یارانه معیشتی 99

یارانه معیشتی 99
یارانه معیشتی 99

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مرحله اول یارانه معیشتی در روزهای دوشنبه 27 آبان، پنجشنبه 30 آبان و شنبه دوم آذر 98 توسط سازمان برنامه و بودجه و بر اساس لیست ارائه‌شده از سوی وزارت رفاه پرداخت شد.

در ادامه نیز دومین مرحله یارانه معیشتی در 10 دی ماه سال گذشته واریز شد و مرحله سوم یارانه معیشتی نیز در  10 بهمن ماه 98 واریز شد.

همچنین مرحله پایانی یارانه معیشتی در سال 98 در دهم اسفند ماه به حساب سرپرستان مشمول یارانه معیشتی واریز شد و در واقع پرونده پرداختی یارانه معیشتی در سال گذشته به پایان رسید.

در حالی واریز یارانه‌های معیشتی از آذر ماه سال گذشته در دستور کار دولت قرار گرفت که در فرایند واریز یارانه‌های معیشتی بارها از سوی جاماندگان از دریافت یارانه اعتراضاتی شکل گرفت و در نهایت وزارت رفاه و ستاد شناسایی مشمولان یارانه معیشتی را مجاب کردند تا با راه‌اندازی سامانه‌ای شرایطی را فراهم کنند تا افراد جامانده در این سامانه ثبت‌نام و در صورت تأیید از سوی این ستاد یارانه معیشتی خود را دریافت کنند.

در ماه‌های دی، بهمن و اسفند سال گذشته نیز تعداد یارانه‌بگیران معیشتی افزوده شد و هر ماه تعداد جدیدی از سوی ستاد شناسایی مشمولان یارانه معیشتی به لیست اضافه شدند و تعداد گیرندگان یارانه معیشتی به 19 میلیون و 100 هزار خانوار رسیده است که شامل 60 میلیون نفر است.یارانه معیشتی 99

همچنین حسین میرزایی؛ سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان یارانه معیشتی در تاریخ 13 فروردین 99 طی مصاحبه‌ای درباره آخرین ارزیابی‌های انجام‌شده برای افزایش تعداد گیرندگان یارانه معیشتی در سال 99 گفت: تا قبل از خرداد امسال مجدداً سامانه ثبت‌نام یارانه معیشتی برای متقاضیان فعال خواهد شد و جامانده‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت www.hemayat.mcls.gov.ir حمایت معیشتی درخواست خود را ثبت کنند.

در حالی که قرار است مرحله بعدی از یارانه معیشتی بنا بر روال ماه‌های قبل در دهم خرداد به حساب سرپرستان خانوار واریز شود که هنوز سایت اشاره‌شده برای خانواده‌های جامانده از یارانه معیشتی فعال نشده است و در این زمینه مشخص نیست که وزارت رفاه چه تدبیری برای جاماندگان از یارانه معیشتی دارد!

انتهای پیام/+

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قمصریان سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: یارانه کمک معیشتی افراد در ساعت 24 شب 10 فروردین به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز خواهد شد.

تاکنون چهار دوره از بسته معیشتی دولت به مردم پرداخت شده و قرار است پنجمین مرحله از کمک‌های معیشتی یکشنبه 10 فروردین به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.

مبلغ پرداختی بابت طرح حمایتی معیشتی دولت به خانوار‌های یک نفره 55 هزار تومان، 2 نفره 103 هزار تومان، سه نفره 138 هزار تومان، چهار نفره 172 هزار تومان و پنج نفره و بیشتر 205 هزار تومان واریز می‌شود.

انتهای پیام/

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه ها با صدور اطلاعیه ای زمان واریز یارانه معیشتی دی ماه سال ۱۳۹۹ را اعلام کرد.”زمان واریز یارانه معیشتی دی ماه ۹۹ اعلام شد”

براین اساس چهاردهمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹٫۱۰٫۱۰ به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

همانند دوره های قبل، خانواده های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده های دو نفره ۱۲۹ هزار تومان، خانواده های سه نفره ۱۹۱ هزار تومان، خانواده های چهار نفره ۱۷۰ هزار تومان و خانواده های پنج نفره و بیشتر ۲۵۰ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت خواهند کرد.

لازم به ذکر است اولین قسط از پرداخت دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی از حساب سرپرستان خانوارهایی که این وام را دریافت نموده اند از این ماه کسر خواهد شد.

از روز گذشته اعطای مجوز تردد بین شهری به صورت آنلاین شده است. چه کسانی و چطور می‌توانند مجوز تردد بین شهری دریافت کنند؟

یارانه معیشتی 99

پس از گذشت حدود ۷ ماه از آغاز فرایند ثبت نام و اختصاص تسهیلات کرونا، تاکنون ۸ هزار میلیارد تومان به متقاضیان تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: ۳۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون یورو از تعهدات ارزی صادرکنندگان که از ۳۱ اردیبهشت ۹۷ تا ۳۱ خرداد سال جاری تجارت کرده‌اند، به چرخه اقتصادی کشور بازگشته است.

مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی اعلام کرد پیش بینی می‌شود تورم نقطه به نقطه تا پایان سال در حدود ۴۵ درصد و تورم سالیانه در محدوده ۳۸ درصد قرار گیرد.مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی به بررسی اقتصاد ایران در سال ۹۹ پرداخت.

کشت فراسرزمینی به معنای ، بهره برداری از منابع ، عوامل ، ظرفیتها و امکانات سایر کشورها برای تولید محصولات کشاورزی مورد نیاز کشور در راستای حفظ منابع پایه تولید و ارتقاء امنیت غذایی و سایر نیازهای صنعتی کشور می باشد .

پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، یکی از اولین تمهیدات جهت حفظ سلامتی افراد جامعه تعطیلی دانشگاه ها و مدارس بود. اما این تعطیلی آسیب آموزشی بزرگی برای دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌های آنها به شمار میرفت و از وزارت آموزش و پرورش انتظار میرفت چاره‌ای بیاندیشد.

پنجم ماه آوریل بود، یعنی حدودا دو هفته‌ی پیش. که پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا، در سخنرانی‌اش برای تمدید سه هفته ای قرنطینه در این کشور شعر “بنی آدم اعضای یک پیکرند” را از سعدی خواند و مردم کشورش را به رعایت محدودیت‌ها برای نجات جان خود و دیگران دعوت کرد!

در شرایطی که این روزها، ویروس جدید کرونا برای ما ایجاد کرده است، رفتارهای مختلفی در جامعه میبینیم. از نظر شما، مردم در مواجهه با این شرایط به چند دسته تقسیم میشوند؟

هوا کمی سرد بود. در حال قدم زدن بودم. در ذهنم برنامه‌های ماه بعد را مرتب میکردم. پس از چیدن برنامه ی سفر، در این فکر بودم که با تداخل روزهای آخر سال و جلسات کلاس ورزشی‌ام چه کنم.

کرونا نامی که این روزها با هیچ کس بیگانه نیست.و در هر جا و مکانی که شیوع پیدا کند پیش از آنکه ویروس کرونا کشنده باشد،استرس حاکم بر جامعه باعث مرگ و میر در افرادی میشود که از ترس و وحشت اینکه مبادا کرونا گریبان گیر ما بشود.

در پی تلاش دشمنان قسم خورده ی کشور و دین برای کوتاه کردن دست مردم از رقم زدن سرنوشت خود،حاج قاسم که بر طبق آیه ایی از کتاب خدا بین ما زنده است

صنعت غذا یک صنعت مادر و کلیدی است که بخش عمده ای از تولید، اشتغال و سرمایه را در چرخه اقتصای کشور تشکیل می دهد و از آنجایی که مستقیما با سلامت و زندگی افراد جامعه در ارتباط است از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

تصویب ماده 33 لایحه مالیات بر ارزش افزوده توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی در روز سه شنبه گذشته و قرار گرفتن خبر آن بر روی خروجی خبرگزاری ها و رسانه های خبری، موجی از اظهار نظرهای متفاوت ایجاد نمود و هر کسی برداشت شخصی اش را به عنوان آنچه منظور قانونگذار است، ابراز کرد

تمام اقدامات بانک مرکزی هدفمند بوده و تنش‌ها دیگر نمی‌تواند بازار ارز را با نوسان مواجه کند.


ارشیو روزنامهDownloads-icon

یارانه معیشتی 99
یارانه معیشتی 99
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *