دستورالعمل رسيدگي به درخواست هاي متقاضيان و مشتركين
دستورالعمل ايمني در هنگام نصب انشعاب
دستورالعمل جلب مشاركت سرمايهگذاران جهت احداث مولدهاي مقياس كوچك
دستورالعمل برقدار كردن شبكه
دریافت قبض برق مازندران
دستورالعمل اعمال خاموشی
دستورالعمل ايمني قطع و وصل برق مشتركين بدهكار
الزامات و نقشه های تابلوهای توزیع فشار ضعیف
دریافت نظرات و انتقادات مردمی از بخشنامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی شرکت
اقدامات شرکت توزیع برق مازندران در خصوص استقرار نظام مدیریت دانش
خط مشی کیفیت، بهداشت، ایمنی و محیط زیست
تماس با معاونین و مدیران امورها
خط مشی کیفیت، بهداشت، ایمنی و محیط زیست
تماس با معاونین و مدیران امورها
دستورالعمل رسيدگي به درخواست هاي متقاضيان و مشتركين
دستورالعمل ايمني در هنگام نصب انشعاب
دستورالعمل جلب مشاركت سرمايهگذاران جهت احداث مولدهاي مقياس كوچك
دستورالعمل ايمني قطع و وصل برق مشتركين بدهكار
الزامات و نقشه های تابلوهای توزیع فشار ضعیف
اقدامات شرکت توزیع برق مازندران در خصوص استقرار نظام مدیریت دانش
ردیف
شهرستان
امور
وسعت
جمعیت
دریافت قبض برق مازندران
بخشهای
تابعه
1
گلوگاه
گلوگاه
451.23
40078
گلوگاه
2
بهشهر
بهشهر
1416.37
168769
زاغمرز، رستمکلا، خلیلشهر،
بیشه،بنه
3
نکا
نکا
1358.8
119511
استخرپشت
4
میاندرود
میاندرود
436.9
55053
5
ساری
ساریجنوب
3248.4
504298
امره، محمدآباد،
کیاسر
6
ساریشمال
نشاگر
7
دریافت قبض برق مازندران
قائمشهر
قائمشهر
258.5
309199
ارطه، قراخیل
8
سیمرغ
سیمرغ
458.5
19376
9
جویبار
جویبار
108
77576
کوهیخیل
10
سوادکوه
سوادکوهشمالی
1589
24834
11
سوادکوه
488.4
43913
پلسفید
12
امیرکلا
امیرکلا
13.4
30478
13
بابل
بابلشمال
1578.1
531930
زرگرشهرشمالی
14
بابلجنوب
زرگرمحله، مرزیکلا،
بندپیشرقی، بندپیغربی
15
بابلسر
بابلسر
246.5
135191
بهنمیر، هادیشهر
16
فریدونکنار
فریدونکنار
99.2
60031
دهفری
17
آمل
آملشرق
3074.4
401639
دابودشت، دشتسر
18
آملغرب
امامزادهعبدالله،
رینه
خط مشی کیفیت، بهداشت، ایمنی و محیط زیست
تماس با معاونین و مدیران امورها
خط مشی کیفیت، بهداشت، ایمنی و محیط زیست
تماس با معاونین و مدیران امورها
شرکت توزیع نیروی برق مازندران در راستای سیاستهای
وزارت نیرو و شرکت توانیر، مسئولیت تأمین انرژی الکتریکی از مبادی ورودی تا نقطه
تحویل به مشترکین، توسعه و اصلاح شبکههای توزیع، فروش انشعاب و انرژی، ارائه
خدمات پس از فروش و بهینهسازی مصرف انرژی از طریق برنامهریزی، مهندسی، نظارت و
کنترل، پيادهسازي سيستم مديريت پويا، بکارگيري نيروي انساني متخصص و کارآمد، بهرهگيري
از تجهيزات و تکنولوژي روز، جلب رضايت و ايجاد امکانات مورد نظر براي مشترکين برق
و نيز کاهش شكايات و تلفات غیرفنی را بر عهده دارد.
در صددیم تا با توسعه، بهبود و پشتیبانی
از زیرساختها این وظیفه را با استقرار نظامهای تعمیرات و نگهداری، مدیریت دارایی،
تحقیقات کاربردی با رویکرد ارتقاء بهرهوری و کاهش تلفات انرژی با استناد به
استانداردهای ملی و بینالمللی معتبر به منظور تامین رضایتمندی مشترکین و افزایش
قابلیت اطمینان در سطح شرکت از طریق برنامهریزی استراتژیک کاربردی نمائیم.
ما معتقدیم کارکنان ما با ارزش ترين منابع
ما محسوب ميشوند که در دستيابی به بالاترين سطح سازمانی ما را ياری میدهند. لذا
جهت تحقق تولید ناب و اهداف شرکت در راستای سیاستهای ابلاغی وزارت نیرو و حمایت
از تولیدات ملی از طریق استقرار مدیریت تحول با هزینه اثر بخشی مطلوب این وظایف
خطیر را با پیگیری راهبردهای زیر دنبال میکنیم:
1. ارائه خدمات الکترونیکی
دریافت قبض برق مازندران
2. استقرار مدیریت تحول اداری
3. کوچکسازی و برونسپاری
4. توسعه شبکههای هوشمند برق
5. افزایش نقدینگی
6. استقرار مدیریت مبتنی بر عملکرد
7. توسعه برقرسانی به روستاهای بدون
برق از طریق انرژیهای نو
خط مشی کیفیت، بهداشت، ایمنی و محیط زیست
تماس با معاونین و مدیران امورها
خط مشی کیفیت، بهداشت، ایمنی و محیط زیست
تماس با معاونین و مدیران امورها
* تاپ چارت سازمانی شرکت توزیع نیروی برق مازندران
خط مشی کیفیت، بهداشت، ایمنی و محیط زیست
تماس با معاونین و مدیران امورها
خط مشی کیفیت، بهداشت، ایمنی و محیط زیست
تماس با معاونین و مدیران امورها
.css-treeview ul,
.css-treeview li
{
direction: rtl;
padding: 0;
margin: 0;
list-style: none;
}
.css-treeview li+li {
border-top: 1px solid #ff4000;
}
.css-treeview input
{
position: absolute;
opacity: 0;
}
.css-treeview
{
font: normal 11px “Segoe UI”, Arial, Sans-serif;
-moz-user-select: none;
-webkit-user-select: none;
user-select: none;
width:700px;
}
.css-treeview a
{
color: #00f;
text-decoration: none;
}
.css-treeview a:hover
{
text-decoration: underline;
}
.css-treeview input + label + ul
{
margin: 0 22px 0 0;
}
.css-treeview input ~ ul
{
display: none;
}
.css-treeview label,
.css-treeview label::before
{
cursor: pointer;
}
.css-treeview input:disabled + label
{
cursor: default;
opacity: .6;
}
.css-treeview input:checked:not(:disabled) ~ ul
{
display: block;
}
.css-treeview label,
.css-treeview label::before
{
background: url(“/_douranportal/images/task-icons/icons.png”) right center no-repeat;
}
.css-treeview label,
.css-treeview a,
.css-treeview label::before
{
display: inline-block;
height: 16px;
line-height: 16px;,
vertical-align: middle;
}
.css-treeview label::before
{
content: “”;
width: 16px;
margin: 0 22px 0 0;
vertical-align: middle;
background-position: 0 -32px;
}
.css-treeview input:checked + label::before
{
background-position: 0 -16px;
}
/* webkit adjacent element selector bugfix */
@media screen and (-webkit-min-device-pixel-ratio:0) {
.css-treeview
{
-webkit-animation: webkit-adjacent-element-selector-bugfix infinite 1s;
}
@-webkit-keyframes webkit-adjacent-element-selector-bugfix {
from
{
padding: 0;
}
to
{
padding: 0;
}
}
}
.id-treeview, .title-treeview, .icons-treeview
{
font: 11px tahoma;
display: inline-block;
}
.id-treeview
{
width: 150px;
}
.title-treeview
{
width: 200px;
}
.icons-treeview
{
text-align: left;
}
.icons-treeview img
{
margin: 0 3px 0 3px;
width: 16px;
height: 16px;
}
.sub-item
{
margin-right: 50px;
}
a.txt-links
{
margin-right: 10px;
color: #000 !important;
text-shadow: 0 0 7px #000;
}
body {
background: none !important;
}
.leftpane {display: none !important;}
.css-treeview {margin: 0 auto !important;}
.dp-navigation-menu li:last-child {display: none;}
82 خدمت حضوری و غیر حضوری برق
مشاهده آنلاین صورت حساب مشترکین شرکت برق منطقه ای مشاهده قبض برق استان مازندران و شرکت های توزیع نیروی برق
این روزها پرداخت هزینه بسیاری از خدمات رنگ و بوی اینترنتی به خود گرفته است، اما در مسیری که به الکترونیکی شدن بسیاری از امور مختلف از صدور صورتحساب تا پرداخت هزینه خدمات منتهی می شود، در حوزه هایی مانند صدور قبض بهای آب، گاز یا برق مصرفی مشترکان همچنان شیوه های سنتی ارجح است.
مصرف کنندگان می توانند از طریق این سامانه اطلاعات مربوط به قبض های خود را مشاهده کنند.
دریافت قبض برق مازندران
جهت آگاهی از صورت حساب خود روی لینک زیر کلیک کنید:
همچنین میتوانید با ورود به سامانه پرداخت قبوض الکترونیکی از طریق وب سایت Ghabzino.Com اقدام فرمایید.
مشاهده قبض برق استان مازندران ساری
دریافت قبض برق مازندران
برای مشاهده قبض برق استان مازندران کلیک کنید
با استفاده از شناسه قبض یا رمز رایانه
________________________________
حتما برای بسیاری از ما پیش آمده است که می خواهیم قبض برق یکی از شهرهای استان مازندران را در شهر خودمان پرداخت کنیم اما به مشکل خورده ایم. مثلا خانه ای در مازندران داریم و هر ماه نمی توانیم به آنجا سر بزنیم. در این حالت قبوضی که برای خانه مان می آید را نیز نمی توانیم دریافت کنیم. بدین منظور باید از روش های آنلاین مشاهده قبض و پرداخت اینترنتی قبض برق استان مازندران استفاده کنیم. ما در این مقاله می خواهیم روش های مشاهده قبض برق و پرداخت آنلاین قبض برق استان مازندران را شرح دهیم.
با توجه به گستردگی شهرها و روستاهای استان مازندران و به دلیل سهولت دسترسی به خدمات الکترونیکی ، سایت شرکت برق استان مازندران امکان پرداخت اینترنتی قبوض برق را فراهم کرده است.
سایت شرکت برق استان مازندران: http://www.maztozi.ir
در این سایت همانطور که مشاهده می کنید به سادگی امکان پرداخت الکترونیکی قبوض برق فراهم شده است. همچنین سایر خدمات نظیر اخبار و رویدادهای مربوط به برق استان و نکات ایمنی در این سایت وجود دارد.
دریافت قبض برق مازندران
برای مشاهده قبض برق استان مازندران وارد سایت http://www.maztozi.ir شوید. همانطور که مشاهده می کنید در سمت راست سایت گزینه ای قرمز رنگ به نام پرداخت قبض و پرداخت غیر حضوری وجود دارد. بر روی آن کلیک کرده و وارد صفحه زیر می شویم:
حال باید شناسه قبض برق خود و یا رمز رایانه را که در قبض های پرداختی قبلی نیز وجود دارد ، وارد کنیم تا بتوانیم قبض برق خود را مشاهده کنیم. پس از مشاهده آخرین قبض خود می توانید شناسه پرداخت و شناسه قبض خود را یادداشت کنید و مانند سایر قبوض کاغذی نسبت به پرداخت آنها اقدام کنید.
تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان هیواتک از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071667 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305695 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.
برخی از مخاطبان هیواتک به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی هیواتک استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره هیواتک را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان هیوا در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .
در خبرنامه ایمیلی هیواتک هر هفته گزیده ای از مهم ترین اخبارفناوری اطلاعات از جمله رایانه، تلفن همراه، شبکه های اجتماعی و … را گردآوری می کنیم و بصورت رایگان برای کاربران سایت ارسال می کنیم . اگر شما هم مایلید از اخبار مهم فناوری در طول سال جا نمانید کافیست ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنیم تا از همان لحظه عضو خبرنامه ایمیلی ما شوید .
در خبرنامه ایمیلی هیواتک هر هفته گزیده ای از مهم ترین اخبارفناوری اطلاعات از جمله رایانه، تلفن همراه، شبکه های اجتماعی و … را گردآوری می کنیم و بصورت رایگان برای کاربران سایت ارسال می کنیم . اگر شما هم مایلید از اخبار مهم فناوری در طول سال جا نمانید کافیست ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنیم تا از همان لحظه عضو خبرنامه ایمیلی ما شوید .
یکی از جداب ترین امکانات رایگان هیواتک برای مخاطبان خود خبرنامه پیامکی است که با عضویت در آن آخرین اخبار رویداد های فناوری اطلاعات برای شما پیامک می شود . خبرنامه پیامکی هیوا در موضوعات مختلف اطلاع رسانی می کند و برای عضویت در آن کافیست موضوع مربوط به خود را انتخاب کرده و در ادامه شماره تماس خود را ثبت نمایید .
12,000,000 +
بازدید کننده هیواتک تاکنون
220,000 +
مخاطبان مشاوره تلفنی هیواتک تاکنون
18730
تعداد سوالات سایت هیواتک
من کامل ترین و سریع ترین پاسخ های رایانه ای ام را از این سایت گرفتم و مشتری پر و پا قرص هیواتک هستم.
استفاده از کارشناسان مجرب ، نقطه قوت مرکز مشاوره هیواست.
سلام. سایت خیلی خوبی دارید. امیدوارم همیشه مطالب مفید همره با ویدیوهای آموزشی توی سایت هیوا ببینیم. .
درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071667 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور با هزینه هر دقیقه 3000 تومان) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی هیواتک بهره مند گردید.
سایت مشاوره هیواتک یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 53818-021 تماس حاصل فرمایید.
بالا
تماس از کل کشور : ۹۰۹۹۰۷۱۶۶۷ — تماس از تــهران : ۹۰۹۲۳۰۵۶۹۵
همه روزه حتی ایام تعطیل از : ۸ صبح الی ۱ شب
با هدف جدید حذف قبوض کاغذی برق ، از این پس می توانید با اپلیکیشن خدمات برق مازندران قبوض خود را به راحتی پرداخت کنید.
کافیست یکبار قبوض خود را در اپلیکیشن ثبت کنید. می توانید اطلاعات قبض آخرین دوره ، اطلاعات انشعاب و … را مشاهده و در هر دوره به راحتی و در کمترین زمان نسبت به پرداخت قبض خود اقدام نمایید
رمز عبور را فراموش كردم
شركت برق منطقه ای مازندران، از شرکت های تابعه وزارت نیرو و زیر مجموعه مستقیم شرکت توانیر بوده و وظیفه آن تامین و انتقال برق مطمئن و مستمر مورد نیاز هموطنان و مشترکین صنعتی بر روی شبكه انتقال و فوق توزیع در سطح استانهای مازندران و گلستان میباشد.
قوانین و مقررات
کلیه قوانین، آیین نامه ها و بخشنامه ها در حوزه های فنی، تحقیقاتی، فنآوری، مالی، منابع انسانی و…
پروژه ها و برنامه ها
دریافت قبض برق مازندران
کلیه پروژه ها و برنامه های شرکت در حوزه های طرح و توسعه، تحقیقات، فنآوری اطلاعات، مدیریت مصرف و…
طرح تولید پراکنده
ورود بخش خصوصی به عرصه تولید برق بر اساس سیاست توسعه مولدهای مقیاس كوچك
درگاه آمار
كلیه آمار و اطلاعات شرکت و آماده سازی به صورت كارنامه، بولتن، دمو، گزارشات آماری هفتگی، ماهانه و …
تحقیقات
شناسایی و حل مسائل و مشكلات شركت در قالب انجام پروژه های تحقیقاتی و نظارت بر استانداردها در خرید تجهیزات
مدیریت مصرف
برنامهريزی، اجرا و نظارت بر فعاليتهایی که موجب تغييرات مطلوب در شکل بار، الگوی زمانی و ميزان مصرف میگردد
کتابخانه مرکزی
جمع آوری، سازماندهی، آماده سازی و اشاعه اطلاعات علمی و فنی در زمینه مهندسی برق و علوم وابسته
فناوری اطلاعات
تحقق دولت الكترونیك و تامین نیازهای اطلاعاتی شرکت با بکارگیری زیرساخت ها و سامانه های اطلاعاتی مناسب
خدمات الکترونیک مشترکین
سایت معاملات ستادایران
صفحه ویژه افراد کم توان
برگزاری جلسات برخط مجازی
از ارائه تا اجرای پیشنهادها
بروشورها و آمار مدیریتی
ساری – ایرنا – تازهترین گزارش شرکت توزیع برق مازندران نشان میدهد که مشترکین برق استان در حال حاضر یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به این شرکت بدهکارند که در مقایسه با ماههای ابتدایی سال جاری ۷۷ درصدی بیشتر شد.
بر اساس این گزارش که در اختیار ایرنا قرار گرفت، میزان بدهی مشترکان شرکت توزیع برق مازندران که مناطق مرکزی و شرقی استان را پوشش می دهد، در ماههای اخیر ۶۵۰ میلیارد ریال اضافه شده است.
میزان بدهی این مشترکان پیش از این ۸۵۰ میلیارد ریال بود.
مازندران دو شرکت توزیع برق دارد که یکی با نام ” شرکت توزیع برق مازندران ” از گلوگاه تا انتهای غربی شهرستان آمل را پوشش می دهد و دیگری که نام ” شرکت توزیع برق منطقه نوشهر ” را بر خود دارد، مناطق غربی استان را تحت پوشش دارد.
شرکت توزیع برق مازندران با یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک بیشترین میزان مصرف کنندگان برق استان را دارد .
دریافت قبض برق مازندران
معاون امور مشترکین شرکت توزیع برق مازندران روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بیشترین میزان بدهی مصرف برق مربوط به مشترکین خانگی با رقم ۳۸۰ میلیارد ریال است که نسبت به ابتدای سال ۱۲۰ درصد رشد داشته است.
بهزاد زینتی واحدهای تجاری یا همان مغازه ها را دومین بدهکاران بزرگ شرکت توزیع برق معرفی کرد و افزود : مغازه های استان مازندران حدود ۲۵۰ میلیارد ریال به شرکت توزیع برق بدهکارند.
وی یکی از علتهای اصلی عدم پرداخت قبوض برق را تلنبار شدن بدهیهای چندین دوره عنوان کرد و گفت: متاسفانه وقتی مشترک چندین دوره قبض برق را پرداخت نمی کند، عملا پرداخت جمعی قبوض از توان او خارج می شود.
زینتی افزود : البته راهکارهایی همچون تقسیط قبوض نیز ارائه می شود اما نمیتوان این راهکار را عملی دانست.
کنتورهای غیر هوشمند مقصر اصلی
معاون امورو مشترکین شرکت توزیع برق مازندران همچنین برخوردار نبودن مشترکین خانگی و تجاری از کنتورهای هوشمند را هم در زمینه انباشت بدهی مشترکان موثر دانست و توضیح داد : با استفاده از کنتورهای هوشمند می توان در صورت عدم پرداخت یک قبض ، برق مشترک را قطع کرد که هشداری باشد تا منجر انباشت قبض های معوقه نشود.
مطالبات شرکت های توزیع برق مازندران در حالی است که به گفته مسئولان انرژی برق مازندران سالانه در استان بیش از ۷۰۰ مگاوات برق اتلاف و یا دزدی می شود.
شرکت های توزیع برق اعلام کرده اند که برای جلوگیری از سرقت اقداماتی از جمله بازرسی های دوره ای و مستمر کنتور های برق خانگی و دیگر مراکز را انجام می دهند.
ساری – ایرنا – مدیرعامل شرکت برق منطقه مازندران و گلستان گفت که تا پایان سال جاری سه نیروگاه…
با شروع دهه ۲۰۱۰، تلفنهای هوشمند در مراحل ابتدایی خود بودند، هوش مصنوعی برنامههای مصرفی کمی…
تهران – ایرنا – تولید برق از منابع انرژی تجدیدپذیر تا پایان آذرماه امسال از انتشار سه هزار…
خرمآباد – ایرنا – فرماندار خرمآباد گفت: ۷۰میلیارد تومان اعتبار استانی…
آبادان – ایرنا – معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه…
آبادان – ایرنا – معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان گفت:نزاع…
کرج – ایرنا – فرمانده انتظامی کرج اعلام کرد: جاعلان اسکناس با تلاش…
قزوین – ایرنا – استاندار بومت جمهوری کنیا که در قالب یک هیات دولتی…
تهران- ایرنا- ادارهکل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از امروز تا…
تبریز – ایرنا – شهردار منطقه هشت تبریز گفت: مرحله دوم عملیات آواربرداری…
شیراز-ایرنا- رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: طرح ایجاد باغ…
ساری – ایرنا- مدیرکل دامپزشکی مازندران اعلام کرد که از این پس صاحبان…
تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مورد شهادت یک بسیجی در…
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
عبارت : مهندس رضا غفاری گفت : پس از حذف قبض کاغذی ، مشترکان مازندران می توانند تنها با داشتن شناسه قبض 13 رقمی به 10 روش صورت حساب برق مصرفی خود را پرداخت نمایند .
وی افزود : اولین روش پیوند ذیل – ارسال صورتحساب پیامک است که با این پیوند ،مشترکان به درگاه بانکی ارجاع می شوند و می توانند صورتحساب قبض برق خود را پرداخت نمایند .
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران روش دوم در پرداخت صورتحسابهای برق مصرفی را APPهای صنعت برق بنام آپ موبایل ذکر کرد و یادآور شد : در این روش ، مشترکان می توانند شناسه قبض خود را در آپ ثبت کنند و از طریق آن از صدور قبض جدید مطلع شوند و از همانجا صورتحساب خود رابپردازند .
غفاری از وب سایت شرکت توزیع نیروی برق مازندران با آدرس www.maztozi.ir و درگاه اینترنتی به آدرس www.saapa.ir به عنوان یکی از روشهای پرداخت صورتحساب برق مصرفی مشترکان یاد کرد و افزود : مشترکان مازندرانی می توانند با ورود به وب سایت های مذکور به قسمت پرداخت صورتحساب مراجعه و با وارد کردن شناسه و ارجاع به درگاه بانکی قبض خود را بپردازند .
وی خاطرنشان کرد :کد دستوری با شماره #1521*733* و #1521*741* نیز یکی از روشهای پرداخت هزینه صورتحساب برق مصرفی است که مشترکان می توانند با شماره گیری و دنبال کردن مراحل آن ، قبض خود را پرداخت کنند .
دریافت قبض برق مازندران
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران روشهای بدون نیاز به اینترنت و … از روشهای بدون هزینه پرداخت قبوض برق برای مشترکان برشمرد و ATM , POS را از جمله این روشها نام برد که مشترکان با مراجعه به دستگاههای خود پرداز عضو شتاب ( ATM )و انتخاب گزینه پرداخت قبوض، قبض خود را پرداخت می کنند و در POS نیز با ثبت شناسه قبض ، بدهی به مشترک اعلام می شود و از همانجا می توانند هزینه صورتحساب برق مصرفی خود را پرداخت کنند .
غفاری تصریح کرد : تلفن 4 شماره ای 1521 از روشهای دیگر پرداخت صورتحساب برق مصرفی مشترکان در استان است که مشترکان مازندرانی می توانند با شماره گیری 1521 و دنبال کردن کدهای دستوری ، بهای قبض مصرفی خود را بپردازند .
به گفته وی : در دفاتر پیشخوان نیز مشترکان شناسه قبض خود را به کارگزار دفتر پیشخوان اعلام و برای پرداخت قبض خود از ایشان کمک خواهند گرفت و در ICT روستایی نیز می توانند شناسه قبض خود را به کارگزار ICT روستایی اعلام و برای پرداخت قبض خود از آنها کمک بگیرند. / روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران0