

پس از تایید پین کد و باز شدن صفحه “Privacy Policy”، دو گزینه برای ادامه کار خواهید داشت. برای بازیابی، روی دکمه “Restore Wallet” کلیک کنید.

در این مرحله باید عبارت بازیابی 12 کلمه ای که در هنگام ایجاد حساب خود دریافت کرده اید، وارد کنید. در صورت صحیح بودن اطلاعات، به شما اطلاع داده می شود و به صفحه اصلی هدایت خواهید شد. در اینجا می توانید فعالیت های خود در برنامه را با استفاده از کیف پول بازیابی شده ادامه دهید.

این ویژگی امنیتی فقط در سیستم عامل های تلفن همراه موجود است. می توان از اثر انگشت استفاده کرد، اگر دستگاه از آن پشتیبانی می کند. برای ورود به حساب کاربری می توانید از اثر انگشت استفاده کنید.

این یک ویژگی عالی است که توصیه به استفاده از آن می شود. بنابراین، مطمئن شوید که به محض ایجاد کیف پول امنیت بیومتریک را روشن کرده اید.. برای این کار از “Menu” گزینه “Activate biometry” را روشن کنید.

نصب و راه اندازی نسخه ویندوز ترون والت ساده و آسان است. ابتدا، “TronWallet Play” را دانلود کنید. 

گام اول: برنامه را باز و روی “Create Wallet” کلیک کنید.

گام دوم: در این مرحله باید عبارت بازیابی  خود را بنویسید یا چاپ کنید. پس از نوشتن و ذخیره کردن آن در جای امنی، رمز عبور برای کیف پول خود انتخاب و روی گزینه “Create Wallet” کلیک کنید. 

برای امنیت بیشتر، در هنگام انتخاب رمز عبور از نمادها، حروف و اعداد استفاده کنید. این رمز باید حداقل 8 کاراکتر داشته باشد. 

اکنون کیف پول شما ساخته شده و می توانید با وارد شدن به آن اقدام به ارسال و دریافت ارز و توکن نمایید.

علاوه بر این، در بخش “Settings”>”backup wallet” به رمز عبور، عبارت بازیابی 12 کلمه ای و مهمتر از همه کلید خصوصی خود دسترسی دارید.

ترون والت یک کیف پول غیر متمرکز همتا به همتا از توسعه دهندگان بنیاد ترون است. در ابتدا، این کیف پول برای ترون ساخته شده بود. اما اکنون از تمامی توکن های مبتنی بر TRC و بیت کوین نیز پشتیبانی می کند. ترون والت در آینده از ارزهای رمزپایه زیادی پشتیبانی خواهد کرد.

این یک کیف پول کاملا ایمن و قانونی است. اما باید بیشتر مراقب باشید، چون کلید خصوصی در اختیار شماست. همیشه به خاطر داشته باشید، شخصی که  کلید خصوصی یا عبارت بازیابی شما را در اختیار دارد، به کیف پول شما نیز دسترسی دارد.

علاوه بر این، در هنگام انتخاب یک کیف پول، آن را به توصیه شخصی انتخاب نکنید. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید.

مقاله قبلی

بلومبرگ: شاخص های کلیدی به روند صعودی بیت کوین اشاره می کنند

مقاله بعدی

کمتر از 2.5 میلیون بیت کوین برای استخراج باقی مانده

کوین بیس از اضافه شدن احتمالی 8 توکن جدید به لیست خود خبر داد

سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده می تواند دو برابر شود

3 استراتژی معاملاتی که تریدرهای حرفه ای از آنها استفاده می کنند

سرمایه گذاران در حال اندوختن بیت کوین و اتریوم در بازار نزولی

خصوصی: A United Flight Had to Land After a Passenger Spread Poop All Over the…

انتقال بیش از 63 میلیون ریپل؛ آیا سقوط قیمت در راه است؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ذخیره نام و ایمیل برای ارسال نظرات بعدی از این مرورگر

سلام وقت بخیر بنده چند سال پیش ترون والت نصب مر م عبارات بازیابی24تا بود ولی الان باید 12کلمه بزنم ممنون میشم راهنماییم کتید

سلام.من یه مشکل در رابطه ترون والت دارم.
Swap انجام دادم.18200 تا ترون رو تبدیل به تتر کردم ولی نه ترون بهم میده نه تتر میده
4 روز هم گذشته و نه تتر اومده و نه ترون اومده

ممنون میشم راهنمایم کنید.

سلام.من یه مشکل در رابطه ترون والت دارم.
Swap انجام دادم.18200 تا ترون رو تبدیل به تتر کردم ولی نه ترون بهم میده نه تتر میده.

ممنون میشم راهنمایم کنید.

سلام من مقداری تتر در ترون ولتم دارم که میخوام انتقال بدم اما انتقالاتم رو revoked میزنه
مشکل چیه؟ راه حلش چیه؟

عالی بود
مرسی

سپاسگزاریم از این که مطالب این سایت را دنبال می کنید.

محبوب ترینها

سه توکنی که بهترین عملکرد را در ماه های اخیر داشته اند

استخراج کنندگان، بیت کوین های خود را می فروشند یا انباشت می کنند؟

معیارهایی که نشان می دهند روند صعودی بیت کوین همچنان ادامه دارد

خروج بیت کوین از صرافی های ارز رمزنگاری همچنان ادامه دارد

اصلاح قیمت بیت کوین و فشار فروش در بازار آلت کوین ها؛ جهش چیلیز

خودداری معامله گران حرفه ای از ورود به موقعیت های لانگ بیت کوین

رکورد شکنی بیت کوین و روند صعودی آلت کوین ها

آرمسترانگ: چرخه صعودی فعلی بیت کوین در سپتامبر پایان خواهد یافت

بررسی اجمالی کیف پول های ارز رمزنگاری در سال 2021

مدل موجودی به جریان (S2F) چیست و چگونه کار می کند؟

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین اخبار آگاه شوید

در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

تماس با ما: [email protected]

محبوب ترینها

سه توکنی که بهترین عملکرد را در ماه های اخیر داشته اند

استخراج کنندگان، بیت کوین های خود را می فروشند یا انباشت می کنند؟

معیارهایی که نشان می دهند روند صعودی بیت کوین همچنان ادامه دارد

خروج بیت کوین از صرافی های ارز رمزنگاری همچنان ادامه دارد

اصلاح قیمت بیت کوین و فشار فروش در بازار آلت کوین ها؛ جهش چیلیز

خودداری معامله گران حرفه ای از ورود به موقعیت های لانگ بیت کوین

رکورد شکنی بیت کوین و روند صعودی آلت کوین ها

پر بحث ترینها


احتمال ورود بیت کوین به بازار نزولی

بررسی اجمالی کیف پول های ارز رمزنگاری در سال 2021

عبور ارزش بازار بیت کوین از 1 تریلیون دلار؛ بیت کوین پشت سر گوگل

صرافی اوکی کوین بیت کوین کش و بیت کوین اس وی را حذف می کند

دلایل افزایش قیمت اتریوم و سطح های حمایت کلیدی بیت کوین

عبور درآمد استخراج کنندگان بیت کوین از یک میلیارد دلار در ماه…


5 ارزی که باید این هفته زیر نظر داشت

منتخب سردبیر

بررسی کیف پول جکس و نحوه نصب و راه اندازی آن

وایت پیپر (white paper) چیست و چگونه باید آن را نوشت؟

ارز دیجیتال کیو یا Initiative Q چیست؟ آیا یک طرح کلاهبرداری است یا…

کیف پول ترون والت چیست؟ نحوه نصب و راه اندازی آن چگونه است؟

همه چیز درباره کیف پول تراست والت(trust wallet)؛ نحوه نصب، راه…

5 نکته ای که هر سرمایه گذار مبتدی باید بداند

5 علامتی که نشان می دهند احتمالا بیت کوین وارد چرخه صعودی خواهد شد

بررسی اجمالی کیف پول های ارز رمزنگاری در سال 2021

مدل موجودی به جریان (S2F) چیست و چگونه کار می کند؟

آرمسترانگ: چرخه صعودی فعلی بیت کوین در سپتامبر پایان خواهد یافت

رکورد شکنی بیت کوین و روند صعودی آلت کوین ها

خوش آمدید؛ به حساب خودتان لاگین کنید

بازیابی کلمه عبور

یک کلمه عبور از طریق پست الکترونیک برای شما ارسال می شود.

بورس، سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار

ترون (Tron) یک برنامه غیرمتمرکز قابل اطمینان و متن‌باز (اوپن سورس) است که توسط بنیاد ترون (Tron Foundation) ایجاد شده است.

Tron یک برنامه است که قصد دارد به تولید کنندگان محتوا این امکان را دهد تا در ازای محتوایی که تولید می‌کنند پاداش و درآمد داشته باشند.

Tron شامل تکنولوژی همتابه‌همتا ( peer-to-peer ) بر پایه بلاک‌چین می‌شود که به این معناست که همانند سایر ارزهای رمزنگاری‌شده، قابلیت از بین بردن واسطه را داراست.

از یک جنبه دیگر، تکنولوژی Tron به کاربران اجازه می‌دهد تا از هرجای دنیا به محتوای سرگرم‌کننده دسترسی یابند، آنهم بدون اینکه نیاز باشد از برنامه‌هایی مانند گوگل‌پلی یا اپ‌استور استفاده کنند. در نتیجه، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند بصورت مستقیم و سریع، درآمدشان را از مصرف‌کننده آن محتوا دریافت کنند.کیف پول ترون

مدیر اجرایی و بنیان‌گذار Tron شخصی با نام جاستین سان (Justin Sun) است که در لیست “Forbes 30 Under 30” نیز قرار گرفته است. اعضای تیم، بنیاد ترون (Tron Foundation) را به عنوان یک بنیاد غیرانتفاعی که شبکه Tron را اداره می‌کند ایجاد کرده است.

در اواخر دسامبر 2017 جاستین سان در اکانت توئیتر خود اعلام کرد که چندین توسعه‌دهنده از شرکت چینی تجارت الکترونیک علی‌بابا به تیم Tron پیوسته‌ است و شک و شبهه‌هایی را بر مشارکت قریب‌الوقوع Tron و Alibaba برانگیخت.

جاستین سان همکاری Tron با Baofeng را اعلام کرده است. Baofeng به عنوان نتفلیکس چینی مشهور است و به عنوان یک پورتال ویدئو، بیش از 200 میلیون کاربر دارد.

علاوه بر این، همکاری‌های بسیار دیگری با پلتفرم‌های مختلف ایجاد شده است که می‌توانید اخبار آنرا در سایت tron.network مشاهده کنید.

در دسامبر 2017 این ارز به دلیل افزایش قیمت، توجه زیادی را به خود جلب کرد. قیمت این ارز در ابتدای دسامبر 2017 در حدود 0.002 دلار بود ولی در انتهای دسامبر به 0.05 دلار رسید.

در انتهای دسامبر 2017 ارز Tron با ارزش بازار 2.2 میلیارد دلاری به 17‌مین رتبه در بین ارزهای رمزنگاری شده (از لحاظ ارزش بازار) در سایت coinmarketcap.com رسید.

قیمت ارز ترون مانند سایر ارزهای دیجیتال، نوسانات زیادی داشته و از ماه جولای سال 2019 تا آگوست 2020 نتوانسته از 0.026 سنت فراتر رود.

برای مشاهده قیمت امروز ترون، نمودار و اطلاعات دیگر، صفحه tron را در سایت coinmarketcap مشاهده کنید.

همچنین می‌توانید قیمت ریالی ترون در ایران را در این سایت ببینید.

کیف پول‌های متنوعی در سایت رسمی این ارز دیجیتال معرفی شده است.

از جمله کیف پول‌های دسکتاپ، موبایل و آنلاین که کاربران با توجه به نیازها و شرایط خود می‌توانند از بین آنها، کیف پول مناسب را انتخاب کنند.

لیست کیف پول‌های ترون را در این صفحه ببینید

مزیت کیف پول تحت وب این است که نیاز به نصب نرم‌افزار خاصی ندارد و به راحتی می‌توان کار با آنرا شروع کرد اما متخصصان توصیه می‌کنند مقادیر زیاد ارز را در کیف پول تحت وب نگهداری نکنید زیرا خطر سرقت اطلاعات در کیف پول‌های تحت وب بیشتر است.

برای ساخت کیف پول تحت وب ترون اینجا کلیک کنید

سپس با وارد کردن یک رمز عبور قوی، به مرحله بعد بروید.

در مرحله بعد (تصویر زیر) باید فایل Keystore را در جای امنی ذخیره کنید. از این فایل باید در محلی امن که دسترسی به آن ممکن نباشد نگهداری شود.

در صورت پاک شدن، از بین رفتن یا دزدیده شدن این فایل، موجودی ارز شما از دست خواهد رفت.

با کلیک روی Next به مرحله بعد می‌روید.

در این مرحله، کلید خصوصی کیف پول به شما نمایش داده می‌شود. این کلید خصوصی را نیز باید در جای امنی که فقط خودتان نسبت به آن آگاه هستید ذخیره کنید.

هرکس به این کلید خصوصی دسترسی یابد می‌تواند موجودی ارز شما را در یک کیف دیگر Import کرده و موجوی ارز را از کیف پول خارج کند.

می‌توانید این کلید خصوصی را در کیف پول موبایلی یا دسکتاپ ترون وارد کنید تا موجودی خود را آنجا نیز داشته باشید.

به همین سادگی کیف پول شما ایجاد شد.

با کلیک روی دکمه Go to account page به صفحه اصلی کیف پول وارد می‌شوید.

در صفحه اصلی والت، جزییات مانند موجودی حساب، ترون پاور، انرژی و Bandwidth قابل مشاهده است.

Available Balance: مقدار موجودی ترون است که می‌توانید منتقل کنید.

TRON Power: از ترون پاور برای رای دادن در شبکه ترون استفاده می‌شود.

Bandwidth: برای ارسال تراکنش‌های ترون، نیاز به Bandwidth دارید. Bandwidth در واقع معادل GAS در شبکه اتریوم است.

برای بدست آوردن TRON Power، Bandwidth و Energy می‌توانید مقداری توکن ترون را اصطلاحا قفل کنید.

قفل بودن توکن ترون حداقل باید به مدت 3 روز طول بکشد، پس از آن شخص می‌تواند توکن‌های خود را unfreeze کند.

پس از unfreeze، نسبت به تعداد ترون که قفل شده، مقداری امتیاز Bandwidth به کیف پول اضافه می‌شود.

اگر قصد دارید با پرداخت ریال ترون بخرید، در ادامه بهترین روش اینکار را بخوانید.کیف پول ترون

در برخی از پلتفرم‌های معاملاتی و صرافی‌های آنلاین ایرانی خرید ارز ترون از طریق پرداخت کارت بانکی شتاب قابل انجام است، به عبارتی شما ریال پرداخت می‌کنید و ترون را در کیف پول دریافت می‌نمایید.

نمونه این پلتفرم‌ها که به راحتی می‌توانید با پرداخت از طریق کارت بانکی شتاب، ترون خریداری کنید سایت nobitex است.

برای ورود به سایت nobitex اینجا کلیک کنید

مزیت سایت نوبیتکس این است که کاربران با هم به معامله می‌پردازند و به دلیل رقابتی که بین کاربران برای خرید و فروش وجود دارد، فرصت‌های خرید و فروش مناسبی ایجاد شده است. هرچقدر تعداد کاربران این سایت بیشتر شود قیمت‌ها واقعی‌تر خواهد شد.

برای خرید ترون کافیست مراحل زیر را طی کنید:

1. در سایت نوبیتکس ثبت‌نام کنید (لینک معرفی)

2. متناسب با میزان معامله‌ای که قصد دارید انجام دارید، به احتمال قوی نیاز به احراز هویت (ارسال عکس مدارک شناسایی و کارت بانکی) خواهید داشت

3. در بخش کیف پول‌ها وارد شوید. با کارت بانکی شتاب، واریز ریالی را با کلیک روی دکمه واریز انجام دهید:

واریز فقط باید از طریق کارت‌های ثبت شده توسط شما باشد:

4. بعد از واریز پول در بخش “بازارهای اصلی” روی منوی “ترون/ریال” کلیک کنید:

5. با وارد کردن مقدار ترون (متناسب با مبلغ خریدتان) سفارش خرید ترون را ارسال کنید:

معاملات در این سایت بین کاربران انجام می‌گیرد.

پس از به اصطلاح مچ شدن سفارشات خرید و فروشی که ارسال شده، معامله صورت می‌گیرد.

مثلا اگر شما سفارش خرید ترون با قیمت 490 تومان ارسال کردید، زمانی سفارش انجام می‌گیرد که یک فروشنده سفارش فروش با قیمت حداقل 490 تومان ارسال کند.

بنابراین بعد از اینکه سفارش ثبت شد، در لیست سفارشات خرید قرار می‌گیرد تا اگر شخص دیگری در طرف فروشنده (عرضه کننده) سفارشی با قیمت یکسان یا کمتر از قیمت وارد شده توسط شما ارسال کرد معامله انجام شود.

البته به شرطی که افرادی زودتر از شما در همان قیمت یا قیمت بالاتر، اقدام به ارسال سفارش خرید نکرده باشند.

اگر قصد خرید فوری ترون را دارید، بهتر است “قیمت بالاترین پیشنهاد فروش” که در فرم سفارش مشخص است را وارد کنید.

اگر سفارشی ارسال کردید و بخشی از آن انجام شد، یک سفارش باز در لیست سفارشات اخیر شما باقی می‌ماند (تا زمانی که خودتان آنرا لغو کنید یا سفارش تکمیل شود)

برای آشنایی بیشتر با نحوه کار سایت نوبیتکس، حتما بخش راهنمای سایت را بخواهید.

.

در صورتی که تجربه یا سوالی در زمینه ارز دیجیتال ترون داشتید در بخش نظرات بنویسید.

 

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

اگر مایل به مطالعه بیشتر درباره ارز دیجیتال هستید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب “ارز دیجیتال، سیر تکامل طبیعی پول” را در اینجا دانلود کنید و بخوانید…

در بورسینس با مقالات آموزشی، دوره‌های آنلاین و کتاب‌ها و… به شما کمک می‌کنیم درآمد بیشتری داشته باشید و سود بیشتری از سرمایه‌گذاری کسب کنید.
در توئیتر فالو کنید:
https://twitter.com/jahandide

سلام توی اتمیک هم ادرس کیف ترون هم کلید خصوصی رو نشون میده اگر این دوتا رو یاداشت کنم این همون کار کیق پول کاغذی رو میکنه یا من اشتباه میکنم

سلام وقت بخیر دوست گرامی
هدف از ساخت کیف پول کاغذی، اینه که اطلاعات مهم کیف پول مثل کلید خصوصی و 12 کلمه بازیابی در محیطی که به اینترنت متصل نیست نگهداری بشه (روی کاغذ)
بنابراین یادداشت کردن این اطلاعات از کیف پول نرم افزاری مثل اتمیک، معادل ساخت کیف پول کاغذی نیست چون کلید خصوصی قبلا در دستگاه متصل به اینترنت قرار گرفته.

سلام در این سایت https://tronpaperwallet.org/
کیف پول کاغذی ساختم ایا این سایت معتبره مشکلی نداره

سلام من مقداری تتر در ترون ولتم دارم که میخوام انتقال بدم اما انتقالاتم رو revoked میزنه
مشکل چیه؟ راه حلش چیه؟

سلام چند تا سوال داشتم میخواستم اگه ممکنه راهنماییم کنید
۱.به نظر شما سرمایه گذاری بلند مدت مثلا هفت الی ده ساله روی ارز های دیجتال مناسبه؟
۲.از میان ارز های ترون اتریوم ریپل به ترتیب کدام یک مناسب این کار هست یا ارز مناسب رو معرفی کنید؟
و نکته این که میدونم هرکس خودش باید تصمیم بگیره فقط میخوام نظر دوستان و کسانی که اینکارهداند رو بدونم مثلا خودتون بودید ابنکار رو میکردید؟به ترتیب کدوم ارز ها رو پیشنهاد میدید ممنون

سلام وقت بخیر
1. به نظرم آره و میتونه بازدهی خیلی خوبی داشته باشه. ولی واقعا صبر زیادی میخواد که توی نوسانات بازار آدم خودشو نبازه و نفروشه
2. من روی اتریوم خوش‌بین‌تر هستم

سلام تو فضای مجازی با کسی آشنا شدم ک نحوه ی خرید ترون و درست کردن کیف پول رو بهم آموزش میده و گفته باید ۳ نفرو بیارم مثل شرکتهای هرمی آیا اصلا همچین چیزی هست؟ و من موقع درست کردن کیف پول از ۲ مرحله ک نمیدونستم چی میگه براش اسکرین گرفتم و فرستادم آیا این شخص میتونه منو هک کنه؟

سلام من نرم افزار ترون والتم رو پاک کردم دوباره نصب کردم با همون رمزهای که قبلا داشتم ولی کیف پولم نیومد میشه راهنمایی کرد چطوری برم

سلام من تراست والت نصب کردم کسب انرژی و فریز کردن در این کیف برای ترون ممکن هست یا باید حتما ترون والت نصب کنم. ترون والت امکان ذخیره سایر ارزها رو هم داره؟

سلام من ترون ولت نصب کردم 400 ترون هم ارسال کردم اما نمیتونم برداشت کنم موقعی ک میخوام ارسال کنم خطا میزند چیکار کنم؟؟

با سلام درود ارزهای استخراجی بنده به کیف پول ترون ولت انتقال داده نمیشه ایا فیلتر یا بسته شده

سلام لطفا اگه درباره قطع شدن برنامه 200ترون اطلاع دارید توضیح بدید برنامه خطا520رو نشون میده

سلام آیا بعد اتمام مدت معین شده سرمایه عودت داده میشه یانه؟

بله

اقا کمک
راهنمایی کنید
ارز بیت تورنت خریدم و آدرس کیف ترون ولت دادم – لینک ارسال چک کردم تایید شده ولی در اپلیکشین ترون ولت چیزی به من نشون نمیده- مشکل اپلیکشین هست ؟

با یه لیدر آشنا شدیم و گفت ۵ میلیونی ۲۵۰ تومن میده به همین ترتیب ۱۰ تومن ۵۰۰ تومن بعد دوتا برنامه نصب کرد رو گوشیم یکی از برنامه هاTronwallet یه برنامیه که مثل کنتر برات عدد میندازه و ای عدد ها که جمع شد بعد می تونی تقدش کنی تو صرافی وهم میتونی اکر دلت خواست به ارز هایه دیگه تبدیلش کنی آیا این روش مطمئنه؟

سلام من موقع نصب ترون والت کدهایی اول را یاداشت نکردم چطورمیتوانمدوباره کدهارا ببینم یانمیشود

کیف پولت واسه همیشه از بین رفته اگه گم کردی

سلام خوب هستید. من یک سوال دارم اینکه میکن ترون سه سطح خرید داره .داستانش چیه ؟؟؟
و اینکه میگن باید سه نفر زیرمجموع بیاری و معرف بشی برا چیه ؟؟؟
مگه شرکت هرمی

سلام، وقت بخیر
چیزی که شما شنیدید ارتباطی به ارز ترون نداشته بلکه ترفندی هرمی یا پونزی بوده که میخواسته از ارز ترون استفاده کنه.
توصیه میکنم از این سیستم ها دوری کنید.

سلام
۵ روزه به حسابی که در ترون اسکن دارم پول منتقل شده، در حال حاضر total balance بنده دارای حدود 3000trx موجودی است اما هیچ کاری نمیتونم انجام بدم. نه فریز میتونم بکنم و نه هیچ کار دیگه… توی ولت هم هیچی موجود نیست و bandwitch و انرژی و … کیف هم خالی هستن. امکان انتقال وجه به جای دیگه هم ندارم. راهنمایی کنید آیا پول از دستم ربوده شده یا چی؟! راهنمایی کنید چجوری میتونم دسترسی به موجودی حسابم داشته باشم؟!

سلام . من مقداری ترون به ترون والت نسخه دسکتاپ انتقال دادم ، اما با گذشت 15 ساعت هنوز نیومده. TX رو از سایت ترون اسکن چک کردم همه چی درسته حتی آدرس والتها. ممنون میشم راهنماییم کنید.

سلام علی عزیز ، وضعیت تراکنش رو ندید به چه صورت هست توی ترون اسکن ؟

ایا این واقعیت داره که ۲میلیون بزاریم روزی400هزار سود میکنیم

سلام امین عزیز ، مشخصا خیر

سلام دوستان آیا سرمایه گذاری روی ترون سوددهی داره من با ترون ولت مقداری سرمایه گذاشتم آیا در دراز مدت سود دهی داره ممنون اگر راهنمایی کنید

سلام جناب فرخی گرامی ، بله داره اما انقدری نیست که یک گزینه جذاب محسوب بشه. خودتون خرید و فروش کنید و … بهتره خیلی.

سلام وقت بخیر ، میشه بفرمایید چطوری خودمون خرید و فروش بکنیم؟

سلام کامبیز عزیز ، وقت شما هم بخیر

خب خیلی پاسخ مفصلی داره و نمیشه اینجا مطرح کرد اما به صورت کلی بدوا باید با بازار آشنایی پیدا کنید > تحلیل تکنیکال و فاندامنتال و بنیادی یادبگیرید > توی یک صرافی مناسب حساب باز کنید > از جزئیاتی مثل نحوه فرار از تحریم ها مطلع بشید و ان شاءالله خرید و فروش و کسب سود.

توی بورسینس مطالب زیادی در این زمینه داریم که می تونید در بخش بیت کوین و ارز های دیجیتال به نشانی https://www.bourseiness.com/category/bitcoin مطالعه شون بکنید. موفق باشید.

با سلام درود ارزهای استخراجی بنده به کیف پول ترون ولت انتقال داده نمیشه ایا فیلتر یا بسته شده

سلام روز بخیر.ورژن اندروید گوشی موبایل تاثیر در نصب برنامه های ترون داره؟ اخه گفتن اندروید گوشیت باید 7 به بالا باشه وگرنه نصب نمیشه

سلام رضا عزیز ، هر نرم افزار اندرویدی یک حداقل نسخه ای برای اجرا نیاز داره معمولا و نرم افزار ترون هم از این باب مستثنی نیست.

جناب بنی فاطمه اینطور که شما میگین یعنی هر مقدار ترون داشته باشیم تو ولت خود کار سود میگیریم؟

سلام من مقداری ترون بابرنامه ترون والت خرید کردم
یک سوال برای من مونده
چطور این برنامه به صورت روزانه داره ترون بهم میده
این دون پاشی نیست فردا بسته نشه
کلاهبرداری نباشه
جواب واجب ممنون میشم جواب بدین

سلام محمد عزیز ، مقدار کمی بابت نگهداری ارز ترون به شما پرداخت میشه که بعید هست کلاهبرداری و اینا باشه.

بعد از نصب ترون باید چیکار کنیم !؟لطفا یکی راهنمایی کنه….
ممنون از لطفتون

سلام سیاوش عزیز ، دقیقا متوجه سئوال تون نشدم لطفا بیشتر توضیح بدید.

سلام اگر برنامه ترون والت پاک بشه یا گوشی بسوزه حتی اگر رمز و چیزهای دیگه که مربوط به ورود به برنامه میشه. و کاملا شخصی هست رو داشته باشیم می توانیم پول خود را باریابی کنیم ؟
امیدوارم تونسته باشم منظورم رو برسونم

سلام وحید عزیز ، یکسری اطلاعات لازم هست برای بازیابی حساب تا اون ها رو داشته باشید مشکلی از این باب نخواهید داشت قاعدتا یعنی هر اتفاقی بیفته برای نرم افزارش رو گوشی یا خود گوشی و … مشکلی نخواهد بود و می تونید مجدد حساب تون رو برگردونید.

سلام جناب اقای جهاندیده
بنده مقداری ارز ترون برای امتحان به کیف پول کاغذی tronwallet ارسال کردم
حالا برای گرفتن موجودی و برداشت ارز از این کیف پول کاغذی راهنماییم کنین ممنون میشم.
با تشکر از رهنمودهای جناب عالی.

سلام وقت بخیر
برای دیدن موجودی از یک اکسپلورر ترون استفاده کنید.
درباره اکسپلورر بلاکچین:https://www.bourseiness.com/dictionary/blockchain-explorer
برای انتقال مبالغ از کیف پول‌های کاغذی، کیف پولی نرم افزاری پیدا کنید که قابلیت ایمپورت کیف پول های کاغذی رو داشته باشه
در کیف پول ها به دنبال گزینه ی sweep paper wallet یا import wallet بگردید
ممکنه کیف پول کوینومی کار شما رو راه بندازه ولی مطمئن نیستم

با سلام و احترام
بنده مقداری ارز ترون در سایت نوبیتکس خرید کردم به نظرتون برای طولانی مدت در این کیف پول نوبیتکس نگهداری کنم یا انتقال بدم به کیف پول کاغذی؟
با تشکر
جهانگیری

سلام جناب جهانگیری گرامی ، حتما به کیف پول کاغذی انتقال بدید.

سپاسگزارم
لطفا اگر برایتان مقدور است نحوه انتقال و برداشت ارز ترون در کیف پول کاغذی را به اشتراک بگذارید.
با تشکر

زنده باشید. از طریق این دو لینک می تونید پیش برید :

https://tronpaperwallet.orghttps://tron.network/wallet?lng=en

موفق باشید.

سلام جناب این کیف پول بنظرتون مطمعنه باهاش کار کنیمًًً

ممنونم

دوست عزیز شما ب طور کامل متوجه تفاوت انرژی و bandwidth هنگام فریز کردن و چگونگی بدست اوردن توکن با voting شدید؟
میشه توضیح بدین

با سلام / جناب جهاندیده شما اطلاع دارید چه تفاوتی بین فریز کردن توکن های ترون در حالت های Bandwith و Energy وجود دارد

سلام
Bandwidth برای ارسال ترون کاربرد داره (به عنوان کارمزد تراکنش بکار میره)
energy برای اجرای قراردادهای هوشمند هست، بنابراین برای یه کاربر عادی کاربردی نداره
شما میتونید برای بدست اوردن energy، مقدار دلخواه Bandwidth رو فریز کنید

ممنونم از پاسخ شما / قصد من فریز کردن ترون ها برای دریافت پاداش است آیا برای این منظور باید در حالت
Bandwidth
توکن ها را فریز کنم و با رای دادن توکن بدست بیاورم ؟ و یا روش دیگری برای گرفتن پاداش هست ؟ ممنونم که راهنمایی میفرمایید
اگر ممکن است در مورد حالت Votes هم توضیح بفرمایید

خواهش میکنم
راهنمایی کاملی برای رای دادن در این صفحه وجود داره
برای رای دادن و دریافت پاداش، اول باید توکن رو فریز کنید

ممنونم از لطف شما / لینک مورد نظر شما ارور 404 میدهد فکر میکنم با لینک زیر صفحه مورد نظر شما قتبل مشاهده است

https://medium.com/tron-foundation/how-to-vote-for-super-representatives-d81d14d9743d

بله همین لینک درسته

سلام
ممنون از راهنمای شما در خصوص خیلی از مطالب
لطفا در خصوص کیف پول کاغذی ارز ترون هم چند لینک معتبر معرفی بفرمایید.
با تشکر

سلام وقت بخیر
این سایت یکی از سایتهایی هست که میتونید کیف پول کاغذی ترون بسازید:
tronpaperwallet.org

درود جناب جهانگیری.
منظور از پیش نمایش چی هست .چون این اتفاق برا همه کاربران ترون ولت افتاده

با سلام / آقای جهاندیده لطفا بفرمایید برای قفل کردن ترونیکس و بدست آوردن پاور ترون چه کاری باید انجام بدهیم و از چه کیف پولی استفاده بکنیم تا این کار انجام پذیر باشد

سلام
با کیف پولی که در سایت رسمی این ارز وجود داره میتونید ترون رو فریز کنید و Tron power بگیرید
در مطلب، نحوه ساخت کیف پول توضیح داده شده
برای قفل کردن ترون، پس از ورود به کیف پول روی دکمه Freeze در بخش TRON Power کلیک کنید
ارز باید حداقل به مدت 3 روز فریز باشه و پس از گذشت سه روز، میتونید توکن ها رو unfreeze (آزاد) کنید

ممنونم جناب جهاندیده

سلام ببخشید من برنامه رو نصب کردم ترون هم خریدم اما نمیتونم انتقالش بدم داخل برنامه که واسم سرمایه گذاری کنه

سلام من رمز کیف پول رو یادم رفته. چطور میتونم بازیابی کنم

دیگر نمیشود ترون ها را در کیف پول myetherwallet.com
ذخیره کرد لطفا مطالب ای را که قدیمی شده اند را حذف و یا بروز رسانی کنید

ممنون از توجه شما
مطلب اصلاح شد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ما در بورسینس به شما کمک می‌کنیم:

• منابع درآمد دیگری برای خودتان بسازید
• کسب‌وکارتان را رشد دهید
• ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
• از سرمایه‌تان برای کسب سود استفاده کنید
• سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بدانید

ایمیل‌تان را وارد کنید تا جدیدترین مطالب به ایمیل‌تان ارسال شود:

بعد از ثبت ایمیل لینک تایید برایتان ارسال می‌شود، لطفا روی آن کلیک کنید

سلب مسئولیت: در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری (اوراق بهادار، بازار آتی، طلا و ارز و…) ارزش دارایی‌ها ممکن است به سرعت تغییر کند و ریسک از دست رفتن سرمایه وجود دارد. محتوای موجود در سایت بورسینس صرفا جهت اطلاع‌رسانی است و نظرات شخصی نویسنده را منعکس می‌کند. بورسینس هیچ منفعت یا مسئولیتی در قبال سود و زیان کاربران ندارد و مسئولیت استفاده از تمامی مطالب و محتوای سایت بر عهده کاربران است.

Copyright © Bourseiness 2013-2019

کپی‌برداری از مطالب این سایت به هرشکل، غیرمجاز و غیرقانونی است.

آموزش ساخت کیف پول ترون (Tron Wallet) ، در این مطلب قصد داریم به شما آموزش دهیم تا برای خود یک ترون ولت یا همان کیف پول ترون (Tron Wallet) ایجاد کنید. شما می توانید کیف پول خود را هم روی تلفن همراه (TronLink)، هم روی مرورگر کروم (TronLink) که یک افزونه می باشد، و هم کیف پول تحت وب (TronScan) ایجاد کنید. که باعث می شود به راحتی و هر کجا به کیف پولتان دسترسی داشته باشد.

همچنین می خواهیم به شما آموزش دهیم که چطور ترون های خود را در کیف پول ترونی که ساخته اید نگهداری کنید. و شما را با قابلیت های متنوع این کیف پول مانند فریز کردن دارایی ها و رای دهی در شبکه ترون آشنا می کنیم.

قبل از آموزش راه اندازی کیف پول ترون لینک شما را با تعدادی از کیف پول های دیگر ارزدیجیتال ترون آشنا می کنیم.در ابتدا ارز ترون میتنی بر بلاکچین اتریوم بود و طبیعتا در کیف پول های اتریوم ذخیره سازی می شد .اما اکنون ترون دارای بلاکچین اختصاصی است.و بنابراین کیف پول هایی که از این ارزپشتیبانی می کنند متفاوت تر نسبت به قبلا هستند.

فهرست مطالب

همانطور که می دانید کیف پول ها به پنج دسته کیف پول های سخت افزاری ، کیف پول های موبایلی ، کیف پول های کاغذی ،کیف پول دسکتاپ و کیف پول های تحت وب تقسیم می شوند.در ادامه به شرح هر یک می پردازیم.کیف پول ترون

کیف پول های سخت افزاری به جهت ذخیره سازی آفلاین کلید خصوصی دارای امنیت بالایی هستند از این رو برای سرمایه گذاری های بلند مدت روش نگهداری مطمئنی هستند.از جمله کیف پول های سخت افزاری که از ارزدیجیتال ترون پشتیبانی می کنند عبارتند از : لجر نانو اس ledger nano s و لجر نانو ایکس ledger nano x

به منظور دسترسی بهتر و راحت تر کاربران کیف پول های موبایلی طراحی شدند.این کیف پول ها به صورت یک اپلیکیشن روی دستگاه های موبایل نصب شده و اکثر امکانات نسخه دسکتاپ کیف پول ها را در اختیار کاربران قرار می دهند.از جمله بهترین کیف پول های موبایلی که از ارزدیجیتال ترون پشتیبانی می کنند می توان از کیف پول کوینومی ،تراست و ترون بلاکز نام برد.

کیف پول های کاغذی یک برگه کاغذ هستند که کلید های خصوصی کاربر را روی یک کاغذ اجرا می کنند و می توان از آن ها پرینت گرفت و نگهداری کرد.با مراجعه به سایت www.tronpaperwallet.org می توانید یک کیف پول کاغذی ترون ایجاد کنید.

بعضی کیف پول های دسکتاپی به صورت یک افزونه به مرورگر اضافه می شوند و بعضی نیز مانند یک نرم افزار قابلیت بارگیری دارند.تنها کیف پول دسکتاپی که از ارزدیجیتال ترون پشتیبانی می کند کیف پول اکسودوس می باشد.

این کیف پول ها به صورت آنلاین و در بستر اینترنت هستند.از این رو برای نگهداری طولانی مدت سرمایه دیجیتالی اصلا توصیه نمی شوند چراکه همواره ریسک هک شدن به دلیل آنلاین بودن وجود دارد.با این حال ترون اسکن کیف پول تحت وب ارزدیجیتال ترون محسوب می شود.اگر علاقمند به استفاده از آن هستید بهتر است که به سایت رسمی tronscan.org مراجعه کنید.

 

 

 

مطابق تصاویر زیر برای دانلود ترون لینک بر روی گوشی، ابتدا به سایت (www.tron.network) مراجعه کرده و متناسب با سیستم عامل تلفن همراه خود نرم افزار را دانلود کنید.

 

این آموزش برای نسخه اندروید این برنامه ارائه شده است، اما تفاوتی بین نسخه ios و اندرویدی آن وجود ندارد.

پس از نصب نرم افزار TronLink  تصویری که در پایین مشاهده می کنید ایجاد می شود.

برای ایجاد کیف پول جدید «Create Account» و برای بازیابی کیف پول باید روی «Import Account» کلیک کنید.

در صفحه بعد قوانین و شرایط ذکر شده است و باید مطالعه کنید. از مهمترین مواردی که در این بخش به آن اشاره شده، عدم امکان بازیابی کیف پول در صورت فراموش کردن رمز عبور، کلید خصوصی(Private Key) . یا عبارت یادآور(Seed) است.

در این مرحله برای کیف پول خود یک نام انتخاب کنید.

پس از آن باید یک گذرواژه انتخاب کنید، تا جایی که ممکن است گذرواژه ای را انتخاب کنید، شامل موادری باشد که در تصویر پایین ذکر شده باشد. و همچنین باید دقت داشته باشید که TronLink این گذرواژه را ذخیره نمی کند، پس در حفظ و نگهداری آن بسیار دقت کنید.

در مرحله بعد، باید رمز عبوری که انتخاب کرده بودید را دوباره وارد کرده و Carry out را فشار دهید.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که گذرواژه شما برای رمز نگاری کردن کلید خصوصی شما، انتقال ترون و استفاده از قراردادهای هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد.

در این مرحله نرم افرار به ما می گوید که از یادآور(mnemonic) نسخه پشتیبان تهیه کنید. و در جایی امن قرار دهید، به این خاطر که یادآور در TronLink کلید خصوصی ما می باشد و اگر کسی غیر از شما به آن دسترسی پیدا کند می تواند کیف پول شما را خالی کند.

در مرحله بعد به ما 12 عبارت یاد آور نمایش می دهد که باید آن ها را یادداشت کنید.

ما از شما می خواهیم که اسکرین شات نگیرید به این خاطر که که اگر کسی به تلفن همراه شما نفوذ کند می تواند به کلید خصوصی شما دسترسی پیدا کند، برای همین حتما این عبارات را یادداشت کنید.

حال باید عبارت مربوطه متناسب با شماره ای که گفته می شود انتخاب کنید و روی Carry out کلیک کنید، البته دوبار از شما این پرسش انجام می شود.

در مرحله بعد شما وارد کیف پول خود خواهید شد.

در اینجا به برسی گزینه هایی که در کیف پول تعبیه شده خواهیم پرداخت و هر کدام را جداگانه به شما دوستان آموزش می دهیم.کیف پول ترون

در صفحه ی پیش رو، در تب Assets (دارایی ها) واقع در پایین صفحه، می توانید گزینه های دریافت(Receive)، ارسال(Send)، فریز کردن/از فریز درآوردن(Freeze/Unfreeze)، رای(Vote) و افزودن دارایی(Add assets) را مشاهده کنید.

اگر روی گزینه ی دریافت کلیک کنید، با تصویر زیر مواجه خواهید شد. در اینجا آدرس و QR کد مربوط به کیف پولتان را مشاهده می کنید، شما می توانید این آدرس را کپی کرده و برای فرستنده ارسال کنید.

همچنین اگر قصد ارسال ترون خود را دارید، روی گزینه Send (ارسال) بزنید، که با صفحه پایین مواجه می شوید، سپس آدرس(Public Key)گیرنده، نوع توکن مورد نظر و میزان توکن ارسالی را نوشته و سپس روی گزینه Send کلیک کنید.

پس از آن هنگامی که روی آیکن فریز و از فریز در آوردن کلیک کنید، به صفحه مربوطه زیر مواجه می شوید.

در تب Freeze می توانید به هر میزانی که تمایل دارید ترون فریز کنید. در عوض به جای آن به انتخاب خودتان انرژی یا پهنای باند دریافت کنید. در کادر پایین هم مقدار منبعی که به شما اختصاص پیدا میکند نمایش داده می شود. همچنین در کادر پایین می توانید آدرس کیف پولتان را مشاهده نمایید. تب Unfreeze نیز برای از حالت در آوردن توکن های فریز شده می باشد.

 

همچنین با کلیلک بر روی گزینه ی Add Asset نیز می توانید توکن هایی با استاندارد های مختلفی از قبیل TRC-10 و TRC-20 اضافه کنید. و همچنین اگر وارد تب Market شوید می توانید آخرین قیمت و تغییرات جف ارزهای بر بستر ترون را پیگیری کنید.

در اینجا اگر روی آیکون کیف پول، در بالای صفجه کلیک کنید؛

هنگامی که روی آیکون کیف پول کلیک کنید، با صفحه زیر روبه خواهید شد.

حال می توانید کیف پول ایجاد(Create) و یا وارد(Import) کنید.

اگر روی تب Discover(کشف کردن، یافتن) کلیک کنید، صفحه ای به نام DAPP ایجاد می شود، در این صفحه می توانید به برنامه های غیرمتمرکز ترون دسترسی پیدا کنید.

هنگامی که روی تب پروفایل یا همان Me کلیک کنید، می توانید به گزینه های تاریخچه تراکنش ها، پشتیبانی، اعلامیه ها، لینک های گروه های موجود در تلگرام، وی چت و تویتر و همچنین تنظیمات و نسخه برنامه را مشاهده کنید.

اگر در تب Me رو Settings کلیک کنید با صفحه زیر روبرو می شوید که در این جا با مواردی همچون زبان(Language)، واحد پول(Currency)، تنظیمات نود شبکه(Node Setting)، اطلاعات توسعه دهنده(Developer Options)، ابزارهای تبدیل(Conversion Tools) و هم چنین مرورگر DAPP را مشاهده می کنید.

و با مراجعه به Node Setting شما امان تغییر آی پی و پورت فول نود و سالیدیتی (Solidity) را خواهید داشتو می توانید به نودی که می خواهید متصل شوید.

با کلیک روی اسم کیف پولی که خود ساختید در تب Asset تصویر زیر برای شما ایجاد می شود. این صفحه که اسم آن My Wallet می باشد شامل مواردی همچون آدرس کیف پول،امضای چندگانه، معامله که باید امضا شود، نام کیف پول، رمز کیف پول، پشتیبان گرفتن از عبارت بازیابی، پشتیبانی گرفتن از Keystore، پشتیبانی گرفتن از کلید خصوصی می باشدو همچنین شما می توانید با استفاده از آخرین گزینه ی موجود در صفحه کیف پول، کیف پول خود را حذف کنید.

 

 

برای این که ترون لینک را روی افزونه ی کرون خود داشته باشیم به همان سایت و مسیری که برای دانلود نرم افزار ترون لینک رفته و افزونه ی آن را روی کروم ایجاد و نصب می کنیم.

هنگامی که افزونه ترون لینک بروی کروم شما ایجاد شد. یا این صفحه روبرو می شوید. اگر بخواهیم کیف پولی جدید ایجاد کنیم روی Create کلیک می کنیم.

اگر بخواهیم کیف پولی که قبلا ایجاد کردیم را بازیابی کنیم روی گزینه ی Restore کلیک می کنیم، که در اینجا ما می خواهیم این کار را انجام دهیم و کیف پولی که از قبل به نام HShWallet در ترون لینک تلفن همراه ایجاد کردیم در اینجا بازیابی کنیم.

و اگر کیف پول سخت افزاری داریم و می خواهیم بین کیف پول نرم افزاری با کیف پول سخت افزاریمان ارتباط ایجاد کنیم بر روی Hardware کلیک می کنیم.

هنگامی که روی Restore کلیک کردیم با تصویر زیر مواجه می شویم که از ما اسم کیف پولی که ایجاد کردیم خواسته می شود.

همانطور که مشاهده می کنید ما نام کیف پولی در تلفن همرا ایجاد کردیم نوشتیم. در اینجا روی Continue کلیک می کنیم و به صفحه بعد انتقال پیدا خواهیم کرد.

در این صفحه ما سه نوع انتخاب روش برای بازیابی کیف پول خود مشاهده می کنیم. که به ترتیب:

Mnemonic phrase = در اینجا ما می توانیم کلمات یادآور که به ما 12 کلمه یاد آور داده بود را وارد کنیم و به کیف پول خود دسترسی پیدا کنیم.

Private Key = در اینجا می توانیم کلید خصوصیمان را کپی کرده و در اینجا بزنیم و کیف پولمان را بازیابی کنیم.

Import Keystore Files = و همچنین می توانیم فایل Keystore مان را در اینجا قرار دهیم و کیف پولمان را بازیابی کنیم.

 

حال ما در این جا وارد کیف پولمان شده ایم. در این صفحه می توانیم دریافت و ارسال ترون را انجام دهیم. همچنین پهنای باند و همچنین انرژی ای که می توانید با فریز کردن ترون هایتان بدست آورید هم مشاهده می کنید.

حال می خواهیم تمام سربرگ بالا را برای شما شرح بدهیم.

اگر روی گزینه‌ی تنظیمات کلیک کنید که با شماره 1 مشخص کردیم، تعویض نود به شبکه‌ی اصلی و آزمایشی، اضافه کردن نود شامل فیلدهای نام نود، آدرس نود کامل، آدرس نود سالیدیتی (Solidity) و سرور، انتخاب ارز رایج، زبان، قفل شدن خودکار و خارج شدن را ماهده خواهید کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        هنگامی که روی شماره 2 Refresh کلیک کنید حساب کیف پولتان مجدد بارگذاری می‌شود.

هنگامی که روی شماره 3 Lock کلیک کنید، اگر از حساب خود خارج ‌شوید، برای ورود مجدد، باید دوباره رمز عبور خود را وارد کنید.

هنگامی که روی شماره 4 Dapp کلیک کنید به صفحه‌ی صرافی غیرمتمرکز ترون هدایت می‌شوید و می‌توانید به معامله‌ بپردازید.

هنگامی که روی شماره 5 Connect to hardware wallet کلیک کنید از شما می خواهد که کیف پول سخت افزاریتان را متصل کنید.

هنگامی که روی شماره 6 Exchange کلیک کنید به سایت poloniex.org هدایت می شوید که صرافی اصلی ترون می باشد.

هنگامی که روی شماره 7 Website به صفحه‌ی لینک‌های دانلود کیف پول برای ای او اس، اندروید و افزونه‌ی کروم هدایت می‌شوید.

اگر روی گزینه‌ی سه خطی ای که در نصویر مشخص کردیم کلیک کنید، گزینه‌های پیش روی شما به ترتیب مدیریت دارایی، فریز کردن و از فریز در آوردن، رأی‌دهی،چند امضایی،تغییر نام اکانت، بدست آوردن اطلاعات حساب شخصی شما، جزییات حساب و حذف حساب خواهند بود.

همان‌طور که می‌دانید، انتخاب های زیادی مانند کیف پول‌های سخت افزاری، تلفن همراه، دسکتاپ و افزونه‌‌ی مرورگر را برای انتخاب در پیش رو دارید. برای افرادی که به دنبال امن‌ترین کیف پول‌های دیجیتالی هستند، چندین کیف پول محبوب وجود دارد.

قبل از انتخاب کیف پول، توصیه می کنیم که به وب‌سایت ترون رفته و از میان کیف پول‌های دیجیتال رسمی این ارز که منتشر شده است به انتخاب نمایید. کیف پول‌های خطرناکی هم موجود هستند که هکرها با استفاده از آن‌ها می توانند به راحتی به کلید خصوصی شما دست پیدا کنند و سرمایه‌هایتان را به سرقت ببرند که باید در این خصوص خیلی احتیاط کنید. در انتها می‌توان گفت از هر کیف پولی که می خواهید استفاده کنید، تدابیر امنیتی از جمله پشتیبان‌گیری از عبارت Seed و محافظت از رایانه‌تان در مقابل بدافزارها را حتماً در نظر بگیرید.

 

        یدواریم آموزش ساخت کیف پول ترون (teron wallet)  مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.

بیشتر بخوانید

سلام فرق DAPP ترون ولت با main چیه؟ و اینکه کدوم کارمزد کمتری در نقل و انتقالات میگیره ؟

سلام سوال شما بسیار مبهم است زیرا مواردی که مطرح کرده اید ارتباطی باهم ندارد. منظور خود را واضح تر بیان کنید.

سلام عصر بخیر
متاسفانه کیف پول ترون ولت من توسط یه شخصی خالی میشه و مدام برداشت میزنه
میخوام بدونم راهی هست که بتونم دسترسی شو از بین ببرم؟

سلام
احتمالا این شخص کلید عمومی و خصوصی شمارا در اختیار داره ، پیشنهاد می کنم یا تمام رمز عبور های مربوط به کیف پول خود را عوض کنید هرچند ممکن است که کلمات بازیابی کیف پول شما را داشته باشد و در این صورت فایده ای نداردبهتر است موجودی کیف پول را برداشت و یک کیف پول جدید بسازید.

سلام چند روز هست ک کیف پول ترون ولت ایجاد کردم و مقداری ترون و بیت ترونت در آن نگهداری می کنم و مقداری نیز سرمایه گذاری کردم.
ارزها را طی چند مرحله خریدم و دواکانت ایجاد کردم اما مشکلی داشتم ک مبالغ ترون یک جا جمع نمی شد و ترون در دو اکانت بود برای تجمیع آنها اکانت ها را حدف و مجددا ترون ولت را نصب کردم الان بیت ترونت وجود ندارد و هر کاری کردم نتوانستم آن را باز یابی کنم لطفا راهنمایی بفرمائید. متشکرم

سلام دوست عزیز
خب شما باید قبل از حذف اکانت بیت ترونت رو هم انتقال می دادید.

سلام خسته نباشید
بنده در ترون لینک trx رو با jst چینج کردم ولی با وجود داشتن پهنای باند دیگه نمیتونم به trx تغییرش بدم علتش چی میتونه باشه؟؟؟؟

چه اخطاری برای شما نمایش داده شده؟

سلام امکان تبدیل ترون به توکن بی تی تی در نرم افزار ترون لینک وجود دارد؟ اگر امکان دارد راهنمایی کنید ممنون

سلام دوست عزیز خیر

سلام 2روز است میخوام از بانک اف ترون انتقال بدم به ترون لینک اما هیچ اتفاقی نمیفته در ترون لینک هم ترون برای کارمزد دارم حتی مقدار کمی هم هر بار کسر میشه اما انتقال پیدانمیکنه ترون هام به نظرتون مشکل از پهنای باند و انرژی میتونه باشه؟انرژِی صفره پهنای باند هم مقدار کمیه

سلام دوست عزیز پروژه کلاه برداری بود و تمام سرمایه سرمایه گذاران از دست رفته است.خبر آن را در سایت می توانید مشاهده کنید.https://www.zoomarz.com/bank-of-tron-project/

با سلام از سایت بیدارز ترون خریداری کردم اما دنبال کیف پول ارز دیجیتال هستم که ترون را در آن ذخیره کنم همین کیف پولی که بهش اشاره کردید پیشنهاد میکنید برای من….این سوالو میپرسم تازه شروع کردم
ممنون میشم پاسخ دهید
با تشکر..

سلام بله

سلام یکی از دوستان من 20200 ترون توسط همکارش خریده که 50ترونش را تو کیف پولش فریز کرده و میگه هفته‌ای 20تا 40 ترون توی کیف پول برایش ترون میاد به منم گفته بیا ارز دیجیتال بخر ، حال برام سوال شده که اولا اون 20200ترون پس کجاست و بعدش هم تا کی این 20ترون پرداخت میشد واگر بخوام اصل سرمایه را در آینده برداشت کنم میشود یا خیر لطفاً راهنمایی کنید . ممنون

سلام فریز کردن توکن‌های ترون برای بدست آوردن انرژی، پهنای باند و پاور است.دریافت ترون واقعیت ندارد.باقی مبلغ را هم لابد در کیف پول خود ذخیره کرده اند.

چرا کیف پول های کوینومی و تراست از ترون پشتیبانی نمی کند؟

کیف پول ترون فقط این است؟

سلام دوست عزیز
کیف پول های مختلفی از رمز ارز ترون پشتیبانی می کنند

از کجا این کیف پول و دانلود کنم؟

سلام دوست عزیز
شما می توانید کیف پول ها را از سایت رسمی آن دانلود نمایید

آیا کیف پول iran هک شده؟

کیف پول ترون کلید خصوصی را نگهداری می کند؟

کیف پول ترون را از کجا بگیرم؟

سلام دوست عزیز .
کیف پول ترون را می توانید از داخل سایت رسمی آن دانلود کنید

کیف پول ترون فقط مختص به ارز ترون است؟

آیا کیف پولهای دیجیتالی در تکنولوژی بلاکچین استفاده می کنند؟

کیف پول ترون دلت را چگونه می توانم نصب کنم ؟

آیا کیف پول ترون یا ارز ترون ارتباط دارد؟

آیا کیف پول ترون امنیت بالایی دارد.

داود بر ترون و کیف پولش

😂 😂

ترون بازم شد می کند؟

بله ولی باید تکنیکال آن بررسی شود .در بازار ارزها ، رمزارزها به صورت مداوم افت خیز دارند

کدام و پیشنهاد می کنید؟

تمام لیست معرفی شده خوب هستند

عالیه

الان ترون بخرم ؟

تحلیل های تکنیکال را دنبال کنید

من ترون خریدم ، تو اوج ، خیلی اشتباه کردم

سلام و درود خانم مسکینی و سایر کارشناسان بنده ترون لینک رو روی کروم ایجاد کردم و مقداری trx در سایت sun استیک کردم چند روزی هست رمز ورود به کیف پول را وارد میکنم ولی وارد کیف پول نمیشه و بازیابی کیف پول انجام دادم و 12 کلمه را وارد میکنم ولی اونم قبول نمیکنه چه اتفاقی ممکنه پیش امده باشد؟
در ضمن از طریق گوشی با ادرس کیف پول و رمز ورودی وارد شدم (بدون رمز 12 کلمه و رمز شخصی) موچودی صفر میزنه فقط تراکنش های قبل رو نشان میده
با تشکر از راهنمایی شما

هیچ اخطاری به شما نشان نمی دهد ؟

سلام
کسی به پروژه ترون تاور نره کلاهبرداریه ولتتونو خالی میکنن
اطلاع رسانی کنید

سلام
چرا آدرس ترون که شما توی عکس گذاشتین برای ارسال نمونه ، قرمز شده؟
برای منم میخوام از trc20 استفاده کنم قرمز میشه.
با تشکر.

یعنی ادرس فعال نیست .از یک کیف پول فعال استفاده کنید

سلام.مقداری ترون که در کیف پول ترون لینک دارم قابل انتقال نیست چی کار کنم

چه اخطاری برای شما نمایش داده می شه ؟

آیا کیف پول ترون دارای امنیت لازم است؟

کیف پول ترون از چه ارزهای گیری پشتیبانی می کند؟

توکن های erc20

ارز ترون را از کدام صرافی بخرم که کارفروش کمتر باشد.

آیا ترون با بانک آف ترون متفاوت است؟

بله

کیف پول ترون از چه ارزهایی پشتیبانی می کند؟

سلام آیا میشه در ترون لینک پرو استکینگ ترون کرد؟

آیا کیف پول ترون روی بلاکچین ترون است؟

بله

در مورد انتقال ارز از کیف پول ترون لینک بر سایر را توضیح دهید؟

در فیلم کاملا توضیح داده شده است

سلام ترون لینک چرا انتقال نمیده؟ میخوام تتر رو انتقال بدم به کیف پول دیگه همش خطا میده

شاید بخاطر کارمزد است

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

کیف پول ترون
کیف پول ترون
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *