کیف پول دیجیتال

کیف پول دیجیتال
کیف پول دیجیتال

بورس، سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار

نگهداری بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال بسیار متفاوت از ارزهای سنتی است.

بیت‌کوین برخلاف سایر ارزهای سنتی، یک ارز دیجیتال است، بنابراین برای انتقال و نگهداری این ارز به رویکردی کاملا متفاوت نیاز داریم.

به دلیل اینکه بیت‌کوین فرم و شکل فیزیکی ندارد، آنرا نمی‌توان در جایی ذخیره کرد، بلکه فقط می‌توان کلید خصوصی (Private Key) آنرا که اجازه دسترسی به موجودی و امضای تراکنش‌ها را می‌دهد را در جای امنی ذخیره کرد.

نمونه کلید عمومی (آدرس بیت‌کوین): 1DJLdU8JXmwU3K98JttktFf58ktApGYwT7

کیف پول دیجیتال

نمونه کلید خصوصی (Private Key):L4izGfiCKU6GM7vrDkg7xog1RMox29DmrcZCS9W4NdnDe6nLzq4x

توجه کنید که موجودی کیف فوق، خالی است. هرگز نباید کلید خصوصی خودتان را در اختیار شخص یا سایتی قرار دهید.

ترکیب کلید عمومی (Public key) و کلید خصوصی (Private Key) است که امکان انجام تراکنش‌های بیت‌کوین را فراهم می‌کند.

انواع مختلفی از کیف پول‌های بیت‌کوین و کیف پول برای سایر ارزهای دیجیتال وجود دارد و هر کدام نیازمندهای و مزایا و معایب خاص خودشان را دارند.

در ادامه این بخش از سایت بورسینس همه‌چیز درباره کیف‌پول ارزهای دیجیتال را می‌توانید بخوانید و لیست بهترین و معتبرترین کیف‌ پول‌ها (که اصطلاحا به آن والت نیز گفته می‌شود) را مشاهده کنید.

 

انتخاب یک کیف پول برای استفاده، از اولین کارهایی است که برای کار با ارزهای دیجیتال نیاز دارید.

در ادامه به معرفی انواع کیف پول‌ها می‌پردازیم. شما باید براساس نیازمندی‌ها، انتظارات و ویژگی‌های هر کیف پول، مورد مناسب را انتخاب کنید.

یک کیف پول کاغذی صرفا یک برگه کاغذ است که آدرس عمومی (آدرس دریافت بیت‌کوین) و کلید خصوصی کیف پول (Private Key) شماست.

کلیدهای عمومی و خصوصی این برگه کاغذ معمولا به شامل QR-code نیز روی کاغذ نقش بسته تا بتوان به سرعت از طریق اسکنرها آنرا اسکن کرد و موجودی را به یک کیف پول نرم‌افزاری انتقال داده و تراکنش را انجام داد.

برای ساخت کیف پول کاغذی می‌توانید از دو سایت زیر استفاده کنید:

https://www.bitaddress.org
https://bitcoinpaperwallet.com

در خصوص ساخت کیف پول کاغذی بیت‌کوین راهنمای کامل را بخوانید.

مزیت اصلی کیف‌پول‌های کاغذی، عدم ذخیره‌سازی کلیدها در فضای دیجیتال و آنلاین است. به این ترتیب خطر هک شدن و به سرقت رفتن کلید خصوصی از طریق بدافزارها، Keylogger ها و هرگونه دزدی از طریق فضای دیجیتال تقریبا صفر می‌شود.

با این حال، برای ساخت کیف پول کاغذی باید اقداماتی امنیتی را رعایت کنید که همه آنها در راهنمای ساخت کیف پول کاغذی بیت‌کوین ذکر شده است.

به یاد داشته باشید که شما در حال چاپ کلید خصوصی بیت‌کوین روی یک کاغذ هستید و هرکس این کاغذ را داشته باشد می‌تواند همه موجودی آنرا خالی کند. بنابراین در صورت از بین‌رفتن، گم شدن یا دزدیده شدن آن تکه کاغذ، همه موجودی بیت‌کوین یا ارز دیگری که ذخیره کرده‌اید از بین خواهد رفت و به هیچ عنوان امکان بازیابی آن وجود نخواهد داشت.

کیف پول‌های کاغذی برای نگهداری طولانی‌مدت ارزهای دیجیتال مناسب هستند و اگر قصد برداشت زود به زود ارزها را دارید، بهتر است از کیف پول‌های دیگر استفاده کنید.

افرادی که روزانه نیاز به انجام تراکنش‌های بیت‌کوین یا سایر ارزهای دیجیتال دارند، کیف پول موبایل یک ابزار ضروری به نظر می‌رسد.

این نوع از کیف پول‌ها در واقع یک اپلیکیشن هستند که روی گوشی اندروید یا IOS شما نصب می‌شوند و در آنها، کلید خصوصی شما نگهداری می‌شود. در این اپلیکیشن‌ها امکان ارسال بیت‌کوین یا سایر ارزها فراهم شده و معمولا رابط کاربردی ساده‌ای نیز دارند.

با وجود سادگی در استفاده و همیشه در دسترس بودن، کیف پول‌های موبایل همواره در معرض هک شدن قرار دارند. همچنین اگر گوشی موبایل شما به هر دلیل آسیب دیده یا از دسترس شما خارج شود یا دزدیده شود، شخص دیگری می‌تواند به موجودی بیت‌کوین شما دسترسی پیدا کند.

به دلیل احتمال آسیب‌ دیدن موبایل (ضربه، سوختگی و…) پشتیبان‌گیری از کیف پول‌های موبایلی اهمیت زیادی دارد.

از جمله کیف پول‌های موبایلی که توجه کاربران زیادی را جلب کرده Trust wallet، کوینومی و اتمیک والت هستند.

کیف پول‌های تحت وب، کلید خصوصی کیف پول شما را روی سرورهای خودشان نگهداری می‌کنند. سرور همیشه آنلاین است و توسط یک شرکت یا اشخاص نگهداری و کنترل می‌شود.

سرویس‌های متنوع کیف پول تحت وب، قابلیت‌های متنوعی را دارند و برخی از آنها به کیف موبایل یا دسکتاپ نیز متصل می‌شوند.

همانند کیف پول‌های موبایل، کیف پول‌های تحت وب و آنلاین به کاربران امکان دسترسی به مبالغ ارز و انجام تراکنش را از طریق هر دستگاه متصل به اینترنت فراهم کرده‌اند.

اما در صورتی که بصورت درست پیاده‌سازی نشده باشد، ممکن است دسترسی شرکتی که سایت را اداره می‌کند به کلید خصوصی شما فراهم باشد و توانایی کنترل موجودی کیف‌ پول را داشته باشد. علاوه بر این، عملیات برخی از کیف پول‌های آنلاین برپایه برخی از صرافی‌هاست و احتمال اینکه آن صرافی بسته شود یا اینکه کلاهبردار باشد وجود دارد.

کیف پول‌های تحت وب از پایین‌ترین سطح اطمینان برخوردار هستند زیرا علاوه بر احتمال مسدودسازی حساب از سمت شرکت ارائه‌دهنده کیف پول، احتمال هک شدن نیز بسیار بیشتر از سایر کیف پول‌هاست.

بنابراین بورسینس استفاده از کیف پول‌های تحت وب مانند سایت بلاک‌چین (Blockchain.com) را توصیه نمی‌کند. به جای کیف پول‌های تحت وب، بهتر است از کیف پول‌های دسکتاپ و موبایلی استفاده شود.

کیف پول‌های دسکتاپ را می‌توان دانلود کرده و روی PC یا لپ‌تاپ نصب کنید. این نرم‌افزارها کلید خصوصی والت شما را روی هارد درایو کامپیوتر نگهداری می‌کنند.

این کیف پول‌ها از بسیاری از کیف پول‌های آنلاین و موبایل امن‌تر هستند، زیرا کلید خصوصی شما روی کامپیوتر خودتان نگهداری می‌شود و این کلید در اختیار هیچ شخص واسط یا سرور دیگری نیست.

با وجودیکه این کیف پول‌ها برای کار کردن به اینترنت وصل می‌شوند و به همین دلیل احتمال هک شدن‌شان وجود دارد، اما گزینه مطلوب برای کسانی است که قصد دارند مقادیر کم بیت‌کوین را از طریق کامپیوترشان منتقل کنند.

کیف پول دیجیتال

انواع مختلفی از والت‌های دسکتاپ موجود است، برخی از آنها روی امنیت، برخی دیگر روی ناشناس بودن و… تمرکز کرده‌اند.

در خصوص محبوب‌ترین کیف پول‌های دسکتاپ می‌توان به atomic wallet، نسخه دسکتاپ کوینومی اشاره کرد.

یک والت سخت‌افزاری (Hardware Wallet) نوعی خاص از کیف پول ارزهای دیجیتال است که کلید خصوصی را در یک دستگاه سخت‌افزاری نگهداری می‌کند.

این والت‌ها امن‌ترین و بهترین روش برای نگهداری بیت‌کوین یا سایر ارزهای دیجیتال هستند و هیچ گزارشی مبنی بر دزدیده شدن ارزها از این کیف پول‌ها ارائه نشده است. (در صورتی که این والت‌ها از جای امن و اصیل تهیه شود)

برخلاف کیف پول‌های کاغذی که باید برای انتقال وجوه آنها، باید آنرا وارد یک والت نرم‌افزاری کرد، کیف پول‌های سخت‌افزاری را می‌توان بطور امن برای انجام تراکنش‌ها به کار برد.

علاوه بر این، این والت‌ها در برابر ویروس‌های کامپیوتری مصون هستند و موجودی آنها نمی‌تواند از طریق دزدیده شدن کلید خصوصی سرقت شود.

حتی برخی از کیف پول‌های سخت‌افزاری دارای صفحه نمایش هستند و به این ترتیب امنیت بیشتری دارند، زیرا از طریق همان صفحه نمایش می‌توان برای تایید و نمایش جزییات کیف پول استفاده کرد.

بطور مثال از صفحه نمایش می‌توان برای تولید عبارت بازیابی (recovery phrase) و تایید مقدار و آدرس پرداخت استفاده نمود. بنابراین اگر روی یک والت سخت‌افزاری معتبر که توسط تولیدکننده اصلی و معتبر آن تهیه شده سرمایه‌گذاری کنید، موجودی ارز دیجیتال شما امن و مطمئن خواهد بود.

لیست کیف پول‌های سخت افزاری:

برای تهیه کیف پول‌های سخت افزاری می‌توانید با جستجوی نام آنها در گوگل، از قیمت‌ها و روش خریدشان اطلاع یابید.

ارزهای رمزنگاری شده زیادی وجود دارد و برای ارزهای شناخته شده‌تر مانند بیت‌کوین و اتریوم، کیف پول‌های زیادی ایجاد شده است.

در این صفحه هدف ما این است کیف پول‌های معتبر را با کمک شما لیست کنیم. امتیاز و تجربه شما به کیف پول‌ها به ما و سایرین کمک می‌کند سرویس‌های بهتر را بشناسیم.

در ادامه لیست کیف پول‌های شناخته‌شده برای ارزهای رمزنگاری شده (ارزهای دیجیتال) را مشاهده می‌کنید.

مهم: با وجودیکه این کیف‌ها با توجه به نظرات کاربران و بررسی بسیار انتخاب شده است، قبل از استفاده از کیف پول، خود شما مسئول تحقیق و بررسی بیشتر در خصوص امنیت آنها هستید و بورسینس مسئول از دست رفتن سرمایه شما نیست.

.

کیف پول سخت‌افزاری

کول‌والت

کیف پول تراست والت

trustwallet.com

کیف پول Coinomi

coinomi.com/

کیف پول myetherwallet.com

myetherwallet.com

کیف پول جکس

jaxx.io

کیف پول اتمیک والت

atomicwallet.io

جناب یک سوال داشتم وقتی میگیم آدرس کیف پول یعنی میشه به اون آدرس هر ارز دیجیتال رو واریز کرد؟ اگه اینطور باشه که دیگه فرقی نمیکنه اون کیف پول چه ارزهایی رو پشتیبانی می‌کنه.
سوال دوم این هست که مثلاً من توی کیف پولی بیت کویین دارم و آدرس اون رو میدم تا یک نفر بهم استلار بریزه یا هر عرض دیگه ای اونوقت این میشه یا نه؟یه جورایی سوال دوم به سوال اول ربط داره

اگه دقت کنید هر ارز کیف پول جداگانه ای داره و هر ارزی رو نمیشه به اون ادرس ارسال کرد.
اگه همه ارزها یه ادرس داشت که اصلا نیازی به ساخت و ایجاد این همه کیف پول نبود.
البته در مواقعی خاص ادرس دریافت ارزها یکسان هستن، مثلا ادرس اتریوم که میتونید کلیه توکن های روی شبکه اتریوم رو به یک ادرس ارسال کنید و برای هر توکن نیازی به ادرس جداگانه نیست.
جزییات بیشتر: فرق توکن و کوین چیست کدام کیف پول برای شما مناسب است

با عرض سلام.من چند روز پیش از یکی از صرافی های داخل یه مقدار استلار خریدم.ولی فراموش کردم تگ آدرس استلار بایننسم رو بدم.اونا هم ارسال کردن ولی به کیف پولم منتقل نشده.حالا هم هر چی پیگیری میکنم به نتیجه ای نمیرسم. به من گفتن تو قسمت ساپورت بایننس درخواست بده ولی اون قسمتش یه مدته غیرفعاله..باید چیکار کنم؟ ممنون

سلام، فقط باید از طریق بایننس پیگیری کنید، راه دیگه ای نیست.

ببخشید من متوجه تگ آدرس نشدم برای انتقال مگه آدرس والت کافی نیست مگه?
دیگه تگ آدرس چیه

برای ارسال استلار به صرافی ها و بعضی کیف پول ها، وارد کردن stellar memo که بعضی ها بهش تگ میگن لازمه.
این اطلاعات رو باید از کیف پول مقصد بردارید.
stellar memo در کیف پول مقصد به همراه ادرس نشون داده میشه.

سلام میشه بگین از کجا استلار خریدین؟
….

برای خرید استلار چندتا راه هست:
1- بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال رو به استلار تبدیل کنید >>> راهنمای تبدیل ارزها
2- بطور مستقیم از سایتهای ایرانی استلار بخرید >>> یه سایت پیشنهادی برای خرید ارز دیجیتال با ریال

سلام خسته نباشید من از کیف پول lumi wallet استفاده میکنم نمیدونم که معتبر هست یا نه و این که چطور میتونم تویک استخر عضو شم و بیت کویین استخراج کنم لطفا راهنمایی کنید

سلام، lumi wallet رتبه بدی نداره و به نظر معتبر میاد
در مورد استخراج بیت کوین:استخراج بیت کوین چگونه انجام می‌شود؟بهترین سخت‌افزارهای استخراج بیت کوین

مهندس برخی از سایت ها پرداختی شون به صورت پیپال و.. هستش…سوالم اینه با توجه به محدودیت ها و تحریم ها سایت exchange…یا والتی وجود داره تا بشه راحت تبدیل کرد..و نیازی به دردسرها و ریسک های عضویت،تحریم،فیلترینگ و دیگر هزینه های جانبی نباشه؟؟؟

با سپاس

بستگی داره چه ارزی رو بخواید به چه ارز دیگه ای تبدیل کنید
بعضی از صرافی های غیرمتمرکز هستند مثلا idex.market که فقط برخی توکن های شبکه اتریوم در اون معامله میشه و به دلیل غیرمتمرکز بودنشون ریسک کمتری دارن.
فیلترشدن هم دست من و شما نیست.
اگه قصد معامله ندارید و مثلا فقط میخواید چندبار ارزها رو به هم تبدیل کنید، سایت changelly بهترین گزینه است چون وجهی در خود صرافی باقی نمیمونهراهنمای سایت changelly رو اینجا بخونید

تشکر مهندس، پیشنهاد اول متاسفانه به ایران سرویس نمی ده..دومی هم که اکسنچج ارزهای دیجیتاله..منظورم مشخصا دلارها و سرویس های پرداخت الکترونیک مثل paypal, western union و… هستش..سوالم اینه آیا سایتی وجود داره..که درامدهای حاصل شده این متدهای پرداخت را به بیت کوین و.. تبدیل کنه؟
و نیازی به تهیه ی کردیت کارت ، مستر و… نباشه؟؟

با سپاس

برای idex.market اگه با vpn واردش بشید فکر نمیکنم مشکلی به وجود بیاد، چون خودم دارم استفاده میکنم.
برای تبدیل این درآمدها به بیت کوین راهی سراغ ندارم
مگر اینکه از سایتهایی مثل payment24 اکانت پی پال تهیه کنید که اون هم در کل ریسکش بالاست.

ممنون بابت پاسخگویی بدون چشم داشت.
من تصمیم داشتم کیف پول jaxx رو انتخاب کنم ولی گویا ارز مونرو و استرلا رو پشتیبانی نمیکنه آیا کیف معتبری میشناسین که این دو ارز رو پشتیبانی کنه؟ البته دسکتاپ یا موبایل باشه.
در ضمن مناسب هست آیا هر ارز رو در کیف پول جداگانه نگهداری کرد؟

والت atomicwallet.io هر دو ارز رو پشتیبانی میکنه و رتبه مناسبی هم داره.
در حال حاضر نرم افزار ویندوزش هست، اپ موبایل قراره منتشر بشه.

باسلام خدمت آقای جهاندیده چندتا سوال داشتم:
در کیف پول موبایلی coinomi اگه کسی seed و password رو نداشته باشه آیا میتونه به ارزها دسترسی داشته باشه؟ و اگر با گوشی وارد سایتهایی که امکان هک وجود دارد بشویم و یا برروی لینکهایی که خطر هک شدن دارد کلیک کنیم با وجود این لایه های امنیتی آیا بازهم امکان هک شدن وجود دارد؟ و اینکه coinomi امکان دارد ایرانی ها رو تحریم کنه؟ باتشکر

سلام، همیشه احتمال این وجود داره با کلیک روی لینکهای ناشناخته کیف پول شما در معرض خطر هک شدن قرار بگیره
چون ممکنه یه لینک شمارو به سمت نصب یه اپ هدایت کنه که هدفش هک کردن گوشی شماست.
اما بطور کلی این کیف پول ها امنیت نسبتا خوبی دارن و اگه کار اشتباهی از سمت کاربر انجام نشه احتمال هک شدنشون خیلی پایینه.
احتمال تحریم شدن همیشه هست ولی اگه پشتیبان تهیه کنید بعیده نتونید موجودی رو خارج کنید

ببخشید اینکه که گفتید”اگه پشتیبان تهیه کنید بعیده نتونید موجودی رو خارج کنید” این پیشتیبان چی هست و چطور باید تهیه کنم؟!

پشتیبان گیری، یعنی از کلید خصوصی یا Seed کیف پول خروجی بگیرید. در کیف پول های مختلف این روند فرق میکنه .
اگه در منوها بگردید گزینه ای به نام backup یا export private key یا export keys یا show recovery phrase میتونید ببینید.

سلام ببخشید اینجا سوال میپرسم الان مثلاً من می‌خوام استلار استخراج کنم باید با کدوم نرم افزار اقدام کنم و توی هر کیف پولی میشه ریخت با مخصوص داره.
اگه کلا بگین برای استخراج هر ارز آیا به جای منبع هست که نرم افزارهاشو گذاشته باشه؟

سلام، استلار که قابل استخراج نیست
برای هر ارزی اول باید ببینید میشه استخراجش کرد یا نه
اگه قابل استخراج بود میتونید سرچ کنید
مثلا monero miner
یا ethereum miner

سلام.من یه مقدار ارز ریپل تو کیف پول کاغذی دارم.موجودیمو نشون میده اما 20 واحد کمتر قابل برداشته.علتش چیه؟دیگه اون 20 تا ریپل رو نمیتونم برداشت کنم؟و اینکه با چه برنامه ای میشه اون رو به کیف پول آنلاین منتقل کرد؟

سلام، 20 ریپل برای فعالسازی والت نیازه و قابل برداشت نیست
با اپلیکیشن هایی که قابلیت ایمپورت کلید خصوصی کیف پول رو دارن، مثلا toastwallet.com میتونید موجودی ریپل رو ایمپورت کنید

سلام .تعداد زیادی ریپل توی کیف پول کاغذی ریختم و فقط کلید خصوصی و کلید عمومی رو دارم متاسفانه کد QR کیف پولم رو ندارم .چطوری میتونم ریپل هام رو از کیف پول کاغذی به کیف پول آنلاین منتقل کنم؟ خیلی ممنون

منظور از کد Qr همون کلید خصوصی شماست که تبدیل به Qr code شده:Qr code چیست؟
مهم اینه کلید خصوصی رو وارد والت کنید، چه با اسکن qr code باشه و چه بصورت دستی

سلام
کیف پول ها از نظر اکسچج باهم تفاوت دارن؟
چه از نظر کارمزد چه از نظر پشتیبانی از انواع ارزها
الان میخام کیف پول my ether wallet بسازم اگه بخام اتریوم رو تبدیل به یک عرض دیگه بکنم
داخل کیف پول میتونم انجام بدم یا ..؟
کارمزدش چه مقداره متلا 2 اتریوم رو تبدیل کنم به دش؟
کارمزد بر اساس نوع کیف پوله یا بر اساس شبکه

سلام
در سایت myetherwallet با کلیک روی گزینه swap میتونید برخی از ارزها رو به هم تبدیل کنید
کارمزد براساس ارزها متفاوته و خود شما باید بررسی کنید
معمولا کارمزد پایینه.

درود بر شما .میخواستم نظرتون رو درباره ی پلاگین یا مرورگرcryptotab بدونم که با گرفتن زیر مجموعه و استفاده از cpu بیت کوین استخراج میکنه.ایا مورد مشکوکی تو این نحوه ی استخراج هست یا خیر؟

کریپتوتب پرداختش با بیت کوین هست ولی بیت کوین استخراج نمیشه
در واقع ارزهایی که استخراجشون راحتتره مثلا مونرو استخراج میشه ولی همونطور که گفتم پرداختی رو با بیتکوین انجام میده

سلام. خسته نباشید.برای انتقال ریپل از کیف پول کاغذی باید از چه اپلیکیشنی استفاده کنم؟ ممنون

سلام.با اپلیکیشن coinomi چطور میشه اتریوم رو از کیف پول کاغذی به کیف پول آنلاین منتقل کرد؟ممنون

سلام، میتونید علامت qr code رو در بالای اپ بزنید
و qr code کیف پول رو اسکن کنید

سلام الان با توجه به اینکه cryptopia دیگه از والت الکترونیوم پشتیبانی نمیکنه با کدکم صرافی میشه ترید کرد این ارز رو . ایا پیشنهادی دارین تا من استفاده کنم

سلام، الان etn داره روی cryptopia معامله میشه و مشکلی نداره
میتونید از kucoin هم استفاده کنید

ممنون مهندس جان شرمنده یه سوال دیگه اینکه تو کیف پول coinomi چطوری ایدی رو پیداکنمض

منظور شما از آی دی رو متوجه نشدم
در کیف پول coinomi آی دی یا نام کاربری وجود نداره

سلام مهندس جان تو ویژگی بعضی از کیف پول ها نوشتید که پشتیبانی از توکن ها ی erc20 یعنی چی متوجه نشدم اینجاش رو تشکر ازشما

سلام، منظور توکن هایی هستن که روی شبکه اتریوم ساخته میشن مثل توکن kwatt یا DigixDAO
تعداد این توکن‌ها هم خیلی زیاده

طبق گفتتون امن ترین کیف پول یکیش دسکتابه حالا یه سوال ما ارزمون رو توی کیف پول دسکتاب ذخیره کردیم و بک اپ گرفتیم احیانا اگه اون نرم افزار کلا جمع کرد به دلایلی کلا شرکتش تعطیل کرد تکلیف چیه؟ منظوز از بک اپ چیه یه فایل میده از ارز؟ لطفا یه اطلاعات کامل بدین شاید روشن نشد.

نقش بک آپ یا پشتیبان همینه که اگه نرم افزار به هردلیل باز نشد یا سیستم شما خراب شد یا هارد سوخت و یا… بتونید از این اطلاعات برای بازیابی موجودی ارز در یه کیف پول دیگه استفاده کنید.
بک آپ ممکنه فایل باشه یا یه کلید خصوصی که به شکل کاراکترهای تصادفی هستن یا mnemonic phrase

اونوقت ابن بک اپ که به صورت فایل یا کلید خثوصی هست باید نرم افزار یا کیف پول دیگه اون رو پشتیبانی کنه؟ منظورم اینه که باید نرم افزار مقابل باید فرمت اون یاپورت کنه یا این فایل پشتیبان رو همه کیف پول های دیگه میشناسن یا باید بگریم اونی که این فایل یا کلید رو میشناسه پیدا کنیم؟

فرمت خاصی نداره که کیف پول دیگه ای پشتیبان نکنه
اکثر والت ها امکان بازیابی موجودی با mnemonic phrase که از والت برداشتید یا ایمپورت کلید خصوصی رو دارن

سلام، من یه مشکل برای ساخت ولت بلاکچین دارم
وقتیکه ایمیل و پسوورد میزنم برای ساخت ولت به من پیام wallet could not be created رو میده ، دلیل چیه؟

سلام
احتمالا به دلیل فیلترشدنش هست
میتونید از سایر والتها استفاده کنید:https://www.bourseiness.com/category/bitcoin/wallets

سلام چون فیلتر شده مشکلی که ایجاد نمیکنه که؟؟
میشه به جاش از فیلترشکن استفاده کرد کارمون هم باهاش انجام بدیدم؟؟؟

سلام، نه بعیده مشکلی ایجاد بشه
آره میشه از ثیلترشکن استفاده کرد

آره منم همین مشکل دارم…به سایتش ایمیل زدم…یسری توصیه کرد..فایده نداشت….مشکل کماکان به قوت خودش باقیه….

یه سوول برام پیش اومد
اگه به طور مثال یه کیف پول در گوشی داشته باشیم میتونیم با یه کیف پول دسکتاپ به همون حساب دسترسی داشته باشیم ؟

سلام، بله اگه کلید خصوصی رو از والت موبایلی بگیرید و در والت دسکتاپ import کنید امکانش هست

سلام مجدد
دو تا سوال داشتم.
1- هزینه ارسال بیت کوین یا ارزهای دیگه چه درصدی از اون مبلغ ارسالی هست؟
2-هزینه تبدیل ارزها به یکدیگر حدودا چه درصدی از مبلغ تبدیل شده هست؟
ممنون

سلام، در مورد کارمزد تراکنش این مطلب رو ببینید:https://www.bourseiness.com/34766/bitcoin-transactions
در مورد هزینه تبدیل، بستگی داره با چه روشی تبدیل کنید
صرافی changelly کارمزد خیلی پایینی داره، راهنما:https://www.bourseiness.com/33142/cryptocurrencies-exchange

سلام من کیف پول جکس استفاده میکنم چند باز اتفاق افتاده که آدرس کیف پولم تو ارزهای مختلف خودکار عوض شده، اگه من بخام تو استخراج ابری باشم و آدرس کیف پولم عوض بشه چه اتفاقی میوفته???

سلام، همه آدرس های قبلی که از والت گرفتید معتبر هستن، بنابراین جای نگرانی نیست

سلام داخل کیف پول بلاک‌چین چجوری میشه بیت کوین کش تبدیلش کنم به بیت کوین؟؟؟
آیا این امکان داره؟؟

سلام، آره
از منوی exchange تبدیل کنید

سلام،خدا قوت
خواستم بدونم هر ارز رو داخل كيف پولي ك سايت خود ارز معرفي ميكنه نگهداري كنيم بهتره يا كيف پولهاي ديگه يا صرافي هاي معتبر

سلام، طبیعتا کیف پولی که سایت رسمی ارز معرفی میکنه معتبره
اما غیر از اون، والتهای معتبر دیگه هستن که چندین ارز رو پشتیبانی میکنن
نمونه:https://www.bourseiness.com/35178/jaxxhttps://www.bourseiness.com/36079/jaxx-chrome-extension

با سلام و خسته نباشید
میخواستم بدونم در مبادلاتی که از طریق سایت localbitcoins.net انجام میشه چجوری طرفین مبادله رو انجام میدن ؟بدون ترس از اینکه طرف مقابل واریز خودش رو انجام نده.

سلام وقت بخیر

معاملات در این سایت از طریق اقداماتی که انجام گرفته با سهولت و اطمینان انجام می‌شود.

فرایند معامله به این صورت است:

1 – فروشنده بیت‌کوین آگهی‌های خرید بیت‌کوین را بررسی می‌کند و با توجه به شرایط خریدار، همانند حداقل و حداکثر معامله، میزان اعتبار کاربر، تعداد و حجم معاملات گذشته، یکی از خریداران بیت‌کوین را انتخاب می‌نماید.
2 – با کلیک روی دکمه Sell در روبروی آگهی موردنظر، وارد صفحه معامله شده و معادل ریالی یا مقدار بیت‌کوین موردنظر برای فروش را وارد کرده و معامله را آغاز می‌کند. با اینکار موجودی بیت‌کوین از حساب فروشنده کسر می‌شود و به حالت سپرده در می‌آید (escrow)
3 – فروشنده بیت‌کوین از طریق پنجره چت، مشخصات کارت بانکی یا حساب را به خریدار بیت‌کوین می‌فرستد و خریدار پس از واریز مبلغ، مشخصات واریز را به فروشنده بیت‌کوین ارائه می‌دهد.
4 – فروشنده بیت‌کوین با بررسی حساب بانکی خود و اطمینان از دریافت پول، با کلیک روی release bitcoin، بیت‌کوین را برای خریدار آزاد می‌کند تا در حساب خریدار اضافه شود.

در صورتی که شخص با کاربر معتبری که احراز هویت انجام داده و دارای سابقه معاملات بالاست وارد معامله شود، می‌تواند اطمینان حاصل کند که مشکلی به وجود نخواهد آمد. اما در صورت بروز مشکل، می‌توان برای معامله موردنظر درخواست Dispute را صادر کرد تا پشتیبانی سایت به اختلاف موردنظر رسیدگی کند.

اطلاعات بیشتر: نحوه خرید و فروش بیت کوین در localbitcoins

فرض کنیم فروشنده پولش رو دریافت کرد ولی release bitcoin رو نزد و تایید نکرد که پولی دریافت کرده اونوقت چه؟

در اینجا بخش نظرات و خود مطلب توضیح دادیم:https://www.bourseiness.com/32686/make-money-bitcoin

سلام
بایننس ایرانیارو دیگه وریفای نمیکنه بلاک چین برای بایننس هست
الان تکلیف ما چیه؟ ارزی که تو بلاک چین داریم از دست میره؟
سوال بعدی اینکه بلاک چین حداقل چه مقدار بیت کوین رو انتقال میده؟

سلام، اگه منظور شما سایت blockchain.com هست، نه این سایت متعلق به بایننس نیست.
شما در هر جایی که والت میسازید اگه از کلید خصوصی و عبارت بازیابی (mnemonic phrase) پشتیبان بگیرید میتونید در صورتی که به هر دلیل والت از دسترس خارج شد این اطلاعات رو در والت دیگه ای وارد کنید و موجودی رو در والت جدید داشته باشید
با این حال، در بایننس و بطور کلی صرافی ها و پلتفرم های معاملاتی متمرکز، کلید خصوصی و عبارت بازیابی (mnemonic phrase) قابل پشتیبان‌گیری نیست
بنابراین ریسک نگهداری ارزها در این صرافی ها بالاتره و نگهداری در کیف پول شخصی که قابلیت پشتیبان‌گیری رو داره امنیت بیشتری داره
تا جایی که میدونم حداقلی برای ارسال در کیف پول blockchain.com وجود نداره و تا زمانی که به اندازه کارمزد تراکنش در کیف پول موجودی باشه، امکان ارسال مابقی موجودی رو خواهید داشت

آقای جهاندیده سلام خسته نباشید
لطف می کنید مطلبی چیزی در مورد انت ماینرهای ASIC و کلا مزایا و معایب و قیمت او بقیه جزئیات و اینکه سایت معتبر برای خرید تهیه کنید؟
ممنون میشم

سلام، وقت بخیر
در مورد ASIC قبلا مختصر توضیحی داده شده:https://www.bourseiness.com/33776/bitcoin-mining-asic

سلام من دارم تو freebitcoin ساتوشی جمع میکم بعضی وقتا این هشدارو میده Someone has already played from this IP in the last hour. You need to wait for 30 minutes before playing the FREE BTC game again چیه مشکلش؟

سلام، سوال شما ارتباطی با این مطلب نداره
وقتی از یک وی پی ان اشتراکی استفاده میکنید گاهی اوقات چنین اروری نشون داده میشه

سلام ووقت بخیر میشه راهنمایی بفرمایید کیف پول مناسب برای سایکون چیه؟ و اینکه سرمایه گذاری روی سایکون در آینده میتونه مفید باشه؟

سلام، اسم ارز رو انگلیسی بنویسید.

سلام.من میخوام ارزهامو از بایننس به کیف پول دیگه ای منتقل کنم.قبلا sms اون رو فعال نکردم.الان هم که میخوام منتقل کنم.نمیشه.google authenticator رو خود بایننس معرفی کرده.که با اون هم نمیشه کار کرد؟ باید چیکار کنم؟ممنون

سلام، پس از درخواست برداشت ارز از بایننس، یه ایمیل تایید برای شما ارسال میشه که باید روی لینک درون ایمیل کلیک کنید
اگه google authenticator رو فعال نکردید پس نیازی هم به وارد کردنش نیست

سلام و خسته نباشید
لطفا راهنمایی بفرمایید برای ریپل چه والتی مناسبتره؟
و اینکه آیا ریپل برای سرمایه گذاری ارز مناسبی هست؟

سلام وقت بخیر
همه چیز رو در مورد ریپل اینجا توضیح دادیم:https://www.bourseiness.com/33221/whats-ripple

سلام خسته نباشید. یه سوال داشتم.من وقتی میخوام ریپل یا ترون رو از کیف پولم به یه کیف پول کاغذی منتقل کنم ازم تگ میخواد.تگ آدرس خودم رو باید وارد کنم؟ چون آدرس کیف پول کاغذی ریپل یا ترونم تگ نداره.باید چیکار کنم؟ممنون

سلام وقت بخیر
برای ارسال ریپل به کیف پول کاغذی، درج تگ لازم نیست.

سلام برای نگه داری بیت کویین سایت بایننس خوبه یا بلاکچین تا بشه بعدا فروخت؟

سلام، برای نگهداری طولانی مدت بیت کوین و بقیه ارزها، کیف پول شخصی مناسبتره
معرفی کیف پول ها: https://www.bourseiness.com/category/bitcoin/wallets
سایتهایی مثل بایننس و پلتفرم های معاملاتی دیگه برای زمانی مناسبه که شما بخواید بطور مرتب خرید و فروش (ترید) کنید

منظورتون همون کیف پول دسکتاپه؟اگه اینجوریه به صورت فایل ذخیره میشه؟ به نظرتون اگه مشکلی برای هارد پیش اومد دیگه نمیشه اون فایل رو نجات داد؟

بله کیف پول هایی که اجازه پشتیبان گرفتن از کلید خصوصی و عبارت بازیابی رو میدن.
اگه پشتیبان گرفته بشه از بابت حذف شدن فایل ها در هارد نگرانی نخواهید داشت.
نمونه کیف پولی که قابلیت پشتیبان‌گیری رو داره:https://www.bourseiness.com/36079/jaxx-chrome-extension

ببخشید که این همه سوال میپرسم من اگه بخوام بیت کویین رو داخل کیف پول بلاکچین یا بایننس نگه داری کنم ایرادی نداره؟ مقدار اونقدرا نیست.

توصیه ها رو در مورد والت ها نوشتیم، والت های تحت وب امنیت کمتری نسبت به بقیه دارن.

سلام
برای استعلام موجودی پول والت کاغذی راهی جز import هست؟

آقای جهاندیده سلام و عرض ادب
من برای فعالیت در زمینه ارزهای دیجیتالی تحقیقات زیادی انجام دادم و منطقی ترین پاسخ ها رو تو همین سایت و از شخص شما دیدم و خوندم
خواستم بدونم امکان این وجود داره که بطور حضوری باهاتون ارتباط برقرار کرده و از مشاوره شما استفاده کنم؟

سلام وقت بخیر
پاسخ به ایمیل شما ارسال شد

با عرض سلام و احترام
به نظر شما کیف پول کاغذی یا کیف پول لدجر نانو کدامیک امنتر و برای نگهداری دراز مدت مطمین تره؟ با تشکر

سلام وقت بخیر
کیف پول سخت افزاری امنیت بالاتری داره
ریسک از بین رفتن و یا گم شدن یه تکه کاغذ بیشتره

با سلام
فرض کنید من کیف کاغذی ساختم . برای پر کردنش باید اونو import کنم . برای اینکار و سایت بلاک چین کلید خصوصی‌ رو از ما میخاد. آیا این درخواست امنیت رو کاهش نمیده.

از طرفی اگر بخایم بدونیم واریز به کیف کاغذی انجام شده یا نه باید باز هم اونو ایمپورت کنیم و کلید خصوصی رو وارد کنیم . این کار نا امن نیس؟

سلام دوست عزیز
شما همه چیز رو اشتباه متوجه شدید
برای ارسال مقداری بیت کوین از یه کیف پول به یک کیف پول کاغذی، معمولا نیازی نیست کلید خصوصی کیف پول کاغذی رو جایی Import کنید (مگر اینکه کیف پول ارسال کننده هم کاغذی باشه)
اگر شما یا کسی بخواد به کیف پول کاغذی مقداری ارز ارسال کنه، کافی آدرس کیف پول بهش داده بشه
Import کیف پول کاغذی به معنای اینه که موجودی کیف پول کاغذی رو به یه اپلیکیشن یا والت آنلاین وارد کنید تا بتونید اون رو جابجا کنید

با سلام . میدونم سوال تکراریه ولی به نظرم خیلی مهمه
میخام بدونم چه کیفی برای بیت کوین ایجاد کنیم که بخاطر تحریم یهو بلوکه نشه
یه سوال شخصی دارم . ۱۵۰۰واحد پرفکت مانی دارم میخام تبدیل کنم . به نظرتون در پنج سال اینده اتریوم و بیت کوین چجوریه. محدود بودن بیت کوین به نظرم ارزششو بالا میبره ولی نامحدوذیت اتریوم تورم زا هست . اتریوم مثل بانک مرکزی میمونه هر وقت کم بیاره سکه میریزه تو بازار. البته نظر منه. ممنون

سلام، شما وقتی عبارت بازیابی یا کلید خصوصی رو داشته باشید مهم نیست کیف پول فیلتر بشه
میتونید اون رو در یک والت دیگه import کنید
در مورد کوین ها نظری ندارم

1.سلام من تازه با این بیت کوین اشنا شدم ایاcryptobrowse اصلا استخراج به صرفه ایی هست با cpuسیستم ومجموعه گیری
2.سرمایه گذاری واشنایی با این سیستم ودرامد زایی چطور هست چون الان بعد از14 سال سابقه از کاربعلت شرایط اقتصادی بیکار شدیم ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام، استخراج با کامپیوتر شخصی سودی نداره
مگر اینکه با زیرمجموعه گیری به درامدی بشه رسید

اقا دست شما درد نکنه که با حوصله جواب نظرات رو میدین. من تازه اشنا شدم میخواستم اگه کیف پول دسکتاپ بسازم رو یه لپ تاپی یا اگه آپ موبایلی باشه اگه لپ تاپ یا موبایل گم بشه یا هر اتفاقی بازم میشه به کیف پول دسترسی پیدا کرد یا نه ؟

اگه از والت پشتیبان گرفته باشید آره میشه موجودی رو روی یه والت دیگه جای دیگه بازیابی کرد

سلام توی بلاک چین چطور میشه آدرس بیت کوئین رو پیدا کرد من فقط آدرس wallet رو پیدا کردم که هر 10 دقیقه عوض میشه

سلام، منظور از آدرس بیت کوین، همون آدرس والت هست و تفاوتی نداره
عوض شدن آدرس یه ویژگی امنیتی هست تا افراد از یه ادرس برای همه جا استفاده نکنن

سلام ، چطور میشه یه آدرس بیت کوین بلاک چین ثابت داشت؟
تغییر کردنش مشکل ایجاد میکنه برای من و وقت گیره متاسفانه

دیدم که سایت های خرید و فروش آدرس حسابشون ثابته ، چطوریه؟

سلام وقت بخیر
بعضی کیف پول ها آدرس بیت کوین رو با هر بار درخواست تغییر میدن
این کار مشکلی ایجاد نمیکنه و فقط برای امنیت بیشتره
همه آدرس های قبلی معتبر هستن

با سلام و درود
ممنون از پاسخگوییتون ،ببخشید قربان سایت exchanging فیلتر شده حالا واسه شارژ کردن حساب وبمانیمون از کدوم صرافی استفاده کنیم بهتره

سلام، میتونید از payment24.ir استفاده کنید

سلام دوست عزیز خسته نباشید
دوست گرامی ی سوال داشتم میخوام تو سایت بلاک چین کیف پول بسازم این ارور رو میده Wallet could not be created هر کاری هم میکنم نمیشه
ممنون میشم راهنماییم کنید.
باتشکر فراوان

سلام، وقت بخیر
احتمالا باید با چیلترشکن وصل بشید

ممنون از راهنماییتون دوست عزیز مشکلم حل شد

با درود و تشکر
ایا لوکال بیت کوین هم کلید خصوصی دارد یا فقط مخصوص اپلیکیشن ها بوده و بجاش از همون ورود دو مرحله ای باید استفاده کرد!؟

سلام، لوکال بیت کوینز کلید خصوصی رو به کاربر نمیده.
ورود دو مرحله ای برای افزایش امنیت حساب هست

سلام. خسته نباشی . من کیف پول بلک چین دارم آیا میتونم از کیف پولم به حساب پرفکت مانیم بریزم ؟ و سوال اصلیم اینه وب مانی با بلوک چین چه فرقی میکنه ؟ وب مانی نمیتونه کیف پول باشه برا بت کویین و این سایت ها که ارز میفروشن ؟

سلام، وب مانی یه سیستم مالی کاملا جداست
وب مانی یه سیستم پولی آنلاینه و بیت کوین یه ارز رمزنگاری شده
بنابراین هیچ ربطی به هم ندارن
به همین خاطر تبدیل بیت کوین به وب مانی یا بالعکس، مثل سایر ارزها باید در صرافی ها انجام بشه
میتونید از طریق سایت localbitcoins کار تبدیل رو انجام بدید:راهنمای سایت localbitcoins

سلام خسته نباشید
آیا امکانش هست که شخص دیگری برای ما ارز دیجیتال بفرسته مثلا من کالایی میفروشم به جای پول، ارز دیجیتال ازش دریافت کنم مثل شماره کارت که بهشون میدیم برامون پول میریزن

سلام
بله امکانش هست
اما باید شخص طرف معامله شما با این ارزها آشنایی داشته باشه که الان متاسفانه افراد کمی با این ارزها آشنایی دارن

سلام می خواستم بدونم بهترین کیف پول چیه؟

سلام جناب جهاندیده
من تازه کارم.با توجه به وضعیت و زمزمه به رسمیت شناختن ارز دیجیتالی توسط دولت.میخوام اتریوم بخرم.
1-به نظر شما خوبه؟
2-کیف پول سخت افزاری چی؟و از کجا خریداری کنم؟

سلام وقت بخیر
1- من پیشنهادی ندارم
2 – کیف پول سخت افزاری همونطور که توضیح دادیم از امن ترین والت ها هستن. فروشنده خاصی نمیشناسم.

خدا وکیلی الحق و الانصاف دمت گرم خیلی هم دمت گرم که به همه احترام میذاری و به سوالاتشان جواب میدی

خسته نباشی مرد

سلامت باشی 🙂

سلام اقاي جهان ديده عزيز بنده واقعا نميدونم كدوم كيف پول رو انتخاب كنم…البته ميخوام مجموعي از ارز ها رو داشته باشم..لطفا راهنمايي كنيد كدوم كيف پول بهتره…البته من همه نظرات و راهنمايي هاي شما رو مطالعه كردم..لطفا واضح و مشخص تر بفرماييد چطوري و كدوم كيف پول رو انتخاب كنيم..باتششكر از وقتي و محبتي ك براي بچه ها ميزاريد.

سلام دوست عزیز
من فکر نمیکنم انتخاب خیلی سخت باشه
چون هرکس با توجه به کاربرد و استفاده ای که از کیف پول و ارز دیجیتال میکنه باید کیف پول مناسب رو انتخاب کنه
شاید یکی تریدره و مرتب باید مبالغ رو جابجا کنه، بنابراین کیف پول کاغذی براش مناسب نباشه
و شاید یک نفر دیگه میخواد مبلغی ارز بخره و هر از یک ماه مثلا میخواد ازش برداشت کنه، شاید اپ موبایلی و نرم افزار دسکتاپ براش مناسب باشه
برای انتخاب والت این مطالب هم کمک میکنه:https://www.bourseiness.com/category/bitcoin/wallets

سلام وقتتون بخیر من ی مدت کوتاهه تو ربات تلگرامcrypto farmer فعالیت دارم خواستم ببینم واقعی هستش یا نه؟

سلام، شناختی ندارم دوست عزیز

سلام من از طریق سایت https://minergate.com وارد عرصه ارز دیجیتال شدم آیا مورد تایید شما هست؟
و اینکه کدوم یک از کیف پول ها میتونه با این سایت ارتباط داشته باشه؟
ببخشید من تازه واردم سردر نمیارم از این موارد

سلام، اطلاعات بیشتر درباره ماینرگیت در این مطلب و بخش نظراتش هست:https://www.bourseiness.com/33051/cryptocurrency-mining

سلام جناب جهان دیده خداقوت
یک پیشنهاد دارم و اون اینکه لطفا برای سایت تون فروم یا چت روم درست کنید که کاربران سایت باهم بتوانند تبادل نظر داشته باشند و همین که قدری از زحمت شما برای پاسخ دهی و تکرار مکررات کاسته می شه.
سپاس از شما

سلام، وقت بخیر
درست میفرمایید، خیلی ها حتی زحمت خوندن کامل مطلب رو به خودشون نمیدن
در مورد گروه یا فروم، متاسفانه اغلب کاربران گروه تلگرام، فروم یا چت روم رو پر از تبلیغات و لینک زیرمجموعه گیری میکنن
حتی در همین بخش نظرات هم روزانه دهها تبلیغ ارسال میشه که تایید نمیشن
تجربه فروم رو هم داشتیم و اونجا قضیه بدتره چون هرکس از راه میرسه بدون جستجوی تاپیک، میخواد تاپیک جدید ایجاد کنه و بی نظمی زیادی ایجاد میشه
کار وقت گیری هست، به همین خاطر از خیر فروم و چت روم و گروه تلگرام گذشتیم

سلام.برای انتقال ارز ورج از کیف پول کاغذی به کیف پول آنلاین راهی هست؟ ممنون

سلام، برای انتقال ارز از کیف پول کاغذی باید کلید خصوصی یا عبارت بازیابی رو در کیف پول هایی مثل coinomi وارد کنید (از طریق اسکن Qr code یا تایپ دستی)

سلام و وقت بخیر!
ممنون بابت پاسخ های روشن و با حوصله تون به سوالات دوستان! سوالم در مورد بلاک چین هستش ، اینکه برای اونهایی که تو ایران هستند امکان دریافت پیامک از بلاک چین وجود نداره ، و این امر باعث میشه نتونیم تو بلاک چین وریفای آیدنتی رو پاس کنیم ، آیا این اتفاق باعث میشه ارسال یا دریافت بیتکوین به مشکل بخوره؟ وریفای شدن اکانت و شماره تلفن همراه از شروط لازم ارسال و دریافت تو والت بلاک چینه !!! ؟؟ منتظر پاسخ تون هستم

سلام وقت شما بخیر
من ندیدم سایت blockchain.com نیاز به وریفای و احراز هویت داشته باشه
و برای فعالسازی ورود دو مرحله ای هم میشه از google authenticator استفاده کرد و الزامی به استفاده از پیامک نیست

سلام خسته نباشید.برای انتقال اتریوم موجود در کیف پول کاغذی به کیف پول آنلاین مثل coinpayments باید وارد چه سایتی شد؟ممنون

سلام وقت بخیر
اول باید اتریوم موجود در کیف پول کاغذی رو به یه والت آنلاین یا موبایلی import کنید
بعد از طریق اون والت میتونید به هر جا که مایل بودید اتریوم رو بفرستید
من ندیدم کوین پیمنت گزینه ای برای ایمپورت داشته باشه
ولی اپ coinomi این گزینه رو داره

سلام ممنون از مقاله ی خوبتون
نظتون درباره ی کیف پول Guarda Wallet چی هست؟ قابل اعتماد هست؟ و کامزدهاش منصفانه است؟ سپاس

سلام، به نظر نمیاد چندان والت پرطرفداری باشه
این همه والت معتبرتر هست

سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم تو چه سایتی کیف پول بسازم که بعدا بتونم بیت کوین هام رو بصورت ریالی بفروشم؟؟ و هم امن باشه کلا سایتی وجود داره که بشه معاملاتی انجام داد که بتونم بیتکوین رو به تومن تبدیل کنم و به حسابم ریخته بشه خیلی ممنون میشم اگه زود جواب بدین

سلام وقت بخیر
میتونید از سایت localbitcoins برای اینکار استفاده کنید:روش خرید و فروش بیت کوین در localbitcoinsروش ارسال آگهی خرید یا فروش در localbitcoins

سلام
آقای جهاندیده توی والت های وبی کدوم رو پیشنهاد میدید که هم کارکردن باهاش راحت باشه و هم بهترین باشه؟
واسه خرید بیت کدوم سایت برای ما ایرانی ها معتبر تره؟
و سوال بعدی اینه که کمترین مقداری که میشه باهاش بیت خرید چند دلاره؟
میشه به عنوان یک قلک ازش استفاده کرد که هر وقت یه پولی دستمون میاد بیت بخریم یا حتما باید دقیقا یک بیت یا بیشتر باشه؟

سلام دوست عزیز
والت هایی که در همین صفحه میبینید رو به همین خاطر پیشنهاد کردیم که بدونید کدوم والت بهتره.
برای خرید بیت کوین این راهنما رو بخونید:https://www.bourseiness.com/32666/localbitcoins
کمترین مقداری که میشه بیت کوین خرید بستگی به فروشنده بیت کوین داره. بعضی ها حتی به اندازه 100 هزار تومن هم بیت کوین میفروشن و نیازی نیست حتما 1 بیت کوین خریداری بشه.
باید شرایط و حداقل مبلغ خرید از فروشنده ها رو در سایتی که معرفی کردیم ببینید:localbitcoins

سلام ببخشید من موفق به ثبت نام در coinpot نمی شم….مشکل از چیه؟http://uupload.ir/files/k94_capture.png

و منظور از این گزینه چیه ؟http://uupload.ir/files/seic_capture2.png

سلام، ارور اولی نشون دهنده اینه که شما قصد داشتید وارد حساب کاربری بشید ولی مشخصات شما درست نبوده
ارور دوم هم مربوط به ورود کردن رمز برای دو مرحله ای هست
اگه ورود دو مرحله ای (2FA) رو فعال نکردید، فیلد 2FA Code رو نیازی نیست وارد کنید
البته من تعجب میکنم شما که هنوز چنین مواردی رو نمیدونید، چرا اصلا قصد دارید از این سایت استفاده کنید؟
این چیزها رو حتی اگه زبان هم بلد نباشید میشه با تجربه فهمید که کجا چه فیلدی لازمه، برای ثبت نام باید چکار کرد و…
در هر حال اگه باز هر جا به اروری برخورد کردید ساده ترین راه اینه از translate.google.com استفاده کنید

ممنونم …حدسم درست بود…خواستم مطمین بشم….احتمالا مشکل از سروره …اصلا ثبت نام انجام نمی شه و ایمیل فعال سازی دریافت نمی کنم…..بنا به ضرورت…به هرحال ممنونم

سلام خواستم برای خرید و فروش ارزهای دیجتال اقدام کنم بهم کیف پول Coinpayments معرفی کردن خواستم بددونم چجور کیف پولی هستش؟؟
ایا قابل اعتماد هستش خوبه برای انجام کار؟؟

سلام، بررسی کامل این کیف پول و درگاه پرداخت رو میتونید در این صفحه بخونید:https://www.bourseiness.com/35137/coinpayments

سلام . چرا موقع Sign up کرد تو سایت Blockchin.com پیغام خطا میده ؟ چرا کار به این راحتی انجام نمیشه. تمام مراحل و چندبار چک کردم ولی نمیشه؟

سلام، ظاهرا خیلی ها با این مشکل مواجه شدن
دلیلش مشخص نیست
میتونید از سایر والت ها استفاده کنیدhttps://www.bourseiness.com/category/bitcoin/wallets

سلام خواستم بدونم من چهارتا ارز دیجتال کار میکنم خواستم بدونم برای فروش و خرید تو ایران بخوام اقدام کنم کیف پول exodus کیف پول خوبی هستش از نظر امنیت کارایی همه چیز ؟؟؟؟

بیت کوین.. لایت کوین.. بیت کوین کش…دش کوین

سلام، اگه قصد معامله دارید، میتونید از دو پلتفرم معاملاتی که معرفی کردیم استفاده کنید:سایت binanceسایت cobinhood
در مورد والت exodus طبق توضیحاتی که در سایتشون میتونستید بخونید، ارزهای موردنظر شما پشتیبانی رو میکنه.

سلام خسته نباشید من خودم کیف پول بلاک‌چین باز کردم دارم خواستم نظرتون بدونم

خودتون کدومشون پیشنهاد میکنید بهتره و امنیتش هم خوبه؟؟برای استفاده ارز دیجیتال بهتره تو ایران؟؟؟

و کیف پول coinpot چجور کیف پولی هستش؟؟ از نظر امنیت کارایی خوبه؟؟؟

سلام
دوست عزیز والت های پیشنهادی رو در همین صفحه معرفی کردیم
blockchain.com والت نسبتا معتبرتریه از نظر من.

ممنون از پاسختون
راجب کیف پول coinpot نگفتید چجور کیف پولی هستش؟؟ از نظر امنیت کارایی خوبه؟؟؟

والتی که اشاره کردید میکرووالت هست، یعنی برای تراکنش های کوچک استفاده میشه و همونطور که عرض کردم blockchain.com والت معتبرتریه

ممنون از راهنمایتون

سلام خسته نباشید یه کمکی میخواستم بهم بکنید و اونم اینه که اگه تو کیف پول بلاک چین ۱۵۰ دلار داشته باشم چجوری میتونم ازش استفاده کنم؟ میشه کشید بیرون و نقدش کرد ؟ یا میشه همون ۱۵۰ دلار اگه بهش اضافه تر شه بیتکوین خرید ؟ اگه یکی ازینا میشه لطفا بگین واقعا نیاز به کمکتون دارم…

سلام، وقت بخیر
تصمیم با خود شماست که بخواید بهش اضافه کنید یا بفروشیدشلینک راهنمای فروش بیت کوین به ریال

با سلام چگونه میتونم maza رو به بیت کوین تبدیل کنممن maza کار کردم الان میخوام بیت کوین کنم یا بفروشم

سلام، maza در اکسچنج cryptopia لیست شده، میتونید اونجا تبدیل به بیت کوین کنید

همین ارز رو ادامه بدم یا به بیت کوین تغییر کار بدم

به نظرم به بیت کوین تبدیل کنید بهتره.

جناب فرضا exodus , اجازه exchange نمی ده…alternative یا راه حلی دارید؟

اتفاقا exodus اکسچنج داخلی داره.
با این حال برخی از والت های دسکتاپ در این مطلب معرفی شده:https://www.bourseiness.com/35787/desktop-wallets

جناب می دونم این قابلیت و داره ولیکن ظاهرا به ایرانی ها سرویس نمی ده..یا شایدم همون داستان تحریم!!!http://uupload.ir/files/tkfa_c1apture.png

خب این قابلیت رو خودم تست نکرده بودم
احتمالا همینطوره و به ایرانی ها سرویس نمیده
با این حال میتونید از صرافی هایی مثل changelly استفاده کنید
البته والت jaxx.io هم اکسچنج داخلی داره.

سپاس از شما

سلام میخواستم کیف پول مجازی افتتاح کنم که نمیدونم کدومشون معتبرتر و با امنیت بالا هس و در ضمن تحت تحریم نباشه خواهش راهنمایی کنید

ی سوال دیگه فنی برام پیش اومده مگه نمی گن بلاکچین غیرمتمرکزه پس سایتش چرا فیلتره؟؟ مخلص کلام اینکه به نظر می رسه سایه ی فیلترینگ و تحریم همزمان ایرانیانو در این عرصه به زحمت انداخته….و امنیت روانی و مالی در معرض تهدیده !!!.لطفا راهنمایی کنید….

شما سایت بلاک چین رو با تکنولوژی بلاک چین اشتباه گرفتید، سایت blockchain.com فقط یه سایته و هر سایتی رو میشه فیلتر کرد.
اما خود تکنولوژی بلاک چین یه چیز کاملا متفاوته.
مثالی از غیرمتمرکز بودن تکنولوژی بلاک چین اینه که شما اگر کلید خصوصی کیف پول بیت کوین یا مثلا اتریوم خودتون یا هر ارز دیگه ای رو داشته باشید، فیلتر کردن یا بستن کیف پول های مختلف به هیچ عنوان نمیتونه دسترسی شما به موجودی کیف پول رو از بین ببره.
چون مهم، کلید خصوصی شماست که میتونید در سایر کیف پول ها که تعدادشون هم کم نیست import کنید و مبالغ ارز دیجیتال رو از طریق اون مدیریت کنید.
بنابراین فیلتر کردن سایتی مثل بلاک چین یا هر کیف پول دیگه، فقط یه تلاش بیهوده است.

سپاس

armory چطوره؟؟ من راه انداختم اما ی پیام می ده که انلاین نمی شه…و من موندم می شه اعتماد کرد یا نه!! تو سایتای خارجی زیاد پیشنهاد شده…electrum هم ارور می ده…و روش پیچیدش نیاز به نصب چند برنامه پیش نیاز داره و من از نصب اونها مطمین نیستم!! امنیت برام اولویته….لطفا راهنمایی کنید….

https://electrum.org/#download
Install PyQt__این چیه؟؟
Install Electrum-3.2.2.zip
In the electrum directory, run ‘python3 electrum’
Before you can build PyQt5 you must have already built and installed SIP

SIP Download___ و همین طور این یکی؟؟

armory و electrum از والت های معتبر هستن
ولی غیر از معتبر بودن باید به راحتی استفاده و کاربردش توجه بشه.

شما خودتون چه والتی پیشنهاد می کنید؟ فرضا این وبسایت معتبره؟؟https://www.bitcoin.com/

والت های پیشنهادی رو در همین صفحه میبینید.
بله معتبره.

ممنونم از لطفتون….

سلام چندتا سوال داشتم .من چند روزی هستش که تو یه سایتی دارم پول جمع میکنم به دلار اسم سایت هم هستش zalmoneyخواستم ببینم واقعیه یا نه و بعدش میخوام یه کیف پول توی blockchainدرست کنم نمیشه درست کرد میگهwallet could not be createdنمی دونم چکار کنم .میخوام پولی رو هم که از این سایت در اوردم با بیت کوین استخراج کنم.خواهشا کمکم کنید به بن بست خوردم

سایتی که شما اشاره کردید کلاهبردار هست.
کافیه با منطق خودتون بسنجید، کدوم سایت به خاطر یک کلیک روی تبلیغ مثلا 10 سنت به شما پول میده؟
میتونید به جای blockchain از والت greenaddress استفاده کنید:https://www.bourseiness.com/33458/greenaddress

خب شما سایتی سراغ ندارید بدون سرمایە و پول بشە درامد کسب کرد؟ یابیتکوین استخراج کرد؟ ممنون

بدون سرمایه و تخصص نمیشه پولی در اورد.
یا باید تخصص خاصی داشته باشید یا مقداری سرمایه اولیه.

سلام میخاستم بپرسم اگه کسی بخاد ..برای اولین بار در این فضا(یعنی خرید و فروش ارز دیجیتال ) شروع به فعالیت بکنه ..چه کاری باید انجام بده
و با ارز رایگان شروع بکنه

سلام، یک راهنمای مقدماتی در این صفحه وجود داره:سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالاز سایت‌های بیت کوین رایگان چقدر میتوان درآمد داشت؟

سلام عزیز ، برای مقدار پولی که در بلاک چین دارم و می خواهم به ریال تبدیل کنم فرمودید باید از Localbitcoins استفاده کنیم ، لوکال بیت کوینز هم والته ؟ یعنی در اونجا هم باید حساب باز کنیم و از بلاک چین انتقال به حساب لوکال بیت کوینز بزنیم ؟ و بعد تبدیل به ریال کنیم ؟؟ هزینه تراکنش هم که قاعدتا داره .. بهتر نیست کلا کیف پولمون همین لوکال بیت کوینز باشه تا این هزینه تراکنش رو نداشته باشیم ؟؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

سلام، localbitoins یه بازار برای خرید و فروش بیت کوین هست که با انواع روش های پرداخت میشه معامله کرد.
چنین سایتهایی یه والت داخلی هم دارن، به خاطر اینکه برای فروش بیت کوین، باید کاربر اول بیت کوین رو به سایت منتقل کنه، بعد معامله انجام بده.
بله میتونید از کیف پول لوکال بیت کوینز استفاده کنید و گاهی اوقات راهکار کم هزینه تری هست. چون کیف پول لوکال بیت کوینز علاوه بر کارمزد تراکنش شبکه بیت کوین، یه کارمزد deposit هم داره که معمولا 0.00050000 بیت کوینه.

لیست آگهی های خریداران بیت کوینلیست آگهی های فروشندگان بیت کوین

سلام
قربان من ۲۰۰دلار تو کیف پول بلاک چین ذخیره دارم چطوری به تومن تبدیلش کنم دقیقا نمیدونم از کدوم استفاده کنم

سلام، برای فروش بیت کوین و دریافت ریال، میتونید از طریق سایت localbitcoins اقدام کنید:روش خرید و فروش بیت کوین در localbitcoins

سلام خسته نباشید.اگه کسی تو یه کیف پول کاغذی ترون یا ورج داشته باشه و حالا بخواد بفروشه.طریقه ایمپورت کردن اون چطوره و تو چه سایتهایی امکان پذیره؟ممنون

سلام، معمولا برای ایمپورت کردن از کیف پول های موبایلی استفاده میشه، به خاطر اینکه این کیف پول ها امکان اسکن QR code رو دارند.
یکی از این والت ها coinomi هست که در این صفحه معرفی کردیم:https://www.bourseiness.com/35668/coinomi

با سلام و تشکر ویژه
جناب مهندس جهاندیده ، آیا مشاوره و آموزش خصوصی دارید ؟

سلام، فعلا نه دوست عزیز

با سلام
اگر من یک آدرس عمومی به همراه آدرس خصوصی ارز دیجیتال را پیدا نمایم ، آیا می توانم بفهمم این آدرس ها مربوط به کدام کیف پول است واصلا این موضوع اهمیتی دارد و اینکه این آدرسها چند بیت کوین را شامل می شوند و اینکه آیا می توانم آنها را به کیف پول خودم انتقال دهم ؟
با سپاس از شما

سلام، در صورت داشتن آدرس خصوصی (Private key) یک ارز دیجیتال، میشه اون رو به آدرس دیگه ای ارسال کرد و اهمیتی نداره مربوط به کدوم کیف پول هست.

سلام، کیف پول مناسب برای ارز neo چی هست ؟

سلام. در این رابطه این مطلب رو بخونید:https://www.bourseiness.com/34612/neo

سلام.این کیف پول چطورهwww.coinpayments.net

سلام. در این صفحه معرفیش کردیم:راهنمای coinpayments

سلام
چطور میتونم آدرس سایتی که پول بهش واریز کردم از روی حساب بیت کوین پیدا کنم که مربوط به چه سایتی بوده

احتمال داره coinpayments هم ایران رو تحریم کنه

سلام. من داخل سایت BTC.COM کیف پول مجازی ساختم آیا معتبر هست؟

سلام، گزینه بدی نیست

سلام راجب ارز ديجيتالي كين بنويسيد بگيد اسم كيف پول هاي كين چيه

سلام من تو یه والت تو نرم افزار armory درست کردم و از سایتی که بیت کوین برام درست میکرد انتقال دادم به اونالان از حسابم تو سایت کم شده ولی به اون کیفه نیومده و هر باری هم که وارد میشم یه آدرس کیف پول متفاوت درست میکنه لطفا راهنمایی کنید

سلام دو تا سوال دارم برای تبدیل ریال به دلاری که داخل پایر بتونم استفاده کنم باید چیکار بکنم
و اینکه پرفکت مانی فیلتر شده آیا خطر نداره با فیلتر شکن واردش بشیم برای واریز پول به سایت های کلیکی خارجی ؟
خیلی ممنون میشم جواب بدید

سلام.
میتونید با ریال بیت کوین بخرید و بعد وارد پایر کنید و همونجا تبدیل به دلار کنید.
فکر میکنم به این صورت بشه.
باز بررسی کنید خودتون

سلام محترم مقصد از کلید خصوصی همان wallet ID است در setting بلاک چین است ؟

سلام
خیر، Wallet ID همانطور که از اسمش مشخصه آی دی والت شماست و کلید خصوصی نیست.جزییات بیشتر در مورد کلید خصوصی

coinpaymentsنظرتون راجع به این والت چیه تحت وب هست

گزینه بدی نیست.
در این صفحه بررسیش کردیمhttps://www.bourseiness.com/35137/coinpayments

سلام خسته نباشيد ميشه يه وراهنمايي بكنيد كدوم والت راحت تَر ميشه با اسكن مبالغ رو انتقال بدم

سلام. اکثر والت های موبایلی چنین قابلیتی رو دارن.coinomi گزینه بدی نیست.

سلام آقای شجاع الدین جهاندیده من تازه وارد این ماجرا شده ام میخواهم خرید وفروش کنم لطفا راهنماییم کنید والت در چه سایتی درست کنم و ازچه سایتی خریدوفروش کنم هرچه سایتها را میگردم بیشتر گیج میشوم خیلی مطلب خوندم ولی چیزی زیادی نفهمیدم لطفا” راهنماییم کنید بهترین سایت ها راکه میشناسی معرفی کنید

ممنون از بابت پاسخ تان

سلام بر شما
ببخشید یک سوال غیر مرتبط دارم، به نظر شما در این سال 2018 کدام کوئین را با ااستفاده از CPU لبتاب رایگان استخراج کنم که آینده خوبی داشته باشد؟

سلام. من پیشنهاد خاصی ندارم.
شاید مونرو ارز خوبی باشه

والت Ledger Nano S
والت TREZOR
والت KeepKey
والت Ledger HW.1

اگر این والت گم بشه
چه مشه؟

اگه از والت پشتیبان گرفته باشید میتونید موجودی والت رو بازیابی کنید.

من قبلا نسخه ویندوز این کیف پول را که از این لینک دانلود کرده بودم داشتم که بدشانسی الان خرابش کردند چرا برای دستکاپ اراییه نمیدن الان با کلی مشکل روبه رو شدمhttps://beta.coinomi.com/desktopinstallers/coinomi_setup.exe

این نسخه رو ندیده بودم، چون نسخه بتا هست و نسخه نهایی نیست به همین دلیل وجود مشکل دور از ذهن نبوده.

من ویندوز خود را عوض کردم و خب طبیعتا کیف پول coinomiwallet به شکل دستکاپ ان قابل دسترس نیست ایا شما لینکی دارید که این کیف پول را به شکل دستکاپ نصب کنم

والت coinomi برای ویندوز ساخته نشده
فقط اندروید هست.
البته با نرم افزارهای شبیه ساز اندروید مثل BlueStacks میشه اپ های اندرویدی رو روی دسکتاپ هم نصب کرد ولی توصیه نمیکنم.
اگه از کیف پول خودتون بک آپ نگیرید و نرم افزار در درایو c نصب شده باشه و شما ویندوز رو عوض کنید، راهی برای برگردوند موجودی کیف نیست.

سلام. یه کیف پول امن با قابلیت تبدیل ارز ها میشه معرفی کنید. میخوام از ارز های زیادی پشتیبانی کنه. تشکر

سلام. بستگی داره بیشتر چه ارزهایی بخواید نگهداری کنید
همونطور که در لیست والت ها میبینید، coinomi و eidoo گزینه های خوبی هستن

سلام. یک کیف پول امن که کارمزد انتقال از اون پایین باشه برای لیتکوین یا اتریوم کدوم رو پیشنهاد میکنید و اگه نسخه موبایلی هم داشته باشه خیلی بهتره.

سلام. کارمزد انتقال معمولا به شبکه اون ارز بستگی داره و کیف پول ها دخالت چندانی توی کارمزد انتقال ندارن.
برای اتریوم، میتونید از eidoo استفاده کنید
coinomi.com هم گزینه خوبیه

سلام
ببخشید من یه سایت یا کیف پولی رو میخواستم که بتونم بیت کوینم رو مستقیم به دلار یا یورو تبدیل کنم .
میشه راهمناییم بکنید ؟!

سلام. به چه حساب دلاری میخواید تبدیل کنید؟
ویزا کارت یا مسترکارت دارید یا وبمانی؟
در هر حال از طریق این راهنما میتونید بیت کوین رو به انواع ارزها در حساب های مختلف تبدیل کنید:روش خرید و فروش بیت کوین
کافیه توی بخش سرچ، هر حسابی که دارید رو انتخاب کنید

از کلید خصوصی چطوری میشه خروجی گرفت
coinomiwallet

روی منوی بالا سمت راست کلیک کنید (سه نقطه)
گزینه export keys رو بزنید

سه نقطه وجود نداره منظورتون از کلید خصوصی اون کادر 12 کلمه ای هست اون که در بخش تنظیماته

سلام .چطور میتونم یک توکن جدید به کیف پول Eidoo اضافه کنم؟

سلام، در بخش preferences روی force token enrollment کلیک کنید و ادرس توکن رو وارد کنید

سلام.یه چندروزی هست که سایت بلاک چین فیلتر شده و حتی sms که برای وارد شدن به کیف پول به گوشی موبایل میفرستن به دستمون نمیرسه.الان تکلیفمون چیه؟چجوری میتونیم به سرمایمون دسترسی داشته باشیم؟آیا مشکلی تهدید میکنه سرمایمون رو یا خیر؟
ممنون

سلام. سرمایه شما رو مشکلی تهدید نمیکنه.
اگر کلید خصوصی رو داشته باشید میتونید موجودی رو وارد یه کیف دیگه کنید.
چاره ای نیست که با فیلترشکن وارد بشید.

ba salam mikhastam bedonam to binance vaghti masalan bitcoin mikharim chetor montaghel konam be blochchain chon hamonjor to wallet binance mimone merc

سلام. با در منوی funds روبروی btc دکمه withdraw رو بزنید
بعد ادرس کیف پول خودتون و مبلغ رو وارد و ثبت کنید

با سلام و خسته نباشید.
به نظر شما کیف پول دکستاپی https://github.com/stellarchat/desktop-client/releases استلار برای ذخیره سازی استلار مناسب است؟
احتمال دارد در آینده بلوک شود یا هویت کاربر را بخواهد؟ یا احتمال های دیگر؟
لطفا مرا راهنمایی بفرمایید.
سپاس بیکران.

سلام. برای کیف پول استلار بهتره از مواردی که توی سایت خودش معرفی شده استفاده کنید:https://www.stellar.org/lumens/wallets

تشکر استاد جهاندیده از وقتی که میزارید..فقط عذر میخوام به چه حد نصابی باید برسه تا از طریق سایت وارد حساب بلاک چاین بشه؟

من استاد نیستم دوست من.
توی سایت دقت کنید با کلیک روی دکمه withdraw نوشته که موجودی به 30 هزار ساتوشی باید برسه.

سلام وقتتون بخیر.. خواهش میکنم من راهنمایی کنید. من فرد تازه کارم و دارم ساتوشی جمع میکنم رایگان و تو سایت بلاک چاین هم کیف پول ساختم. ولی واقعا نمیدونم منظورتون از کارکردن چیه؟باید چی کار کینم که بت کوین جمع کنیم؟ایا با رایگان جمع کردن به نتیجه ای میرسیم حالا چه دراز مدت و اصلا منظور از اینکه میگن بستگی به تلاش خودتون داره دقیقا چه تلاشی؟؟من الان تو خیلی از سایت های رایگان دارم همینطور بی هدف جمع میکنم ولی نمیدونم واقعا…یه توضیح کامل ولی به زبان ساده میخوام

سلام. متوجه نشدم کجا به کار کردن اشاره کردیم؟
جمع کردن بیت کوین رایگان در اکثر سایتها با معرفی سایر افراد و زیرمجموعه گیری هست.
خود شما اگه درازمدت هم از سایتهای faucet بیتکوین جمع کنید مقدار خیلی کمی میشه.
بطور کلی ارزش نداره وقتتون رو روی این سایتها بذارید.
البته کامنت شما ارتباطی با این صفحه نداره، بهتر بود در جای مرتبطی کامنت بذارید.

خب جمع کن بزار حسابت باشه اگه قیمتش بالا بره سود خوبی میکنی یا میتونی باهاش ارزهای دیگه بخری احتمالا قیمتشون بالا رفت کلی سود میکنی الان اونموقع طرف 150 دلار بیت کوین خرید الان با پولش لامبورگینی خریده فکرشو بکن اره اگر وقت وحووصله داری نیاز نیست بخری جمع کن البته مواظب باش حسابتو حک نکنن پسووردتو یک جایی کپی پست کن به سایتهای اسکم هم اعتماد نکن خطرناکه

نحوه انتقال به حساب رو میشه توضیح بدید؟من از سایت freebicoinچند وقتی میشه دارم ساتوشی جمع میکنم و همچنین از سایت faucetولی هنوز چیزی به حسابم تو بلاک چاین اضافه نشده

توی بخش Profile روی change withdraw address کلیک کنید و ادرس بیت کوین رو با پسورد حساب کاربری freebitcoin وارد کنید

کیف پول بلاک چاین به تازگی کارمزدش را زیاد تر هم کرده است مثلامن 4.5 دلار دارم نمیتوانم ان را بحساب دیگری انتقال دهم در قسمت تنظیمات کارمزد هم فقط regular و poririty وجود دارد که هیچکدام اجازه تراکنش نمیدهند واقعا نمیدونم چیکار کنم

انتقال این مبالغ کم با بیت کوین در حال حاضر به احتمال زیاد ممکن نیست چون الان کارمزد هر تراکنش برای تاییدشدن در 8 ساعت، حداقل 5.5 دلار هست. بنابراین امکان ارسال این مبالغ کم با بیت کوین وجود نداره.

سلام روز بخیر
من کیف پول toast wallet رو انتخاب کردم لطفا بهم بگید چطور میتونم ارز بخرم و به کیف پولم انتقال بدم

سلام. در مورد خرید و فروش ارز این مطلب رو میتونید ببینید:https://www.bourseiness.com/33285/binance

نظرات بسته شده‌اند.

ما در بورسینس به شما کمک می‌کنیم:

• منابع درآمد دیگری برای خودتان بسازید
• کسب‌وکارتان را رشد دهید
• ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
• از سرمایه‌تان برای کسب سود استفاده کنید
• سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بدانید

ایمیل‌تان را وارد کنید تا جدیدترین مطالب به ایمیل‌تان ارسال شود:

بعد از ثبت ایمیل لینک تایید برایتان ارسال می‌شود، لطفا روی آن کلیک کنید

سلب مسئولیت: در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری (اوراق بهادار، بازار آتی، طلا و ارز و…) ارزش دارایی‌ها ممکن است به سرعت تغییر کند و ریسک از دست رفتن سرمایه وجود دارد. محتوای موجود در سایت بورسینس صرفا جهت اطلاع‌رسانی است و نظرات شخصی نویسنده را منعکس می‌کند. بورسینس هیچ منفعت یا مسئولیتی در قبال سود و زیان کاربران ندارد و مسئولیت استفاده از تمامی مطالب و محتوای سایت بر عهده کاربران است.

Copyright © Bourseiness 2013-2019

کپی‌برداری از مطالب این سایت به هرشکل، غیرمجاز و غیرقانونی است.

بورس، سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار

در حال مشاهده دسته‌بندی

در این دسته همه مطالب مرتبط با کیف پول ارزهای دیجیتال (کریپتو کارنسی‌ها) قرار می‌گیرد.

ما در بورسینس به شما کمک می‌کنیم:

کیف پول دیجیتال

• منابع درآمد دیگری برای خودتان بسازید
• کسب‌وکارتان را رشد دهید
• ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
• از سرمایه‌تان برای کسب سود استفاده کنید
• سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بدانید

ایمیل‌تان را وارد کنید تا جدیدترین مطالب به ایمیل‌تان ارسال شود:

بعد از ثبت ایمیل لینک تایید برایتان ارسال می‌شود، لطفا روی آن کلیک کنید

سلب مسئولیت: در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری (اوراق بهادار، بازار آتی، طلا و ارز و…) ارزش دارایی‌ها ممکن است به سرعت تغییر کند و ریسک از دست رفتن سرمایه وجود دارد. محتوای موجود در سایت بورسینس صرفا جهت اطلاع‌رسانی است و نظرات شخصی نویسنده را منعکس می‌کند. بورسینس هیچ منفعت یا مسئولیتی در قبال سود و زیان کاربران ندارد و مسئولیت استفاده از تمامی مطالب و محتوای سایت بر عهده کاربران است.

Copyright © Bourseiness 2013-2019

کپی‌برداری از مطالب این سایت به هرشکل، غیرمجاز و غیرقانونی است.

بورس، سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار

در بورسینس یکی از اهداف ما این است که افراد را با تکنولوژی بلاک‌چین و ارزهای رمزنگاری‌شده بیشتر آشنا کنیم، زیرا ارزهای رمزنگاری شده بسیار سودآور هستند، مخصوصا اگر با تحقیق و دارا بودن اطلاعات عمیق و به شکلی صحیح در آنها سرمایه‌گذاری انجام گیرد.

به دلیل احتمال سودآوری بالا، سرمایه‌گذاران و معامله‌گران زیادی از کشورهای مختلف وارد دنیای ارزهای دیجیتال می‌شوند و کوین‌ها و توکن‌های جدیدی را بطور روزانه بررسی می‌کنند.

شاید خرید ارز دیجیتال بسیار ساده باشد ولی چالش دیگری نیز وجود دارد، مثلا کجا باید ارز دیجیتال را نگهداری کرد و کدام کیف پول مناسب است؟ اگر چندین ارز داشته باشیم، چه والت مناسبی برای آن وجود دارد؟

خب در این مطلب از بورسینس دقیقا قصد داریم به همین موضوع بپردازیم، معرفی یک کیف پول مولتی کارنسی با نام Coinomi است.

کیف پول دیجیتال

نکته: مولتی‌کارنسی (Multi currency به معنای کیف پولی است که از چندین ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند).

مطلب مرتبط: معرفی کیف پول مولتی کارنسی Jaxx

کاربران در Google Play رتبه خوبی به کیف پول موبایل Coinomi داده‌اند و افراد زیادی در حال استفاده از آن هستند.

در ادامه به این سوالات پاسخ می‌دهیم:

اپلیکیشن Coinomi چیست؟
ویژگی‌های والت Coinomi کدام است؟
Coinomi چه ارزهایی را پشتیبانی می‌کند؟
Coinomi روی چه سیستم عامل‌هایی نصب می‌شود؟

اپلیکیشن Coinomi یک کیف پول برای دریافت، نگهداری و ارسال ارزهای دیجیتال همانند بیت‌کوین، آلتکوین و توکن‌های دیجیتال است که توسط متخصصان یک شرکت فعال در حوزه بلاک‌چین طراحی شده و مرکز آن در لندن است.

این کیف پول از سال 2014 ایجاد شده و تیمی از توسعه‌دهندگان و متخصصان فین‌تک مسئول پشتیبانی و توسعه آن هستند. مهمترین مزیت این کیف پول (علاوه بر مولتی‌کارنسی بودن) این است که کنترل کامل ارز دیجیتال‌تان را با Seed و PIN به شما می‌دهد.

مولتی‌کارنسی بودن

Coinomi در حال حاضر بیش از 500 ارز دیجیتال را بطور یکجا پشتیبانی می‌کند! این ویژگی، Coinomi را به برترین والت از نظر تعداد ارز قابل پشتیبانی تبدیل کرده است. این 500 ارز دیجیتال شامل 125 ارز دیجیتال با بلاک‌چین اختصاصی (همانند بیت‌کوین، لایت‌کوین و …) به همراه 382 توکن است.

به دلیل اینکه Coinomi از توکن‌های استاندارد ERC20 اتریوم پشیبانی می‌کند، کاربر می‌تواند عملا هر توکنی که مایل بود را به کیف پول اضافه نماید، بنابراین تعداد ارزهای قابل پشتیبانی این کیف پول به رقمی بیشتر از 500 ارز می‌رسد.

فقط بخشی از ارزهای قابل پشتیبانی:

Coinomi برای سرمایه‌گذارانی که تعداد زیادی توکن و ارز دیجیتال در اختیار دارند گزینه خوبی محسوب می‌شود.

اکسچنج داخلی

هدف Coinomi این بوده که یک راهکار همه‌جانبه باشد، بنابراین صرافی‌های Changelly و Shapeshift را در اپلیکیشن خود ادغام کرده است. به این ترتیب کاربران این والت می‌توانند بیش از 100 ارز دیجیتال را بدون اینکه نیاز باشد ارز را از والت خود به صرافی دیگری خارج نمایند به یکدیگر تبدیل کنند.

کارمزد تراکنش دلخواه

باوجودیکه اپلیکیشن کیف پول Coinomi بهینه‌ترین کارمزد تراکنش را به کاربر پیشنهاد می‌دهد، کاربر خود می‌تواند کارمزد تراکنش را کم یا زیاد کند. این قابلیت برای همه ارزهایی که در این کیف پول پشتیبانی می‌شود مهیا شده است.

بیشتر بخوانید: کارمزد و سرعت تراکنش بیت‌کوین چقدر است؟

امنیت بالا

Coinomi با رمزنگاری کلید خصوصی از دزدیده شدن آن جلوگیری می‌کند. کلید خصوصی هر کاربر فقط روی دستگاه خود او وجود دارد و هرگز به سرور یا جای دیگری منتقل نمی‌شود. بنابراین تا زمانی که خود کاربر اشتباهی انجام ندهد و از PIN و SEED محافظت کند، دارایی‌ دیجیتال او روی کیف پول امن خواهد ماند.

رابط کاربری بصری

Coinomi یکی از بهترین رابط‌های کاربری در بین کیف پول‌ها را داراست و هم افراد تازه‌کار و هم حرفه‌ای‌ها به سادگی می‌توانند به بخش‌های مختلف والت دسترسی داشته باشند.

پشیبان‌گیری ساده

شما می‌توانید با تعریف یک عبارت امنیتی (passphrase)، از کیف پول‌تان بک آپ بگیرید. به یاد داشته باشید که اگر این عبارت امنیتی را فراموش کردید، امکان بازیابی آن و دست یافتن به موجودی کیف پول برای هیچ‌کس مقدور نخواهد بود.

پشتیبانی از چند زبان

والت Coinomi علاوه بر انگلیسی، از سایر زبان‌های رایج دنیا همانند روسی، اسپانیایی، چینی، آلمانی و… پشتیبانی می‌کند.

حریم خصوصی

برای استفاده از والت Coinomi، نیازی به وارد کردن نام یا حتی ایمیل ندارید، بنابراین هیچ فرایندی برای تایید در کار نیست. هیچ سوابقی از آی‌پی و تراکنش‌های شما نیز در سرورهای این شرکت ذخیره نمی‌شود.

سیستم عامل‌ها

Coinomi یک کیف پول موبایلی است که به تازگی نسخه IOS خود را نیز پس از مدت‌ها منتشر نموده و کاربران اپل نیز می‌توانند همانند اندرویدی‌ها از این والت استفاده کنند.

لینک اپلکیشن Coinomi در Google play

 

لینک اپلیکیشن Coinomi در اپ‌استور

کیف پول دیجیتال

پشتیبان‌گیری از کیف پول یعنی اینکه کلمات بازیابی (Recovery phrase) که به اصطلاح Seed نیز خوانده می‌شود از کیف پول بردارید و در جای امنی یادداشت کنید.

از این کلمات برای بازیابی کیف پول استفاده می‌شود (اگر به هر دلیلی کیف پول شما حذف شود یا از دسترس خارج شود).

برای پشتیبان‌گیری در کیف پول کوینومی، وارد منوی Settings شوید.

سپس در بخش Wallet روی Show recovery phrase بزنید.

با اینکار یک هشدار به شما نمایش داده می‌شود مبنی بر اینکه این کلمات را با دیگران به اشتراک نگذارید و در جای امنی نگه دارید و…

روی I understand the risks کلیک کنید.

رمز کیف پول از شما خواسته می‌شود. این رمز را در هنگام نصب کیف پول وارد کرده‌اید.

پس از وارد کردن رمز، 12 کلمه انگلیسی به شما نمایش داده می‌شود. این کلمات را در جای امنی یادداشت کنید و نگهدارید.

زمانی که قصد برداشت آدرس بیت‌کوین را داشته باشید با سه تب default و compatibility و legacy مواجه می‌شوید.

در ادامه تفاوت این سه را بخوانید:

آدرس Default یا پیش‌فرض با bc1 شروع می‌شود و کارآمدترین فرمت آدرس است. با این حال ممکن است هنوز برخی سرویس‌ها نتوانند ارز دیجیتال را به این آدرس ارسال کنند.

آدرس Compatibility با 3 شروع می‌شود و کارآمدی خوبی دارد. این آدرس با همه والت‌های ارسال کننده و سرویس‌ها منطبق و سازگار است. اگر شک دارید که ارسال کننده با آدرس Default مشکل دارد یا نه بهتر است این استفاده را استفاده کنید.

آدرس Legacy با 1 شروع می‌شود و از تکنولوژی SegWit استفاده نمی‌کند. با این حال اگر ارسال کننده فقط با این فرمت آدرس کار می‌کند این آدرس را می‌توانید بکار ببرید.

اما کدامیک از این آدرس‌ها را باید برداشت؟

 برای اطمینان از دریافت ارز، بهتر است آدرس Compatibility را بردارید. این آدرس با تمام کیف پول‌ها سازگار است.

وقتی یک کاربر قصد انتخاب والت موبایلی برای مدیریت ارز دیجیتال را دارد، Coinomi یکی از گزینه‌های بسیار مناسب است.

پشتیبانی از تعداد بسیار زیاد ارز دیجیتال به علاوه امنیت بالا و حفاظت از حریم خصوصی، این والت را به یکی از پرطرفدارترین کیف پول‌ها تبدیل کرده است.

Coinomi معمولا از فورک‌هایی که در ارزهای دیجیتال مشهور انجام می‌گیرد نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، با وجودیکه پیاده‌سازی تکنولوژی Segwit مشکل است، این کیف پول توانسته پشتیبانی از Segwit را هم برای بیت‌کوین و هم لایت‌کوین فراهم کند.

در لیست توسعه این کیف پول، پیاده‌سازی Lightning networks و atomic swaps نیز وجود دارد که نشان‌دهنده تعهد بالای تیم پشتیبانی این اپلیکیشن است.

البته همانند بسیاری از سرویس‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال، در مورد این کیف پول نیز جنجال‌هایی وجود داشته است. یک کاربر در reddit مدعی است که در این کیف پول، آدرس‌های بیت‌کوین کاربران قابل نمایش است. با این حال، این مشکل به معنای این نیست که کیف پول Coinomi امنیت ندارد.

Coinomi قصد دارد با انتشار نرم‌افزار دسکتاپ خود برای سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس در آینده، تجربه بهتری برای کاربران خود فراهم کند.

 

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

اگر مایل به مطالعه بیشتر درباره ارز دیجیتال هستید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب “ارز دیجیتال، سیر تکامل طبیعی پول” را در اینجا دانلود کنید و بخوانید…

در بورسینس با مقالات آموزشی، دوره‌های آنلاین و کتاب‌ها و… به شما کمک می‌کنیم درآمد بیشتری داشته باشید و سود بیشتری از سرمایه‌گذاری کسب کنید.
در توئیتر فالو کنید:
https://twitter.com/jahandide

سلام خسته نباشین من تو ولت کوینومی یک مقدار اتریوم انتقال دادم یک روز منتظر موندم ارسال نشد و درحال انتظار بود با همون شرایط یکبار دیگه هم انتقال دادم الان جفتش درحال انتظاره و ارسال نمیشه الان دوروز گذشته از تو یک سایت خوندم که زده بود مقدار 0 اتریوم رو به کیف پول خودتون با nonce تراکنشی که انجام نشده ارسال کنین اون تراکنش لغو میشه حتی اونم ارسال نشد و الان سه تا تراکنش در حال انتظار دارم باید چیکار کنم خیلی هم پول لازمم

سلام وقت بخیر بعضی از ارزها داخل کیف پول نیست چه جوری اضافه میشه ممنون مثلا ارز سیاکویین یا رد کویین یا آیون گون جوت

سلام زمانی که از ولت کوینومی اتریوم رو میخوام چنج کنم و به صرافی نوبیتکس انتقال بدم اخطار قطع اتصال اینترنت میزنه در صورتی که اینترنت متصلِ و اینکه دلیل این اخطارها چیه چون صرافی ایرانی اخطار میده؟ و میشه یه راه حل برای انتقال از این ولت به صرافی نوبیتکس بگید؟

سلام خسته نباشید، ممنون میشم یکم زود تر کمکم کنید،

من از کیف پول کوین پات مقداری انتقال دادم ب این اپلیکیشن، اما نوسته در انتظار تایید تراکنش

میشه بگید باید چیکار کنم؟

کسی میدونه، میشه کمکم کنید ثواب داره 🤦🏼‍♂️🙏🏼

سلام من برای فروش ارز اتریوم در کیف پولم ب مشکل روبرو شدم چکار کنم لطفا راهنمایی کنید.ممنون

سلام وقت بخیر اگر امکانش هست خیلی زود پاسخ منو بدین لطفا عجله ای هستش من از کیف پول کوینومی از توکن‌اترویم چین لینک زدم الان میخوام بفروشم‌آورد میده ک بودجه کافی نیست برای کارمزد تراکنش کمتر هم میزنم همینو میگه چکار کنم باید سریع آرزو بفروشم پول لازم دارم؟لطفا راهنمایی کنید

سلام وقت بخیر. زمان ارسال تراکنش به مقدار اتریوم موردنیاز که برای پرداخت کارمزد تراکنش استفاده میشه توجه کنید. همینقدر باید اتریوم در کیف پول داشته باشید.

سلام وقت بخیر بعضی از ارزها داخل کیف پول نیست چه جوری اضافه میشه ممنون مثلا ارز سیاکویین یا رد کویین یا آیون

سلام..وقت بخیر..اتریوم با کارمزد 2.38 دلار با کیف کوینومی انتقال دادم..هنوز بلوک ها توی سایت بلاک چین کامل ارسال نشده..دلیل اش چیه؟؟ ۴ ساعت گذشته..

سلام چرا تراکنش های اتریوم برای من انجام نمیشه؟

سلام من مقداري ارز يوني فاي پروتكل خريدم اما تري كيف پول كوينومي نيست. الان ميخام بفروشمش، پيداش نميكنم

سلام. دیروز دو مورد انتقال دوج کوین انجام دادم به حساب خریدار نرفته تو وضیعیت در حال انتظار می باشد تکلیف چیه

سلام،میخوام ارز هامو تبدیل کنم به ارز دیگه ، میزنم رو کلمه coinswitchبرمیگرده به صفحه اصلی کوینومی،چرا اینجوری میشه

سلام، آقا من در چنچ دوج کوئین به مشکل خوردم میشه راهنماییم کنید

عزيز شما ميگي كارمزد دل بخواهيه ولي من يه مقدار ارز چنج كردم خودش گفت كه مثل ٤٠٠٠ تا دوج ٤٧ تتر ميده ولي زدم كه اين كارو انجام بده ٤٠ تتر دريافت كردم ٧ تتر كمتر زِد اون ٧ تتر يعني كارمزده واسه اين كار دويست هزار تومان كارمزد 🤯

جایی نگفتیم کارمزد دل بخواهیه، اشاره کردیم کارمزد متغیره یعنی اینکه بالا و پایین میشه و منظور ما کارمزد تراکنش بوده. به هر حال، هم کارمزد تراکنش و هم کارمزد تبدیل ارزها رو قبل از تایید نهایی تراکنش میتونید ببینید.
متاسفانه کارمزد بعضی از ارزها مثل اتر و توکن های مبتنی بر اتریوم، در زمان شلوغی خیلی رشد میکنه به همین دلیل جابجایی مبالغ کم به صرفه نیست.

سلام
وقت بخیر ممنون از پشتیبانی خوبتان
من در کوینومی برای انتقال یا اکسچینچ ارز دچار مشکل شده ام بعد از وارد کردن رمز عبور پیغام زیر داده میشود لطفا راهنمایی نمایید.
message 320000 ” : “code”
Replacement transaction unaderpriced

سلام من هم هنگام انتقال ارز همین خطا رو دریافت میکنم لطفا راهنمایی کنین

سلام خسته نباشيد من ارز وينك رو از كوينومي يا كوينكس خريدم ولي الان توي هيچكدومشون نيست
و هيچكدوم از اين دوتا كيف پول وينك رو الان پشتيباني نميكنند چكار كنم؟؟

سلام رمز مگه ۲۴ کلمه نیست؟

سلام وقت بخیر. برخی کیف پول ها 12 کلمه و برخی دیگه 24 کلمه است.

سلام کیف پول من با 24 کلمه بازیابی نمیشه چیکارش کنم

سلام من به کیف پول کوینومی تتر شبکه ترون TRC-20 انتقال دادم. ولی تو مطلبش نوشته فعلا از تتر روی شبکه ترون TRC-10 ساپورت میشه و از TRC-20 تو آینده ساپورت میشه. من چیکار کنم استاد؟؟؟مممون میشم راهنمایی بفرمایید

سلام من چند تا دریافتی با کوینومی داشتم الان از یه سایت میخوام برداشت کنم که ادرس قبلی دریافتم رو داره اگه ارسال کنه به همون ادرسی که یه بار بهش واریز شده مشکلی نداره و بیتکوین میاد روی کیف پولم؟؟

سلام وقت بخیر دوست گرامی. بله آدرس های سابق هم معتبر هستن. به شرطی که کیف پول قبلی رو حذف نکرده باشید.

سلام وقتتون بخیر ،من مقداری تتر دارم در کوینومی ، برا انتقال تتر باید اتریوم داشته باشم ،کارمزدش اتریوم هست ؟
هرچی برداشت میزنم نمیشه؟

سلام
کیف پول کوینومی من با وای فای رفرش نمیشه ولی با اینترنت سلولار یا همان اینترنت مخابرات رفرش میشه. کسی تا حالا همچین مشکلی داشه؟ لازم به یادآوری است که سیستم عامل گوشی من آی او اس می باشد.

سلام من کیف پول یک توکن باعث شده قفل بشه یعنی نتونم برای کسی ارز ارسال کنم باید چیکار کنم لطف کمک کنید

سلام
من میخواستم مقداری لایت کوین از صرافی به کوینومی انتقال بدم، شبکه bep2 رو انتخاب میکنم بخاطر کارمزد کمی که داره ولی آدرس گیرنده که میزنم تراکنش انجام نمیشه و میگه آدرس درست وارد کنم. مشکل از کجاست؟

سلام وقت بخیر. کوینومی از bep20 پشتیبانی نمیکنه، بنابراین آدرس لایت کوینی که شما از کوینومی برمیدارید فقط مربوط به شبکه اصلی لایت کوین هست.
اگه قصد استفاده از شبکه bep20 رو دارید، در حال حاضر کیف پول تراست والت از این شبکه پشتیبانی میکنه.
باید توکن binane-peg litecoin رو در تراست والت پیدا کرده و فعال کنید و آدرسش رو بردارید و در صرافی وارد کنید.

با سلام در کیف پول کوینومی با توجه به اینکه نمیشه ترید کرد، آیا فقط نقل و انتقال پول میشه انجام داد؟ پس سود چی میشه
در این ولت نمیشه سودآوری داشت؟

سلام وقت بخیر دوست گرامی. منظور شما از سودآوری دقیقا چیه؟ سودآوری از چه روشی؟

سلام دوست عزیز
در کیف پول کوینومی، چطوری می تونم استلار را اضافه کنم؟
لطفا راهنمایی بفرمایید

من مقدا ی ات یوم رو برای دوستم ارسال کردم در ویو اکسپرورل می زنم هنوز کامل pide نشده و لودینگ می دهد ارز اتریوم از کیف من خارج نشده که در کیف پول مقصد بنشیند الان 10 روزه نمی دانم چی کار کنم گفتند با پشتیبان تماس بگیرم منو راهنمایی کنید من می توانم عکس رسید بلاک چاییت بر بستر اتریوم رو می توانم برایتان ارسال کنم منو راهنمایی کنید

آی دی تراکنش رو همینجا بذارید.

سلام دوست عزیزوقت بخیرخداقوت یه سوال دارم خدمتتون یه مقدار اتریوم تو کیف کوینومی دارم هرکاری میکنم درخواست فروش ثبت نمیخوره واز کیف پولم کسرنمیشه بیتکویینم مشکلی نداره اما اتریوم قابل انتقال نیست ممنون میشم راهنمایی کنیدحتی با کارمزد خیلی زیادهم نشد

سلام وقت بخیر دوست گرامی. خطایی که نمایش داده میشه رو اینجا بنویسید.

سلام وقت بخیر در خصوص سؤال این دوستمون برا منم همین مشکل پیش اومده خطایی که میده اینه:
Code 32000 massage replacement transaction underpriced
ممنون میشم راهنمایی کنید

باسلام
من کوینومی را نصب کردم یه سوال برام پیش امده وقتی به کیف پول را باز میکنم رمز عبور نمیخواهد ومستقیم میره به صفحه اصلی ایا این عادی یا مشکل داره. ممنون

سلام وقت بخیر. برای ارسال تراکنش و برخی کارهای دیگه نیاز به رمز هست. رمز رو گم نکنید.

با سلام
 من ارز وینک خریدم متاسفانه به کیف پول نیامده در تاریخ ۱۸ این ماه ، از طرف سایت bit24 فرستاده شده هنوز به دست من نرسیده لطفا راهنمایی فرمایید ارز رو یا برگردانید یا اینکه به کیف پولم برسانید من نمیدونم چیکار کنم. ممنون میشم راهنمایی کلی بفرمایید
با تشکر

سلام
من مقداری یرن فایننس 2 خریداری کردم و تو کیف پول کوینومیم موجوده ولی میخوام منتقل کنم نمیشه اتریوم هم دارم بابت کارمز انتقال میشه راهنمایی کنید

سلام ببخشید من تاز کار هستم 2 سوال داشتم.1- چگونه می توانم از کیف پولم خارج شوک؟
2- مقداری بیت کوین در نوبیتکس خرید کردم چگونه می توانم آن ارزها را به کیف پولم در coinomi انتقال دهم ممنون

سلام و وقت بخیر

من از صرافی والکس ، بیت کوین انتقال دادم به کیف پول کوینومی ام. اما به کیف پولم ننشسته
در حالی که صرافی میگه از طرف ما فرستاده شده و با پشتیبانی کوینومی تماس بگیرین.

من نمیدونم چه جوری با پشتیبانی کوینومی تماس بگیرم و پیگیری کنم پولمو.

آیا کسی بوده که به همچین مشکلی برخورد کرده باشه که از صرافی تراکنش انجام شده باشه ولی به کیف پول اش ننشسته باشه؟

ممنون میشم اگه راهنمایی کنین.🙏🏻

سلام وقت بخیر
آی دی تراکنش رو در بلاک اکسپلورر بررسی کنید و ببینید واقعا تراکنش تایید شده یا نه:https://www.bourseiness.com/dictionary/blockchain-explorer
اگر تایید شده، در کیف پول مقصد بروزرسانی بزنید شاید موجودی شما بروز نشده.

سلام وقت بخیر دوستان من امروز برای اولین بار با کوینومی کار کردم ، ۱۰۰ تا ریپل خریدم 80 تا نشسته تو ولتم ، ۲۰ تاشو زده تحت حفاظت!!!!!! به عنوان کارمزد برداشته کوینومی؟؟؟؟

سلام دوست عزیز
آقا من یه مقدار ایاس eos از بایننس خریدم ، انتقال دادم به کیف کوینومی ، الان ۴ روز هست به کیف کوینومی من ننشسته .
علت چی هست ؟

سلام من هم همین مشکل رو دارم شما تونستید کاری بکنید؟

سلام
نه متاسفانه ، نتونستم کاری انجام بدم .
در حال پيگيري هستم
اگه نتيجه داد حتما اطلاع ميدم

با عرض سلام و خسته نباشید. ببخشید میخاستم بدونم اگه من تعداد 1000 واحد تتر بر روی بلاک چین اومنی لایر داشته باشم آیا میتوان این تعداد را در هر کیف پولی که از امنی لایر پشتیبانی میکنه رو ببینم. مثلا فرض کنید کیف پول coinomi رو ساختم و از محیط و کارکردش راضی نیستم و بخواهم از کیف پول دیگه ای استفاده بکنم که از امنیلایر پشتیبانی بکنه. آیا این کار شدنی هست یا خیر؟

سلام وقت بخیر دوست گرامی
بله شدنیه و مشکلی پیش نمیاد.

با سلام من ۴۰۰۰ ترون در کوینومی دارم و میخوام به ولت دیگه ای انتقال بدم تمام مراحل رو میرم و رمزم میزنم ولی در نهایت بدون هیچ اروری انجام نمیشه

سلام خسته نباشید
من کیف پول کوینومی رو نصب کردم ارز خریدم بعد یه مدت یه مقدار ارز انتقال دادم.اما بعد چندوقت خواستم ارز انتقال بدم رمز میخواست که من اصلا رمزی برای کوینومی نذاشته بودم متاسفانه کیف پول رو پاک کردم و دوباره نصب کردم با اینکه 24 کلمه رو مطمئنم درست وارد میکنم بازم خطا میده .من هم کلمات رو نوشتم هم عکس گرفته بودم میشه لطفا کمکم کنین باید چیکارکنم

سلام وقت بخیر
کلمات باید با حروف کوچک نوشته بشن. به املای کلمات و ترتیب شون توجه کنید.

سلام برای برداشت از کیف پول پسورد میخواد هر چی میزنم خطا میده باید چیکار کنم

با سلام
ایا انتقال رمز ارز از یک کیف پول کوینومی به کیف پول دیگر کوینومی هزینه انتقال دارد؟
با تشکر

سلام وقت بخیر دوست گرامی
بله در هر حال کارمزد تراکنش کسر میشه.

سلام من برای ارسال به مشکل خوردم رمز میزنم ولی میگه اشتباه است.چیکار باید کنم.ممنون

سلام اقا ببخشید من فلش کردم برنامه پاک شده از گوشی و رمزشم ندارم باید چیکارکنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام وقت بخیر
جناب هفته پیش گوشیم هنگ کرد دیگه بالا نیومد مجبور شدم گوشیمو فلش بزنم
الان من رمز بازیابیمو ندارم هرچی بود داخل همون کیف پولم بوده
الان باید چیکارکنم ؟؟؟
ممنون میشم از راهنماییتون

سلام وقت بخیر دوست گرامی
متاسفانه اگه 12 کلمه بازیابی رو یادداشت نکردید هیچ راهی برای برگشت مبالغ نیست.

یه رمز 24کلمه ای بود
رمز 12کلمه ای کدوم میشه دقیقا

برخی کیف پول ها 12 کلمه است و برخی دیگه 24 کلمه.

یعنی هیچ راهی نیس برگرده کیف پولم 50میلیونم رو هواس تروخدا اگه راهی هست بهم بگید کمکم کنید ممنون میشم ازتون

متاسفانه راهی سراغ ندارم

سلام تو‌کیف پول کینومی نمیتونم کاردانو رو پیدا کنم

کوینومی از کاردانو پشتیبانی نمیکنه.

با سلام
آیا میتوان یک کیف پول کوینومی را همزمان روی دو دستگاه (موبایل و لب تاب) داشت؟
با تشکر

سلام وقت بخیر دوست گرامی
بله میتونید کیف پول ها در دو دستگاه داشته باشید
بعد از نصب کیف پول در یک دستگاه، باید کلمات بازیابی رو بردارید و در هنگام نصب کیف پول در دستگاه دوم به جای ساخت کیف پول جدید روی گزینه بازیابی (Restore) بزنید و 12 کلمه رو وارد کنید تا دو کیف پول یکسان داشته باشید.

سلام چرا کارمزد نقل و انتقال اینقدر بالاست؟تعجب میکنم. 0.01889 بیت کوین داشتم انتقال دادم اینجا شد 0.0184؟

سلام وقت بخیر دوست گرامی
گاهی اوقات به دلیل شلوغی شبکه است که این اتفاق میفته. در این مواقع، حتی الامکان ارز رو جابجا نکنید بهتره.

سلام خسته نباشید
من کیف پول کوینومی رو نصب کردم ارز خریدم بعد یه مدت یه مقدار ارز انتقال دادم.اما بعد چندوقت خواستم ارز انتقال بدم رمز میخواست که من اصلا رمزی برای کوینومی نذاشته بودم متاسفانه کیف پول رو پاک کردم و دوباره نصب کردم با اینکه 24 کلمه رو مطمئنم درست وارد میکنم بازم خطا میده .من هم کلمات رو نوشتم هم عکس گرفته بودم میشه لطفا کمکم کنین باید چیکارکنم

سلام
من ارز خریداری کردم به آدرس کیف پول ارسال شده ولی دریافت نکردم میتونین راهنماییم کنین؟
ممنون

درود عزیزان خدا قوت
کدام کیف پول، ارز RippleDown رو پشتیبانی میکنه؟

سلام و درود بر شما
توکن های مثل RippleDown و RippleUp یه ارز جداگانه نیستن و به عنوان توکن‌های اهرمی شناخته میشن که فقط برای خرید و فروش در صرافی ها و پلتفرم های معاملاتی کاربرد داره.

آیا برای استفاده از کیف پول coinomi بایستی فیلتر شکن روشن باشد ( فیلتر شکن ثابت ) ؟

نه دوست گرامی.

سلام
وقت بخیر
من بازیابی کردم و دقیق وارد کردم
اما سه روزه اصلا چیزی نشون نمیده
احتمال داره که مشکل از آی پی باشه؟
یعنی ا همون آی پی که دو سال پیش وارد کردم باید وارد بشم؟ همون سیمکارت؟

سلام وقت بخیر دوست گرامی
ربطی به آی پی شما نداره.
کلمات رو با دقت (بدون اشتباه املایی)، با یک فاصله و همگی با حروف کوچک وارد کنید نباید مشکلی پیش بیاد.
بعد از وارد کردن، ممکنه نیاز باشه چنددقیقه صبر کنید تا کیف پول بتونه با بلاکچین ارتباط برقرار کنه و موجودی شما رو بخونه.

سلام در بخش انتقال اتریوم برای کارمزد چهار گزینه هست custom low normal high میشه راهنمایی کنید customچطوری هست؟؟

سلام وقت بخیر
Custom برای وارد کردن کارمزد تراکنش بصورت دستیه
اگه آشنایی با نحوه محاسبه کارمزد تراکنش ندارید، گزینه Custom رو نزنید و روی Normal قرار بدید.

سلام استاد وقت بخیر امیدوارم حال دلتون خوب باشه
من کیف پول کوینومی دارم ومیخوام ارزXTZو ADA بخرم ایا کوینومی پشتیبانی میکنه ؟
واگر پشتیبانی میکنه چطور باید ب لیست خریدم اضافه کنم، چون داخل گزینه ها نمیتونم پیداش کنم فقط چند تا از ارز هایی که تو تصویر گذاشتید رو داره؟
سپاس

سلام وقت بخیر دوست گرامی
کیف پول کوینومی هیچ کدوم از اینها رو پشتیبانی نمیکنه.

سلام کوینومی از eos پشتیبانی میکنه؟

سلام وقت بخیر .ببخشید من ۸ روز پیش ارز algo انتقال دادم به کوینومی هنوز نیومده توی کوینومی چند روز هم صبر کردم گفتم شاید انتقال پیدا کنه ولی نیومده باید چیکار کنم ؟؟؟

سلام و درود
بنده مقداری اتریوم برای دختر داییم خریدم و به ولت کوینومی شون ارسال کردم ۴ روزه هنوز نرسیده
از صرافی پیگیر شدم گفتن رفته
شما از سمت پشتیبانی ولت پیگیری کنین و بگین از شبکه bep20 ارسال شده
ولی من کار با کوینومی رو بلد نیستم
لطفا راهنمایی میفرمایین؟
متشکزم

سلام وقت بخیر
bep20 توکن های شبکه Binance Smart Chain هستن
یعنی اتریوم رو روی این شبکه برای شما ارسال کردن
برای دیدن موجودی و مدیریتش، در کیف پول کوینومی باید روی BNB بزنید (اگه اضافه نشده اول BNB رو با زدن روی علامت + در صفحه اول کیف پول اضافه کنید)
بعد از ورود به ولت BNB رو علامت + بزنید و گزینه ETH BEP2 رو اضافه کنید
به این ترتیب باید بتونید موجودی ارز موردنظر رو ببینید و ارسالش کنید

سلام
من هم مشکل شما رو دارم.از طرف صرافی فرستاده شده گویا اما به حساب کیف پولم نرسیده.

شما تونستین مشکلتون رو حل کنین؟

من از این کیف پول به مقدار ۵۰دلار بیت کوین ارسال کردم به کیف پول ایرانیم که بفروشم.ولی الان یه روز میگذره و به حسابم نیومده.چه کاری میتونم الان انجام بدم؟؟؟

آی دی تراکنش رو در بلاک اکسپلورر بررسی کنید و ببینید تراکنش تایید شده یا نه:https://www.bourseiness.com/dictionary/blockchain-explorer
اگر تایید شده، در کیف پول مقصد بروزرسانی بزنید شاید موجودی شما بروز نشده.
اگه تایید نشده باید منتظر بمونید که تایید بشه یا به کیف پول کوینومی برگرده.

سلام
عرض ادب
ببخشید ی سوال داشتم
برای ارسال بیتکوین به کیف پول کوینومی باید نت یا ابزار دیگه ای از گوشی روشن باشه؟!
و این که بعد از انتقال چقدر طول میکشه که بیاد تو حساب
ممنون

سلام، باید اینترنت گوشی روشن باشه تا ارسال تراکنش انجام بشه.
اگه کارمزد معمولی (متوسط) رو بذارید اکثر مواقع در کمتر از 30 دقیقه موجودی ارسال شده در کیف پول مقصد اضافه میشه.

سلام دوستان
الان هزینه fee یا همون کارمزد برای بیت کوین در این کیف پول حدودا جقدره؟ برای بلاک چین خیلی رفته بالا.طوری که حاالت نورمال برای 50 دلار 30 دلار کارمزد می گیره!در حاالات مینیمم 20 دلار. ایا برای بلاک چین طبیعیه با توجه به شلوغی شبکه؟ یا فقط برای من انقد زیاده!

سلام .کیف پول کوینومی ممو( تگ )داره؟اگر داره کدوم قسمت هست؟

سلام وقت بخیر
نه دوست عزیز، تگ نداره.

من از طریق تلگرام flashift ترون رو به آلگو و مونرو اکسچنج کردم ولی هنوز ب گیف پولم کوینومی واریز نشدهاگ امکان داره کمک کنید از کجا پیگیر بشم
🔀 Exchange ID: ChangeNOW_floating_248870ef8efd6d
ℹ️ Exchange: ChangeNOW
📶 Exchange Type: floating
➡️ You send: 3000 TRX
⬅️ You get ~ 286.5160338 ALGO

Your destination ALGO Address: 64P2YWR3NXRTML5AYLSV3V2WFUOSMNAM6GTPJ3YPMP2HGBU2EZP76WI3VE
Extra ID: (EMPTY)
Hash: PXEN6LYZHF3ZLTRD3JQB7K3RTPGZ2MDHEE4RMD67FQXRLBE66CZQ

Send TRX to this Address: THwgFqP7zVcMhapYPaUeuyTvSHumPwhTFc
Extra ID: (EMPTY)
Hash: 23daae18a7e725115fc01cf60b3e93046106170997b2e8f875b7e789a86383cd

Status: finished

سلام ارز ایاس خریدم ولی 3 روزه میگذره و هنوز نیومده برام راهنمایی میفرمایید ممنون

سلام من در تاریخ 99/9/6از کیف پول coinomi یازده دلار انتقال دادم ولی سه دلار کارمزد برداشت میشه راهنمایی کنین تا کارمزد شو کم کنم

سلام من چهل دلار بیت کوین کش تو کوینومی دارم الان یه علامت اخطار اومده کسی میتونه کمک کنه که بابت چی هستش
no reply protection
your bch bcha are not split transacitons will be replayed on the bcha network. transacting now may cause ir rever sible loss of bcha funds
بدون پاسخ محافظت
bch bcha شما تقسیم نشده اند ، تراکنش ها در شبکه bcha پخش می شوند. انجام معاملات ممکن است موجب از دست رفتن قابل توجه وجوه bcha شود

سلام وقت بخیر
BCH یه فورک داشته با نماد BCHA
یعنی BCHA یه ارز جدیده که به کسانی که در تاریخ فورک، ارز BCH رو داشتن تعلق میگیره
این خطا مربوط به همین موضوعه
کیف پول تون رو آپدیت کنید تا اگه در زمان فورک (15 نوامبر 2020) ارز BCH داشتید، به همون مقدار موجودی تون، ارز BCHA رو در کیف پول ببینید.
بعد از اینکار تراکنش رو انجام بدید

با سلام و ادب، در قسمت مبادله کوینومی بیت کوین رو با ارز دیگه مبادله کردم،
در اولین مرحله از کیف پول من، بیت کوین و کارمزد با هم کسر شد،
بعد از چند ساعت پیام منقضی شدن مبادله اومد،
منتها ارز درخواستی برای مبادله به علت منقضی شدن به حساب من نیومده
بیت کوین کسر شده هم به حسابم برنگشته،
ممنون میشم راهنمایی کنین.

سلام وقت بخیر
اول بهتره از آپدیت بودن کیف پول مطمئن بشید
موجودی رو در اکسپلورر بلاکچین هم ببینید :https://www.bourseiness.com/dictionary/blockchain-explorer
اگر متوجه شدید موجودی کسر شده و برنگشته، باید با پشتیبانی کیف پول تماس بگیرید

سلام من در تاریخ 99/08/29 مقدار ی بیت کوین کش و مقداری اتریم را از کیف والکس به کیف کوینومی انتقال داده ام که از 0/016 اتریم مقدار0.0115اتریم انتقال یافته و بیت کوین کش هی انتقال انجام نشده لطفاً راهنمای کنید

سلام گوشیم بازگشت ب کارخانه کردم بعد دوباره کوینومی نصب کردم ۱۲ کلمه رو هم هم وارد کردم ولی ترون هایی ک قبلن داخلش داشتم بالا نیومد خیلی ناراحتم لطفا راحنماییم کنید

سلام خسته نباشید ببخشید من مقداری دوج کوین انتقال دادم به کیف کیونمی انتقال نشد فقط یک ایمیل اومده باید تایید هویت دو مرحله ای انجام بدم لطفا بگید چیکار کنم ممنون

سلام من هر موقع میخام بفروشم مقدار زیادی ازم کارمزد میگیره در صورتی که دوستام هم همین کیف پولو دارن اما خیلی کمتر ازشون کارمزد میگیره
نکته، این کارمزد رو روی ی مبلغ یکسان میگم
نکته دوم، برای من و دوستام هم سطح اولیت انتقال رو میزاریم روی کم و مبلغ فروش هم یکیه اما باز از من چند برابر کارمزد میگیره

سلام من یه مقدار بیت کوین انتقال دادم به کیف پول کوینومی ولی موجودی رو روی صفحه نمیاره و وقتی رو بیت کوین میزنم نوشته در انتظار تایید قبلا چند بار هم منتقل کردم ولی این مشکل رو نداشتم الان نمیدونم باید چیکار کنم اگه ممکنه راهنمایی کنید ممنونم

سلام وقت بخیر
من برای بازیابی رمز از اپلیکیشن کوینومی اقدام میکنم ولی متاسفانه هیچ کدوم از رمزهای قبلیم را ندارم و برام حیاتی هست که بتونم بازیابی کنم رمزم را.
امکانش هست راهنماییم بفرمایید؟

سلام با کیف کواینمی خرید کردم از کیف پولم کم شده ولی به حساب فروشنده واریز نشده.آدرس فروشنده هم درسته.پول برگشت میشه(تتر پرداخت کردم)

وقت بخیر
یکی از اشناها به من بیت کوین رایگان رو معرفی کرد (گفت مقدارش خیلی کمه و هر ساعت فقط کافیه رول بزنم اما در مدت طولانی بازدهی نسبتا خوبی داره)
اولا میخواستم مطمئن شم که ایا این روش مطمئنه؟
دوما کلا چطور باید بیت کوین ها رو با به دلار و یا ریال تبدیل کنم

سلام وقت بخیر
روش‌های برای گرفتن بیت کوین رایگان هست ولی مقدارش همونطور که اشاره کردید خیلی کم هست. اکثر افرادی که از این طریق درآمد کسب میکنن فقط با زیرمجموعه گیری میتونن به مقدار درآمد قابل برداشت برسند.برای نقد کردن بیت کوین این مطلب راهنما رو بخونید

سلام سه روزه که بیت ارسال کردم ولی هنوز ننشسته در حالت انتظاره نرم افزار رو باک کردم دوباره نصبش کردم الان کلا بیت و تمام تراکنشهاش نابدید شده چکار کنم؟

با سلام من از کیف پول coinami انتقال زدم ب کیف پول دیگه ولی هنوز یه هفته اس ننشسته توی اون کیف پولم هم اومده علامت واریزی ولی نمیشیع چیکار باید بکنم لطفا راهنمایی کنین ممنون

سلام وقت بخیر وارد coinomiکه می شوم میگوید لطفا برای اپدیت کردن ورژن اندروید را ارتقا دهم واسه من اندروید 5 چکار انجام بدهم ممنون

سلام وقت بخیر
اگه امکانش باشه باید اندروید گوشی رو ارتقا بدید و اگه امکانش نباشه مجبورید یا از نسخه قدیمی کوینومی استفاده کنید یا اینکه به فکر گوشی جدید با اندروید بالاتر باشید.

یه کار دیگه هم میتونی کنی.
میتونی در محیط ویندوز از برنامه هایی که “اپلیکیشن های اندروید” را بر روی ویندوز اجرا میکنن استفاده کنی. مثل برنامه Nox player

سلام
مقداری بیت کوین از طریق کنومی انتقال دادم والکس الان سه روزه واریز نشده مشکلش چیه ؟
ممنونم کسی بدونه

سلام
با داشتن کلید عمومی و خصوصی والت کوینومی میتونم به کوین ها را در والت دیگری غیر از کوینومی بازیابی کنم
؟

سلام، بله دوست عزیز

ببخشید خصوص رو تو کوینونی چجوری گرفتید

سلام وقتتون بخیر
من حدود ۴۵ ریپل فرستادم توی کیف پول cionomi ولی ۲۵ تاشو فقط تونستم بردارم و الان میزنه که شما هیچ ریپلی نداری با اینکه توی واریزی هم مشخصه بنظرتون این مشکل ماله چیه؟

سلام وقت بخیر
این مشکل نیست و برای همه همینطوریه. برای فعالسازی کیف پول ریپل 20 ریپل برای بار اول کسر میشه و دیگه قابل برداشت نیست.

سلام تفاوت seed و کلید خصوصی رو میشه بگید!

سلام، از Seed میشه کلیدهای خصوصی رو میشه استخراج کرد.
Seed برای اینه که نیاز نباشه برای هر آدرس، کلید خصوصی جداگانه ای رو ذخیره کنید.
مطالب مرتبط:کلید خصوصی چیست؟عبارت بازیابی چیست؟

سلام و خسته نباشين
ارز مونرو ميخوام ارسال كنم ارور كد ٣٠٠٠٥ ميده
علتش چيه؟

سلام میشه بگید چطور میتونم والت کوینومی رو شارژ کنم ؟یا اینکه میشه با والت غیر از کوینومی به والت کوینومی انتقال بدم ؟

سلام، اصطلاحی به اسم “شارژ” کیف پول وجود نداره
میتونید ارز دیجیتال از صرافیهای آنلاین ایرانی مثل سایت نوبیتکس خریداری کنید و به آدرسی که از والت کوینومی دریافت کردید بفرستید
هر کیف پول در والت ها یه آدرس به شما میده (که معمولا با کلیک روی دکمه Receive این آدرس قابل دریافت هست)
این آدرسی که دریافت کردید مثل شماره حساب شماست و میتونید این آدرس رو برای دریافت ارز به صرافی هایی که ازش ارز خریدید ارائه بدید.

من ترون دارم ولی رو ترون که میزنم تا ارسال کنم به سایت و بفروشم از برنامه میاد بیرون…backup میاره…واسه بقیه ارز ها اینجوری نیست ها فقط ترون

سلام برای بازیابی رمز درخواست کلمه پوششی میکند آیا میشه کلمه بازیابی را در صورت فراموشی بدست آورد

سلام من واسه انتقال ارز bnb به مشکل خوردم بعد از اینکه گذر واژه رو میزنم این خطا رو میده لطفا راهنمایی کنید چطور باید ارز خودمو انتقال بدم مشکل کجاست
[<BinanceDexApiError[cod=o,message=<null

دوست عزیز کوینومی روی بستر اتریوم کار میکنه،trc روی بستر ترون هست، به این قضیه دقت کنید امنیت شبکه اتریوم بالاتر هستش، ترنزکشنها را روی اتریوم انجام بدید.

سلام میخوام ترون انتقال بدم میگه رمز بزن الان باید چه رمزی وارد کنم

سلام من می خواستم برای یه آدرس بیت کویین بفرستم ولی به اون آدرس نرسید و برای من هم برگشت نخورد ، می خواستم ببینم نمی شه برش گردوند ، حدود ۹۰ دلار داشتم

سلام من مقداری بیت کوین از کیف پول کوینومی بری یک صرافی انلاین انتقال دادم بنظرم این صرافی کلاهبرداری هستش هنوز تراکنش تایید نشده من چطوری میتونم این تراکنش کنسل کنم ممنون میشم کمکم کنید

سلام مقداری تتر تو کوینومی دارم که میخام انتقال بدم.مقدار اتریوم لازم برای کارمزد رو هم دارم ولی وقتی ارسال رو میزنم تتر از کیف پولم کم نشده و چند ساعتی هست که در انتظار تایید هست.از همه حالت ارسال های کم و زیاد و سفارشی هم تو این چند ساعت استفاده کردم ولی ارسال انجام نشد.اصلا میشه با پشتیبانی اش ارتباط گرفت؟چه طوری؟

سلام وقت بخیر
اولین کار اینه که وضعیت تراکنش رو در etherscan.io ببینید
گاهی اوقات کیف پول به درستی موجودی رو نمایش نمیده و دلیلش ممکنه مشکل در اتصال به اینترنت، آپدیت نبودن کیف پول و… باشه.

سلام من در کیف پول کوینومی مقداری xrpداشتم که به اشتباه گزینه تنظیم مجدد از منوز سمت چپ بالای کیف پول xrpرو زدم و ادرس کیف پولxrpجدیدی درست شد و الان موجودی من صفر شده.راهنمایی میتونید کنید چجوری ادرس قبلی رو پیدا و استفاده کنم?

سلام
آیا برای این والت ، باید VPN یا VPS داشته باشیم؟

سلام، نه فکر نمیکنم نیازی باشه

سلام،کیف پول کوینومی رو بازیابی کردم ولی موجودی صفره به پشتیبانی پیام دادم میگه عبارات بازیابی اشتباه است،درصورتی که زمانی که عبارات رو واردمیکنم بعدگذرواژه رو میزنم وارد میشم،بعدازساخت کیف چندبارازمنوی داخل برنامه default walltدوباره کلمات بازیابی رو چک کردم ویادداشت کردم لطفا راهنمایی کنید چکارکنم ممنون

سلام من از کیف پول coinomi به کیف پول صرافی یه مقدار ترون انتقال دادم ادرس همه چی درست، تو کیف پولم چک میکنم نوشته ارسال شده ولی پایینش این جمله رو میاره.
warning
do not send trc_20 tokens (eg.usdt) to this address . coinomi only supports trx and trc_10 tokens . support for trc_20 will come in the future .
میتونین راهنمایی کنین

سلام من مقداري بيت كوين تو ولت كوينوميم دارم خواستم بفروشم و انتقال بدم ازم گذر واژه خواسته من نميدونم براي گذر واژه چي بايد بزنم !! اون پسوردي كه موقع ثبت نام زده بوديم رو يادم نيس ميشه راهنماييم كنيد چيكار كنم اكه شماره تماسي برا سوال يا بشتيباني باشه ممنون ميشم

سلام وقت بخیر
در این صفحه میتونید شیوه بازیابی پسورد کیف پول کوینومی رو بصورت تصویری ببینید

سلام. میخوام اتریوم بفروشم اما در قسمت بالانس مربوط به این ارز زده فعلا امکان انتقال ارز وجود نداره و … از چند جای دیگه هم پیگیر شدم متاسفانه الان انگار بیش از چند روزه که کوینومی یا اتریوم انتقال نمیده یا در صورت انتقال به ادرس های دیگه منتقل نمیشه و فقط از حساب کیف کم میشه!
امکان داره این کیف در حال تحریم ایران باشه و دیگه اجاره انتقال نده؟

سلام
كيف پول كيونوني رفته تو ابديت موجودي من صفر شده الان ٢٤ساعت ميگذره خبري نيست
برگشت ميخوره به كيف؟؟

سلام من چند تا ارز دارم توی کیف پول کوینومی ولی مقدارشون خیلی کم شده و نمیشه انتقال بدم چه جوری میتونم همشون رو به یک ارز یا به تتر تبدیل کنم و انتقال بدم

سلام کد تگ یا ممو برای ارز نم در ولت کوینومی کدومه و کجاست

من مقداریارز bnbداشتم بهnem(xem ) exchange کردم نمیره زیرش کلمات قرمز رنگ مینویسه
FAILURE_TIMESTAMP_TOO_FAR_IN_FUTURE

سلام وقت بخیر و شادی
من دو روز پیش در کونیومی تتر تبدیل به دیجی بایت کردم ولی تبدیل نشده همش پندینگ میزنه چند بار تکرار کردم ولی ارور میده اتریوم هم داشتم ولی باز چنج نکرده و الان نمیتونم تتر را به هیچ ارز دیگری تبدیل کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون

منم همین مشکل دارم سه هفته شد هنوز معلقه

سلام . بنده در کیف پول اکوینومی مقداری ترون به اتریوم تبدیل کردم و زده موفق و پیام دریافتش هم اومده ولی به موجودی اضافه نشده الان دو روز هم گذشته . لطفاً راهنمایی کنید

فیلترشکن روشن کن و رفرش کن میاد

سلام من یه مقدار اتریوم تو ولت کوینومی یکی از رفیقام داشتم الان میخوامش میگه ولتم پاک شده و من seed ندارم کلا از اول با ایمیل وارد کوینومی شدم خواستم ببینم اصلا همچین چیزی امکان پذیره؟اگر آره چطور میتونیم ولتش رو برگردونیم؟

سلام.چند وقت پیش از حسابم در کوینومی مبلغ ۱۰۰۰ دلار خالی شد ب ی آدرس ،میخاستم ببینم از اون آدرس میشه فهمید کار کی بوده . تشکر

بسیار عالی- اگر بصورت تصویری هم نحوه ایجاد نمونه کیف پول cionomi را با توضیحات بیشتر ارائه کنید و از مراحل پشتیبان گیری عکس و یا اسلاید ویا فیلم و کلیپ گذاشته شود بسیار ممنون میشم

سلامت باشین، ممنون از پیشنهادتون.

سلام میخام ریپل بخرم از من destinetion tag خواستن من از کجای کیف پول باید ادرس تگ براشون پیدا کنم؟؟

سلام وقت بخیر
برای دریافت ریپل در کوینومی، نیاز به ارائه destination tag به ارسال کننده ندارید. کوینومی destination tag نداره.

سلام.با این کیف پول میتونیم از سایتهای سراسر دنیا بیتکوین دریافت کنیم؟!…به وی پی ان نیاز نداره؟!

سلام، آره و معمولا نیازی به vpn نداره

با سلام من از کیف پول coinami انتقال زدم ب کیف پول دیگه ولی هنوز یه هفته اس ننشسته توی اون کیف پولم هم اومده علامت واریزی ولی نمیشیع چیکار باید بکنم لطفا راهنمایی کنین ممنون

سلام
مقداری تتر usdt trx خریسد کردم ولی به صورت trc20 برام ارسال شده و به کیف پول من در کوینومی اضافه نشده در سایت ترون اسکن چک کردم و دیدم که تراکنش ها تایید شدن حالا نمیدونم چطور میتونم به این تتر ها دسترسی داشته باشم. پشتیبانی میگه باید منتظر اضافه شدن پشتیبانی از trc20 در usdt trx باشی و فعلا coinomi ساپورت نمیکنه و با اضافه شدن میتونی در کیف پول ت مشاهده کنی.
راه دیگه ای نیست که زودتر دسترسی داشته باشم؟

سلام. علی آقا منم دقیقا با همین مشکل برخورد کردم مقداری تتر ترونی واریز کردم داخل کوینومی ولی پشتیبانی نمیکنه …حالا نمیدونم چکار کنم . این شماره تماس من هسته : ********اگر برات ممکن هست یه تماس با من بگیر …ببینیم چکار باید کرد … ممنون

ایا از کیف پول coinomi میشه برای ویچنج استفاده کرد ؟؟؟؟

سلام could not send coins:no خطایresponse after 0 Second
هنگام ارسال برای چیه؟

سلام من در coinomiدرخواست انتقال ترون به کیف پول دیگری را دادم ولی در مرحله confirmمیمونه و کاری انجام نمیشه

سلام مقداری تتر تو کوینومی دارم که میخام انتقال بدم.مقدار اتریوم لازم برای کارمزد رو هم دارم ولی وقتی ارسال رو میزنم تتر از کیف پولم کم نشده و چند ساعتی هست که در انتظار تایید هست.از همه حالت ارسال های کم و زیاد و سفارشی هم تو این چند ساعت استفاده کردم ولی ارسال انجام نشد.اصلا میشه با پشتیبانی اش ارتباط گرفت؟چه طوری؟

سلام
خسته نباشید
من کیف پول کوینومی رو گوشیم نصب بود به دلایلی حذف شد . الان که نصب کردم و اون چند کلمه انگلیسی رو وارد میکنم یه رمز دیگه میخواد که اون رمز رو فراموش کردم . چه راه حلی پیشنهاد میکنید ؟ قبلا از راهنمایی شما کمال تشکر دارم

سلام وقت بخیر دوست گرامی.
قبلا چندین بار در کامنتها به این سوال پاسخ داده شده، در این صفحه از سایت رسمی کوینومی روش بازیابی رمز رو بخونید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ما در بورسینس به شما کمک می‌کنیم:

• منابع درآمد دیگری برای خودتان بسازید
• کسب‌وکارتان را رشد دهید
• ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
• از سرمایه‌تان برای کسب سود استفاده کنید
• سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بدانید

ایمیل‌تان را وارد کنید تا جدیدترین مطالب به ایمیل‌تان ارسال شود:

بعد از ثبت ایمیل لینک تایید برایتان ارسال می‌شود، لطفا روی آن کلیک کنید

سلب مسئولیت: در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری (اوراق بهادار، بازار آتی، طلا و ارز و…) ارزش دارایی‌ها ممکن است به سرعت تغییر کند و ریسک از دست رفتن سرمایه وجود دارد. محتوای موجود در سایت بورسینس صرفا جهت اطلاع‌رسانی است و نظرات شخصی نویسنده را منعکس می‌کند. بورسینس هیچ منفعت یا مسئولیتی در قبال سود و زیان کاربران ندارد و مسئولیت استفاده از تمامی مطالب و محتوای سایت بر عهده کاربران است.

Copyright © Bourseiness 2013-2019

کپی‌برداری از مطالب این سایت به هرشکل، غیرمجاز و غیرقانونی است.

بورس، سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار

بسیاری از علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال برای نگهداری ارزها در یک والت امن و مطمئن با چالش‌هایی مواجه‌اند. والت‌های زیادی برای نگهداری، ارسال و دریافت یک ارز خاص وجود دارند ولی این والت‌ها برای افرادی که مایلند چند ارز را در یک والت مدیریت کنند مناسب نیستند.

به همین دلیل این افراد باید به دنبال کیف پول‌های مولتی‌کارنسی باشند.

نکته: مولتی‌کارنسی (multicurrency) به والت‌هایی گفته می‌شود که چندین ارز دیجیتال را بطور یکجا پشتیبانی می‌کنند.

به دلیل وجود مفهومی با نام HD Wallets که در آن چندین والت می‌تواند با استفاده از یک Seed یا Mnemonic Phrase ایجاد شود، ساخت کیف پول‌های مولتی‌کارنسی ممکن شده است.

کیف پول دیجیتال

یکی از این والت‌های مولتی‌کارنسی شناخته شده که به مشتاقان ارزهای دیجیتال سرویس‌ می‌دهد، کیف پول Jaxx است.

در ادامه این مطلب از بورسینس قصد داریم به بررسی مزایا و معایب این کیف پول و پاسخگویی به سوالات زیر بپردازیم.

در ادامه همراه ما باشید.

Jaxx یک کیف پول مولتی‌کارنسی کانادایی است که توسط Decentral Inc و در سال 2014 ایجاد شده است. این شرکت دارای یک تیم توسعه بسیار فعال و یکی از پیشروان صنعت بلاک‌چین در کانادا محسوب می‌شود.

با کیف پول Jaxx می‌توان بیش از 65 توکن و ارز دیجیتال را بطور نگهداری کرد. البته این رقم به احتمال قوی در آینده رشد خواهد کرد. کیف پول Jaxx از آن دسته کیف پول‌هایی است که در آنها کنترل کاملی روی Seed و PIN دارید.

مردی که پشت والت Jaxx است یکی از یکی از بنیانگذاران اتریوم و از ثروتمندانی است که ثروت خود را از ارزهای دیجیتال بدست آورده است.

مولتی‌کارنسی

کیف پول Jaxx در حال حاضر بیش از 65 ارز رمزنگاری‌شده را پشتیبانی می‌کند که شامل انواع ارزها و توکن‌های ERC20 می‌شود.

تصور کنید اگر کیف پول مولتی‌کارنسی ساخته نشده بود برای مدیریت این تعداد ارز چه مشکلاتی وجود داشت!

برخی از ارزهای پرطرفداری که در والت Jaxx پشتیبانی می‌شود شامل ارزهای زیر است:

رابط کاربری زیبا

Jaxx دارای یک رابط کاربری زیبا و بصری است و می‌توان به راحتی تشخیص داد که وقت و انرژی زیادی برای طراحی رابط کاربری این نرم‌افزار و اپلیکیشن صرف شده است.

رابط کاربردی این والت طوری طراحی شده که برای تازه‌کاران بسیار کارآمد و ساده باشد.

صرافی داخلی

Jaxx از اولین والت‌های مولتی‌کارنسی است که شروع به ادغام سرویس‌هایی همانند Shapeshift و Changelly در سرویس خود نمود. با این صرافی داخلی، کاربر می‌تواند در همان کیف پول خود انواع ارزها را به هم تبدیل کند.

کارمزدهای سفارشی

Jaxx سه گزینه سفارشی برای کارمزدهای تراکنش ارائه کرده است، از کارمزدهای پایین که باعث افزایش مدت زمان نهایی شدن تراکنش می‌شود تا کارمزدهای بالا برای تراکنش‌های سریع.

با این حال، به دلیل طولانی شدن تایید تراکنش و احتمال باقی‌ماندن آن در صف تایید، توصیه نمی‌شود تراکنش‌ها با کارمزدهای بسیار پایین ارسال شود.

بیشتر بخوانید: سرعت تراکنش‌ها در بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال چقدر است؟

اسکنر QR

اسکنر QR code به یک ابزار لازم در اپلیکیشن‌های موبایل و کیف پول‌های دسکتاپ تبدیل شده است. به خاطر اینکه اسکن آدرس‌ ارزهای دیجیتال با این ابزار راحت‌تر می‌شود و احتمال خطای انسانی نیز به دلیل کپی/پیست کردن آدرس‌ها از بین می‌رود.

وارد و خارج کردن کلیدها و Seed

امکان وارد کردن کلید خصوصی (Private key) یک آدرس، از ویژگی‌های ضروری یک نرم‌افزار کیف پول است و Jaxx نیز این ویژگی را داراست. با استفاده از Jaxx می‌توانید کلید خصوصی ارزهای پرطرفدار را وارد کیف پول نمایید و ارز موردنظر را در این کیف پول مدیریت کنید.

همچنین قابلیت خارج کردن (Export) کلید خصوصی و Seed نیز بسیار پرطرفدار است زیرا به شخص، کنترل کامل روی موجودی خود را می‌دهد.

پشتیبانی از پلتفرم‌های مختلف

Jaxx در ابتدا به عنوان یک والت موبایلی شروع به کار کرد اما الان در پلتفرم‌های مختلف قابل استفاده است. این پلتفرم‌ها شامل موارد زیر هستند:

برای آن دسته از شما که اطلاع ندارید، Jaxx یک والت آنلاین (اصطلاحا Hot wallet) است. Hot wallet به این معناست که این کیف پول همیشه به اینترنت متصل است. به همین دلیل نگهداری مقادیر بسیار زیاد ارزهای دیجیتال در این والت‌ها توصیه نمی‌شود.

منظور از مقادیر زیاد چقدر است؟ مقادیر زیاد برای هر شخص تعریف متفاوتی دارد، شاید برای یک نفر حتی 0.01 بیت‌کوین هم مقدار بسیار زیادی محسوب شود.

برای مقادیر زیاد ارزهای دیجیتال، برای نگهداری طولانی‌مدت، استفاده از کیف پول‌های کاغذی یا سخت‌افزاری توصیه می‌شود.

مطلب مرتبط: روش ساخت کیف پول کاغذی

کیف پول دیجیتال

در ژوئن 2017، یکی از کاربران این کیف پول نزدیک 400 هزار دلار اتریوم و Zcash را به خاطر آسیب‌پذیری نرم‌افزار Jaxx از دست داد.
این زیان به خاطر وجود یک باگ در نرم‌افزار Jaxx بود و تیم پروژه نیز این موضوع را بعدا قبول کرد.
ولی سوال اینجاست که چرا باید یک نفر 400 هزار دلار ارز دیجیتال را در یک والت آنلاین نگهداری کند؟

با وجود ویژگی‌هایی که اشاره شد، والت Jaxx دارایی مزایا و معایبی است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

مزایای والت Jaxx

معایب والت Jaxx

با وجود آسیب‌پذیری که در این والت وجود دارد و مشخص نیست که اصلاح شده یا نه، بسیاری از افراد هستند که با این والت کار می‌کنند و به مشکل حادی برخورد نکرده‌اند.

علاوه بر این، بعد از این اتفاق ناگوار که به از دست رفتن 400 هزار دلار موجودی یکی از کاربران منجر شد، مدیر ارشد امنیتی آنها تغییر کرده که نشان می‌دهد آنها نسبت به امنیت خودشان جدیت بیشتری پیدا کرده‌اند.

نکته‌ی دیگری که باید در استفاده از هر کیف پول (مخصوصا دسکتاپ و موبایل) در نظر بگیرید این است که امنیت یک کیف پول، فقط بر عهده شرکت سازنده والت نیست، بلکه خود کاربر نیز مسئول است.

بیشتر بخوانید: هکرها چگونه ارزهای دیجیتال را سرقت می‌کنند؟

والت Jaxx تازگی‌ها نسخه بتای خود با نام Jaxx Liberty را منتشر کرده که ادعا می‌‌شود رابط کاربری بهتر و امنیت بالاتری دارد.

چند توصیه امنیتی که می‌تواند برای شما مفید باشد:

شما نیز اگر تجربه‌ای در مورد والت Jaxx داشتید در بخش دیدگاه بنویسید.

 

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

اگر مایل به مطالعه بیشتر درباره ارز دیجیتال هستید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب “ارز دیجیتال، سیر تکامل طبیعی پول” را در اینجا دانلود کنید و بخوانید…

در بورسینس با مقالات آموزشی، دوره‌های آنلاین و کتاب‌ها و… به شما کمک می‌کنیم درآمد بیشتری داشته باشید و سود بیشتری از سرمایه‌گذاری کسب کنید.
در توئیتر فالو کنید:
https://twitter.com/jahandide

سلام من مقداری دوج کوین دارم و برای انتقال و فروش اصلا کیف پول جکس ارسال نمیکنه و همینجوری در انتظار نگه میداره چندین بار این کار رو انجام دادم و همین مشکل پیش اومده…لطفا راهنماییم کنید

من امروز دارو ندارمو سره یک اشتباه کوچک و بی توجهی از دست دادم.کیف جکس از گوگل استور دانلود کردم در حالی که برنامه جعلی و تقلبی بود بعد از این که ۱۲ کلمه رو بدای بازیابی و ریکاوری بهش دادم دیدم وصل نمیشه .یک ساعت بعد نرم افزار رو از سایت جکس دانلود کردم که دیدم بعله همه دارو ندارم که بیشتر از ۱۱ اتریوم و 0.104 بیت کوین بود از کیفم به سرقت رفته ..خیلی دقت کنید خیلی

واقعا ناراحت کننده بود، امیدوارم براتون جبران بشه.
بی‌دقتی توی ارز دیجیتال قابل برگشت نیست.

سلام . من مقداری بیت کوین از کیف پول جکس به تراست انتقال دادم اما انتقال پیدا نمیکنه و در کیف پول جکس خطای EX-001 را میدهد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام وقت بخیر دوست گرامی. اول از همه، کلمات بازیابی کیف پول رو اگه یادداشت نکردید با دقت یادداشت کنید. بروزرسانی کیف پول رو انجام بدید و بعد چک کنید.
اگه مشکل ادامه داشت، از طریق کلمات بازیابی که در اختیار دارید کیف پول رو روی یه پلتفرم دیگه نصب و بازیابی کنید (مثلا اگه از نسخه موبایل استفاده میکنید، jaxx رو روی مرورگر کروم نصب کنید و از اون طریق انجام تراکنش رو تست کنید)

سلام آیا این سایت کویین درست است یا جعلی و کلاه برداری است
bitundex.com

سلام بنده در کیف پول جکس میخام ارز رو انتقال بدم ولی زمان انتقال ارور میده most likely you need

رو میده چرا اینجوری هست

سلام
یکی از مشکلات جاکس خطای عدم تایید تراکنش قبلی هست که مانع از انتقال ارز به والت دیگر میشود بنده با استفاده از کلیدهای خصوصی والت از لایت کوین و انتقال همه کلیدهای خصوصی به والت دسکتاپ الکتروم ال تی سی به راحتی توانستم لایت کوین خودم را به نوبیتکس منتقل کنم از شر خطای 018 جاکس راحت بشم

سلام وقت بخیر دوست گرامی
ممنون از اینکه تجربه تون رو نوشتید.

سلام.من میخام از jaxxاتریم انتقال به نوبیتکس خطایtex19 میده ممنون میشم راهنمایم کنید

سلام وقتتون بخیر ،دقیقا باید چکار کنیم منم همین مشکل رو دارم ؟

سلام و عرض ادب خدمت ادمین محترم سایت،
مقداری بیت کوین در کیف پول جکس دارم ومی خواستم به کیف پول دیگری انتقال دهم متاسفانه خطای زیر را میدهد.
most likely you need to wait for a previous transaction to be confirmed before sending again
بااستفاده از هلپ برنامه متوجه شدم مربوط به خطای زیر می باشد.(این عمل را چندین بار با آدرس های مختلف کیف پول های مقصد انجام داده ام ولی جواب نگرفتم)
Erroe code: TX-018
لطفا راهنمایی بفرمایید.
ممنون

سلام وقت بخیر
باید منتظر بمونید تراکنش قبلی که ارسال کردید تایید بشه.
به احتمال قوی موجودی شما برای تراکنش جدید کافی نیست و به همین خاطر این پیغام خطا رو میبینید.

منم همین مشکل رو دارم!؟
آیا مشکل شما حل شد! اگر بله چه مدت طول کشید؟

سلام میشه یک کیف پول برای بیت کوین بهم معرفی کنید که سانوشی مقدار پایین رو هم نشون بده ؟ من توی چند سایت استخراج رایگان کار کردم برای همون میخوام

سلام، مبالغ پایین رو اکثر کیف پول ها نشون میدن ولی به خاطر اینکه کارمزد تراکنش بیت کوین بالاست، شاید ارسال مبالغ کم به صرفه نباشه.

تروخدا مقداری ساتوشی دارم یک کیف پول که اونو نشون بده و معتبر باشه بهم معرفی کنید

سلام من تو اسخر ادرس كيف پول جاكس رو دادم زيكش رو كە استخراج شدە بە كيف پول واريز شدە ولى داخل كيف پول نميتونم انتقال بدم ارور txt-001 ميدە رفتم رو سايتشون رو سوالات متداول اىن رو نوشتن You can’t mine to or receive faucet rewards to Jaxx Liberty. See advanced solution belowحالا من حدود چھار زىكش رو كيف پول دارم بايد چكار كنم لطفا راھنماييم كنيد

سلام وقت بخیر
والت jaxx برای دریافت ارز از استخرهای استخراج یا از سایت fauset ها (سایتهای که بیت کوین رایگان پرداخت میکنن) مناسب نیست
راه حلی که در بخش پشتیبانی jaxx نوشته شده اینه که ارسال تراکنش رو با مقادیر کمتر تست کنید
اگه بازهم نتونستید، باید کلید خصوصی آدرسی که موجودی داره رو دربیارید و با وارد کردن کلید خصوصی در یک کیف پول دیگه، تراکنش رو انجام بدید

اقا از بید ارز خرید کردم سه مورد ادرس کیف پول جکس خودمو دادم اونجا ارز رو ارسال کردن و کانفیرم شده سایت بیدارزم تایید کرد انتقال ارز رو و پول فروشنده رو خودش آزاد کرد بعد چند ساعت ولی هیچ ارزی برای من روی جکس نیومده.اعصابم داغونه کل سرمایم رفته رو هوا.من ادرس رو بادقت فرستادم تو سه تا معامله جداگانه هم بوده خریدم.مطمنا اشکال از کیفه.ولی نمیفهمم چشه اصلا.پشتیبان بیدارزم میگه فقط باید ایمیل بزنی به ساپورت سایت جکس.من چکار کنم لطفا کمکم کنید

سلام، اول ببینید واقعا تراکنش توی بلاکچین تایید شده یا نه:https://www.bourseiness.com/dictionary/blockchain-explorer
اگر تایید شده ولی بازهم در کیف پول نمیبینید، شاید کیف پول شما آپدیت نیست و بروزرسانی نشده.

سلام
بنده بیتکوین تو کیف پول jaxxداشتم پاک شد با ۱۲ کلمه بازیابیش کردم ولی نمیدونم بک آپ گرفتم یا نه.الان موجودیم را صفر نشون میده.دلیلش چیه؟
البته قیمت بیتکوین هم که حدود۱۱هزاردلاره حدود۳هزار دلار نشون میده؟
چیکارکنم؟

سلام ، من مقداري (١.٣) اتريوم داشتم تو كيف جكس لايبري يهو پريد…ممنون ميشم راهنماييم كنين

سلام من مقدار ی بیت کوین تو کیف پول جکسم دارم …که نمتونم برای کسی انتقالش بدم ..یک ارور قرمز رنگ برام میاد و … با وی پی ان باز میکنم …الان باید چیکار کنم ؟؟؟

سلام
من داخل كيف پول جكس ١/٧ بيت كوين داشتم ولي الان حسابم صفر شده سه تا تراكنش انجام شده و همه موجوديم وارد يه كيف پول ديگه شده ميشه راهنماييم كنيد چيكار كنم و چطور اين هكر رو پيدا كنم تورو خدا راهنماييم كنيد اين همه دارايي من بود

سلام پارسا عزیز ، متاسفم از این بابت

از معایب اصلی رمز ارز ها همین مورد هست ، تقریبا برگردوندن اون مبلغ غیر ممکنه و شما می بایست حداکثر تلاش تون رو برای حفظ امنیت حساب تون رو می کردید که هک نشه. باز برای تیری در تاریکی می تونید به پلیس فتا هم مراجعه کنید و در فروم های مطرح با مستندات درج کنید مشکل رو.

سلام و عرص تشكر
پليس فتا رفتم اونا گفتن ايميل بزن به جكس تا ip هارو برات بفرستن بعدش ما مى تونيم هكر رو از روى اون پيدا كنيم وگرنه كارى از دست ما برنمياد
منم ايميل زدم به پشتيبانى جكس متاسفانه اونا هم ميگن ما ip نميديم
موندم چيكار كنم الان
آخه تمام موارد ايمنى روهم رعايت كرديم و غير ممكن بوده كسى به پسوردامون دسترسى داشته باشه نميدونم چطور هك شده

سلام پارسا عزیز ، سخته اینو بگم اما متاسفانه خیلی بعیده اون پول برگرده. IP هم بگیری فکر نمی کنم پلیس فتا کار خاصی بکنه. این که مشکل از جکس باشه احتمالش خیلی کمه و این میون به طریقی رمز شما به سرقت رفته ، کاش از تاییدات دو مرحله ایمن و … استفاده می کردید.

آب رفته باز نمی گردد به جوی ، امیدوارم شروع جدیدی داشته باشید و موفق تر از قبل.

با سلام
من 3 روز پیش به ولتم بیت کوین واریز کردن و تایید هم شده در اکسپلورر و در جاکس من زده که انقدر بیت کوین دریافت شده اما در قسمت پروفایلم هنوز نمایش داده نشده دلیل ان چیست ؟

سلام خانم نیلوفر گرامی ، چنانچه تراکنش تایید شده باشه توی کیف پول تون قابل نمایشه. دقیقا نمی دونم چه اشکالی رو می گید. می تونید سرور vpn تون رو تغییر بدید شاید مشکل نمایش حل بشه. راستی در نظر دارید که بدون ip ایران از jaxx استفاده کنید از جهت خطر تحریم ها

سلام ، من با گوشیم بیت کوین و اتریوم استخراج میکنم و از jaxx استفاده میکنم برای ذخیره، ولی هیچکدوم از موجودی هامو نشون نمیده ، علتش چیه ، چرا هر کاری میکنم موجودیام قابل مشاهده نیست

سلام حامد عزیز ، استخراج بیت کوین و اتریوم از لحاظ فنی با تلفن همراه ، لپ تاپ ، کامپیوتر خانگی تقریبا غیر ممکن هست و اکثریت وب سایت های فعال در این زمینه کلاهبرداری هستند.

سلام خسته نباشین
من به اشتباه کیف پول جاکس رو از گوشیم حذف کردم، و الان دوباره نصب کردم ولی خب مطمعنا یه کیف پول جدیده، الان تمام واریزیام میره به کیف پول قبلیم، برای باز بینی کیف پول قبلیم باید چیکار کنم؟؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید ، خیلی اعصابم خورد شده

سلام وقت بخیر
اگه پشتیبان نگرفته باشید متاسفانه راهی برای برگشت مبالغ نیست

سلام خوبی؟من والت ورژن قدیمی رو دارم الان از کار افتاده ونمیتونم کاری کنم ادرس دوج کوینی که دارم همراه کد خصوصیش دارم والان ورژن جدید نصب کردم و نمیتونم دوج کوینی که تو ورژن قدیمی رو دارم برگردونم وبرا بازگرداندن ان دوازه کلمه که گم کردم میخواد ایا با ادرس دوج کوینی وکلید خصوصی که دارمش میتونم تو ورژن جدید بازیابیش کنم واگه نمیتونم بنظرتون باید چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید

سلام و ممنون ایا والت اکسوداس مزایای خوبی داره ؟ و اینکه والت با امکان کمترین سقف اکسنچ یا چنچ رو میتونید معرفی کنید

سلام . ببخشید علت افزایش کارمزد کیف پول ها چیه ؟؟ خیلی زیاد شده ????

سلام
من یه مقدار لایت کوین (0.0106) تو کیف پول JAXX Liberty دارم میخوام انتقالش بدم این ارورر رو میده
code : TX-016 چطور میتونم این مشکل رو حل کنم

سلام
من حاصل تلاش این مدتم مبلغ 0.018 اتر رو زدم به یک کیف پول دیگم
از حساب کم شده ولی به کیف پولم اضافه نشده
اونم یک صرافی ایرانیه که مطمئنه
الان سه چهار ساعت شده
چکار کنم؟
ارزم پرید؟
میخوام بقیه ی ارزهامو کلا ازش در بیارم
کلا ارزهام میپره؟
ممنون میشم از طریق ایمیلم جوابشو بدین

سلام ببخشید من میخوام در ولت جکس ارز tusd رو به اتریوم چنج کنم ولی ارور TX009 رو میده لطفا راهنمایی کنید و بگید باید چ کنم

ارور این هست :Tx-009insufficient Eth for gas for token transfer

سلام، باید مقداری اتریوم برای کارمزد تراکنش tusd داشته باشید

سلام ببخشید حداقل موجودی برای چنج ارز مثل اتریوم تو جکس چقدر هست

سلام، فکر میکنم 10 دلار باشه. تست کنید

سلام من تو‌سایت نوبیتکس خرید بیت کوین زدم خوب تقریبا اونجا همه چی مشخصه از کارتم مبلغ پولی رو‌ زدم به کیف پولم و خرید کردم اما تو‌کیف پول جکس ،من نمی‌تونم یا اصلا نمی‌دونم چطوری باید از کارتم پول واریز کنم تا بتونم ارزهای دیجیتال خرید کنم.ممنون از راهنماییتون

سلام
چرا در کیف پول جکس من نمیتونم انتقال انجام بدم گزینه sendغیر فعال هست

سلام یه سوال داشتم البته ببخشید خیلی مربوط به این صفحه نیست.
از کیف پول کوینومی یه مقدار بیت کوین به سایت فری بیت کوین انتقال دادم و از کیفم کم شد ولی به حساب سایت ریخته نشد. بعد تراکنش رو در سایت بلاکچین پیگیری کردم در وضعیتش نوشته بود UNCONFIRMED. میشه بفرمایید منظورش چی هست و چه اتفاقی افتاده؟

UNCONFIRMED رو در گوگل هم بزنید مینویسه: تایید نشده
مدتی طول میکشه تا تراکنش تایید بشه (حداکثر تا 1 ساعت به طور معمول)

خب الان 5 ساعت شده و هنوز تایید نشده بعدش چی میشه؟ بیت کوین برمیگرده به کیف یا منتقل میشه؟

ممکنه برگرده به کیف پول و یا ممکنه تایید بشه
باید منتظر بمونید ببینید چی میشه

سلام.جهت ارسال تعدادی توکن به کیف پولم ازمن ادرس erc20خواستند که منم فکرکردم ادرس کیف پول اتریوم درکیف پولjaxxازاین توکن پشتیبانی میکند.حالاچندروزی ازپرداخت گذشته اماهنوزبه حسابم نیومده.حالاسوالم اینه ایاکیف پول jaxxازتوکنerc20پشتیبانی میکنه.اگرپشتیبانی میکنه پس این تعدادتوکنی که واسه من فرستادن چراهنوزداخل کیفم نیومده.درصورتی که ازمبداپرداخت تاییدشده.

سلام وقت بخیر
برخی از توکن های ERC20 بصورت پیشفرض روی کیف پول نمایش داده نمیشه
اگه کیف پول قابلیت اضافه کردن توکن رو داشته باشه باید گزینه add token یا add custom token رو پیدا کنید و با وارد کردن آدرس قرارداد، توکن موردنظر رو اضافه کنید
اگر کیف پول این قابلیت رو نداشت، با وارد کردن کلید خصوصی اتریوم در یک کیف پول دیگه که قابلیت اضافه کردن توکن ها رو داره میتونید موجودی رو ببینید
در هر حال، اگه واقعا توکن برای شما ارسال شده باشه در بلاک‌چین اتریوم هست (حتی اگر کیف پول نمایشش نده)

سلام من با گوشی وارد شدم ولی گزینه ارسال رو ندارم و فقط نوشته دریافت خرید ممنون میشم راهنمایی کنین

سلام وقت شما به خیر
من آدرس بیت کوین کیف پول ژاکس رو فرستادم برای کسی دیگه و اون هم مقداری بیت کوین فرستاد به ادرس و بعد آدرس تراکنش رو هم داد بهم یعنی قطعا پرداخت شده. ولی نگاه میکنم چیزی به کیف پول من نیومده. البته الان حدود سه ساعت هست. احتمال داره دیرتر بیاد ؟ اگه تو کیف نیاد احتمال داره چه مشکلی باشه؟ ضمنا ادرس درست ارسال کردم.

سلام، تراکنش رو در یک اکسپلورر مثلا btc.com بررسی کنید و ببینید تایید شده یا نهجزییات بیشتر

لینک تراکنش رو برام فرستاد. مال سایت بلاکچین. یعنی احتمال داره تایید نشده باشه؟

تایید تراکنش در حالت عادی باید حداکثر در 1 ساعت اتفاق بیفته

سلام وعرض ادب
چند روز پیش وقتی وارد برنامه شدم مقدار بیت و آدرس ولت م همچی بود ولی موقع خروج ازمن خواسته شد که برنامه رو آپدیت کنم . بخاطر اینکه دیر موقع بود گذاشتم که فرداش اینکارو بکنم . ولی فرداش در کمال ناباوری وقتی وارد برنامه شدم کل برنامه سیاه شده بود و چیزی نشون نمیداد که دست آخر مجرور شدم دوباره برنامه رو نصب کنم و با استفاده از کلمات کلیدی برنامه رو بالا بیاورم ولی متاسفانه دیگه از موجودی و حتی آدرس ولتم خبری نبود و کلا ارور میده . حک هم نشده چون موجودی رو با وارد کردن آدرس ولتم موجود بود. لطفا اگه تجربه ی در این زمینه دارید . کمکم کنید . ممنون

سلام، برنامه رو روی یک گوشی دیگه نصب کنید و بازیابی رو انجام بدید
اگه گوشی در دسترس ندارید روی مرورگر کروم هم میتونید افزونه jaxx رو نصب کنید >>> جزییات بیشتر

سلام
من از موبایل آیفون ۷ام بک آپ گرفتم و گوشیمو ریست فکتوری کردم.
بعد اینکه بک آپمو ریختم رو گوشیم از jaxx قبلیم خارج شد و وارد نشده، من هم فریزها رو ندارم.
چجوری میتونم کیف پولمو برگردونم؟
ممنون

سلام، اگه از کلمات بک آپ نگرفتید هیچ راهی نیست

سلام من به مشکل عجیبی خوردم. دوستی قرار بوده به آدرس کیف پول جکس من بیتکوین بزنه ولی متوجه شدم اشتباهی آیدی والت رو بجای آدرسم دادم. دوستم گفت فرمان ارسال رو داده و چون آدرس اشتباه بوده(درواقع اصلا آدرسی نبوده یه سری حروف و عدد بعنوان آیدی)، بیتکوین رفته و دیگه در فضای مجازی گم شده. چنین چیزی ممکنه؟ یا اصلا قبل از اینکه بیتکوین از والت ایشون خارج بشه، آدرس مقصد چک میشه بعد خارج میشه؟ و درواقع بیتکوین در کیفشون باقی مونده؟ مثل انتقال پول در بانکها که اول مقصد چک میشه. لطفا راهنمایی بفرمایین مرسی

سلام، معمولا در کیف پول ها زمانی که به جای یک آدرس بیت کوین، چیز دیگه ای مثل آی دی والت وارد بشه کیف پول خطا میده که امکان ارسال تراکنش وجود نداره.
بنابراین اساسا احتمال وقوع چیزی که توضیح دادید خیلی کمه

متشکرم جناب مهندس . شما نفرمودین احتمالش صفر هست. اصولا ما چیزی بعنوان گم شدن بیتکوین در فضای مجازی داریم؟ یعنی یا (۱)آدرس درسته که بیت کوین میره داخلش. یا (٢)اشتباهه و آدرس کیف دیگری هست که میره داخل اون. یا(٣) اشتباهه و آدرس کیف دیگری هم نیست و در کیف اصلی باقی می مونه.

شما که بسیار پخته و با دانش هستین با چنین اصطلاحی ( گم شدن در فضای مجازی) درمورد بیتکوین مواجه شدین تابحال؟

نه، نمیشه بیت کوین در فضای مجازی گم بشه.
بیت کوین رو نمیشه از بین برد، فقط از یه آدرس به آدرس دیگه ای منتقل میشه.
باید دقیق تر در کیف پول شون ببینن. شما هم میتونید تراکنشی که مدعی هستن ارسال کردند رو با وارد کردن آی دی تراکنش در سایت btc.com ببینید
اگه واقعا بیت کوین رو ارسال کرده پس بگید آی دی تراکنش رو بده که یک خط عدد و حروف طولانی هست مثل این:
00d52f5f763dd1b05d5a5f989fb0d3ed32c35b5dfe790dc5da672bc27289136eروش خواندن تراکنش های بیت کوین رو اینجا توضیح دادیم

سلام من به اشتباه با وی پی ان وارد والت شدم که باعث تغیر آدرس کیف پولم شد . یکم پیش از یکی مقداری بیت خریده بودم که میفرسته برام آیا به همون آدرس قبلی که بفرسته میاد به کیف پول من یا پر میکشه ؟؟

سلام، وارد شدن با vpn ربطی به تغییر ادرس کیف پول نداره
کیف پول های HD مثل Jaxx پس از هربار درخواست، یک آدرس جدید میدن.کیف پول HD چیست؟
هم آدرس جدید معتبره و هم آدرس قبلی.

سلام روزتون بخیر جناب جهاندیده

بیت کوین داخل کیف پول کاغذی رو در کدام قسمت کیف پول جکس میشه ایمپورت کرد؟ در بلاکچین به اسم Swap یا (جاروکردن) انجام دادم ولی در جکس نمیدونم کدام قسمتشه. امکان راهنمایی دارید لطفا؟

سلام. در افزونه کروم جکس در بخش tools گزینه import paper wallet هست

سلام
من ادرس پاداش استخراج بیت کوینم به کیف پول جکس اتصال داده بودم بعد از مدتی در حال حاضر کیف پول جکس قسمت بیت کوین مقدار اولیه را صفر نشان میدهد و کل دارایی بیت کوین من صفر شده،و حتی ادرس کیف پول هم تولید نمیکند،بر روی اندروید ،ایفون،ویندوز هم تست کردم و باز هم همین مشکل وجود دارد ،از مدیر و یا هر شخصی ک با این مشکل برخورد کرده واطلاعاتی داره لطفا کمک کنه

سلام، کیف پول رو مجدد نصب نکردید؟
از کیف پول بک آپ گرفتید؟
موجودی شما چقدر بود که بعد صفر شد؟

بکاپ دارم ،بقیه ارزهام موجوده در کیف پول فقط بیت کوین اینجوری شده.ظاهرا بخاطر اینه ک ادرس کیف پول جکس به استخر بیتکوین وصل کردم ،موجودی من تقریبا سه هزار دلار بوده ،اخرین ورژن هم تست کردم بازم صفر نشون میده و حتی ادرس جدید هم تولید نمیکنه،به پشتیبانی ایمیل زدم ولی جواب درستی نمیده

صفر شدن موجودی شما ارتباطی به این نداره که آدرسش رو به استخر دادید .
اگه بک آپ دارید، کیف پول رو روی یک والت دیگه بازیابی کنید، مثلا روی افزونه کروم Jaxx که در اینجا معرفی کردیم
اگه پس از بازیابی بک آپ، همچنان حساب شما صفر بود میشه نتیجه گرفت که کیف پول شما به طریقی هک شده و مبالغ رو از دست دادید
بازهم باید دقیق تر نگاه کنید و مطمئن بشید اینترنت دستگاه شما وصل هست و اتصال کیف پول وجود داره
برای اطمینان کاملتر میتونید آدرسی که به استخر استخراج دادید رو در btc.com وارد کنید و موجودی و تراکنش هاش رو ببینید

سلام.
در سایت btc.com تراکنش ها موجوده و نشون میده هک‌نشده ،
چجوری میتونم با پشتیبانی جکس ب طور انلاین در تماس باشم ؟؟
تیکت بار ها زدم و با تاخیر جواب میدن ،فقط میخام انلاین در تماس باشم

سلام، پشتیبانی جکس در این موارد کاری نمیتونه برای شما انجام بده.
بک آپ رو روی کیف پول دیگه ای مثل Coinomi یا … بازیابی کنید

سلام .. من از کیف پول بک آپ گرفتم ولی بازم علامت مثلث قرمز رنگ رو روی گزینه بک آپ میاره.
مشکل از کجاست ؟؟

سلام، اگه بک آپ گرفتید که دیگه جای نگرانی نداره

سلام من چطوری قسمت شافیشیفتو برای تبدیل ارزا به ارز دیگه فعال کنم.تائید هویت میخواد مراحلشو بلد نیستم کامل کنم.لطفا کمکم کنید نیاز دارم تبدیل کنم ارزامو به هم دیگه.کیفم جاکسه

سلام، ایرانی ها توانایی احراز هویت و استفاده از shape shift رو ندارن
از changelly میشه استفاده کرد

چطور از چنجلی استفاده کنم؟مرسی از پاسخگویی سریعتون

صحبت هایی از اضافه شده این اکسچنج داخلی به کیف پول Jaxx هست
اپ Jaxx رو بروزرسانی کنید ببینید اضافه شده یا نه
اگه اضافه نشده میتونید صبر کنید تا در کنار shape shift اضافه بشه
اگه عجله دارید طبق این راهنما میتونید عمل کنید:https://www.bourseiness.com/33142/cryptocurrencies-exchange

اضافه شده ولی بازم کار نمیکنه.اکسچنج

ببینید چه خطایی میده.

سلام خدمت دوستان عزیز،میخاسم مقداری بیتکون از ایفون به اندروید انتقال بدم ولی خطای TX-017 رو نشون میده،راحلی وجود داره این مشکلو برطرف کرد..؟

سلام خدمت آقای جهاندیده عزیز،من میخاستم بیتکوینی رو‌ ک استخراج کردم بفروشم ولی در مرحله اخر ارور TX-017 رو میاره،راه حلی وجود داره ک مشکلو برطرف کرد..!!

سلام، با بررسی داده هایی که وارد میکنید ببینید مشکل از کجاست
دقت کنید آدرس بیت کوین گیرنده رو درست وارد کرده باشید
به اندازه کارمزد تراکنش هم موجودی داشته باشید
و…

همه رو چک کردم،هرچی به ذهنم رسیده رو انجام دادم ولی باز ارور (TX-017) میده.. یعنی هیچ راه حلی نداره…!!!

سلام
مقداری بیت کوین در سایتی استخراج کردم چگونه به کیف پول جکس انتقال بدم و به ریال تبدیل کنم… باتشکر

سلام
اینجا توضیح دادیم: روش دریافت و نقد کردن درآمد استخراج

سلام ..من مدتی هست جکس استفاده میکنم اما امروز موجودی بیت کوینم روی jaxx رو نشون نمیده ومینویسهclick to intialize
میشه راهنماییم کنید

سلام من از کیف پول jaxx استفاده کردمگوشی خراب شد تمام رمز ها داخل گوشی بودن و فلش شد الان چطوری میتونم اکانتمو تو کیف پول دوباره برگردونم تنها چیزی که دارم ادرس ولت که تو کیف پول درست کردم

سلام، فقط با داشتن آدرس امکان بازیابی وجود نداره.
باید از کیف پول پشتیبان می گرفتید

سلام ادمین جان من با گوشی ایفون دارم بیت کوین استخراج میکنم کسی بهم لینک داد ثبت نام کردم و دارم استخراج میکنم ولی بالای صفحه آدرس کیف پول میخواد برنامه جکس رو دانلود کردم ولی نمیدونم آدرس کیف پولو چجوری پیدا کنم ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

سلام، در کیف پول آدرس رو باید با کلیک روی دکمه Receive بدست بیارید
مثلا اگه میخواید آدرس بیت کوین رو بردارید، روی Bitcoin کلیک کنید.
در صفحه بعد دکمه Receive رو میبینید

سلام ببخشید من بیت کوین و نصب کردم ولی برام نیومد انگاری فعال نیست بلد نیستم فعالش کنم لطفا راهنماییم کنید؟گوشیمم سامسونگ گرند 2 هست میشه با گوشی سامسونگ؟یا حتما باید آیفون باشه؟

سلام، متوجه نشدم دقیقا چه مشکلی داشتید ولی این اپ روی اندروید و هم IOS قابل نصب هست.

با سلام
من برای نگهداری دوج کوین وبیت کوین از کیف پول گواردا نسخه دسکتاب استفاده میکنم لطفا بگویید این کیف پول از نظر اعمال تحریم یا امنیت دیگر امن است یانه ؟ اگر خوب نیس از چه کیف پولی استفاده کنم؟
ممنون

سلام، اطلاعی از این کیف پول ندارم دوست عزیزبرای انتخاب کیف پول میتونید این راهنما رو بخونید

سلام من ازکیف پول jazz استفاده میکردم و چندین بار بیت کوین و لایت کوین واریز میکردم ,مشکلی نداشت,تا چند هفته قبل که میخواستم وارد بشم دیگه اجرانشد تا همین الان که همچنان مشکل داره,بروزرسانی هم کردم, واقعا بدجوری حال مارو گرفتن حالا نمی‌دونم بخاطر تحریمه یانه(اول حساب وایبر شروع کرد پول ما رفت, بیخیالش شدیم بعد بلاکچین بیخودی یورو و بیت کوین مارو کار گرفت هر چی ایمیل زدیم و در خواست دادیم مارو پایداری کردن بیخیال شدیم رفتیم یه کیف پول کاغذی تو سایت ,گفتیم این دیگه خوبه بعد از یک ماه لایت کوین های مارو آقای ترامپ بلوکه کرد ی مقدار تو همون سایت موجوده هر بار می‌خوام انتقال بدم مسخره بازی در میاره,بیخیال شدم دنبال کیف ضد تحریم گشتیم دیدیم همه میگن jaxx اینم پولمون و گذاشتیم توش و الان دیگه درو با نمیکنه ببخشید خستتون کردم سوالم اینه از شما بهتر نیست کلا درآمد اینترنتی و بیخیال بشم؟؟!¡. یا هنوز راهی وجود داره🍎

سلام، من فکر میکنم اطلاعات شما کمه یا اینکه دقت کافی نمیکنید که با این مشکلات مواجه میشید
کلی افراد با jaxx کار میکنن
باید ریشه مشکل رو پیدا کنید، مثلا اجرا نشدن برنامه یا عدم نمایش موجودی، دلیلش خود برنامه نیست، ممکنه از دستگاه شما باشه.

سلام خسته نباشید
ببخشید من مقداری بیت کوین استخراج کرده بودم انتقال دادم به کیف پول جاکس الان هر کاری می کنم انتقال نمیده و همش ارور میده jx-031 location is currently blocked for legal reason
لطفا کمکم کنید

سلام بعد از اتصال vpn تست کنید

سلام خوبین من از نسخه ویندوز جکس استفاده میکنم
از دیشب متوجه شدم که برا بیت کوین بهم ادرس کیف پول نمیده بقیه ارزا بالاش زده ولی بیت کوین روش هیچ ادرسی زده نشده
میشه راهنمایی بفرمایید ممنون

سلام، به چنین موردی برخورد نکردم
اگه سایرین تجربه ای دارن بگن

سلام
ایا شما از دستگاه ماینر استفاده میکنید و ادرس کیف پول جکس به استخر متصل کرده اید ؟؟؟من هم همین مشکل دارم

سلام.یک هفتست من هر چی‌میخوام از این کیف پول یه ارزی رو بفرستم برای دوستم نمیتونم این کارو کنم.ارور میده همش.ارور tx-019 میده.لطفا راهنمایی کنید من چجوری باید درست کنم اینو

سلام.مدير جان من از جكس ميخام بيت كوين انتقال بدم تا مرحله اخر ك رمز ميزنم ولي ارو ميده.ميزنه ك خطاي انتقال.دليلش چيه؟

سلام، اطلاعی ندارم دوست عزیز
باید متن خطا رو در اینترنت سرچ کنید احتمالا شخص دیگه ای چنین تجربه ای داشته

سلام
چندسال از کیف پول جکس استفاده کردم و هیچ مشکلی نداشتم
تااینکه چندروز پیش دسترسی من قطع شد و بیانیه ای اومد ک باید رد یا تاییدش میکردم
پس از تایید کلمات بازیابی رو از من خواست ک متاسفانه اونهارو نداشتم
راهی برای بازیابی وجود داره یا نه ؟
ممنون

سلام، اگه کلمات بازیابی رو ندارید راهی نیست.

سلام،من گوشیم ُ دزدیدن
و میخوام کیف پول jaxx رو دوباره بزارم…اما نمیدونم چجور!اون ۱۲ کلمه کجا هستن؟و اون ادرس ک بالا میده چیه!؟با اون میتونم؟

سلام، 12 کلمه رو باید از قبل یادداشت میکردید الان که دیگه نمیشه کیف پول قبلی رو بدون اون 12 کلمه بازیابی کرد

من 1800 دوج در جکس دارم ولی ارسال نمی کنه چیکار باید بکنم

چگونه کیف پول جکس خود را به گوشی دیگری منتقل کنم

باید بک آپ والت فعلی‌تون رو در اپلیکیشن Jaxx که در گوشی جدید نصب شده وارد کنید
برای دریافت بک آپ به مسیر زیر برید:
Menu > Security > Back up Wallet

سلام آیا جکس از ترون پشتیبانی می کند؟

سلام، تا جایی که میدونم فعلا پشتیبانی نمیکنه.
کوین ها و توکن هایی که پشتیبانی میکنه رو در این صفحه ببینید

سلام من یه چنج از اتر به اتر کلاسیک انجام دادم ادرس تایید چک ممیکنم موجودی داره و اتقال انجام شده ولی تو کیف پولم نشون نمیده و فقط از حساب اتر کم ششده و به اتر کلاسیک اضافه نشده

سلام .من ادرس کیف پولمو داده بودم تو یه سایتی . بعد پاک شد از گوشیم دوباره نصب کردم ادس کیف پولم تغییر کرده . حالا از اون سایت میخوام برداشت کنم پولم کجا میره؟ چطوری به همون ادرس قبلیه دسترسی پیدا کنم تو جکس؟ خواهشا جوابمو بدین

سلام، کیف پول های HD مثل Jaxx با هر بار درخواست، آدرس جدیدی به شما میده
بنابراین آدرس های قبلی رو اگر از همون کیف پول برداشت کردید معتبر هستن و ارز به کیف پول اضافه میشه

سلام من ۶.۸ بیتکوین در کیف پول جکس دارم ولی اونا توی گوشی جدیدم بک اپ فریز کردم ولی اول ۳. بیتکوین نشون داد و فردای اون روز ۴.۳ بیتکوین و الان هم دیگه اجازه انتقال بیتکوین از کیف پولی که در گوشی قدیمی من وجود دارد نمیده و خطای
Tx-018رانشان میدهد لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

سلام من حساب cryptonator دارم ای کاش راجبش مطلب میزاشتین!
اصلانمیدونم این معتبره یاجعلی؟!احساس می کنم هرچقدرواریزبشه به حسابم نمی یاد!
واقعه ان میشه بهش اعتمادکرد؟!
همونطوری که قبلاگفتین محدودیت مبلغ هست ولی به نظرم0.001هم به حساب واردنمیشه!

سلام، در مورد cryptonator نظرات منفی زیادی وجود داره.
بهتره از سایر والت ها استفاده کنید

فکرمی کنم jaxxدوتاکیف پول ارائه کرده باشه یکی بلاکچین والت ولایبری ولی توسایت خودش لایبری رو
ارائه داده که تم متفاوتی هست ولی مشکل اساسی که بهش برخوردم اینکه گفته میشه باهربارپرداخت لینک حساب تغییرمی کنه!!!اینوموقعه ای فهمیدم که به کیف پول مبلغی واریزشد
الان سوال اینجاست لینکه قبلی چی میشه باطل؟
چون جاهایه دیگه لینکودادم

آدرس های قبلی ایجاد شده معتبر هستند
به والت هایی که آدرس با هر بار درخواست تغییر میکنه HD گفته میشه
دیروز مطلبی در اینباره منتشر کردیم:والت HD چیست؟

سلام خسته نباشیدمن افزونه گوگل کرومشودارم دوتاست باهم فرق دارن تمش یکی قدیم هست یکی جدید
قدیمی سایت داره جدیده نداره!الان نمیدونم دوتاش یکیه درسته؟
الان می بینم جدیدیه بالانمی یاد!الان موندم اعتمادکنم یانه!

سلام، فقط و فقط باید از طریق لینکی که در سایت رسمی کیف پول مشخص شده متوجه بشید
کاری به بقیه افزونه ها نداشته باشید چون ممکنه اسکم باشن

سلام خسته نباشید
من کیف پول جکس رو دانلود کردم وتمام مراحل بکاپ و سکورتی روانجام دادم .از عبارت های بکاپ هم کپی گرفتم .ولی وقتی امروز وارد کیف پول شدم تمام اطلاعات قبلیم پاک شده و عبارت های جدیدی برای بکاپ داده .الان هم عبارت های قبلیم رو بجای عبارت های جدید وارد میکنم ولی قبول نمیکنه.من الان برای بازگردانی اکانت قبلیم چیکار کنم ؟

سلام
من از سایتcoinpot.co حدود 68 عدد داج کوین انتقال دادم به کیف پول jaxx اونجا تایید ارسال اومده اما داخل کیف پول نرفته
همچنین از یه صرافی ایرانی 400تا داج رو انتقال دادم به کیف پول freewalet خودم اونم یه هفتس نیومده به حساب
مدیرعزیز یا دوستان میتونن راهنماییم کنن ممنون میشم

سلام هیترشکن روشن کن بعد برو داخل برنامه حسابتو چک کن

سلام این کد 12 رقمی ک میگید کجاس واسہ من اصلا نداد کہ

سلام میشل مستقیم لایت کوین رو ب ریال تبدیل کنیم از این کیف پول؟یا حتما باید. اول ب بیت کوین تبدیل کنیم بعد ب ریال

سلام، این کیف پول گزینه ای برای تبدیل ارزهای دیجیتال به ریال نداره
یا باید مستقیم لایت کوین رو به صرافی های آنلاین ایرانی بفروشید یا اینکه لایت کوین رو به بیت کوین تبدیل کنید و در سایت localbitcoins به ریال بفروشید:روش خرید و فروش بیت کوین در localbitcoins

سلام ببخشید ادرس کیف پول چرا عوض میشه؟

سلام من استخر f2pool رو بە این كیف پول وصل كردم و ارز استخراجىم بە اين كىف پول انتقال ميدە اما امروز انتقال در استخر انجام شدە ولى در كىف پول وارد نشدە لطفا راھنماىى كنيد

سلام نمیدونم چرا بعد هر انتقال ادرس کیف پول عوض میکنه ادرس قبلی کجا میره ؟ تو یک سری سایتها ک فقط ادرس کیف پول میخواد اگر ادرس عوض کنیم دوباره صفر میشه ایا اون ادرس قبلی از بین میره و نمیشه دیگ ازش برای انتقال به کیف پول استفاده کرد ؟

سلام، تغییر آدرس ها طبیعیه و برای افزایش امنیت و ناشناس بودن تراکنش هاست
ادرس های قبلی هم معتبر هستند

با send jaxx اشتباهی ادرس کیف پول بیت کویین jaxx رو دادن و یک اتریوم send کردم ولی بحساب نرفت ایا راهی برای برگشت پول هست

سلام من کیف پولمو به اشتباه پاک کردم از جکس استفاده میکنم
اون کد ۱۲ رقمی نمیدونم
چه راهی وجود داره تا همون کیف پول ریکاوری کنم
ادرس بیت کوینشو لازم دارم

سلام، راهی وجود نداره
اگه مبلغی هم داخلش نبوده نیازی نیست اصلا بازیابی کنید
یه والت دیگه بسازید

سلام. چرا اعداد کیف پول عوض میشه. میشه کمک کنین

سلام، کدوم اعداد؟
اگه منظور شما قیمت و ارزش بیت کوین هست، لحظه ای بالا پایین میشه

نه منظورم ادرس کیف پولمه.توی jaxx عوض میشه

به خاطر افزایش امنیت هست تا کاربران هربار از یه ادرس استفاده نکنن
ادرس های قبلی هم معتبره
بنابراین نگرانی نداره

سلام

مشكل خروج كوين از jaxxدارم

دليلش چيه چرا نميشه ؟

سلام، به اروری که میده توجه کنید

مشکل خروج از بیت کوین رو دارم ارور هم نمیده فقط گزینهsend غیر فعال هست

کیف پولم خاای نشون داده میشه چیکار میتونم بکنم

سلام..من چجوری میتونم ارزی که توی والت جکس دارم رو به ریال تبدیل کنم؟

سلام، برای تبدیل ارزها میتونید ابتدا به بیت کوین تبدیلش کنید و بعد بیت کوین رو به ریال بفروشید:تبدیل ارزها با صرافی changelly تبدیل بیت کوین به ریال با لوکال بیت کوین

سلامjaxxمحدودیت واریزکه نداره؟یعنی0.00009بریزم توش گم که نمیشه؟درضمن دیگه واسه سوالام جوابی نیست؟

سلام، نه دوست عزیز فک نمیکنم محدودیتی داشته باشه ولی مقادر کمی مثل این که گفتید فقط کارمزد تراکنش میشه
بنابراین شاید نتونید همین مقدار رو هم منتقل کنید
اول جستجو کنید اگه جواب سوال تون رو پیدا نکردید میتونید بپرسید اما اینکه جوابی بگیرید تضمینی در کار نیست

سلام خسته نباشی یه یوال داشتم ازتون .من دوم نوامبر کیف پولمو اپدیت جدیدیش ریختم توگوشیم جاکس وقتی ۱۲ کلمه بکاپ میزدم نمیومد بالا .۱۲ کلمه رو توی کوینومی زدم کیفه پول بالا امد ساعت ۷:۳۰ ولی خالی بود .و ساعت ۴:۳۰ کل کیف خالی شده بود همون روز و کیف پوله خالی نشون داده میشم .و وقتی دوباره تو جاکس ۱۲ کلمرو زدن حسابه خالی بهم نشون میده چیکار میتونم بکنم ممنون میشم کمک کنید.

سلام وقت بخیر
بعضی اوقات کیف پول ها موجودی بروز رو نشون نمیدن.
شما بهتر بود با دقت همان 12 کلمه رو در کیف پول سابقی که تازه نصب کردید وارد میکردید؛ بدون حروف بزرگ و با یک فاصله.
برای اینکه بدونید واقعا موجودی دارید یا نه، آدرس هایی که از اونها برای دریافت ارز استفاده کردید رو در بلاکچین اکسپلورر وارد کنید:https://www.bourseiness.com/dictionary/blockchain-explorer

سلام قسمت آخرکلیداینارومتوجه نشدم به چه دردیه؟بعدکارمزدش رونرمال بایدباشه؟
بعدش سخن آخرتون امن است لابدامنه اگه اگرمنظورازهک شدنه بایدبگم کاملاشانسیه اگرجدیداگه به سرقت رفته بوداطلاع رسانی میشدبعدش کی الان پنج تابیتکوین داره که ناراحت ازدست دادن بشه به قوله معروف بادآورده روبادبرد!
درضمن شمانرم افزارایه ماینینگ یاسایت برای جمع آوری ارزپیشنهادکردید؟
چون عده ای هستن فقط فروشنده وتبادل هستن وهیچ خریدی نداشتن تابخوان سرمایه گذاری کنن

ایا ادرسش jaxx.io میباشد؟
من میخوام فقط یک حساب کاربردی و ارزشمند داشته باشم. پولمم سریع نقد به ریال و یا راحت ارسال به امریکا و نقد به دلار بشه. حساب اینترنتی همه فن حریف میخوام. در این بین باید ریال تبدیل به بیت کویین کنم و ارسال کنم برای جایی دیگه یا در امدم و بتونم از سایت های اینترنتی بگیرم. لطفا راهنمایی کنید و پیشنهاد بدید.
به ایمیم ارسال کنید.
ممنون میشم

آره ادرسش jaxx.io درسته
شما میتونید بیت کوین رو از طریق سایتهایی مثل localbitcoins بخرید و در هر کیف پولی که فکر میکنید برای شما مناسبه نگه دارید. (از جمله jaxx(نحوه خرید بیت کوین با ریال

سلام و عرض ادب خدمت ادمین سایت
بنده یه سوال داشتم از خدمت شما در مورد کیف پول jaxx
من به اشتباه اون 12 حرفی را که والت jaxxبرای بکاب گرفتن میده را اشتباهی فرستادم برای کسی
ودوباره از روی سیستمم پاک کردم ونصب کردم و دوباره ریسیت کردم و رمز گزاشتم ایا این کفایت میکنه یا ن

سلام. باید ببینید 12 کلمه جدید که در والت جدید ساخته شده با قبلی ها یکسان هست یانه.
البته بعیده یکسان باشه ولی باز چک کنید
اگه با قبلی یکسان نیست در نتیجه یه کیف کامل جدید ساخته شده و نیاز به نگرانی نداره

سلام. بله متاسفانه همان کلمات است ولی یک رمز جدید گزاشتم .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ما در بورسینس به شما کمک می‌کنیم:

• منابع درآمد دیگری برای خودتان بسازید
• کسب‌وکارتان را رشد دهید
• ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
• از سرمایه‌تان برای کسب سود استفاده کنید
• سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بدانید

ایمیل‌تان را وارد کنید تا جدیدترین مطالب به ایمیل‌تان ارسال شود:

بعد از ثبت ایمیل لینک تایید برایتان ارسال می‌شود، لطفا روی آن کلیک کنید

سلب مسئولیت: در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری (اوراق بهادار، بازار آتی، طلا و ارز و…) ارزش دارایی‌ها ممکن است به سرعت تغییر کند و ریسک از دست رفتن سرمایه وجود دارد. محتوای موجود در سایت بورسینس صرفا جهت اطلاع‌رسانی است و نظرات شخصی نویسنده را منعکس می‌کند. بورسینس هیچ منفعت یا مسئولیتی در قبال سود و زیان کاربران ندارد و مسئولیت استفاده از تمامی مطالب و محتوای سایت بر عهده کاربران است.

Copyright © Bourseiness 2013-2019

کپی‌برداری از مطالب این سایت به هرشکل، غیرمجاز و غیرقانونی است.

قبل از اینکه به طور تکنیکی به توضیح کیف پول ارز دیجیتال بپردازیم، بیایید کمی در مورد روش خاص شما برای ذخیره پول با هم صحبت کنیم. به این فکر کنید که چگونه پول نقد واقعی خود را ذخیره می‌کنید. قطعا آن را در دست خود نگه نمی‌دارید، بلکه آن را در کیف پول یا در یک حساب بانکی ایمن ذخیره می‌کنید. کیف پول کریپتوکارنسی‌ نیز از همان اصول اصلی پیروی می‌کند. در نتیجه، با داشتن یک کیف پول رمزنگاری شده، توانایی ارسال و دریافت بیت‌کوین و سایر کریپتوکارنسی‌ها را خواهید داشت.

«والت» یا همان کیف پول ارز دیجیتال یک برنامه‌ نرم‌افزاری است که کلیدهای خصوصی و عمومی را ذخیره می‌کند و با بلاک چین‌های مختلف در تعامل است تا کاربران بتوانند ارز دیجیتال خود را بفرستند، دریافت کنند و بر تراز حساب خود نظارت داشته باشند. اگر قصد دارید از بیت‌کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری استفاده کنید، ابتدا باید یک کیف پول دیجیتالی داشته باشید. هیچ ارز دیجیتالی به خودی خود در کیف پول قرار ندارد. بیت‌کوین و کریپتوکارنسی‌های مشتق ‌شده از آن، به صورت غیرمتمرکز در یک دفترکل عمومی به نام «بلاک چین» ذخیره و نگهداری می‌شوند.

در یک حساب بانکی معمولی، پول یا بهتر است بگوییم، ارزش آن نگهداری می‌شود. اما در کیف پول ارزهای دیجیتال، کلیدهای رمزنگاری شده عمومی و خصوصی نگهداری می‌شوند. در حقیقت، کوین‌ها نمی‌توانند در یک کیف پول فیزیکی ذخیره ‌شوند. چون کریپتوکارنسی‌ها وجود فیزیکی ندارند. آدرس کیف پول، چیزی شبیه به شماره حساب بانکی است. هیچ اشکالی ندارد اگر شما شماره حساب بانکی خودتان را به فرد دیگری بدهید، چون دیگران برای انتقال وجه به آن نیاز دارند. در دنیای ارزهای دیجیتال، اگر کسی بخواهد کوین‌هایتان را برایتان ارسال کند، شما می‌توانید به سادگی آدرس کیف پول خود را به او‌ بدهید و کوین‌تان را دریافت کنید. درست مانند حساب‌های بانکی، هیچ یک از دو آدرس کیف پول، شبیه به هم نیستند. در نتیجه، هیچ کس به جز شما نمی‌تواند پولتان را دریافت کند. همچنین، تعداد آدرس‌های کیف پول شما بدون محدودیت هستند. یعنی هر چند تا آدرس که دلتان بخواهد می‌توانید برای کیف پولتان بسازید.

به عنوان مثال (در خصوص بیت کوین) این آدرس کیف پولی است که تصور می‌شود متعلق به خالق بیت کوین، Satoshi Nakamoto است:

کیف پول دیجیتال

۱A1zP1eP5QGefi2DMPTfTL5SLmv7DivfNa

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، این آدرس یک ترکیب پیچیده از اعداد و حروف بزرگ و کوچک است. از آنجایی که اغلب بلاک چین‌ها دارای شفافیت هستند، می‌توان به آسانی پی برد که یک کیف پول خاص چه مقدار پول دارد و مالک آن چه تراکنش‌های مالی را در گذشته انجام داده است. با این حال آدرس یک کیف پول ارز دیجیتال، هویت واقعی صاحب خود را نشان نمی‌دهد.

اکثر مردم تصور می‌کنند که کلید عمومی چیزی شبیه به آدرس یک کیف پول عمومی است. اما در حقیقت، آدرس کیف پول هر فرد، یک کلید خصوصی و عمومی منحصر به فرد دارد. کلید خصوصی این امکان را به شما می‌دهد تا به پول‌هایی که مربوط به آدرس کیف پول کریپتوی شماست، دسترسی داشته باشید. اجازه بدهید برای درک بهتر این موضوع یک مثال بزنیم. تصور کنید که می‌خواهید از حساب بانکی خود پولی را به حساب بانکی شخص دیگری انتقال دهید، در این صورت، اول باید رمز عبور شخصی خود را وارد کنید. هیچ کس دیگری به این رمز عبور دسترسی ندارد، حتی بانک. در غیر این صورت، اگر کسی آن را بفهمد، می‌تواند از حساب بانکی شما پول جابه‌جا کند! کلید خصوصی دقیقا همان کار را انجام می‌دهد و به طور خاص به آدرس کیف پول شخصی شما مرتبط است.

کلید عمومی از لحاظ ریاضی به آدرس کیف پول شما مرتبط است! با این حال، یک “ورژن هش” به حساب می‌آید. عملکرد هش به شما این امکان را می‌دهد تا توالی حروف/اعداد که «ورودی» خوانده می‌شوند را در مجموعه جدیدی از حروف/اعداد به عنوان «خروجی» رمزگذاری کنید. در واقع با این کار پای یک لایه امنیتی به میدان باز می‌شود و تضمین می‌کند که کیف پول شما غیرقابل هک شدن است.

به عنوان مثال:

نمونه‌ای از کلید خصوصی:

۰۳bf350d2821375158a608b51e3e898e507fe47f2d2e8c774de4a9a7edecf74eda

نمونه‌ای از کلید عمومی:

۹۹b1ebcfc11a13df5161aba8160460fe1601d541

شاید در نگاه اول، این دو کلید کاملا متفاوت به نظر برسند اما فناوری نرم افزار تشخیص می‌دهد که این دو کلید به طور خاصی به یکدیگر مرتبط هستند. ارتباط بین کلیدها ثابت می‌کند که شما مالک کوین‌ها هستید و این امکان را برایتان مهیا می‌کند که هر وقت بخواهید بتوانید پول خود را انتقال دهید! در واقع ضرورتی ندارد از فن آوری و ماجراهایی که در پس زمینه رخ می‌دهند سردربیاورید. تراکنش‌های کیف پول ارز دیجیتال چیزی شبیه به استفاده از Gmail و Hotmail هستند. نرم افزار تمام کارها را برایتان انجام می‌دهد.

در حال حاضر انواع مختلفی از کیف پول‌ها در دسترس عموم هستند. کیف پول انتخابی شما به نیازهای شخصی‌تان بستگی دارد. اساسا، کیف‌ پول‌های مختلف، امکانات متفاوتی را ارائه می‌دهند مانند امنیت، رفتار کاربر پسندانه یا حتی راحتی بیشتر.

کیف پول روی دسکتاپ 

کیف پول‌های روی دسکتاپ باید در یک لپ‌تاپ یا کامپیوتر خاص دانلود شوند و تنها از آن دستگاه خاص قابل دسترسی هستند. به طور کلی، این نوع از کیف پول‌ها ترکیب خوبی از امنیت و راحتی را ارائه می‌دهند. با این حال به یاد داشته باشید که اگر یک هکر توانایی کنترل از راه دور دستگاه شما را به‌دست آورد، خیلی راحت می‌توانند به کیف پول شما دسترسی پیدا کند.

کیف پول روی موبایل 

کیف پول روی موبایل بسیار شبیه به کیف پول روی دسکتاپ است. چون این نوع از کیف پول نیز به طور مستقیم در دستگاه شما دانلود می‌شود. معمولا از طریق دانلود اپلیکیشنی روی موبایل خود به کیف پول کریپتوکارنسی‌تان دسترسی پیدا می‌کنید. چنین دسترسی این امکان را به شما می‌دهد تا با اسکن کردن کد QR، کوین‌های خود را در یک فروشگاه خرج کنید.

کیف پول آنلاین یا روی وب:

کیف پول روی وب بهترین سطح از راحتی به هنگام ارسال کوین‌ها به دیگران را در اختیار شما قرار می‌دهد. با این حال، کم‌ترین سطح امنیت متعلق به این کیف پول است. چون معمولا تولیدکننده‌ آن کیف پول، کنترل کاملی روی سیستم دارد. یک نمونه از چنین کیف پولی، ذخیره کردن کوین‌ها در یک صرافی کریپتوکارنسی است. این صرافی، کوین‌های شما را روی سرور مرکزی خود ذخیره می‌کند. اگر این سرور هک شود، هکر می‌تواند به تمام پول‌های شما دسترسی داشته باشد. بهتر است که تنها تعداد کمی از کوین‌های خود را روی کیف پول تحت وب نگه دارید.

کیف پول کاغذی:

کیف پول‌های کاغذی یکی از کم ارزش‌ترین کیف پول‌های کریپتو هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کلیدهای عمومی و خصوصی خود را روی یک تکه کاغذ پرینت بگیرید و با این کار به سادگی می‌توانید سطح امنیت پول خود را بالا نگه دارید. چون در این روش، کلیدها به هیچ سروری متصل نیستند. در نتیجه راهی به جز در اختیار داشتن آن کاغذ برای دسترسی به کیف پول، وجود ندارد. زمانی هم که نیاز به انتقال وجه دارید، می‌توانید به سادگی کلیدها را وارد یک نرم ‌افزار یا کیف پول تحت وب کنید، یا حتی ساده‌تر از آن، فقط کد QR چاپ شده را اسکن کنید.

کیف پول سخت افزاری:

به لحاظ امنیتی، هیچ کیف پولی بهتر از کیف پول سخت‌افزاری نیست. کیف پول سخت‌افزاری یک دستگاه فیزیکی است که تنها هدفش ذخیره‌سازی کلیدهای عمومی و خصوصی‌تان است. این دستگاه تنها در صورتی که نیاز به انتقال وجه داشته باشید به اینترنت متصل می‌شود. هنگام انتقال، شما باید پین شخصی خود را به طور مستقیم وارد دستگاه ‌کنید. این کار دسترسی هکرها به کلیدهای‌تان را تقریبا غیرممکن می‌سازد.

این سوال بسیار مهمی است و جواب آن به کوین‌هایی که در دست دارید، بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر شما فقط بیت‌کوین دارید باید یک کیف پول داشته باشید که با ارز دیجیتال بیت‌کوین سازگار باشد.

اگرچه هر کدام از آن‌ها دارای بلاک‌چین مختص به خود هستند، اما می‌توان از یک کیف پول چند ارزی استفاده کرد. کیف پول‌های چند ارزی به شما این امکان را می‌دهند تا کریپتوکارنسی‌های مختلف را درون یک کیف پول ذخیره کنید. این کار بسیار ساده‌تر از به کار بردن کیف پول‌های متفاوت برای کوین‌های مختلف است. با این حال، همه چیز به این بستگی دارد که کیف پول ارزی شما از چه امکاناتی پشتیبانی می‌کند.

به طور کلی، مهم نیست که از کدام کیف پول ارز دیجیتال استفاده می‌کنید، اگر کسی به کلید خصوصی شما دسترسی داشته باشد، می‌تواند به پولتان نیز دسترسی پیدا کند. پرسش کلیدی این است که چه کارهایی را برای پیش‌گیری از وقوع این اتفاقات می‌توان انجام داد؟ هر کیف پول ارز دیجیتال که با اینترنت در ارتباط باشد – به عنوان مثال روی دسکتاپ، موبایل یا وب قرار داشته باشد-  همیشه امکان آسیب‌پذیری را با خود به دوش می‌کشد. هکرها همیشه راه‌های جدیدی برای دستیابی به اطلاعات دیگران پیدا می‌کنند و به همین دلیل باید هر کاری که لازم است برای محافظت از کلید خصوصی خود انجام دهید.

Exodus یک کیف چند ارزی روی دسکتاپ است که به شما این امکان را می‌دهد تا تعداد زیادی از کوین‌های مختلف مانند بیت‌کوین، لایت‌کوین، دش و نیز توکن‌های ERC-20 مختلف را روی آن ذخیره کنید.

نوعی از کیف پول ارز دیجیتال روی موبایل است که بسیار کاربر پسند و برای مبتدیان عالی است. از ویژگی جالبش این است که با آن می‌توانید کد QR آدرس کیف پولی که می‌خواهید به آن وجه ارسال کنید را اسکن کرده و در نتیجه بیت کوین خود را در یک فروشگاه واقعی نیز خرج کنید. اما متاسفانه بیت‌کوین تنها کریپتوکارنسی است که این کیف پول از آن پشتیبانی می‌کند. اما فراموش نکنید که کاملاً رایگان است!

برای داشتن لایه نهایی امنیت، بهترین گزینه یک کیف پول سخت افزاری، مانند Ledger Nano S است. با Ledger Nano S یک دستگاه فیزیکی دریافت خواهید کرد که به شما اجازه ذخیره آفلاین طیف وسیعی از کریپتوکارنسی‌های مختلف را می‌دهد. زمانی که می‌خواهید از این کیف پول ارز دیجیتال برای کسی کوین ارسال کنید، باید کیف پول را به دستگاه خود وصل کنید (مثل یک لپ‌تاپ) و سپس پین شخصی خود وارد نمایید.

Jaxx یکی از محبوب‌ترین کیف‌های پول چند ارزی است که برای دانلود روی اکثر دسکتاپ‌ها و موبایل‌ها در دسترس است. برای راحتی بیشتر، می‌توانید از طریق افزونه Google یا Firefox به کیف پول خود دسترسی پیدا کرده و در صورت نیاز وجه مورد نظرتان را ارسال کنید.

کیف پول ارز دیجیتال انواع مختلفی دارد که برای پاسخگویی به نیازهای گوناگونی ساخته شده‌اند. بهترین انتخاب برای شما، کیف پولی است که نیازها و ارزهای دیجیتال‌تان را پوشش دهد. برای امنیت بیشتر می‌توانید از کیف پول‌های سخت افزاری استفاده کنید. اگر زیاد به مسافرت می‌روید یا مشغله کاری زیادی دارید تعداد کمی از ارزهای دیجیتال‌ خود را روی موبایلتان نگه دارید تا به راحتی به پولتان دسترسی داشته باشید.

 تجربه شما در استفاده از کیف پول ارز دیجیتال چیست؟ شما کدامیک را پیشنهاد می‌کنید؟ برایمان بنویسید.

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات: ۳.۸ / ۵. تعداد امتیاز: ۱۸

اولین نفری باشید که به این مقاله امتیاز میدهید

کیف پول دیجیتال

از این مقاله ی مفید، بسیار لذت بردم.
اما سوالی دارم….
اینکه از کجا و چگونه میتوانیم یک کیف پول سخت افزاری کاملا مطمئن تهیه کنیم به طوری که از بیشتر ارزها پشتیبانی کند و قیمت حدودی آن چقدر است؟
مچکرم.

با سلام دوست عزیز
در مطلب زیر کامل بیان شده استhttps://khanesarmaye.com/cryptocurrency-wallet/

سلام من مدتی آیت که با بیت کوپن رایگان رول میزنم و کیف پول ایجاد نکردم کیک هفته است که از لایت کوپن هم استفاده میکن اما کیف پول ندارم میخوام نحوه استفاده از کیف پول رو یاد بگیرم و ارزهای خود را در کیف پول خودم ببینم اما بلد نیستم با کیف پول کار کنم و چه کیف پولی نصب کنم که هردو بیت کوپن ولایت کوپن را نشان بده و در صرافی تبدیل به دلار کنم کمک کنید

باسلام دوست عزیزساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین چگونه انجام می شود؟

سلام.
ممنون از مقاله خوبتون.
لطفا یه گزینه جستجو تو صفحه اول سایتتون بزارید که راحت تر بتونیم مطالب را پیدا کنیم.

با سلام و احترام
بله حتماً به بخش فنی اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

سلام
من تازه با برنامه ارز دیجیتال آشنا شدم و تنها متنی که که از این موضوع مطالعه کردم مطالب شماست چطوری میتونم اطلاعات بیشتر کسب کنم و آیا قابل اعتماد هست؟ هروقت که بخوام میتونم پول از حسابم برداشت کنم؟ تحت نظر کجاست ؟ و کلی سوال دیگه…..

باسلام دوست عزیز
پیشنهاد مطالعه سلسله مقالات مرتبط با این موضوع در همین سایت را برای شما داریم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

هر روز تعداد بیشتری از افراد برای کارهای روزمره خود از تلفن های هوشمندشان استفاده می کنند. استفاده از کیف پول ها یا والت های دیجیتالی از جمله آن هاست. این کیف پول ها شما را از حمل پول نقد راحت می کنند و به وسیله آن ها به راحتی میتوانید در هر مکان و هر زمانی خرید کنید. با حرکت به سمت معاملات آنلاین برای خرید و فروش بسیاری از چیزها، پیشرفت تکنولوژی نیز در این مسیر قرار گرفته است. امروزه شما میتوانید بسیاری از پرداخت های خود را با استفاده از کارت ها یا کیف پول های دیجیتال بدون پول نقد، در کمترین زمان ممکن و با امنیت بالا انجام دهید. جهانی بدون پول نقد در انتظار ماست و آینده پرداخت ها زیر و رو خواهند شد.

بر اساس یک نظر سنجی حدود ۵۴ % از مصرف کنندگان از کیف پول های دیجیتال خود استفاده می کنند اما هنوز به خوبی جایگزین کارت های اعتباری یا پول نقد نشده اند. در آمریکا حجم پرداخت با تلفن همراه تا سال ۲۰۲۰ به مبلغ ۵۰۳ میلیارد دلار خواهد رسید. کشورهایی مثل سوئد، سنگاپور، هلند، فرانسه، کانادا، بلژیک و انگلستان به جوامعی بدون پول نقد تبدیل خواهند شد. استرالیا، برزیل، هند و اکثر نقاط آفریقا به زودی به این کشور ها خواهند پیوست و تا حدود زیادی پرداخت ها غیرنقدی شده اند. حالا انقلاب کیف پول های دیجیتال در دست ماست اما کمی زمان می برد تا به خوبی بین مشتریان و کسب و کارها جا بیفتد.

کیف پول دیجیتال در واقع نسخه دیجیتالی کیف پول هایی است که با خود به هر جا می برید. این والت ها همه اطلاعات مربوط به پرداخت های شما را در خود جای می دهند، بنابراین به سادگی می توانید خریدهای خود را انجام دهید. حتی اگر یک کسب و کار دارید می توانید با این کیف پول های دیجیتال هم کار مشتریان را ساده تر کنید و هم پرداخت های آنها را تائید کنید.

برای ساده کردن کارها دو نوع والت دیجیتال داریم. نوع اول آن ها والت های نرم افزاری هستند که یک سرور یا ارائه دهند خدمت از آن پشتیبانی می کند. در حقیقت شما اطلاعات مربوط به حساب و کارت های اعتباریتان را در فضای ابری آن ها ذخیره می کنید و با یک کلیک پرداخت ها انجام می شوند. اپلیکیشن های دیگر و یا برنامه های مرور گر وب با تائید شما میتوانند به آن ها دسترسی پیدا کنند.

کیف پول دیجیتال

نوع دوم این کیف پول ها ، سخت افزاری هستند و بر روی گوشی های موبایل نصب می شوند و با استفاده از کارت های اعتباری خود میتوانید پرداخت های خود را انجام دهید. در این والت ها دیگر اطلاعات شما در فضای ابری قرار ندارند و تا زمانی که کارت خود را در آن قرار ندهید هیچ پرداختی صورت نمی گیرد.

زمانی که اپل پی ( Apple Pay ) برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ معرفی شد دنیای کیف پول های دیجیتال و پرداخت های موبایلی را به کلی متحول کرد. اما ایده کیف پول های دیجیتال با اپل پی آغاز نشد. این ایده به سال ۱۹۸۳ باز می گردد، زمانی که دیوید چاوم ارز دیجیتال را خلق کرد. ارز های دیجیتال تا دهه ۹۰ خیلی مطرح نبودند تا اینکه کیف پول های دیجیتال پیشرفت بسیاری را با خود به ارمغان آوردند. این موضوع به ویژه در سال ۱۹۹۸ با معرفی PayPal بیشتر حس شد.

با ورود به قرن ۲۱ ام همه چیز خیلی سریع آغاز شد. گوشی های موبایل محبوب تر شدند. بیت کوین ها معرفی شدند. والت گوگل در سال ۲۰۱۱ و اپل پی در ۲۰۱۴ معرفی شدند. امروزه کیف پول های دیجیتال در سراسر دنیا در دسترس اند.

تامین امنیت مسلما مهم ترین مسئله درباره این کیف پول هاست. همه حساب های شما در یک جا ذخیره شده اند. اطلاعات مهمی مثل نام شما، شماره کارت، تاریخ انقضا و رمز عبور در این والت ها ذخیره می شوند اما این اطلاعات هرگز در اختیار فروشنده یا فردی که برای او پول واریز میکنید قرار نخواهد گرفت. این کیف پول ها در اصل امنیت بسیار بالایی دارند. برای تائید پرداخت باید از فاکتورهای بیومتریک مثل اثر انگشت یا تشخیص چهره استفاده کنید. در مورد اپل پی و سامسونگ پی، یک تراشه در دستگاه شما نصب شده است که عنصر امنیتی ( Security element ) نامیده می شود. این تراشه فقط برای ذخیره اطلاعات حساس است و اپراتورها یا سازنده ها به آن دسترسی ندارند. چون اطلاعات حساس شما یک جا جمع شده اند در واقع باید سیستم بسیار امنی برای حفاظت از این اطلاعات و جلوگیری از کلاهبرداری ها وجود داشته باشد.

یکی از اصلی ترین دلایلی که بسیاری از کیف پول های دیجیتال استفاده می کنند، امنیت بیشتر آن ها در برابر پول نقد است. در جابجایی ها و سفر ها شما مجبورید پول نقد زیادی را با خود حمل کنیدو همیشه باید نگران دزدیده شدن یا گم شدن آن ها باشید. اما بر خلاف پول نقد کیف پول های دیجیتال امنیت بالاتری دارند.

زمانیکه شما پول نقد در دست دارید نمی توانید هزینه های خود را مدیریت کنید و به راحتی آن ها را خرج می کنید. اما با استفاده از کارت ها یا کیف پول های دیجیتال هزینه های اضافی شما کمتر می شوند.

والت های دیجیتال به کاربر این امکان را می دهند تا تراکنش ها و موجودی حساب خود را چک کنند، برای دوستان و خانواده خود پول ارسال کنند، هزینه رستوران یا کرایه تاکسی را بپردازند. این راحتی، بسیاری را به استفاده از این کیف پول ها ترغیب کرده است.

افراد به سرعت این والت ها علاقه بسیاری دارند. در همان لحظه همه کارهای پرداخت به پایان می رسد و زمانی که صرف آن می کنید بسیار کوتاه است.

در بسیاری از کیف پول های دیجیتال شما به ازای تراکنش هایی که انجام می دهید پاداش دریافت می کنید. برای مثال ۲ % از مبلغ خریدتان به شما بازگردانده می شوند یا امتیاز دریافت می کنید.

در دنیایی که تجربه مشتری حرف اول را می زند و همه برند شما را تحت تاثیر قرار می دهد، کیف پول های دیجیتال به شما کمک می کنند تا به این هدف برسید. بدون نیاز به پر کردن فرم های اضافی، به خاطر سپردن شماره کارت های طولانی به راحتی بعد از چند مرحله کوتاه از طرق موبایل مشتریان پرداخت انجام می شود.

دیگر نیازی به پلت فرم های شخص ثالث نخواهید داشت و میتوانید پلت فرمی را ایجاد کنید که فقط شما و مشتریانتان در آن در ارتباط هستید. برای مثال اگر شما در کسب و کارتان ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین را می پذیرید، خودتان میتوانید شرایط پرداخت را تعیین کنید.

نسل هزاره یعنی متولدین ۱۹۹۶ تا ۱۹۸۱ که بیشترین جمعیت جامعه را تشکیل داده اند، طرفدار بانک ها نیستند و علاقه ای به کارت های Credit ( کارت هایی هستند که شما از اعتبار خود خرج می کنید نه از پول خود و در نهایت مثل وام باید آن را تسویه کنید) ندارند چرا که بدهکار بانک ها خواهند بود در عوض کارت های Debit ( کارت های اعتباری که در ایران نیز استفاده می شوند) را ترجیح می دهند. با استفاده از والت های دیجیتال، نسل هزاره دیگر نیازی به بانک ها نخواهند داشت و پرداخت هایشان را به سادگی انجام می دهند.

با کیف پول های دیجیتال، خیلی سریع می توانید به اطلاعاتی مثل بیشترین خرید های انجام شده و سابقه خرید ها دسترسی پیدا کنید. بنابراین می توانید مشتریان را دسته بندی کنید و بسته های ویژه یا جوایزی در نظر بگیرید.

اگر به دنبال مزیت رقابتی در کسب و کارتان هستید، سریعا کیف پول دیجیتال خود را راه اندازی کنید. این کیف پول ها خیلی راحت اجرا می شوند، به سرعت عمل می کنند و در هزینه های شما نیز صرفه جویی می کنند.

معمولا بانک‌ها در برابر تغییرات در شرایط مالی جدید یا فناوری های این حوزه مقاومت نشان می دهند و تمایل چندانی به ایجاد تغییر در سیستم های خود ندارند.

استارت‌آپ‌ها شما را به سرعت با شرایط جدید بازار و تغییرات آن آشنا می کنند. این موضوع، مزیت منحصر به فرد استارت‌آپ‌ها است. فین تک قادر است جمعیت بسیار زیادی از مردم با سلایق متفاوت را در بر گیرد و رضایت آن‌‌‌‌ها را جلب کند. با استفاده از کیف پول‌های دیجیتال و دیگر نوآوری‌ها در این زمینه، هر روزه تعداد بیشتری از مشتریان، موقعیت مالی و استفاده خود از فناوری های مالی را ارتقا می‌دهند.

شاید بتوان گفت فین‌ تک راهی برای هموار کردن شرایط معاملات، در یک بازار اقتصادی است. فین تک یک راه حل مناسب برای مردم و کسب و کار آن‌ها ارائه می‌دهد تا آن‌ها فعالیت های مالی‌ خود را با امنیت کامل پیگیری کنند و خطری منابع مالی آن ها را تهدید نکند.

https://ghabzino.com

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم قبضینو در وب سایت منتشر خواهد شد.

نام و نام خانوادگی وارد نشده است

پست الکترونیک ورد نشده است

شماره موبایل جهت پیگری وارد نشده است

متن دیدگاه یا پیام وارد نشده است

کیف پول دیجیتال
کیف پول دیجیتال
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *